Ohja! Deze heb ik ooit wel gezien jaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook alleen maar van het rijmen met engels/nederlands
Ja precies en die kwam uit die betere showquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:04 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ken hem ook alleen maar van het rijmen met engels/nederlands
Mwoah, dat zou ik juist weer jammer vinden. Dan kun je beter voor een eindejaarsuitzending van Even tot Hier gaanquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die laatste vind ik ook goed. Ook leuk als ze wat elementen uit Even Tot Hier halen zoals Miguel, simpel liedje en een gastartiest.
Die is bijzonder leuk inderdaad. En Theo Maassen slaagt er ook in om gewoon elke show weer te leveren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:08 schreef Strani het volgende:
M'n favoriete comedian van dit moment is trouwens toch wel Ronald Goedemondt, die blijf ik geweldig sterk vinden.
Ik zou Youp van 't Hek eigenlijk eerder als links bestempelenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Mwoah, dat zou ik juist weer jammer vinden. Dan kun je beter voor een eindejaarsuitzending van Even tot Hier gaanAls ze echt de conference doen, hoop ik dat ze hem gewoon vanaf nul opbouwen zeg maar.
Ik vind de conferences van Claudia de Breij ook wel goed hoor![]()
Maar denk dat de politieke kleur ook wel meespeelt, want Youp van 't Hek vind ik echt niet leuk maar die is ook best rechts en racistisch in z'n grappen en dan kan ik gewoon niet meer lachen. En kan me heel goed voorstellen dat mensen dat bij Claudia juist weer andersom hebben.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:19 schreef Meke het volgende:
Ik neem aan dat we allemaal Guido Weijers unaniem kut vinden trouwens?
Ik vind er ook niet veel aan, vrees ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb dus nooit kunnen lachen om Claudia de Breij
Echt waarquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou Youp van 't Hek eigenlijk eerder als links bestempelenRacistisch, in welke zin?
Hmmm, niet verkeerd bedoeld, maar neem je het dan niet te serieus? Ik ken weinig cabaretiers zo links als Freek de Jonge, maar in zijn goede jaren maakte die dingen die me over de grond lieten kruipen van het lachen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar denk dat de politieke kleur ook wel meespeelt, want Youp van 't Hek vind ik echt niet leuk maar die is ook best rechts en racistisch in z'n grappen en dan kan ik gewoon niet meer lachen. En kan me heel goed voorstellen dat mensen dat bij Claudia juist weer andersom hebben.
Youp was in mijn ogen typisch VARA, dus behoorlijk links-progressief qua toon. Natuurlijk zit er een stuk hardheid bij hoewel dat de afgelopen jaren aardig is afgenomen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt waarNou misschien klopt m'n associatie dan niet, maar ik kan me echt herinneren dat ik z'n laatste oudejaars heb afgezet omdat ik het ver-schrik-ke-lijk vond, in m'n hoofd omdat hij heel rechts en racistisch was maar misschien was het gewoon niet grappig
Nouja ik kijk wel vooral om te lachen hoor, maar het moet wel leuk blijvenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, niet verkeerd bedoeld, maar neem je het dan niet te serieus? Ik ken weinig cabaretiers zo links als Freek de Jonge, maar in zijn goede jaren maakte die dingen die me over de grond lieten kruipen van het lachen.
Hmm ik heb net even op youtube gekeken maar nog steeds niet gelachen, maar niet per sé rechts of racistisch inderdaadquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Youp was in mijn ogen typisch VARA, dus behoorlijk links-progressief qua toon. Natuurlijk zit er een stuk hardheid bij hoewel dat de afgelopen jaren aardig is afgenomen.
Dat kan hoor, dat 'onze' generatie net wat meer houdt van wat hardere grappen dan de jouwe, gemiddeld. We zoeken misschien wat meer de grens op.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik kijk wel vooral om te lachen hoor, maar het moet wel leuk blijvenMaar is misschien ook een generatiedingetje, zowel Freek als Youp zijn natuurlijk mannen die allebei dubbel zou oud zijn dan ik, dat scheelt misschien?
Kijk,Herman Finkers
is natuurlijk generatieoverstijgend maar dat geldt niet voor iedereen
Youp is te lang bij z'n stokpaardjes gebleven. Het schreeuwen tegen de gevestigde orde had ooit een functie maar na verloop van tijd verloor het z'n functie en werd het een beetje treurig allemaal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik heb net even op youtube gekeken maar nog steeds niet gelachen, maar niet per sé rechts of racistisch inderdaad
Mwoah, dat weet ik niet want ik vind Theo Maassen ook heel leuk en die is ook niet bepaald mildquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan hoor, dat 'onze' generatie net wat meer houdt van wat hardere grappen dan de jouwe, gemiddeld. We zoeken misschien wat meer de grens op.
Finkers is ook niet politiek en onder andere daarin zit hem ook z'n unieke kracht. Hij kan als geen ander mensen verenigen met humor.
Youp is er door de jaren heen er niet leuker op geworden maar zijn oudejaars van 1989 was wel erg goed.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm ik heb net even op youtube gekeken maar nog steeds niet gelachen, maar niet per sé rechts of racistisch inderdaad
Ja in '89 deed ik nog niet zoveel inderdaad. Maar zal eens kijkenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Youp is er door de jaren heen er niet leuker op geworden maar zijn oudejaars van 1989 was wel erg goed.
Harrie Jekkers doet geloof ik niet zo veel meer tegenwoordig maar zijn shows zijn ook altijd fijn om te zien.
Typisch ook van jouw generatie, een beetje niks doen in '89, want 'ja ik besta helemaal niet'quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja in '89 deed ik nog niet zoveel inderdaad. Maar zal eens kijken
Goed punt. En als er dan wel wordt gelachen, dan weten ze dat ze goud in handen hebben.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze doen altijd de eerste try-out in Zeeland want daar weten ze zeker dat niemand lacht. Dus dan voelt elke show daarná net even wat lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |