Dat kan ook met een goede strategie gebeurenquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:17 schreef DKUp het volgende:
Ferrari moet een goede strategie hebben anders is het morgen weer niks…..
Ik lach al eigenlijk.
Het wel of niet pro Max zijn vind ik ook nauwelijks interessant. Daar ontkom je niet aan als iemand 2 jaar op rij 15 races wint. Vooral de kwaliteit van de show, de pitreporter vind ik voor Viaplay spreken. Zit je nog met de zeer onsympathieke Olav zodra hij niet in zijn commentaarpositie zit vs 2 commentatoren die ook niet goed genoeg zijn en de balans slaat uit naar het voordeel van Viaplay.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Het was een van hun speerpunten om niet de 'Max Verstappen'-show te zijn, want dat was hun kritiek op Ziggo.
Inderdaad, neutraal zijn was het uitgangspunt van Viaplay.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Het was een van hun speerpunten om niet de 'Max Verstappen'-show te zijn, want dat was hun kritiek op Ziggo.
Vorig jaar zaten ze er echt goed bij. Eigenlijk is alleen Ferrari een goede concurrent en inderdaad de enige met een overwinning dit seizoenquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan ook met een goede strategie gebeuren
Maar goed, voorlopig hebben ze als enige een zege dit seizoen naast RB
Maar dat werd helemaal niet gezegdquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Inderdaad, neutraal zijn was het uitgangspunt van Viaplay.
Echter wat ze nu als commentaar brachten is het zoveelste bewijs dat er niets van terecht gekomen is.
Ferrari op de eerste startrij, dan MOET er wel iets onderzocht worden. Gaat nergens over.
Het gesjoemel van Ferrari (brandstofdruk-gate) dateerd van 2019.
Je maakt van een mug een olifant. Volgens mij bedoelden ze het totaal niet zo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Echter wat ze nu als commentaar brachten is het zoveelste bewijs dat er niets van terecht gekomen is.
Ferrari op de eerste startrij, dan MOET er wel iets onderzocht worden. Gaat nergens over.
Ze hebben nog een paar kwalificaties en races.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef -XOR- het volgende:
RIC op basis van deze quali naar RB is als Akpom na zijn fluke-seizoen naar Ajax.
Ik weet niet wat die nu weer doet, maar klachten over de veel snellere auto voor Daniėl zijn natuurlijk wel gewoon terecht.quote:
Redbull-verkoop bij de Wallmart.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:23 schreef Nizno het volgende:
tom waarom zou je perez bij AT laten gaan rijden als je ric naar RBR zet... sukkel daar heb je dan law voor
Financiėle redenen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:23 schreef Nizno het volgende:
tom waarom zou je perez bij AT laten gaan rijden als je ric naar RBR zet... sukkel daar heb je dan law voor
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.gpblog.com/nl(...)gen-anders-doen.html
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zijn ook minder erg dan Ziggo.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het wel of niet pro Max zijn vind ik ook nauwelijks interessant. Daar ontkom je niet aan als iemand 2 jaar op rij 15 races wint. Vooral de kwaliteit van de show, de pitreporter vind ik voor Viaplay spreken. Zit je nog met de zeer onsympathieke Olav zodra hij niet in zijn commentaarpositie zit vs 2 commentatoren die ook niet goed genoeg zijn en de balans slaat uit naar het voordeel van Viaplay.
kans lopen lawson kwijt te raken als die met RIC in de RBR nog niet in de AT komt? ik zou het risico niet nemenquote:
Zucht* Het ging er over dat Leclerc zei dat hij zelf 'suprised' was en Ferrari zal moeten gaan uitzoeken waar dat het aan ligt zodat ze dat kunnen gebruiken voor morgen en volgende racesquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Grappig dat Leclerc noch Sainz eigenlijk zelf leek te begrijpen waarom het in Q3 zo goed ging.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten ze er echt goed bij. Eigenlijk is alleen Ferrari een goede concurrent en inderdaad de enige met een overwinning dit seizoen
Als gast in een F1-show is hij ook wel enorm irritant. Qua commentaar stoor ik me er niet zo aan, daar is het vooral Sjekquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Whiskers steekt haar enorme afgunst jegens Olav niet onder stoelen of banken, de tandjes
Hmm, oke, dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zucht* Het ging er over dat Leclerc zei dat hij zelf 'suprised' was en Ferrari zal moeten gaan uitzoeken waar dat het aan ligt zodat ze dat kunnen gebruiken voor morgen en volgende races
Dat zeiden ze helemaal niet johquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |