Met die 1000 ga je toch maar weer wapens kopen. Waarom zou ik jou die vrijwillig geven?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die hele 1000 euro was oorspronkelijk van mij. Je stuurt me met een kluitje in het riet door me slechts 200 euro te geven. Dus ik kan er niet tevreden mee zijn. Ik wil wat mij toebehoort.
Ah, een Duitser die Fritten lust.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met het risico dat dit mij nog lang gaat achtervolgen: ik ben een km of 15 aan de goede kant van de grens geboren. Gelukkig wel ruim in frietgebied.
Wat hij zegt. Gewoon een nogal hardnekkig misverstand.quote:
Ik zal er absoluut geen note-ietie van maken hoor. Echt niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met het risico dat dit mij nog lang gaat achtervolgen: ik ben een km of 15 aan de goede kant van de grens geboren. Gelukkig wel ruim in frietgebied.
Hmm, ik ook. Zijn wij soms cloons van elkaar?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pallywood.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik weet niet zo zeker of dit nep is of ben ik te gevoelig dat ik hierin trap? Gisteren heb ik dit walgend weggeklikt na wat onhandig gedoe met posten en zo.
Was van mening van wel, zie 92. Maar zou zomaar kunnen dat een andere onder de radar is gegaan hoor.quote:
ban hemquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zal er absoluut geen note-ietie van maken hoor. Echt niet.
Ik zie regelmatig minder waarschijnlijke theorien verspreid worden...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hmm, ik ook. Zijn wij soms cloons van elkaar?
ok ik keur hem goedquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Was van mening van wel, zie 92. Maar zou zomaar kunnen dat een andere onder de radar is gegaan hoor.
in mijn hoofd ben je al gebannedquote:
Je bent patat-af. We hebben je verstoten. Noem het voortaan friet, en pak je spullen en verhuis naar belgie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok ik keur hem goed
my bad, vergeten hoe die figuren heten
ik ben niet in staat om friet uit te spreken en in Belgie is het IJshockey nog slechter dan in Nederlandquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je bent patat-af. We hebben je verstoten. Noem het voortaan friet, en pak je spullen en verhuis naar belgie.
Alsof je dmv taal ook maar bij benadering tot de Waarheid™ kan komen. Laat staan de Vlaamse.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
Alleen omdat ik de objectieve waarheid benoem? Wat een wereld.
Het is verschrikkelijk, natuurlijk is het friet, patat zegt alleen een onwetende.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
Jeetje wat een extremisme. Wat een haat.
uitkijken voor drones in de lucht vandaag vrindquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
Jeetje wat een extremisme. Wat een haat.
Pseudo modden mag nietquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:18 schreef ExTec het volgende:
Het gaat van kwaad tot erger, merk ik - kunnen we verder gaan over dat beduidend minder felle conflict, hamas-israel?
Bvd.
Alleen heidenen zeggen dat. Dat zijn geen mensen. Die verdienen het niet om te ademen. Dat soort beesten moeten we genadeloos uitroeien.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, natuurlijk is het friet, patat zegt alleen een onwetende.
ok?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:25 schreef Slayage het volgende:
Mbt het goedpraten van burgerslachtoffers van Biden en Kirby gisteren is same old same old beleid door de jaren heen
Thread over de vele slachtpartijen die de VS vergoelijkten voor clint states
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
nou okquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker bezig mensen. Ik zie die duidingen graag.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit gaat mij boven de pet. Laten we het even concreet maken, misschien snap ik het dan: wie is de zwerver, wie geeft de 200, wie wordt er in het been geschoten, en zijn er nog meer figuren relevant in dit verhaal?
Die man heeft ook heel veel pech he. Ontslagen uit de al-Qassam brigade, familie omgekomen en nu hebben de dekselse israeliers joden zionisten hem zelf te grazen genomen!quote:
Heeft die knakker nou een slotjesbeugel of zulke rare tanden?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:36 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Die man heeft ook heel veel pech he. Ontslagen uit de al-Qassam brigade, familie omgekomen en nu hebben de dekselse israeliers joden zionisten hem zelf te grazen genomen!![]()
Lijkt op facingsquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft die knakker nou een slotjesbeugel of zulke rare tanden?
Moet je je even indenkend dat dit met zwarte studenten gebeurde of zo. De wereld zou te klein zijn.quote:
De Hamas propaganda bureau heeft een uitgebreide zorgverzekering, dat is bekend.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft die knakker nou een slotjesbeugel of zulke rare tanden?
Kortom, Iran is bang dat Isral daar huishoudt, anders zou die pipo niet zo hard blaffen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Iran’s IRGC chief commander says if Israel engages in ground operation “the dragon of Gaza will devour them. If they set foot in Gaza, they’ll be buried there. They have no other way… Gaza is the staff of the Moses that will devour the Pharaohs if they enter on the ground”
Intussen blijkt Israel gewoon bijna elke nacht Gaza in te gaan. Vannacht met tanks zelfs.
Ik denk dat dit best een lange strategie kan zijn. Door niet een daadwerkelijk offensief te starten kan Iran alleen maar een beetje blaffen en heeft Hezbollah ook niet echt een red line.
Soort van what if er 90 jaar geleden social media bestond.quote:
En ook vandaag interesseren de slachtoffers je niets.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:52 schreef Slayage het volgende:
Geweldige trol actiehopelijk komt hij ermee weg
![]()
[ twitter ]
Yep...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Moet je je even indenkend dat dit met zwarte studenten gebeurde of zo. De wereld zou te klein zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |