Dat slaat helemaal nergens op, zolang je de tekst uit het artikel niet erbij zit zou dit gewoon kunnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst @:madmaster achter mij aan toen ik een link van iets met paywall postte
Ik mis nog dagelijks wel de dansende banaan van Hyvesquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:17 schreef Blues het volgende:
SCHUURFEESSSSSTTTTT![]()
![]()
https://www.habbo.nl/comm(...)back-filomiena-feest
Oh dat was gisteren
Ik had nog nooit van habbo gehoord.
Dat was hoe het in mijn tijd altijd was. Je weet van te voren niet of iemand die er op klikt wel of geen abo heeft. En zo'n link zou NRC zelfs nog geld op kunnen leveren als iemand een abo neemt n.a.v. dat artikel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op, zolang je de tekst uit het artikel niet erbij zit zou dit gewoon kunnen
Zie graag een onderbouwing ervan
Tevens zijn SC's niet geïndexeerd dus vallen eigenlijk toch ook sowieso buiten de risicosituatie voor Fok.
Als de definitie van 'een soort Habbo' is 'een spel dat je op de computer kan spelen' is dan ja hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
WoW is toch ook een soort Habbo
Ik heb morgen nog een feessie in Twentequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:38 schreef Lonaa het volgende:
Zo. Klaar met werk. Laatste dag met collegaEven paar uur op de bank met m'n zere keel en lekkende neus en in theorie dan vanavond nog een feestje. Maar ja.
Wat voor feestje?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog een feessie in Twente
Online community met bekenden waar je spullen ruilt (of elkaar er de harses voor inslaat). Of is mijn beeld van WoW nu heel verkeerd?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als de definitie van 'een soort Habbo' is 'een spel dat je op de computer kan spelen' is dan ja hoor.
Voor de rest zie ik geen overeenkomsten.
Ja, wel voor de mensen die niet aan pvp doen en dus alleen maar NPCs meppenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 16:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Online community met bekenden waar je spullen ruilt (of elkaar er de harses voor inslaat). Of is mijn beeld van WoW nu heel verkeerd?
Onkruid…quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Leeft @:AnneX nog, na haar cliffhanger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn smakelijk bezig in Londen. Dinner wise en musical wise. 🎶
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Onkruid…Klinkt nog steeds erg mysterieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn smakelijk bezig in Londen. Dinner wise en musical wise. 🎶
Wat een goed kindquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind kijkt tegenwoordig kookfilmpjes of YouTube en wil ze dan na doen. Dus maakten we vanmiddag samen van die boterhammen met een ei erin en vanavond heeft hij een menu samengesteld rondom smashed potatoes
De mijne mag niet op YouTubequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn kind kijkt tegenwoordig kookfilmpjes of YouTube en wil ze dan na doen. Dus maakten we vanmiddag samen van die boterhammen met een ei erin en vanavond heeft hij een menu samengesteld rondom smashed potatoes
Ja jong dit ging vast niet over het posten van een rechtstreekse link naar het artikelquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was hoe het in mijn tijd altijd was. Je weet van te voren niet of iemand die er op klikt wel of geen abo heeft. En zo'n link zou NRC zelfs nog geld op kunnen leveren als iemand een abo neemt n.a.v. dat artikel.
Oh. Jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja jong dit ging vast niet over het posten van een rechtstreekse link naar het artikel
De mijne pas sinds kort en ik superviseer het. Maar hij steekt er verrassend veel van op; ik krijg voortdurend allemaal trivia naar mijn hoofdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De mijne mag niet op YouTube![]()
Die doet het met 'Kind ga gehaktballen draaien' en dergelijke. Wij kregen van de week rösti en verwachten morgen zoeteaardappelchips.
Ze hadden echt zo goed met elkaar gekund.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja jong dit ging vast niet over het posten van een rechtstreekse link naar het artikel
Knipplak van wat ik kreegquote:Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiëren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!
Premium artikelen uploaden naar alternatieve websites is niet toegestaan en kan je een ban opleveren.
En zojuist trof ik een egel!quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:08 schreef sigme het volgende:
Vorige week zag mijn liefste hier in onze tuin een eekhoorn. Die hebben we hier nog *nooit* gezien (en ik zit hier al sind '85 hè). Vandaag zagen we de eekhoorn opnieuw![]()
En vanochtend kreeg ik een filmpje met daarop 'onze'. bevers. Het waterschap heeft hun dam vernield, tegen alle afspraken in. Dus daarover zij we boos & verdrietig. Maar op het filmpje staan niet alleen bevers, maar ook een ekte ekte OTTER![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja
[..]
[..]
Knipplak van wat ik kreeg
Is ie zo dom of doet ie zo dom.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat noemt toch niet de link naar het artikel..?
Dat was in response op dat ik aangaf dan linkjes zonder omzeiling maar naar paywall te delen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Afkomstig uit de NWS FB, dat heb ik toen ook aan je kenbaar gemaakt, omdat ik het lullig zou vinden als je daardoor een note oploopt of erger:quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja
[..]
[..]
Knipplak van wat ik kreeg
In relatie tot NWS is het niet toegestaan om een nieuws topic te openen dat als bron een paywall artikel heeft.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Onkruid…Sorry, snap er nog steeds niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie zijn smakelijk bezig in Londen. Dinner wise en musical wise. 🎶
Wat is pooh? Jij was ziek? Nu nog steeds?
Uhm.. dus…. beterschap, denk ik?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat kan ook niet als je een film noemt of een boek of een wetenschappelijk artikelquote:Op zondag 29 oktober 2023 01:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In relatie tot NWS is het niet toegestaan om een nieuws topic te openen dat als bron een paywall artikel heeft.
Hier is het geen probleem als een dergelijke link ergens in een topic vermeld wordt, maar dan kan dus in principe niet iedereen het lezen…
Wel spannendquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:34 schreef borisz het volgende:
De rugbyfinale is vooral een typische finale
Ik heb dan ook niet gezegd dat het een ramp of wat dan ook is…quote:Op zondag 29 oktober 2023 02:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat kan ook niet als je een film noemt of een boek of een wetenschappelijk artikel
Lijkt me allemaal niet zo'n ramp
Zit bij een horror filmmarathon tot ongeveer 7 uur ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2023 02:25 schreef Isabeau het volgende:
Ook nog wakker, @:Molo
Matthew Perry, dan kan je naast hartinfarct ook nog denken aan een overdosis oid
Dat de koffie hier op is is dat wel trouwens. Eikelsquote:Op zondag 29 oktober 2023 02:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet gezegd dat het een ramp of wat dan ook is…
Mooi op tijdquote:
Ik vind het fijn dat jij het nog vroeg vindt.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:09 schreef Isabeau het volgende:
Uurtje extra werken deed ik.
[..]
Mooi op tijdEr vroeg in, is goed voor je.
Dat is het belangrijkste. Slapen kan altijd nog welquote:
Slapen doe je maar op Pinkpop, was altijd de quote.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. Slapen kan altijd nog wel
Naar Pinkpop, en dood gaan?*quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Slapen doe je maar op Pinkpop, was altijd de quote.
Of als je dood bent.
Ik ben beide niet van plan
Het zijn twee losstaande dingen, Pinkpop en doodgaan. Maar het zou wel tegelijk kunnen, op zich.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naar Pinkpop, en dood gaan?*
Ik ben beide ook niet van plan, maar soms overkomt het je.
* ik heb er maar een komma tussen geplaatst, maar ik weet niet of dat de boel wel helpt. Ik bedoel dus niet dood gaan op Pinkpop. Al zal dat ook kunnen natuurlijk, als een soort ultieme middelvinger.
Ja, dit is het precies.quote:Op zondag 29 oktober 2023 08:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, Matthew PerryZeer goede acteur. Sneu dat hij het zo zwaar had.
Wat was er nou allemaal aan de hand gisteren waarvoor de ambulance werd gebeld? Wel prettig dat je gisteravond weer iets beter voelde. Goede nacht gehad? En moet je dan morgen alsnog naar de huisarts?quote:Op zondag 29 oktober 2023 06:46 schreef AnneX het volgende:
Wintertijd mensen! Dan weet je het wel. Klok terugzetten en een uurtje langer doen wat je deed: slapen of film kijken. Zónder koffie.
Red je dat?
Jammer van Mathew Perry. Zag laatst clips hoe hij in een serie een onderwijzer speelde in een achterstandswijk. Dat deed hij goed. En was werkelijk gebeurd.
Het is al weer licht buiten.
Dat is inderdaad schrikken. Ik krijg al een lichte paniek als me dat gebeurt met min 5,5.quote:Op zondag 29 oktober 2023 00:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff dat waren 15 benauwde minuten. Bril viel van het nachtkastje onder het bed en ik zag m niet (-12 helpt niet) de reservebril lag ook niet in het juiste laatje. Die uiteindelijk wel gevonden en toe kon ik ook de normale bril zien liggen. Hartkloppingen
Ik kwam eens in Marokko onder de douche vandaan en toen was m'n bril weg.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is inderdaad schrikken. Ik krijg al een lichte paniek als me dat gebeurt met min 5,5.
Het is ook een raar soort paniek want vroeg of laat vind je die bril natuurlijk gewoon. Maar toch.
Ik was zo bang dat ik er op zou staanquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is inderdaad schrikken. Ik krijg al een lichte paniek als me dat gebeurt met min 5,5.
Het is ook een raar soort paniek want vroeg of laat vind je die bril natuurlijk gewoon. Maar toch.
Jaren geleden in Kenia werd mijn bril bijna gejat door een baviaan. Ik stond in een douchehokje en aan het haakje had ik 2 zakjes, 1 met kleding en een ander met bril en handdoek. Hij pakte die met kleding (en gooide het ook eeer weg want geen eten) maar daarna nam ik de bril altijd mee het douchehokje in, dan maar een natte brilquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kwam eens in Marokko onder de douche vandaan en toen was m'n bril weg.
Ik kan nóg voelen hoe dat voelde.
Iemand bleek 'm te hebben zien liggen, had mij niet gezien of gehoord en had mijn bril naar mijn liefste gebracht. Die als gewoon ziend persoon niet voelt hoe het voelt als iemand er met je ogen vandoor is, dus die bril gewoon had aangenomen en gewacht tot ik weer kwam opdagen.
Daarna heb ik mijn ogen laten laseren. Daarmee heb ik een jaar of 9 goed kunnen zien en inmiddels zit ik alweer op -3
Ja, dat is ook wel een ding inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik was zo bang dat ik er op zou staan
De klok de avond van te voren al verzetten. En je bedtijd er dan ook direct op aanpassen. Dan slaap je ongeveer net zo lang als normaal. En bij het op de klok kijken direct de nieuwe tijd in je slaperige kop.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:43 schreef Myraela het volgende:
Zo jaloers op de mensen die gewoon automatisch meegaan in het nieuwe ritme nadat de klok verzet is.
Als ik op het strand niets mee heb doe ik mijn bril in mijn schoenen. En toen waren een keer mijn schoenen gejatquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kwam eens in Marokko onder de douche vandaan en toen was m'n bril weg.
Ik kan nóg voelen hoe dat voelde.
Iemand bleek 'm te hebben zien liggen, had mij niet gezien of gehoord en had mijn bril naar mijn liefste gebracht. Die als gewoon ziend persoon niet voelt hoe het voelt als iemand er met je ogen vandoor is, dus die bril gewoon had aangenomen en gewacht tot ik weer kwam opdagen.
Daarna heb ik mijn ogen laten laseren. Daarmee heb ik een jaar of 9 goed kunnen zien en inmiddels zit ik alweer op -3
Hier is dat niet automatisch, maar gewoon iets wat ingepland wordt. Het is niet anders dan op tijd naar bed gaan omdat je de volgende dag er vroeg uit moet enzo. Het is vooruit kijken en rekening houden metquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:43 schreef Myraela het volgende:
Zo jaloers op de mensen die gewoon automatisch meegaan in het nieuwe ritme nadat de klok verzet is.
quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:13 schreef z80 het volgende:
De klok de avond van te voren al verzetten. En je bedtijd er dan ook direct op aanpassen. Dan slaap je ongeveer net zo lang als normaal. En bij het op de klok kijken direct de nieuwe tijd in je slaperige kop.
Dit zijn hele mooie adviezen van mensen die blijkbaar geen moeite hebben met het verzetten van de klok. Ik word gewoon op m'n oude tijd wakker, maakt niet uit hoe laat ik ga slapen en of ik daar wel of geen klokken voor zie.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:17 schreef Troel het volgende:
Hier is dat niet automatisch, maar gewoon iets wat ingepland wordt. Het is niet anders dan op tijd naar bed gaan omdat je de volgende dag er vroeg uit moet enzo. Het is vooruit kijken en rekening houden met
En je kijkt op de klok, een uur te vroeg wakker. En weer omdraaien om nog een uur te doezelen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn hele mooie adviezen van mensen die blijkbaar geen moeite hebben met het verzetten van de klok. Ik word gewoon op m'n oude tijd wakker, maakt niet uit hoe laat ik ga slapen en of ik daar wel of geen klokken voor zie.
Ja, dat werkt dus prima als je dan nog een uur kan doezelen. Niet als je dan gewoon wakker-wakker bent.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:48 schreef z80 het volgende:
[..]
En je kijkt op de klok, een uur te vroeg wakker. En weer omdraaien om nog een uur te doezelen.
Dat is best logisch, want de wintertijd past veel beter bij onze biologische tijd. Qua tijdzone horen we eigenlijk bij Engeland en Portugal. Afschaffen die zomertijd wat mij betreft maar dan zijn dee 'MaAR 1K wIL laNG3 ZoMERavonDEN!!!11'-roepers weer overstuurquote:Op zondag 29 oktober 2023 10:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kan plannen wat ik wil, maar mijn biologische klok doet niet zomaar mee.
Hoewel ik van wintertijd meestal wel veel minder last heb, om de een of andere reden. Zomertijd kan ik echt week of 2-3 voor nodig hebben voor mn biologische klok mee is aangepast.
Eens met afschaffen. Of het nou licht is tot half 10 of half 11. Zo oneerlijk dat we maar 5 van de 12 maanden echte tijd hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is best logisch, want de wintertijd past veel beter bij onze biologische tijd. Qua tijdzone horen we eigenlijk bij Engeland en Portugal. Afschaffen die zomertijd wat mij betreft maar dan zijn dee 'MaAR 1K wIL laNG3 ZoMERavonDEN!!!11'-roepers weer overstuur
Als je het over Galicië zou hebben, dan heb je een punt. Maar Nederland ligt tégen de tijdslijn waar Duitsland onder valt. Aangezien we geen gradaties doen maar hele uren, is dat dus zowel de logische en praktische keuze.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is best logisch, want de wintertijd past veel beter bij onze biologische tijd. Qua tijdzone horen we eigenlijk bij Engeland en Portugal. Afschaffen die zomertijd wat mij betreft maar dan zijn dee 'MaAR 1K wIL laNG3 ZoMERavonDEN!!!11'-roepers weer overstuur
Ik heb er dus wel moeite mee, daarom plan ik dat dus in. Ik verschuif de tijd langzaam en niet per uur ineens.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn hele mooie adviezen van mensen die blijkbaar geen moeite hebben met het verzetten van de klok. Ik word gewoon op m'n oude tijd wakker, maakt niet uit hoe laat ik ga slapen en of ik daar wel of geen klokken voor zie.
Hoe verschuif je de tijd langzaam?quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb er dus wel moeite mee, daarom plan ik dat dus in. Ik verschuif de tijd langzaam en niet per uur ineens.
Door een paar dagen een kwartiertje te verschuiven bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe verschuif je de tijd heel langzaam?
Het was in het begin vooral wachten op de anderen (zo'n 40 personen, allemaal locals) in de hitte.quote:Op zondag 29 oktober 2023 11:45 schreef Blues het volgende:
Lekker dan @:Madmaster zit je dan te feesten in je uppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |