Op FOK! anno 2011 eindigen? Ik zou er ook een moord voor doen.quote:
Ziet er heel erg nep uit, bovendien is Hamas ongeveer de enige partij die nog filmpjes de Gaza-strook uit kan krijgen. Dus alles wat daarvandaan komt, zou je met de nodige skepsis moeten bekijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik weet niet zo zeker of dit nep is of ben ik te gevoelig dat ik hierin trap? Gisteren heb ik dit walgend weggeklikt na wat onhandig gedoe met posten en zo.
Er staat nu muziek onder, gisteren zag ik hem met geluid en dat leek dus verdomd veel op de geluiden die ik mensen heb horen uitstoten als ze op weg naar de uitgang waren. Maar goed, hij zal wat dat betreft uitgebreid hebben kunnen oefenen in Gaza aan de andere kant.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ziet er heel erg nep uit, bovendien is Hamas ongeveer de enige partij die nog filmpjes de Gaza-strook uit kan krijgen. Dus alles wat daarvandaan komt, zou je met de nodige skepsis moeten bekijken.
Die kerel is zo'n karikatuur dat je bijna gaat denken dat het Israëlische propaganda is.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:34 schreef sp3c het volgende:
boeiend
hij staat ook ergens in uniform met een gun te zwaaien dus het is iig een hamasmannetje
je zou haast hopen dat het echt is, dan hebben ze blijkbaar een goed doel geraakt
nee dat nietquote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die kerel is zo'n karikatuur dat je bijna gaat denken dat het Israëlische propaganda is.
Toverwoord: bijna.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat niet
maar het is wel een gek ventje idd
Grote denker gespot.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
Ik merk dat mijn geduld een beetje op te raken is.
Het is telkens al volgt:
Ik heb 1000 euro.
Er komt een zwerver aan zielig te doen. Ik besluit hem 200 euro te geven uit goedheid.
Dankbaarheid hoeft er niet eens te zijn.
Vervolgens koopt die zwerver van de volledige 200 euro een pistool en hij schiet ook nog eens mij in het been.
Waar zijn we toch in godsnaam mee bezig.
En dit is niet iets Gaza-strook specifiek. Dit is iets Islamitisch.
Iedereen probeert die lui uit de shit te krijgen. Maar ze maken er telkens misbruik van.
/rant
Mooie duiding. Maar inhoudelijk onversneden onzin.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
Het is telkens al volgt:
Ik heb 1000 euro.
Er komt een zwerver aan zielig te doen. Ik besluit hem 200 euro te geven uit goedheid.
Vervolgens koopt die zwerver van de volledige 200 euro een pistool en hij schiet ook nog eens mij in het been.
Iedereen probeert die lui uit de shit te krijgen. Maar ze maken er telkens misbruik van.
/rant
ik moet het nog een keer lezen om het te bevattenquote:
Weerleg het dan aub. Ik leer graag.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooie duiding. Maar inhoudelijk onversneden onzin.²
Dit gaat mij boven de pet. Laten we het even concreet maken, misschien snap ik het dan: wie is de zwerver, wie geeft de ¤200, wie wordt er in het been geschoten, en zijn er nog meer figuren relevant in dit verhaal?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
Het is telkens al volgt:
Ik heb 1000 euro.
/rant
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit gaat mij boven de pet. Laten we het even concreet maken, misschien snap ik het dan: wie is de zwerver, wie geeft de ¤200, en wie wordt er in het been geschoten?
Mja, het is in dit geval geen zwerver maar een opgesloten TBS-patiënt. Maar, verder klopt het wel: ook van een gevangenen kan je beter verwachten. Er zijn er genoeg ms's in het gevang geboren immers. Allah weet dat ze daar de middelen toe gekregen hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mooie duiding. Maar inhoudelijk onversneden onzin.²
Het is telkens als volgt:quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
Het is telkens al volgt:
Ik heb 1000 euro.
/rant
Nou ja zeg ik had me helemaal verheugd om iets te leren over dit conflict van iemand die er duidelijk kijk op heeft.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Laat maar het was ook maar een rant.
what the hell is going on?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is telkens als volgt:
Ik heb griep.
Ik ben zielig en heb geen kippensoep.
Een Turkse buuf of vriendin maakt deze en komt die brengen en ik hoef er niet eens voor te bedanken.
Vervolgens koop ik toch een chocolaatje als ik beter ben en breng dat aan de deur.
Waar zijn we mee bezig? Noaberschap.
Dit is niet Zwolle-specifiek, dit is iets typisch Turks.
Iedereen merkt altijd op dat mijn wijk zoveel moslims heeft maar ik heb alleen maar last van tokkies (van divers pluimage)
Ja je hebt gelijk. Ik had niet zo hoeven te generaliseren.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb griep.
Een Turkse buuf of vriendin maakt deze en komt die brengen en ik hoef er niet eens voor te bedanken.
Vervolgens koop ik toch een chocolaatje als ik beter ben en breng dat aan de deur.
Iedereen merkt altijd op dat mijn wijk zoveel moslims heeft maar ik heb alleen maar last van tokkies (van divers pluimage)
In mijn studententijd woonde ik boven een Turkse bakkerij. Je weet hoe dat dan gaat hè... en na een tijdje had ik wel genoeg Turkse pizza's en kapsalons gescoord en kwamen ze m'n neus uit, maar de bakkers dachten dat het een financieel dingetje was: "Buurman als jij niet kan betalen is niet erg".quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:43 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb griep.
Jajaja ik ben af nu weet ik het wel. Kunnen we weer on topic gaan?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In mijn studententijd woonde ik boven een Turkse bakkerij. Na een tijdje had ik wel genoeg Turkse pizza's en kapsalons gescoord en kwamen ze m'n neus uit, maar de bakkers dachten dat het een financieel dingetje was: "Buurman als jij niet kan betalen is niet erg".
En nu +/-40kg te zwaar?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In mijn studententijd woonde ik boven een Turkse bakkerij. Je weet hoe dat dan gaat hè... en na een tijdje had ik wel genoeg Turkse pizza's en kapsalons gescoord en kwamen ze m'n neus uit, maar de bakkers dachten dat het een financieel dingetje was: "Buurman als jij niet kan betalen is niet erg".
Patat, onverlaatquote:
Die hele 1000 euro was oorspronkelijk van mij. Je stuurt me met een kluitje in het riet door me slechts 200 euro te geven. Dus ik kan er niet tevreden mee zijn. Ik wil wat mij toebehoort.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
Het is telkens al volgt:
Ik heb 1000 euro.
/rant
JAquote:
Je hebt gelijk het is niet zoals ik in mijn emotionele uitlating heb laten doen voorkomen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die hele 1000 euro was oorspronkelijk van mij. Je stuurt me met een kluitje in het riet door me slechts 200 euro te geven. Dus ik kan er niet tevreden mee zijn. Ik wil wat mij toebehoort.²
Je mag patat van mij best friet noemen, maar een aardappel patat noemen gaat me een brug te ver.quote:
maar het was niet van jou, het zat in de gezamelijke fooienpot en toen de boel verdeeld moest worden zat je thuis boos te doen om het en of ander en deed je niet meequote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die hele 1000 euro was oorspronkelijk van mij. Je stuurt me met een kluitje in het riet door me slechts 200 euro te geven. Dus ik kan er niet tevreden mee zijn. Ik wil wat mij toebehoort.²
Dat noemen we een "aardappel'. Hell, dat staat zelfs in het adres wat je post.quote:
Daar heb ik over getwijfeld ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
JA
En als het je niet bevalt, rot je maar op naar belgie.
Oh valt nog mee. Ik had gedacht dat je, als fanatiek en dogmatisch patatist, juist zelf zou gaan om daar heel onschuldig kleine patatfrietkotten en dorpjes te bouwen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
JA
En als het je niet bevalt, rot je maar op naar belgie.
Ok, 'Henk".quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar heb ik over getwijfeld ja.
Nooit geweten dat je Belgisch bent.quote:
maar je nam geen enkel risico?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar heb ik over getwijfeld ja.
Misschien moet Hamas dan ook de diplomatieke route bewandelen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:05 schreef Cuendillar het volgende:
Die oproep tot wereldwijd protest vrijdag, van Hamas. Wat voor zin heeft dat?
Leunt Hamas nu nog steeds op de publieke opinie van andere landen, in de hoop dat die Israël gaan pressen voor een diplomatieke oplossing? Dat gaat ze deze keer toch niet helpen denk ik.
Met het risico dat dit mij nog lang gaat achtervolgen: ik ben een km of 15 aan de goede kant van de grens geboren. Gelukkig wel ruim in frietgebiedquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je Belgisch bent.
er is geen patat-friet discussiequote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet ik het conflict in Israel-Palestina nu zien als een uit de hand gelopen patat-friet discussie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |