Dan kies je toch zelf voor die troep?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is ook onderdeel van het F1TV commentaar.
Van mij hoeft niemand neutraal te zijn, maar dat beweerden ze zelf van te voren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie beweert dat? En waarom zou dat moeten?
Ziggo was ook verre van neutraal.
Wie stelt bewijst.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga ik niet meer opzoeken, maar dat beweerde ze in 2021 al.
Welke troep?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan kies je toch zelf voor die troep?
ik hoorde het zelfs als dat FER de banden gaat onderzoekenquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Tom bedoelde dat ook heel anders. Niet eens negatief "Onderzoeken".
Het is al vaak genoeg gepost in dit subforumquote:
Retweetquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is geen troep. Olav en Jack zijn troep.
Ik hoor graag Nederlands.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay commentaar*
Als je nu nog Viaplee hebt kies je zelf voor die troep. Zelfs @:R-Woud93
Klopt maar ja vorige week deden ze het ook met het plankje daarmee de rijhoogte hè dusja niet altijd even zorgvuldig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat zou nogal dom zijn; diskwalificatie riskeren voor een pole position.
Dan kan Leclerc voor de tweede race achter elkaar z'n race hebben weggegooid.
Ach, hou toch op. Het was een van hun speerpunten om niet de 'Max Verstappen'-show te zijn, want dat was hun kritiek op Ziggo.quote:
Dát. Maar de F1 mods denken daar over het algemeen anders overquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:17 schreef Nizno het volgende:
we hebben toch een viaplay topic voor dit geneuzel?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is al vaak genoeg gepost in dit subforum
Ga even zelf zoeken
Precies. Zo bedoelde hij het.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoorde het zelfs als dat FER de banden gaat onderzoeken
Ze zijn ook minder erg dan Ziggo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Het was een van hun speerpunten om niet de 'Max Verstappen'-show te zijn, want dat was hun kritiek op Ziggo.
en terechtquote:
Dit is een lage standaard.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zijn ook minder erg dan Ziggo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |