Inderdaad, neutraal zijn was het uitgangspunt van Viaplay.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, hou toch op. Het was een van hun speerpunten om niet de 'Max Verstappen'-show te zijn, want dat was hun kritiek op Ziggo.
Vorig jaar zaten ze er echt goed bij. Eigenlijk is alleen Ferrari een goede concurrent en inderdaad de enige met een overwinning dit seizoenquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan ook met een goede strategie gebeuren
Maar goed, voorlopig hebben ze als enige een zege dit seizoen naast RB
Maar dat werd helemaal niet gezegdquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Inderdaad, neutraal zijn was het uitgangspunt van Viaplay.
Echter wat ze nu als commentaar brachten is het zoveelste bewijs dat er niets van terecht gekomen is.
Ferrari op de eerste startrij, dan MOET er wel iets onderzocht worden. Gaat nergens over.
Het gesjoemel van Ferrari (brandstofdruk-gate) dateerd van 2019.
Je maakt van een mug een olifant. Volgens mij bedoelden ze het totaal niet zo.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Echter wat ze nu als commentaar brachten is het zoveelste bewijs dat er niets van terecht gekomen is.
Ferrari op de eerste startrij, dan MOET er wel iets onderzocht worden. Gaat nergens over.
Ze hebben nog een paar kwalificaties en races.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef -XOR- het volgende:
RIC op basis van deze quali naar RB is als Akpom na zijn fluke-seizoen naar Ajax.
Ik weet niet wat die nu weer doet, maar klachten over de veel snellere auto voor Daniël zijn natuurlijk wel gewoon terecht.quote:
Redbull-verkoop bij de Wallmart.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:23 schreef Nizno het volgende:
tom waarom zou je perez bij AT laten gaan rijden als je ric naar RBR zet... sukkel daar heb je dan law voor
Financiële redenen?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:23 schreef Nizno het volgende:
tom waarom zou je perez bij AT laten gaan rijden als je ric naar RBR zet... sukkel daar heb je dan law voor
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.gpblog.com/nl(...)gen-anders-doen.html
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zijn ook minder erg dan Ziggo.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het wel of niet pro Max zijn vind ik ook nauwelijks interessant. Daar ontkom je niet aan als iemand 2 jaar op rij 15 races wint. Vooral de kwaliteit van de show, de pitreporter vind ik voor Viaplay spreken. Zit je nog met de zeer onsympathieke Olav zodra hij niet in zijn commentaarpositie zit vs 2 commentatoren die ook niet goed genoeg zijn en de balans slaat uit naar het voordeel van Viaplay.
kans lopen lawson kwijt te raken als die met RIC in de RBR nog niet in de AT komt? ik zou het risico niet nemenquote:
Zucht* Het ging er over dat Leclerc zei dat hij zelf 'suprised' was en Ferrari zal moeten gaan uitzoeken waar dat het aan ligt zodat ze dat kunnen gebruiken voor morgen en volgende racesquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Grappig dat Leclerc noch Sainz eigenlijk zelf leek te begrijpen waarom het in Q3 zo goed ging.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten ze er echt goed bij. Eigenlijk is alleen Ferrari een goede concurrent en inderdaad de enige met een overwinning dit seizoen
Als gast in een F1-show is hij ook wel enorm irritant. Qua commentaar stoor ik me er niet zo aan, daar is het vooral Sjekquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Whiskers steekt haar enorme afgunst jegens Olav niet onder stoelen of banken, de tandjes
Hmm, oke, dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zucht* Het ging er over dat Leclerc zei dat hij zelf 'suprised' was en Ferrari zal moeten gaan uitzoeken waar dat het aan ligt zodat ze dat kunnen gebruiken voor morgen en volgende races
Dat zeiden ze helemaal niet johquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Eens. En Sjek heeft veel meer een bijrol gekregen nu, groot verschil met vorig jaar iig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als gast in een F1-show is hij ook wel enorm irritant. Qua commentaar stoor ik me er niet zo aan, daar is het vooral Sjek
neuj Tom is best een lul maar in dit geval was het echt gewoon dat ze bij fer op zoek moeten naar de oorzaak om morgen er ook gebruik van te makenquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hmm, oke, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Het klonk voor mij alsof Viaplay dacht dat er iets met de banden gedaan was. Teveel opgewarmd of te lage druk bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:25 schreef Nattekat het volgende:
Whiskers steekt haar enorme afgunst jegens Olav niet onder stoelen of banken, de tandjes
Dat doet me aan iemand denken toevallig.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat ik zo erg vind aan Nelson is dat rancuneuze toontje van hem. Als Max pole pakt is hij niet blij omdat Max pole pakt maar omdat “DE CONCURRENTIE DE DEKSEL OP DE NEUS KRIJGT”doe gewoon eens even normaal.
Man moet helemaal zijn gelijk halen en ziet zichzelf als onderdeel van het succes. Beetje vreemd. Maar voor de rest goede gasten.
Oh?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:30 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton vrij duidelijk de schijn tegen wat die mogelijke straf betreft.
Geen verzachtende omstandigheden. Dus als ie te hard reed, is ie de klos.quote:
Hier staat het uit, dus houd ons op de hoogte.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:30 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton vrij duidelijk de schijn tegen wat die mogelijke straf betreft.
Niet aan mij gelukkig, zo ben ik niet.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat doet me aan iemand denken toevallig.
Goede reactiequote:Op zondag 29 oktober 2023 00:32 schreef Nizno het volgende:
goed zo lando... niet alonso de schuld geven maar toegeven dat je eerste run gewoon de schuld was
Volgens mij zijn niet alle coureurs under investigation dus dat klopt natuurlijk van geen kant.quote:
het is ook gewoon het directe gevolg van die delta regel. Ze moeten wel.quote:
Daar leek het wel opquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen verzachtende omstandigheden. Dus als ie te hard reed, is ie de klos.
nee, ze gaan allemaal tegelijk naar buiten. Je kunt ook het moment kiezen dat de baan bijna leeg isquote:Op zondag 29 oktober 2023 00:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
het is ook gewoon het directe gevolg van die delta regel. Ze moeten wel.
Max reed vooraan toch?quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
blijf twijfelen. een auto achter verstappen kon wel 5 auto's inhalen in de pits, maar de auto van Max niet.
omdat het daar te krap was?
Ja. Heb het hele plaatje nodig om te oordelen of het nou een ding is of niet.quote:
Hij heeft het niet alleen over deze race.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij zijn niet alle coureurs under investigation dus dat klopt natuurlijk van geen kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |