Dat slaat helemaal nergens op, zolang je de tekst uit het artikel niet erbij zit zou dit gewoon kunnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst @:madmaster achter mij aan toen ik een link van iets met paywall postte
Ik mis nog dagelijks wel de dansende banaan van Hyvesquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:17 schreef Blues het volgende:
SCHUURFEESSSSSTTTTT![]()
![]()
https://www.habbo.nl/comm(...)back-filomiena-feest
Oh dat was gisteren
Ik had nog nooit van habbo gehoord.
Dat was hoe het in mijn tijd altijd was. Je weet van te voren niet of iemand die er op klikt wel of geen abo heeft. En zo'n link zou NRC zelfs nog geld op kunnen leveren als iemand een abo neemt n.a.v. dat artikel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op, zolang je de tekst uit het artikel niet erbij zit zou dit gewoon kunnen
Zie graag een onderbouwing ervan
Tevens zijn SC's niet geīndexeerd dus vallen eigenlijk toch ook sowieso buiten de risicosituatie voor Fok.
Als de definitie van 'een soort Habbo' is 'een spel dat je op de computer kan spelen' is dan ja hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
WoW is toch ook een soort Habbo
Ik heb morgen nog een feessie in Twentequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:38 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Klaar met werk. Laatste dag met collegaEven paar uur op de bank met m'n zere keel en lekkende neus en in theorie dan vanavond nog een feestje. Maar ja.
Wat voor feestje?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog een feessie in Twente
Online community met bekenden waar je spullen ruilt (of elkaar er de harses voor inslaat). Of is mijn beeld van WoW nu heel verkeerd?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als de definitie van 'een soort Habbo' is 'een spel dat je op de computer kan spelen' is dan ja hoor.
Voor de rest zie ik geen overeenkomsten.
Ja, wel voor de mensen die niet aan pvp doen en dus alleen maar NPCs meppenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Online community met bekenden waar je spullen ruilt (of elkaar er de harses voor inslaat). Of is mijn beeld van WoW nu heel verkeerd?
Onkruid…quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leeft @:AnneX nog, na haar cliffhanger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn smakelijk bezig in Londen. Dinner wise en musical wise. 🎶
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Onkruid…Klinkt nog steeds erg mysterieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn smakelijk bezig in Londen. Dinner wise en musical wise. 🎶
Wat een goed kindquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind kijkt tegenwoordig kookfilmpjes of YouTube en wil ze dan na doen. Dus maakten we vanmiddag samen van die boterhammen met een ei erin en vanavond heeft hij een menu samengesteld rondom smashed potatoes
De mijne mag niet op YouTubequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind kijkt tegenwoordig kookfilmpjes of YouTube en wil ze dan na doen. Dus maakten we vanmiddag samen van die boterhammen met een ei erin en vanavond heeft hij een menu samengesteld rondom smashed potatoes
Ja jong dit ging vast niet over het posten van een rechtstreekse link naar het artikelquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was hoe het in mijn tijd altijd was. Je weet van te voren niet of iemand die er op klikt wel of geen abo heeft. En zo'n link zou NRC zelfs nog geld op kunnen leveren als iemand een abo neemt n.a.v. dat artikel.
Oh. Jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja jong dit ging vast niet over het posten van een rechtstreekse link naar het artikel
De mijne pas sinds kort en ik superviseer het. Maar hij steekt er verrassend veel van op; ik krijg voortdurend allemaal trivia naar mijn hoofdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De mijne mag niet op YouTube![]()
Die doet het met 'Kind ga gehaktballen draaien' en dergelijke. Wij kregen van de week rösti en verwachten morgen zoeteaardappelchips.
Ze hadden echt zo goed met elkaar gekund.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja jong dit ging vast niet over het posten van een rechtstreekse link naar het artikel
Knipplak van wat ik kreegquote:Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiëren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!
Premium artikelen uploaden naar alternatieve websites is niet toegestaan en kan je een ban opleveren.
En zojuist trof ik een egel!quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:08 schreef sigme het volgende:
Vorige week zag mijn liefste hier in onze tuin een eekhoorn. Die hebben we hier nog *nooit* gezien (en ik zit hier al sind '85 hč). Vandaag zagen we de eekhoorn opnieuw![]()
En vanochtend kreeg ik een filmpje met daarop 'onze'. bevers. Het waterschap heeft hun dam vernield, tegen alle afspraken in. Dus daarover zij we boos & verdrietig. Maar op het filmpje staan niet alleen bevers, maar ook een ekte ekte OTTER![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja
[..]
[..]
Knipplak van wat ik kreeg
Is ie zo dom of doet ie zo dom.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat noemt toch niet de link naar het artikel..?
Dat was in response op dat ik aangaf dan linkjes zonder omzeiling maar naar paywall te delen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Afkomstig uit de NWS FB, dat heb ik toen ook aan je kenbaar gemaakt, omdat ik het lullig zou vinden als je daardoor een note oploopt of erger:quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja
[..]
[..]
Knipplak van wat ik kreeg
In relatie tot NWS is het niet toegestaan om een nieuws topic te openen dat als bron een paywall artikel heeft.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Onkruid…Sorry, snap er nog steeds niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn smakelijk bezig in Londen. Dinner wise en musical wise. 🎶
Wat is pooh? Jij was ziek? Nu nog steeds?
Uhm.. dus…. beterschap, denk ik?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat kan ook niet als je een film noemt of een boek of een wetenschappelijk artikelquote:Op zondag 29 oktober 2023 01:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In relatie tot NWS is het niet toegestaan om een nieuws topic te openen dat als bron een paywall artikel heeft.
Hier is het geen probleem als een dergelijke link ergens in een topic vermeld wordt, maar dan kan dus in principe niet iedereen het lezen…
Wel spannendquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:34 schreef borisz het volgende:
De rugbyfinale is vooral een typische finale
Ik heb dan ook niet gezegd dat het een ramp of wat dan ook is…quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan ook niet als je een film noemt of een boek of een wetenschappelijk artikel
Lijkt me allemaal niet zo'n ramp
Zit bij een horror filmmarathon tot ongeveer 7 uur ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2023 02:25 schreef Isabeau het volgende:
Ook nog wakker, @:Molo
Matthew Perry, dan kan je naast hartinfarct ook nog denken aan een overdosis oid
Dat de koffie hier op is is dat wel trouwens. Eikelsquote:Op zondag 29 oktober 2023 02:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet gezegd dat het een ramp of wat dan ook is…
Mooi op tijdquote:
Ik vind het fijn dat jij het nog vroeg vindt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:09 schreef Isabeau het volgende:
Uurtje extra werken deed ik.
[..]
Mooi op tijdEr vroeg in, is goed voor je.
Dat is het belangrijkste. Slapen kan altijd nog welquote:
Slapen doe je maar op Pinkpop, was altijd de quote.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. Slapen kan altijd nog wel
Naar Pinkpop, en dood gaan?*quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Slapen doe je maar op Pinkpop, was altijd de quote.
Of als je dood bent.
Ik ben beide niet van plan
Het zijn twee losstaande dingen, Pinkpop en doodgaan. Maar het zou wel tegelijk kunnen, op zich.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naar Pinkpop, en dood gaan?*
Ik ben beide ook niet van plan, maar soms overkomt het je.
* ik heb er maar een komma tussen geplaatst, maar ik weet niet of dat de boel wel helpt. Ik bedoel dus niet dood gaan op Pinkpop. Al zal dat ook kunnen natuurlijk, als een soort ultieme middelvinger.
Ja, dit is het precies.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, Matthew PerryZeer goede acteur. Sneu dat hij het zo zwaar had.
Wat was er nou allemaal aan de hand gisteren waarvoor de ambulance werd gebeld? Wel prettig dat je gisteravond weer iets beter voelde. Goede nacht gehad? En moet je dan morgen alsnog naar de huisarts?quote:Op zondag 29 oktober 2023 06:46 schreef AnneX het volgende:
Wintertijd mensen! Dan weet je het wel. Klok terugzetten en een uurtje langer doen wat je deed: slapen of film kijken. Zķnder koffie.
Red je dat?
Jammer van Mathew Perry. Zag laatst clips hoe hij in een serie een onderwijzer speelde in een achterstandswijk. Dat deed hij goed. En was werkelijk gebeurd.
Het is al weer licht buiten.
Dat is inderdaad schrikken. Ik krijg al een lichte paniek als me dat gebeurt met min 5,5.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff dat waren 15 benauwde minuten. Bril viel van het nachtkastje onder het bed en ik zag m niet (-12 helpt niet) de reservebril lag ook niet in het juiste laatje. Die uiteindelijk wel gevonden en toe kon ik ook de normale bril zien liggen. Hartkloppingen
Ik kwam eens in Marokko onder de douche vandaan en toen was m'n bril weg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is inderdaad schrikken. Ik krijg al een lichte paniek als me dat gebeurt met min 5,5.
Het is ook een raar soort paniek want vroeg of laat vind je die bril natuurlijk gewoon. Maar toch.
Ik was zo bang dat ik er op zou staanquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is inderdaad schrikken. Ik krijg al een lichte paniek als me dat gebeurt met min 5,5.
Het is ook een raar soort paniek want vroeg of laat vind je die bril natuurlijk gewoon. Maar toch.
Jaren geleden in Kenia werd mijn bril bijna gejat door een baviaan. Ik stond in een douchehokje en aan het haakje had ik 2 zakjes, 1 met kleding en een ander met bril en handdoek. Hij pakte die met kleding (en gooide het ook eeer weg want geen eten) maar daarna nam ik de bril altijd mee het douchehokje in, dan maar een natte brilquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kwam eens in Marokko onder de douche vandaan en toen was m'n bril weg.
Ik kan nķg voelen hoe dat voelde.
Iemand bleek 'm te hebben zien liggen, had mij niet gezien of gehoord en had mijn bril naar mijn liefste gebracht. Die als gewoon ziend persoon niet voelt hoe het voelt als iemand er met je ogen vandoor is, dus die bril gewoon had aangenomen en gewacht tot ik weer kwam opdagen.
Daarna heb ik mijn ogen laten laseren. Daarmee heb ik een jaar of 9 goed kunnen zien en inmiddels zit ik alweer op -3
Ja, dat is ook wel een ding inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was zo bang dat ik er op zou staan
De klok de avond van te voren al verzetten. En je bedtijd er dan ook direct op aanpassen. Dan slaap je ongeveer net zo lang als normaal. En bij het op de klok kijken direct de nieuwe tijd in je slaperige kop.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:43 schreef Myraela het volgende:
Zo jaloers op de mensen die gewoon automatisch meegaan in het nieuwe ritme nadat de klok verzet is.
Als ik op het strand niets mee heb doe ik mijn bril in mijn schoenen. En toen waren een keer mijn schoenen gejatquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Iemand bleek 'm te hebben zien liggen, had mij niet gezien of gehoord en had mijn bril naar mijn liefste gebracht. Die als gewoon ziend persoon niet voelt hoe het voelt als iemand er met je ogen vandoor is, dus die bril gewoon had aangenomen en gewacht tot ik weer kwam opdagen.
Daarna heb ik mijn ogen laten laseren. Daarmee heb ik een jaar of 9 goed kunnen zien en inmiddels zit ik alweer op -3
Hier is dat niet automatisch, maar gewoon iets wat ingepland wordt. Het is niet anders dan op tijd naar bed gaan omdat je de volgende dag er vroeg uit moet enzo. Het is vooruit kijken en rekening houden metquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:43 schreef Myraela het volgende:
Zo jaloers op de mensen die gewoon automatisch meegaan in het nieuwe ritme nadat de klok verzet is.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:13 schreef z80 het volgende:
De klok de avond van te voren al verzetten. En je bedtijd er dan ook direct op aanpassen. Dan slaap je ongeveer net zo lang als normaal. En bij het op de klok kijken direct de nieuwe tijd in je slaperige kop.
Dit zijn hele mooie adviezen van mensen die blijkbaar geen moeite hebben met het verzetten van de klok. Ik word gewoon op m'n oude tijd wakker, maakt niet uit hoe laat ik ga slapen en of ik daar wel of geen klokken voor zie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:17 schreef Troel het volgende:
Hier is dat niet automatisch, maar gewoon iets wat ingepland wordt. Het is niet anders dan op tijd naar bed gaan omdat je de volgende dag er vroeg uit moet enzo. Het is vooruit kijken en rekening houden met
En je kijkt op de klok, een uur te vroeg wakker. En weer omdraaien om nog een uur te doezelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn hele mooie adviezen van mensen die blijkbaar geen moeite hebben met het verzetten van de klok. Ik word gewoon op m'n oude tijd wakker, maakt niet uit hoe laat ik ga slapen en of ik daar wel of geen klokken voor zie.
Ja, dat werkt dus prima als je dan nog een uur kan doezelen. Niet als je dan gewoon wakker-wakker bent.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:48 schreef z80 het volgende:
[..]
En je kijkt op de klok, een uur te vroeg wakker. En weer omdraaien om nog een uur te doezelen.
Dat is best logisch, want de wintertijd past veel beter bij onze biologische tijd. Qua tijdzone horen we eigenlijk bij Engeland en Portugal. Afschaffen die zomertijd wat mij betreft maar dan zijn dee 'MaAR 1K wIL laNG3 ZoMERavonDEN!!!11'-roepers weer overstuurquote:Op zondag 29 oktober 2023 10:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kan plannen wat ik wil, maar mijn biologische klok doet niet zomaar mee.
Hoewel ik van wintertijd meestal wel veel minder last heb, om de een of andere reden. Zomertijd kan ik echt week of 2-3 voor nodig hebben voor mn biologische klok mee is aangepast.
Eens met afschaffen. Of het nou licht is tot half 10 of half 11. Zo oneerlijk dat we maar 5 van de 12 maanden echte tijd hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is best logisch, want de wintertijd past veel beter bij onze biologische tijd. Qua tijdzone horen we eigenlijk bij Engeland en Portugal. Afschaffen die zomertijd wat mij betreft maar dan zijn dee 'MaAR 1K wIL laNG3 ZoMERavonDEN!!!11'-roepers weer overstuur
Als je het over Galicië zou hebben, dan heb je een punt. Maar Nederland ligt tégen de tijdslijn waar Duitsland onder valt. Aangezien we geen gradaties doen maar hele uren, is dat dus zowel de logische en praktische keuze.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is best logisch, want de wintertijd past veel beter bij onze biologische tijd. Qua tijdzone horen we eigenlijk bij Engeland en Portugal. Afschaffen die zomertijd wat mij betreft maar dan zijn dee 'MaAR 1K wIL laNG3 ZoMERavonDEN!!!11'-roepers weer overstuur
Ik heb er dus wel moeite mee, daarom plan ik dat dus in. Ik verschuif de tijd langzaam en niet per uur ineens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn hele mooie adviezen van mensen die blijkbaar geen moeite hebben met het verzetten van de klok. Ik word gewoon op m'n oude tijd wakker, maakt niet uit hoe laat ik ga slapen en of ik daar wel of geen klokken voor zie.
Hoe verschuif je de tijd langzaam?quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb er dus wel moeite mee, daarom plan ik dat dus in. Ik verschuif de tijd langzaam en niet per uur ineens.
Door een paar dagen een kwartiertje te verschuiven bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe verschuif je de tijd heel langzaam?
Het was in het begin vooral wachten op de anderen (zo'n 40 personen, allemaal locals) in de hitte.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:45 schreef Blues het volgende:
Lekker dan @:Madmaster zit je dan te feesten in je uppie
Dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 29 oktober 2023 11:54 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues Hier in huis niet, da’s 2x 6 stappen dat lukt nog wel. Maar overal anders wel.
Moet ook altijd lachen bij de kapper “is het zo goed”.. hallo ik zie hooguit een gekleurd vlak in de spiegel, m’n bril is ergens
Ja en Portugal ligt tegen Spanje en heeft ook een andere tijdzone. Qua tijdzone zouden we bij GMT horen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je het over Galicië zou hebben, dan heb je een punt. Maar Nederland ligt tégen de tijdslijn waar Duitsland onder valt. Aangezien we geen gradaties doen maar hele uren, is dat dus zowel de logische en praktische keuze.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:07 schreef AnneX het volgende:
Wat een kleurrijke huismussen @:Madmaster
NichtjeX liep ook tegen de tijdsafspraken aan. En is voor zichzelf begonnen.
Is daardoor minder afhankelijk van mensen, die té laat komen opdagen.
Hier gaat het inmiddels matig. Kon naar de badkamer, en de trap af. Ontbijt met weer een bak bouillon dan maar. Bed even laten luchten.
En weer terug straks.
Of de wintertijd er uit, zodat je na een 9-17 baan nog wat daglicht hebtquote:Op zondag 29 oktober 2023 13:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat mij betreft gooien we zomertijd eruit, samen met alle landen om ons heen.
Groetjes vanaf onder dekentje + bijna 8 kilo kat op de bank met weer schaatsen op
Onze Mechelse heeft er een handje van om egels mee naar de bench te nemen (bijkeuken). Ze doet er voor de rest niks mee maar toch irritant.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:10 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
M'n egeltje van gister:
[ afbeelding ]
En m'n potplant die het nu de tijd van het jaar vind om te gaan bloeien.
[ afbeelding ]
En dan in de winter pas om 10u 's ochtends licht? Nee, liever niet. Voor je biologische klok en slaap etc is het ook beter in de ochtend daglicht te pakken dan in de avond.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of de wintertijd er uit, zodat je na een 9-17 baan nog wat daglicht hebt
Ook herkenbaar, had -9.5. Daarna lensimplantaten, nu +1 en - 1.5quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn appelboom staat ook in de bloei, koekoekquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:10 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
M'n egeltje van gister:
[ afbeelding ]
En m'n potplant die het nu de tijd van het jaar vind om te gaan bloeien.
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op zondag 29 oktober 2023 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Hi, its me! I am the problem, its me!quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In elk geval Limburg een aparte tijdzone. En Brabant op 110 volt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:00 schreef Molo het volgende:
Gewoon een half uur verschil net als in India![]()
Of 42 minuten, gewoon, omdat het kan. Lekker rebels
Buiten het Schengen gebied dan ook gelijk..quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In elk geval Limburg een aparte tijdzone. .
Dat bij de volgende meet Cat door de douane wordt opgepakt voor het smokkelen van vlaai.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Buiten het Schengen gebied dan ook gelijk..
Of dat iedereen moet bijdragen in de invoerrechtenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat bij de volgende meet Cat door de douane wordt opgepakt voor het smokkelen van vlaai.
De motor goed in de wax zetten. Gewoon de ouderwetse wax. Die van turtle bijvoorbeeld. De eerste keer een rot klus. Maar daarna heel makkelijk schoonmaken. Zelfs pekel aanslag op de uitlaat ging er op het einde van de winter er zo weer af.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:15 schreef fietsie het volgende:
Hier was het de hele middag een best wel "open" lucht met stukken blauw, en veel wind.
Heel fijn bij het boenen van m'n motor want daardoor waaide ie tussen de sopjes door steeds goed droog.
De modder uit Noord-Duitsland is erg hardnekkige klei; de laag is er nu wel af, maar er zit nog zo'n vage zweem op alle metaaldelen.
Rij jij motor?quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:33 schreef z80 het volgende:
[..]
De motor goed in de wax zetten. Gewoon de ouderwetse wax. Die van turtle bijvoorbeeld. De eerste keer een rot klus. Maar daarna heel makkelijk schoonmaken. Zelfs pekel aanslag op de uitlaat ging er op het inde van de winter er zo weer af.
Daar heb ik 'm van de zomer ingezet, alleen toen de spaken en velgen gedaan met spul "wat daar voor is". En die blijven nu dus wat lichtbruinig...quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:33 schreef z80 het volgende:
[..]
De motor goed in de wax zetten. Gewoon de ouderwetse wax. Die van turtle bijvoorbeeld. De eerste keer een rot klus. Maar daarna heel makkelijk schoonmaken. Zelfs pekel aanslag op de uitlaat ging er op het einde van de winter er zo weer af.
Niet meer. Maar de tweewieler is jaren mijn vervoermiddel geweest. Zomer en winter. Weer of geen weer.quote:
De avonden zijn niet langer, de focking klok staat een uur vooruit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat spul wat er voor is, is voor een showmodel. Niet voor een gebruiksvoorwerp. Dan moet je kijken wat de doorrijders gebruiken om de fiets heel te houden.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daar heb ik 'm van de zomer ingezet, alleen toen de spaken en velgen gedaan met spul "wat daar voor is". En die blijven nu dus wat lichtbruinig...
Sowieso takke-bagger daar in Sleeswijk.. overal waren ze de akkers aan het leegtrekken
https://www.instagram.com/tv/CWMYDbMJGTY/?hl=nlquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De avonden zijn niet langer, de focking klok staat een uur vooruit.
Komende avonden ga ik met het kacheltje aan in de schuur nog wel eens een rondje; eerst met een klamme zeem en dan met poets. Eens zien of ie weer showroom te krijgen is.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat spul wat er voor is, is voor een showmodel. Niet voor een gebruiksvoorwerp. Dan moet je kijken wat de doorrijders gebruiken om de fiets heel te houden.
ps
wax met silicone werkt ook heel goed. Maar heeft als nadeel. Eenmaal dat gebruikt, Altijd dat gebruiken.
Wat voor twin was dat dan? Want deze twin heeft echt nul moeite met op toeren komenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Daarna een stevige twin. Maar die bleek achteraf minder prettig te zijn in slecht weer omstandigheden. Duurde te lang voordat deze op toeren kwam en het vermogen beschikbaar was op het achterwiel. Maar ook daar een dikke 80K op gezet.
Aha! Leuk om te lezen wel, aardig wat kilometers erop zitten dusquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet meer. Maar de tweewieler is jaren mijn vervoermiddel geweest. Zomer en winter. Weer of geen weer.
Een Honda compleet versleten. Had er een ton bij op de teller gezet, toen was het blok op. Daarna een stevige twin. Maar die bleek achteraf minder prettig te zijn in slecht weer omstandigheden. Duurde te lang voordat deze op toeren kwam en het vermogen beschikbaar was op het achterwiel. Maar ook daar een dikke 80K op gezet.
Toen kwam er een verhuizing de grens over en een leasebak ivm de functie. Moest van alles en nog wat aan zooi mee slepen. Waarbij het bezit van de motor meer een stofverzamelobject werd. Deze toen maar er uit gedaan.
yamaha virago 1100. Relatieve lange slag en zware zuigers maken het niet echt een vlotte fiets.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat voor twin was dat dan? Want deze twin heeft echt nul moeite met op toeren komen
Het gaat richting de 20 jaar.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Aha! Leuk om te lezen wel, aardig wat kilometers erop zitten dus
Hoe lang woon je nu al in Duitsland trouwens? Ik ken je niet anders geloof ik
Ahja, en de lange onderuit liggende voorvork helpt dan ook niet echt met de rij-eigenschappenquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:52 schreef z80 het volgende:
[..]
yamaha virago 1100. Relatieve lange slag en zware zuigers maken het niet echt een vlotte fiets.
Voor toerwerk en bij goed weer geen probleem. In de regen met wat bochtenwerk minder prettig en in de winter, waar grip altijd wat minder is, ronduit lastig.
Oh wowquote:
ik vond gister medjoels in kakaoquote:Op zondag 29 oktober 2023 17:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
3 verpakkingen bio medjools in een 1 euro overblijver zakkie
Langzamer rijdenquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:28 schreef fietsie het volgende:
OK Ik heb een nieuw algoritme ontdekt; je motor even schoon krijgen als ie voor vertrek was duurt 1/4 van de rit heen en weer naar DK.
Erg efficient vind ik dit niet.
Nomnomnom. Hier een aantal door een parelcouscous salade van deli gesneden en het avondeten was weer geregeldquote:
Oiquote:Op zondag 29 oktober 2023 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In elk geval Limburg een aparte tijdzone. En Brabant op 110 volt.
Lekker! Wij maar tot 13.00 helaas dus we hebben de klussen niet af gekregen. Volgende week hopelijk nog maar zo'n mooi weekend dan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 16:13 schreef Tuindier het volgende:
Op een flinke bui na lekker in de tuin bezig geweest. Nu weer gaar met een wijntje op de bank. Er staat een pan linzen op het vuur die pastasaus zal gaan worden.
Als je dat in DK probeert val je om… 60 op een provinciale weg….quote:
Dat is hier ook een stuk. Het is maar goed dat daar nooit wordt geflitst. Ik doe heus mijn best maarquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je dat in DK probeert val je om… 60 op een provinciale weg….
Je hebt de laatste tijd wel veel akkefietjes op de fiets!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff ze hebben hier een snelfietspad aangelegd. Maar de automobilisten (en fietsers) zijn daar nog echt niet aan gewend. Ik moest daar oversteken, kwam een auto in volle vaart aan dus voor de zekerheid maar afgestapt. Hij vol in de remmen. Maar voorheen kon je die wel halverwege oversteken en was er een soort middenberm om te wachten op verkeer van de andere kant. Nu niet meer en ik stond midden op de weg toen er van de andere kant een snel rijdende auto aankwam. Was blij heelhuids aan de overkant te zijn. Dit is, ook voor fietsers, geen fijne situatie
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:06 schreef Tele6 het volgende:
@:Molo ik denk wel dat je zet jonger inschat dan dat ie is
Dat klinkt als lekkere pizza!quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:06 schreef Tele6 het volgende:
Ik ging pizza eten met de andere hardlopers. Was keigezellig. Ze hadden er voor de verandering een ander soort vega pizza dan de standaard vegetariana: spinazie, zongedroogde tomaten en artisjokharten.
Wel ernstig moeite om m'n ogen nog open te houden
@:vlindertje89 ik denk dat je sokken met van die nopjes eronder nodig hebt
Wat zij zegtquote:
Blijkbaar zijn die zooltjes niet zķ belangrijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 20:09 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 over even een halve marathon lopen gesproken, ik was dus de zooltjes van m'n hardloopschoenen vergeten en daar kwam ik pas 20 minuten voor start achter. ('s ochtends wedstrijd, dus blind en slaperig m'n schoenen aangedaan)
Dus op schoenen zonder inlegzooltjes gelopen. Bleek prima te gaan eigenlijk![]()
Ik heb nu wel zere tenen maar dat heb ik altijd na lange afstanden rennen - de topjes van m'n tenen schuren tegen de bovenkant van m'n schoen. Dat heeft niks met zooltjes te maken.
(Ik had ze er woensdag uit gehaald om te drogen)
En daarvoor koop ik dan hardloopschoenen van ¤150.![]()
LOLquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn dat jullie het bijlezen makkelijk kort hebben gehouden.
Ik (nou ja ik) had vandaag de vrijgezellendag. Vriendin en ik waren “gevraagd” om om 14 uur ons bij een van de dames thuis te melden. Daar zaten 4 dames op ons te wachten. Al een tijdje gezien de lege theeglazen die best groot waren. Er kwam direct een soort speech, er was van alles en nog wat geregeld en ze waren zo teleurgesteld en bruid had aardiger moeten zijn want “je weet toch dat wij gevoelig zijn”. Het best een welles nietes gedoe, toe kreeg ik de volle laag omdat ik niets van me had laten horen als ik erop tegen was. Tja, dan had ik tegen 3 zussen en een vriendin die alles al hadden geregeld (had ik echt niet begrepen 2 weken geleden) in moeten gaan, daar begin ik niet eens aan.
Daarna zijn vriendin en ik naar de andere groep gegaan voor borrel en eten en dat was enorm gezellig. Totdat de andere bruid zwaar bezopen raakte (komt heel vaak voor) en de bruiden flink ruzie kregen. JO!!!…ben enorm benieuwd hoe dat tijdens het feest gaat.
Wat een dag, ben nu aan weekend toen
Oh ja zekerquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:52 schreef yinu het volgende:
Kun je een reportage maken van de bruiloft alsjeblief?
De ene leerde ik bijna 59 jaar geleden kennen. Haar ouders en mijn ouders waren elkaars beste vrienden. Onze levens ( met alle familie aan beide kanten) zijn best verweven. De families hebben heel veel samen meegemaakt, meer eigenlijk dan bloedverwantenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL
Waar ken je de bruid(en?) van eigenlijk?
Ja zijn wonen een paar etages boven mij. Heel vroeger heb ik wel eens voor hun (nu overleden) kat moeten zorgen, maar dat was echt een rotkat die zomaar iedereen aanviel. De laatste keer had ik na 1x voer brengen 6 pleisters op m’n benenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:12 schreef AnneX het volgende:
Kaatje 😳 wat een feest! Not.
Zijn dat de twee dames die boven wonen en jij voor de katten zorgt evt.?
En Tele weer een
Kijk, deze randinformatie is topquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De ene leerde ik bijna 59 jaar geleden kennen. Haar ouders en mijn ouders waren elkaars beste vrienden. Onze levens ( met alle familie aan beide kanten) zijn best verweven. De families hebben heel veel samen meegemaakt, meer eigenlijk dan bloedverwanten
Ik ook, ben heel erg benieuwd. Ik mag alt8jd graag in een hoekje zitten en kijken. Nu helemaal geloof ik. Er spelen daar in de families wel meer dingen waar wij (ons gezin) met verbazing naar kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2023 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk, deze randinformatie is top
Ben benieuwd naar de feestelijkheden en overige ervaringen op de trouwdag
quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:22 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Gister hebben we onze walnotenport gebotteld, dit jaar is de port geslaagd. Dus het werd laat. Met veel port en veel pils. De logee slaapt nog.
Heb je daar rijpe walnoten in gedaan of groene? Dat laatste geeft ook verrassend veel smaak af.quote:Op maandag 30 oktober 2023 08:22 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Gister hebben we onze walnotenport gebotteld, dit jaar is de port geslaagd. Dus het werd laat. Met veel port en veel pils. De logee slaapt nog.
Hoe is Dora geland op haar nieuwe plekje? Heb je daar nog wat over gehoord? als je dat wil delenquote:
Ik kreeg een filmpje vorige week van een hele blij Dora, rollend in de struikenquote:Op maandag 30 oktober 2023 08:57 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Hoe is Dora geland op haar nieuwe plekje? Heb je daar nog wat over gehoord? als je dat wil delen
quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kreeg een filmpje vorige week van een hele blij Dora, rollend in de struiken
quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat fijnquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We hebben vooral in isolatie gegraven om gaten te boren voor kabelsquote:Op zondag 29 oktober 2023 18:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is hier ook een stuk. Het is maar goed dat daar nooit wordt geflitst. Ik doe heus mijn best maar![]()
Leuk dat je in Denemarken bent geweest! Lekker geīsoleerd begreep ik? Kan die chef een beetje koken?
Neeuuuh, je hebt je chillings verdiend.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:50 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns, kan iemand me een schop onder m'n hol geven?
Dat was gisteren. Vandaag gewoon shit doen. Niet werken iigquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neeuuuh, je hebt je chillings verdiend.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:50 schreef Lonaa het volgende:
Jong0ns, kan iemand me een schop onder m'n hol geven?
Mijn hemelquote:Op zondag 29 oktober 2023 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn dat jullie het bijlezen makkelijk kort hebben gehouden.
Ik (nou ja ik) had vandaag de vrijgezellendag. Vriendin en ik waren “gevraagd” om om 14 uur ons bij een van de dames thuis te melden. Daar zaten 4 dames op ons te wachten. Al een tijdje gezien de lege theeglazen die best groot waren. Er kwam direct een soort speech, er was van alles en nog wat geregeld en ze waren zo teleurgesteld en bruid had aardiger moeten zijn want “je weet toch dat wij gevoelig zijn”. Het best een welles nietes gedoe, toe kreeg ik de volle laag omdat ik niets van me had laten horen als ik erop tegen was. Tja, dan had ik tegen 3 zussen en een vriendin die alles al hadden geregeld (had ik echt niet begrepen 2 weken geleden) in moeten gaan, daar begin ik niet eens aan.
Daarna zijn vriendin en ik naar de andere groep gegaan voor borrel en eten en dat was enorm gezellig. Totdat de andere bruid zwaar bezopen raakte (komt heel vaak voor) en de bruiden flink ruzie kregen. JO!!!…ben enorm benieuwd hoe dat tijdens het feest gaat.
Wat een dag, ben nu aan weekend toen
Ik durfde er niet naar te vragen ivm te pijnlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Moest enorm huilen toen ik het filmpje zag. Uit verdriet want ze is zo leuk en uit opluchtingquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik durfde er niet naar te vragen ivm te pijnlijk.
Hoe voelt het? Pijn en fijn?
quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Moest enorm huilen toen ik het filmpje zag. Uit verdriet want ze is zo leuk en uit opluchting
🥰quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gek, ik zie 'm gewoon: RLS / [NPO1] Boer Zoekt Vrouw #338 Boer met kiespijnquote:Op maandag 30 oktober 2023 11:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch wel mooi Lonaa
Hoezo ben ik boer zoekt vrouw topic kwijt?
quote:Op zondag 29 oktober 2023 21:13 schreef Aberkullie het volgende:
Sinds wanneer staat dit topic in RLS
quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:57 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Gek, ik zie 'm gewoon: RLS / [NPO1] Boer Zoekt Vrouw #338 Boer met kiespijn
Of is ie verplaatst?
[..]
Ah top, dank je wel. Hij is inderdaad verplaatst.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:57 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Gek, ik zie 'm gewoon: RLS / [NPO1] Boer Zoekt Vrouw #338 Boer met kiespijn
Of is ie verplaatst?
[..]
Alle RLS topics zijn sinds vorige week weer ondergebracht in een apart subforum:quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[..]
Ah top, dank je wel. Hij is inderdaad verplaatst.
Met de nadruk op 'weer'quote:Op maandag 30 oktober 2023 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle RLS topics zijn sinds vorige week weer ondergebracht in een apart subforum:
MED / RLS gaat weer solo
Dat kan niet meer op je overdekte terras nu?quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:39 schreef Barreltje het volgende:
Nu nog even mezelf zo ver krijgen dat ik ga zwemmen, dan is toch bijna de helft van mn programma voor vandaag voltooid
nopequote:Op maandag 30 oktober 2023 13:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat kan niet meer op je overdekte terras nu?
Warm water is vast ook fijnquote:Op maandag 30 oktober 2023 13:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nopeen ik wil een 25 m bad, dat red ik net niet
Zeiden ze nog iets bij de DA?quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:39 schreef Barreltje het volgende:
hier ook een ik krijg mn kont niet van de bank dag
maar ik heb al wel gedoucht, een nieuwe afspraak voor de katten geregeld, contact opgeomen om mn bedrijf van de grond te krijgen, EN een huis(tuin)-to-do-lijst begonnen. dus ik vind dat ik al wat gedaan heb![]()
Nu nog even mezelf zo ver krijgen dat ik ga zwemmen, dan is toch bijna de helft van mn programma voor vandaag voltooid
ja maar we wisten het al een tijdje dus we hebben niks op die dag geboe....ohhhhhhh .. ik zie dat je het veel eerder al geboekt had die afspraak.. oh.. nee dat is niet zo netjes nee..quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeiden ze nog iets bij de DA?
quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ja maar we wisten het al een tijdje dus we hebben niks op die dag geboe....ohhhhhhh .. ik zie dat je het veel eerder al geboekt had die afspraak.. oh.. nee dat is niet zo netjes nee..
dus nu krijg ik sowieso de "actie prijs" plus wsl een extra sorry korting..
mag ook wel..
quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik was even in m'n oude huis nog wat ophalen en dat vond ik wel pittig. Vooral om poes&poes.
Niet zo raar nee,.quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik was even in m'n oude huis nog wat ophalen en dat vond ik wel pittig. Vooral om poes&poes.
Ja bleh is dat.quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:38 schreef Lonaa het volgende:
Ja, je hebt van die dagen waar alles zo lekker loopt. Dat hadden wij nog niet want daar ben ik nog te onervaren voor. Maar wel heel veel kunnen doen en geleerd. Lekker is datquote:Op maandag 30 oktober 2023 17:15 schreef Blues het volgende:
Fijn Kaat zo'n werkdag.
Ik ben net klaar met thuiswerkdag.
Zo tevreden ook, ik was all over the place met mijn initialen overal achter, dat ik mail van coll kreeg of ik ook nog wat voor hen overlietIk was op stoom
Net op eind werkdag mail dat we weer een nieuwe coll erbij hebben per woensdag.
Combi ons met andere poli, wordt lastig voor haar 2 poli's leren maar het mot met deze gedwongen constructie waar ik niet achter sta
Tof! Hier zijn we de grote potten aan het sparen om zelf komkommers op zuur te gaan maken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ga morgen een workshop Kimchi maken geven. Dit heb ik vorig jaar ook al een keer gedaan, toen heb ik dit document daarvoor gemaakt - Mocht iemand het leuk vinden 'm te hebben, download vooral
Bij Lindchen?quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Crosspost
Had Duroc karbonades bij de Boerenmarkt gekocht. Werkelijk WOW, geen vergelijking tot Karbos van de Slager of laat staan supermarkt. Een kompleet ander product. Supermals en sappig. Met stip op 1 bij de beste Karbonades die ik ooit at, en heb heel wat varkensvleessoorten geprobeerd. Zaterdag weer eens heen.
Inleg dan denk ik, in azijn?quote:Op maandag 30 oktober 2023 20:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Tof! Hier zijn we de grote potten aan het sparen om zelf komkommers op zuur te gaan maken.
Dat verklaart waarom we vandaag zoveel Vlaams hoordenquote:Op maandag 30 oktober 2023 22:47 schreef Candaasje het volgende:
Dat was een nat dagje Efteling. En we hadden niet bedacht dat België herfstvakantie heeft. Dus het was ook veel drukker dan we hadden verwacht.
Maar goed, ik heb me best prima vermaakt![]()
Simon kwam net ook half verzopen thuis. Die ligt zich nu aan onze voeten droog te poetsen. Na 3 maaltijden (die er nog stonden van de hele dag) in één keer weggeschranst te hebben.
*teruglezen gaat…
Hamiltonquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 00:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom we vandaag zoveel Vlaams hoorden
Laatste dag Londen gehad. Rondleiding door Royal Opera House was tof (zowel in de zaal als backstage, kostuums mogen aanraken), hapje eten in een pub en daarna Hamilton. Wat een bizar(re) goede POWERproduktie.
Morgenvroeg weer naar huis, ook fijn
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 06:57 schreef sigme het volgende:
Laatst een foto met hele grote paddestoel, wat je niet ziet bij gebrek aan schaal.
Dit zijn paddestoeltjes van nog geen centimeter hoog, in het mos (op een boomstam).
[ afbeelding ]
Dit was heel grappig om achter elkaar te lezenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:07 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij hebben jullie wel een heel toffe trip gehad.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:58 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
[..]
Dit was heel grappig om achter elkaar te lezen
Hehe.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:58 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent wakkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:58 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
[..]
Zo ver zijn we nog niet in het bedenkenquote:Op maandag 30 oktober 2023 21:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Inleg dan denk ik, in azijn?Gewone komkommer heeft de neiging tot snot te gaan als je ze fermenteert.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:58 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
[..]
Vervroegd kerstkaartjes sturen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Snugger moment voor vandaag: 20 postzegelcodes kopen om pas later te zien dat die dingen maar 5 dagen geldig zijn
Jeetje, wat ouderwets zo'n korte geldigheidsdatum. Ik snap wel dat je daar geen rekening mee had gehouden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Snugger moment voor vandaag: 20 postzegelcodes kopen om pas later te zien dat die dingen maar 5 dagen geldig zijn
quote:
Ik zie wel dat het er bij staat in de webshop. Het is echt geen moment in me opgekomen dat zoiets een geldigheidsdatum heeft. Ik dacht gewoon handig te zijn door er een aantal te bestellen zodat ik een voorraadje heb voor het komende jaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:27 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Jeetje, wat ouderwets zo'n korte geldigheidsdatum. Ik snap wel dat je daar geen rekening mee had gehouden.
Hier ook. Straks griepprik halen en daarna naar de dermatoloog. Toch maar met de bus, geen zin in 2x 40 minuten fietsen in mogelijk regenquote:
Sorry, Zie de tag nu pas. Gesprek was prima m'n eigen leidinggevende was het eens met mijn voorstel. Vandaag is het wekelijkse overleg van alle leidinggevenden en de afdelingshoofden en wordt het daar in de groep gegooid om het definitief in orde te kunnen maken dus zou goed moeten komen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:56 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Memento-Mori hoe was het gesprek met je werk gistermiddag? En logisch dat je hoofd soms in doemdenkstand schiet, het is ook gewoon spannend met huis verkopen en grote verhuizing enz!
Hoe gaat het met goede vriend?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Oh jullie waren al veel verder :’) ik was even in gesprek met goede vriend.
Aanzetten, scherm opnemen en daarmee alsnog terugkijken?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:14 schreef Lonaa het volgende:
Goed, ik heb me dus laten inschrijven voor een SVH-cursus met 1 dagdeel online les. Dat is donderdagochtend van 8:30 - 12:30.
Mijn hele werkweek is vrij, behalve donderdagochtend van 9:00 tot 13:00 wegens lunch voor 220 man. Het is natuurlijk niet terug te kijken en "er is wel op me gerekend".
Krijg dan maar de tering.
Een stuk beter. Hoewel dat als je de staat van toen als baseline neemt natuurlijk niet heel veel hoeft te betekenen. Maar nee, het gaat echt wel beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt ingewikkeld.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Aanzetten, scherm opnemen en daarmee alsnog terugkijken?
Genoeg ICT-ers in de buurt tochquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit klinkt ingewikkeld.Ik ga er even op broeden.
Wat een raar systeem zeg! Dat zou ik ook niet bedacht hebben hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, opgelost. Ze kunnen restitueren als de codes ongebruikt en verlopen zijn. Helemaal prima.
Ik vind dit nog steeds wel erg dom allemaal. Dom van hen dat ze zo'n gek systeem hebben en zeer dom van mezelf dat ik niet goed las.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:58 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, na twee koppen koffie ben ik weer een beetje bij de mensen
Het regent nietde baby heeft een Halloween-outfit
Ik hoef pas donderdag weer te werken
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Een stuk beter. Hoewel dat als je de staat van toen als baseline neemt natuurlijk niet heel veel hoeft te betekenen. Maar nee, het gaat echt wel beter.
Hij is er nog niet, verre van, maar toen ik hem afgelopen week ophaalde zag ik echt iemand die omhoog aan het klimmen is. Hij heeft ook weer les in boogschieten gegeven(ik heb ook weer eens geschoten , ging nog best aardig).
Er gebeurt alleen wel heel veel nare shit binnen zijn directe familie waar hij niks aan kan doen.Wat een (vaak onzichtbaar) mentaal gevecht zal er zijn bij 'm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:14 schreef Lonaa het volgende:
Goed, ik heb me dus laten inschrijven voor een SVH-cursus met 1 dagdeel online les. Dat is donderdagochtend van 8:30 - 12:30.
Mijn hele werkweek is vrij, behalve donderdagochtend van 9:00 tot 13:00 wegens lunch voor 220 man. Het is natuurlijk niet terug te kijken en "er is wel op me gerekend".
Krijg dan maar de tering.
Ik moest volgens de werkgever direct patientencontact hebben om de brief voor de GGD te krijgen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:01 schreef Clubsoda het volgende:
Griepprik had ik gisteren. Volgende week maar even tijd vrijmaken voor de covidvaccinatie.
Ik denk niet dat er een dag is dat ie niet vecht. Het is oorlog in zijn hoofd, met af en toe een dagje wapenstilstand. Al zijn leven lang.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een (vaak onzichtbaar) mentaal gevecht zal er zijn bij 'm.
Je kan zonder brief een datum inplannen. Ook als je bijvoorbeeld gezinsleden hebt die een risicogroep zijn of mantelzorger bent. Daar zit geen controle op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moest volgens de werkgever direct patientencontact hebben om de brief voor de GGD te krijgen...
Dus ik mag wel alle specialisten aansteken en van via hen de patienten.
quote:
Ik mag zonder afspraak maar met pas naar een ggd in de regio.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moest volgens de werkgever direct patientencontact hebben om de brief voor de GGD te krijgen...
Dus ik mag wel alle specialisten aansteken en van via hen de patienten.
Hahaquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality%5B79%5D%2Csource%5B%2F4a%2F26%2F4a26a7543f57e44c78865e59714bf587658e59a9.jpg%5D%2Corigin%5Bdam%5D%2Ccategory%5B%5D%2Ctype%5BDESCRIPTIVESTILLLIFE%5D%2Cres%5Bm%5D%2Chmver%5B2%5D&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
Je moet hier even een kaal hoofd boven denken
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:39 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk niet dat er een dag is dat ie niet vecht. Het is oorlog in zijn hoofd, met af en toe een dagje wapenstilstand. Al zijn leven lang.
Herken wel veel van hem in mijzelf, qua denkwijzen, behalve dan dat hij natuurlijk veel slechtere kaarten toebedeeld heeft gekregen. Vanaf jongs af aan al.
Maar het helpt soms wel om hem te kunnen helpen, juist door de (h)erkenning.
Ik probeer zoveel mogelijk artsbezoek buiten werktijd te plannen, maar soms ontkom je er niet aan. Hoef ik hier geen vrij voor te nemen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:44 schreef fietsie het volgende:
Ahja daar zit de spraakverdingesing; als ik de brief van de baas wel krijg kan het onder werktijd vlak bij het werk.
Anders moet het inderdaad via de website en dan kan ik in lutjelollum en verweggistan terecht
Als je werkgever je vraagt je te laten vaccineren, dan mag dat wat mij betreft gewoon onder werktijd. Bij ons prikken ze aan het begin van de dag en rondom de lunchpauze midden in het restaurantquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik probeer zoveel mogelijk artsbezoek buiten werktijd te plannen, maar soms ontkom je er niet aan. Hoef ik hier geen vrij voor te nemen.
Zonde, kan elke verpleegkundige doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:45 schreef fietsie het volgende:
Griepprik is geloofik donderdag voor mij gepland.. ergens 12ish. Is ook wel grappig dan zitten er vaak specialisten te prikken.
Doen ze bewust, contact met collega's die je anders zelden ziet / spreekt.quote:
Lekker constructief, die max anderhalve minuut op het prikbankjequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doen ze bewust, contact met collega's die je anders zelden ziet / spreekt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality%5B79%5D%2Csource%5B%2F4a%2F26%2F4a26a7543f57e44c78865e59714bf587658e59a9.jpg%5D%2Corigin%5Bdam%5D%2Ccategory%5B%5D%2Ctype%5BDESCRIPTIVESTILLLIFE%5D%2Cres%5Bm%5D%2Chmver%5B2%5D&call=url[file:/product/main]]afbeelding[/url] ]
Je moet hier even een kaal hoofd boven denken
Bijscholings punten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:45 schreef fietsie het volgende:
Griepprik is geloofik donderdag voor mij gepland.. ergens 12ish. Is ook wel grappig dan zitten er vaak specialisten te prikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merci.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:AnneX wat een ellende. Sterkte
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Merci.
Moest ook nog aan @:Troel denken.
Als ik loop, dreunt het in het bekken. Tis net of ik een mud aardappelen meedraag.Blegh. Hopelijk viel je je snel beter. Snap dat je allerlei zaken door je hoofd hebt laten gaan. 't Is heftige shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Krijg je ook de griepprik?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh is er weer een covid vacc te scoren?![]()
Even mijn 100 % status volhouden
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Merci.
Moest ook nog aan @:Troel denken.
Als ik loop, dreunt het in het bekken. Tis net of ik een mud aardappelen meedraag.Veel beterschapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan gewoon liegen dat je een hoog medisch risico hebt, een BMI van >40 hebt of zwanger bentquote:
"Ik wil hem" is niet meer genoeg?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 15:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan gewoon liegen dat je een hoog medisch risico hebt, een BMI van >40 hebt of zwanger bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |