https://www.uefa.com/uefa(...)roup-stage-fixtures/SPOILER: SpeeldataOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matchday 2
5 OctoberMatchday 3quote:Astana vs Viktoria Plzeň (16:30)
Olimpija Ljubljana vs Slovan Bratislava (18:45)
KÍ Klaksvík vs LOSC Lille (18:45)
Breidablik vs Zorya Luhansk (18:45)
Gent vs Maccabi Tel-Aviv (18:45)
Ballkani vs Dinamo Zagreb (18:45)
Bodø/Glimt vs Club Brugge (18:45)
Beşiktaş vs Lugano (18:45)
AZ Alkmaar vs Legia Warszawa (21:00)
Aston Villa vs Zrinjski (21:00)
Fiorentina vs Ferencváros (21:00)
Čukarički vs Genk (21:00)
PAOK vs Frankfurt (21:00)
Aberdeen vs HJK Helsinki (21:00)
Nordsjælland vs Ludogorets (21:00)
Spartak Trnava vs Fenerbahçe (21:00)Matchday 4quote:26 October
LOSC Lille vs Slovan Bratislava (18:45)
KÍ Klaksvík vs Olimpija Ljubljana (18:45)
Gent vs Breidablik (18:45)
Maccabi Tel-Aviv vs Zorya Luhansk (18:45)
Ballkani vs Astana (18:45)
Lugano vs Club Brugge (18:45)
Dinamo Zagreb vs Viktoria Plzeň (21:00)
Bodø/Glimt vs Beşiktaş (21:00)
AZ Alkmaar vs Aston Villa (18:45)
Fenerbahçe vs Ludogorets (18:45)
Zrinjski vs Legia Warszawa (21:00)
Genk vs Ferencváros (21:00)
Fiorentina vs Čukarički (21:00)
Frankfurt vs HJK Helsinki (21:00)
Aberdeen vs PAOK (21:00)
Spartak Trnava vs FC Nordsjælland (21:00)
9 NovemberMatchday 5quote:Legia Warszawa vs Zrinjski (18:45)
Ferencváros vs Genk (18:45)
Čukarički vs Fiorentina (18:45)
PAOK vs Aberdeen (18:45)
HJK Helsinki vs Frankfurt (18:45)
Nordsjælland vs Spartak Trnava (18:45)
Aston Villa vs AZ Alkmaar (21:00)
Ludogorets vs Fenerbahçe (21:00)
Astana vs Ballkani (16:30)
Viktoria Plzeň vs Dinamo Zagreb (18:45)
Beşiktaş vs Bodø/Glimt (18:45)
Slovan Bratislava vs LOSC Lille (21:00)
Olimpija Ljubljana vs KÍ Klaksvík (21:00)
Breidablik vs Gent (21:00)
Zorya Luhansk vs Maccabi Tel-Aviv (21:00)
Club Brugge vs FC Lugano (21:00)
30 NovemberMatchday 6quote:Astana vs Dinamo Zagreb (16:30)
Olimpija Ljubljana vs LOSC Lille (18:45)
KÍ Klaksvík vs Slovan Bratislava (18:45)
Gent vs Zorya Luhansk (18:45)
Ballkani vs Viktoria Plzeň (18:45)
Bodø/Glimt vs Lugano (18:45)
Beşiktaş vs Club Brugge (18:45)
Breidablik vs Maccabi Tel-Aviv (21:00)
AZ Alkmaar vs Zrinjski (18:45)
HJK Helsinki vs Aberdeen (18:45)
Aston Villa vs Legia Warszawa (21:00)
Fiorentina vs Genk (21:00)
Čukarički vs Ferencváros (21:00)
Frankfurt vs PAOK (21:00)
Nordsjælland vs Fenerbahçe (21:00)
Spartak Trnava vs Ludogorets (21:00)
14 Decemberquote:Legia Warszawa vs AZ Alkmaar (18:45)
Zrinjski vs Aston Villa (18:45)
Genk vs Čukarički (18:45)
Ferencváros vs Fiorentina (18:45)
PAOK vs HJK Helsinki (18:45)
Aberdeen vs Frankfurt (18:45)
Ludogorets vs Nordsjælland (18:45)
Fenerbahçe vs Spartak Trnava (18:45)
Slovan Bratislava vs Olimpija Ljubljana (21:00)
LOSC Lille vs KÍ Klaksvík (21:00)
Maccabi Tel-Aviv vs Gent (21:00)
Zorya Luhansk vs Breidablik (21:00)
Viktoria Plzeň vs Astana (21:00)
Dinamo Zagreb vs Ballkani (21:00)
Club Brugge vs Bodø/Glimt (21:00)
Lugano vs Beşiktaş (21:00)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:40 schreef TweedeKlum het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:40 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou net vragen om beeldmateriaal moeten die klap natuurlijk wel even van duiding kunnen voorzien.quote:
Jezus wat staat hier.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:44 schreef Wotte het volgende:
Ik zou net vragen om beeldmateriaal moeten die klap natuurlijk wel even van duiding kunnen voorzien.
Altijd weer die linksenquote:
Staat in de voorwaarden van dit subforum dat wij in europa voor Nederlandse clubs juichen. Het is allemaal niet zo moelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Ajax ook klappen.
Wat zeg je?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
JE BEGREIPT TOCH WA IK BEDOEL OFNME????
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Staat in de voorwaarden van dit subforum dat wij in europa voor Nederlandse clubs juichen. Het is allemaal niet zo moelijk.
Als Rechts dit doet dan heb je meteen te maken met users hier die zeggen nazi, racisten enz..quote:
parapluquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Slaat ie nu ergens mee of met de vlakke hand
Ik maak alleen uitzonderingen bij Baudet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Rechts dit doet dan heb je meteen te maken met users hier die zeggen nazi, racisten enz..
Meten met 2 maten hier
Iets met kooweffiesjentuhquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Staat in de voorwaarden van dit subforum dat wij in europa voor Nederlandse clubs juichen. Het is allemaal niet zo moelijk.
Wat een kutfilmpje.quote:
Lief dagboek..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:53 schreef GGMM het volgende:
Baudet topic bekeken, 2 likes uitgedeeld, (één twijfelachtige omdat het een vriend was) en het topic weer verlaten.
Leuk feitje: KingRoland is mod geweestquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon wel een goede jongen.
Je zou een goede moderator zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol)Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
kwork, kwork, kwork, kwark eet je met een..
Misschienquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Val jij voor Drizzt in vanavond?
Oh. Dat doet menig moderator tegenwoordig niet meer. Jammer.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: KingRoland is mod geweest
Toen nam hij zichzelf nog serieus
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
als ik op die play knop klik dan word ik gestuurd naar die kut website van ESPNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(lol)graag op anoniem
Wie heeft die beslissing gemaaktquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje: KingRoland is mod geweest
Toen nam hij zichzelf nog serieus
Moest je weer overwerken?quote:
Ja echt tyfusirritant is datquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ik op die play knop klik dan word ik gestuurd naar die kut website van ESPN
Is dat nog mogelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:58 schreef Wotte het volgende:
Ik heb bier erbij. Mijn niveau daalt straks. Grgr
TURKED.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk Tadic zit ook weer op de bank
Jammer idd. Goed voor de koreaanse meisjes op de tribune.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:00 schreef KingRoland het volgende:
ajax ook geen enkele aziaat
ze konden een tijdje terug die Kim kopen die nu mokergoed speelt bij Bayern
Schreeuw niet zo idioot.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
HET LIJKT EROP DAT 020 COMPACT GAAT VOETBALLEN
IN PLAATS VAN VER WEG UIT ELKAAR
HEB IK DAT GOED GEZIEN OF NIET
Schreeuw niet zo idiootquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Schreeuw niet zo idiootquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Schreeuw niet zo man.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
klaaszietallesquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:02 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:
dit verklaart een hoopquote:
Dat weten ze al een heel seizoen niet.quote:
Tot op de seconde nauwkeurigquote:
quote:
Macaroniquote:
Is dat een nieuwe Xbox?quote:
Die man heet Steijnquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:05 schreef PSVCL het volgende:
Nu alweer onder druk. Allemaal de schuld van Stijen
Ik heb serieus zon smerige magnetron maaltijd gehaald bij Jumbo.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:05 schreef GGMM het volgende:
Mensen die macaroni in de magnetron stoppen verdienen het ergste van het ergste.
Hopen dat het sympathieke PSV zondag snel de 1-0 maakt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Ajax gaat vanaf nu elke wedstrijd de bus parkeren.
Jaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
is dat de ansufati van barcelona?
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb serieus zon smerige magnetron maaltijd gehaald bij Jumbo.
Kan ff niet koken.
Ik verdien de doodstraf
Ja klaas.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kan ff niet koken.
Ik verdien de doodstraf
Het verbaast me dat je voor de concurrent van Feyenoord juichtquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hopen dat het sympathieke PSV zondag snel de 1-0 maakt.
Nee, van Brighton.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
enkeltje Rotterdam-zuid voor jouquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kan ff niet koken.
Ik verdien de doodstraf
Nee, die is al een paar jaar gestopt met goed voetballen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Hiermee is de maaltijd wel snel warmquote:
DIT KAN ECHT NIETquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan gooi ik m'n kat nog liever in de oven
Ik ben dan altijd bang dat het gaat bewegen.quote:
Ik heb een shoarma schotel besteld.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kan ff niet koken.
Ik verdien de doodstraf
had gisteren nog een ansufati uit de selectie gezetquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Koop een ruggengraat.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:08 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik heb een shoarma schotel besteld.
Dit klopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:08 schreef Wotte het volgende:
Die Japanner schijnt een scriptie te hebben geschreven over dribbelen.
Schaam je kapotquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:08 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
ajax heet zelf uitgesproken dat joden en ajax niets met elkaar te maken hebbenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:08 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ajax moet winnen voor alle joden die het nu moeilijk hebben in de wereld door het toenemende antisemitisme.
on the side?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:08 schreef leolinedance het volgende:
Ik kijk nu ook.
1e helft on the side. 2e helft volle focus
shoarma schotelgodquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:08 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Aha, ze scharen zich aan de kant van Hamas?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax heet zelf uitgesproken dat joden en ajax niets met elkaar te maken hebben
PSV mag in andere wedstrijden de punten verspelen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je voor de concurrent van Feyenoord juicht
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had gisteren nog een ansufati uit de selectie gezet
HJtje?quote:
quote:
quote:
Ben een hele gezonde jongen die ook nog eens aan intermittent fasting doet, maar je hebt van die dagen dat je je even wil laten gaan. Ik ben ook maar een mens.quote:
Water of theequote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mag je dan wél drinken? @:GGMM
Dat vind ik vooral lekker bij mijn Big Tasty met Bacon XL Menu.quote:
Ah zo, dan weet ik dat ik je vanaf nu niet meer serieus hoef te nemen.quote:
Precies, ik gaf dat eerder aan toen ze op tv leieten zien dat de Ajax-bus eraan kwam. Maduro heeft daar vast zijn tactisch masterplan verzonnen, tijdens de busrit.quote:
bohhhhhquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik vooral lekker bij mijn Big Tasty met Bacon XL Menu.
Mooi gezegdquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ah zo, dan weet ik dat ik je vanaf nu niet meer serieus hoef te nemen.
Ik ken alleen maar dikke vrouwen die zero drinken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:11 schreef KingRoland het volgende:
mensen die geen coca cola zero drinken hebben een kleine piemel
Je moet een beetje op de lijn letten immers.quote:
Speelt die Belg ja?quote:
Lexquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet een beetje op de lijn letten immers.
Olientequote:
Ik heb twijfels bij de seksualiteit van mannen die geen bier drinken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ah zo, dan weet ik dat ik je vanaf nu niet meer serieus hoef te nemen.
Ik neem hier dan een diet coke bij.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik vooral lekker bij mijn Big Tasty met Bacon XL Menu.
Coca Colaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft Ajax jou al gepolst voor een functie?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax speelt wel compacter
het probleem is nu dat ajax niet weet hoe ze een aanval moeten opzetten
dat is een groot probleem
zo kan je geen wedstijden winnen
Hier wordt niets heel gelaten van GGMM.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM doet altijd net of hij het geweten is van fok.
Terwijl het een ongelofelijke nietsnut is en niks toevoegt en alleen respect verdient vanwege Benji.
Voor de rest is het een grote NUL
KOEKOEKquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Terwijl het een ongelofelijke nietsnut is en niks toevoegt en alleen respect verdient vanwege Benji.
Jezus.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zolang het maar geen verschrikkelijke zero is.quote:
quote:
quote:
Ik smul van dikke vrouwen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar dikke vrouwen die zero drinken.
Papieren rietjes niet lekker vindenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kip20 en McFlurry zijn eigenlijk het enige lekkere wat de Mac te bieden heeft.
Gewoon water.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
wtf is ditquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zolang het maar geen verschrikkelijke zero is.
Dan liever water.
Laat GGMM met rust.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
dit is waarquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kip20 en McFlurry zijn eigenlijk het enige lekkere wat de Mac te bieden heeft.
Je kan ook water drinken!quote:
Wil je me vergiftigen ofzo?quote:
Dat suikervrije spul is afschuweloos.quote:
dit zou ik echt niet pikken @GGMMquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ik ben te duurquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
heeft Ajax jou al gepolst voor een functie?
gezatquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit zou ik echt niet pikken @:ggmm
ondermijning van het grote gezat op fok
dit soort uitspraken verdienen maar 1 straf
en dat is straffe maatregelen
Ben je ziek?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga zo water drinken.
Met 2 paracetamolletjes.
Beterschap maatquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga zo water drinken.
Met 2 paracetamolletjes.
Stoker.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ondermijning van het grote gezat op fok
Zat is het laatste dat hij vanavond wordt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ondermijning van het grote gezag op fok
Dat krijg je van al dat bierquote:
Je hebt volgens mij een andere aartsvijand vriend.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach jij heet ook GGMM tegenwoordig?
Eens. Water of the real deal.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zolang het maar geen verschrikkelijke zero is.
Dan liever water.
Ik wacht ook nog op de counter van Ajax.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:17 schreef Coco het volgende:
We wachten nog op de counter van @:GGMM
Ik noteer het even.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
psv heeft 2 dagen meer rust dan 020 zondag
Zondag hebben ze juist geen rust.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
psv heeft 2 dagen meer rust dan 020 zondag
Slim. Op de counter van ajax hoef je niet te rekenen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:17 schreef Coco het volgende:
Al besproken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Slim. Op de counter van ajax hoef je niet te rekenen.
Wat zal het vaak lachen geblazen zijn daar bij jullie op de redactie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op de counter van Ajax.
Maar dan kan ik lang wachten denk ik
@koemanquote:
Dit was een knock-outquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:17 schreef Coco het volgende:
...en daar dan een aanvoerder in 'herkennen'.quote:
Je was dan ook mokerhard.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was een knock-out
Ik typ dit anders razendsnel.quote:
Ja, en het is nog smeriger dan dat het er uit ziet.quote:
Gadsie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
enkeltje Rotterdam-zuid voor jou
GGMM schakelt door en pakt het makkelijke slachtoffer Klaas aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:17 schreef Coco het volgende:
We hopen allemaal van niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
waar hebben we gisterenavond naar zitten kijken en waar zitten we nu naar te kijken
ik ga kijken of ik dit nog 10 minuten kan volhouden
Je kan nog beter iets nemen waar je allergisch voor bent.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja, en het is nog smeriger dan dat het er uit ziet.
Maar met mijn allergieën waren er weinig opties.
Dat bepalen zij nietquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax heet zelf uitgesproken dat joden en ajax niets met elkaar te maken hebben
Allergieën?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja, en het is nog smeriger dan dat het er uit ziet.
Maar met mijn allergieën waren er weinig opties.
[..]
Gadsie.
Mag het ook heyplaat zijn?
Lazio was ook niet zo goed natuurlijk. Brighton paar klassen beter.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
waar hebben we gisterenavond naar zitten kijken en waar zitten we nu naar te kijken
ik ga kijken of ik dit nog 10 minuten kan volhouden
'Ze hebben nog niet tegen gescoord, het gaat best goed'quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:20 schreef Wotte het volgende:
De afstanden zijn goed!1! Klein stijfje gekregen. We zijn op de weg terug.
Dat is het al snel als Ajax speelt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind de posts van Klaas tot nu toe leuker dan de wedstrijd.
Als ik had geweten dat je daar zo mee zat dan had ik dat niet gedaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is het resultaat van alle klappen die ik heb ontvangen de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |