Eens. En Sjek heeft veel meer een bijrol gekregen nu, groot verschil met vorig jaar iig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als gast in een F1-show is hij ook wel enorm irritant. Qua commentaar stoor ik me er niet zo aan, daar is het vooral Sjek
neuj Tom is best een lul maar in dit geval was het echt gewoon dat ze bij fer op zoek moeten naar de oorzaak om morgen er ook gebruik van te makenquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hmm, oke, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Het klonk voor mij alsof Viaplay dacht dat er iets met de banden gedaan was. Teveel opgewarmd of te lage druk bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Whiskers steekt haar enorme afgunst jegens Olav niet onder stoelen of banken, de tandjes
Dat doet me aan iemand denken toevallig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat ik zo erg vind aan Nelson is dat rancuneuze toontje van hem. Als Max pole pakt is hij niet blij omdat Max pole pakt maar omdat “DE CONCURRENTIE DE DEKSEL OP DE NEUS KRIJGT”doe gewoon eens even normaal.
Man moet helemaal zijn gelijk halen en ziet zichzelf als onderdeel van het succes. Beetje vreemd. Maar voor de rest goede gasten.
Oh?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:30 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton vrij duidelijk de schijn tegen wat die mogelijke straf betreft.
Geen verzachtende omstandigheden. Dus als ie te hard reed, is ie de klos.quote:
Hier staat het uit, dus houd ons op de hoogte.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:30 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton vrij duidelijk de schijn tegen wat die mogelijke straf betreft.
Niet aan mij gelukkig, zo ben ik niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat doet me aan iemand denken toevallig.
Goede reactiequote:Op zondag 29 oktober 2023 00:32 schreef Nizno het volgende:
goed zo lando... niet alonso de schuld geven maar toegeven dat je eerste run gewoon de schuld was
Volgens mij zijn niet alle coureurs under investigation dus dat klopt natuurlijk van geen kant.quote:
het is ook gewoon het directe gevolg van die delta regel. Ze moeten wel.quote:
Daar leek het wel opquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen verzachtende omstandigheden. Dus als ie te hard reed, is ie de klos.
nee, ze gaan allemaal tegelijk naar buiten. Je kunt ook het moment kiezen dat de baan bijna leeg isquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
het is ook gewoon het directe gevolg van die delta regel. Ze moeten wel.
Max reed vooraan toch?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
blijf twijfelen. een auto achter verstappen kon wel 5 auto's inhalen in de pits, maar de auto van Max niet.
omdat het daar te krap was?
Ja. Heb het hele plaatje nodig om te oordelen of het nou een ding is of niet.quote:
Hij heeft het niet alleen over deze race.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij zijn niet alle coureurs under investigation dus dat klopt natuurlijk van geen kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |