?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max dus toch flink zitten klagen
Dit dusquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat verschil tussen die reactie van Lewis en George🤣🤣🤣👌🏻
Ja heerlijk die opgewekte 'Jep' van Russell.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat verschil tussen die reactie van Lewis en George🤣🤣🤣👌🏻
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:39 schreef _UserName_ het volgende:
dat waren 5 snelle ronden, dat wordt geen 1 stopper
HAM van M naar H...quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:39 schreef Pino112 het volgende:
Geen vlees en geen vis voor Hamilton, aldus Allard.
Nogal wiedes als je vegan bent.
Ik moet dat RPM gifje eens eruit knippen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:39 schreef Evenstar het volgende:
Nou, Mercedes, zoek dekking want #TeamLH komt er aan
Hannahquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:39 schreef Tijn het volgende:
Max nu binnen 3 seconden van Norris. Undercut heeft gewerkt
Zal mij benieuwen, denk dat ie de banden niet genoeg kan manegen en of een band lek rijdt of nog een keer moet stoppenquote:
rather UP-settingquote:
Viaplay met iets grappigs?quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:40 schreef SiGNe het volgende:
"als het geen vlees is en geen vis dan is 't veganistisch voor Hamilton"
Viaplay commentaar
Nee, met een faal. Ze bedoelen vegetarisch. Veganistisch is wat andersquote:
iedere keer als hij de pit in wil glijden de banden de andere kant opquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heeft Leclerc nog niet gepitst met die bagger banden?
Daniel mag gaan laten zien hoe graag hij in die RB wiltquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:33 schreef Managarm het volgende:
Strategen van Red Bull zien een safety car in ronde 40, gratis hards (of softs)
Mooier duel dan 2021 ga je niet meer krijgenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:42 schreef Zwoerd het volgende:
Ik hoop toch wel dat we nog een Max-Lewis battle op de baan krijgen.
Moet Hammie een beetje doorrijden, 7 seconden maar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:42 schreef Zwoerd het volgende:
Moet ie wel binnen de 20 seconden blijven.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:42 schreef Zwoerd het volgende:
+7.15 nu...quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:42 schreef Zwoerd het volgende:
Meltdownquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:39 schreef Evenstar het volgende:
Nou, Mercedes, zoek dekking want #TeamLH komt er aan
Ze bedoelen wel vegan, omdat Lewis dat is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, met een faal. Ze bedoelen vegetarisch. Veganistisch is wat anders
Jaaquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet dat RPM gifje eens eruit knippen.
Dat noemen ze in de motorsport een undercutquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:43 schreef wdn het volgende:
dus... Max lag 4s achter Lewis rondje of 2 voor de pit stop en na de pit 7s voor.
Is ook geen vlees en geen vis.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou... er heeft had er 1 nog niet gepit vooraan, en op plek 2 ligt iemand die nog kans maakt om te winnenquote:
Breng ze bij de FIA nou niet op ideeen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:44 schreef ReplaR het volgende:
Race is veel leuker met Max niet op pole.
Maar Hamilton is ook veganistisch en niet vegetarisch.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, niemand van de top.quote:
Dat gaat echt heel rap.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:46 schreef Perox het volgende:
Eens zien of Max bij Norris in de buurt kan komen.
Ja, maar is Lewis ook veganistisch? Ik meende alleen vegetariërquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze bedoelen wel vegan, omdat Lewis dat is.
Max geeft geen kadootjes. Als je wil winnen, moet je harder rijden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Max en Lando zijn goede vrienden.
Max heeft opzich de overwinning niet meer nodig terwijl Norris z'n eerste overwinning op z'n meest favoriete baan kan winnen.
Zou Max 't Lando gunnen om te winnen of gaat hij zelf voor de overwinning?
Nee, VER wil alles winnen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Max heeft opzich de overwinning niet meer nodig terwijl Norris z'n eerste overwinning op z'n meest favoriete baan kan winnen.
Viapleequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Chaos bij de mensen van de bandenstrategieafdeling bij ViaPlay
Max gunt niemand iets tijdens een racequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Dat dacht ik wel eigenlijk ja.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, maar is Lewis ook veganistisch? Ik meende alleen vegetariër
Max wel Red Bull denk ik nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Tis Max. Niet de kerstman.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:46 schreef SiGNe het volgende:
Een 1-stopper zonder banden te sparenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Wat zijn ze bij Mercedes nou weer aan het doen dan
DrieWielerKlassememtquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Max geeft geen kadootjes. Als je wil winnen, moet je harder rijden.
quote:
Dat vermoeden heb ik ook wel eigenlijk.. alles voor de winst, zo is ie opgevoed.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:47 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Max gunt niemand iets tijdens een race
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:46 schreef SiGNe het volgende:
In topsport bestaan geen cadeautjes.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat vermoeden heb ik ook wel eigenlijk.. alles voor de winst, zo is ie opgevoed.
Zo zijn alle kampioenen in alle sportquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat vermoeden heb ik ook wel eigenlijk.. alles voor de winst, zo is ie opgevoed.
Een SC is normaal altijd handig voor diegene die meer pitstops maakt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:48 schreef Zwoerd het volgende:
Als er dadelijk nog een SC komt, is dat negatief voor Max? Aangezien Norris en Lewis dan op mediums kunnen uitrijden en Max naar hard moet.
HAM gaat harder dan VER.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Een gap to close. Een gap dat alleen maar groter geworden is.
Eenstopperquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:51 schreef Netsplitter het volgende:
Mare, Ric stelt teleur op plaats 16.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In topsport bestaan geen cadeautjes.
Dat zou Norris ook niet willen, op eigen kracht winnen.quote:
Zou je de race niet willen verpesten voor iedereen die kijkt naar de beelden ipv de live timing?quote:
Maar het veld schuift dan weer in elkaar en moet Max met harde band gaan verdedigen tegen Lewis op mediums.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Een SC is normaal altijd handig voor diegene die meer pitstops maakt.
Als je die dan kunt doen heb je langer een betere band voor een miniem tijdsverlies
Gisteren ook al tig keer gevraagd idd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou je de race niet willen verpesten voor iedereen die kijkt naar de beelden ipv de live timing?
Duurde lang, tijdperk Max voorbij.quote:
Clarkson rijd niet mee.quote:
Z'n opties zijn ook beperkt met die harde band. Het enige waar-ie op kan hopen is dat-ie 'm kan uitrijden hierop.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeezus Norris wat zien we hier man tsjooooonge jonge wat slecht
Je moet beter internet regelen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou je de race niet willen verpesten voor iedereen die kijkt naar de beelden ipv de live timing?
ja, hier op het forum lopen mensen voor....quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Gisteren ook al tig keer gevraagd idd.
hij denk aan zijn eigen race.... lijkt erop dat hij Max niet en Lewis wel als probleem ziet voor de race.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeezus Norris wat zien we hier man tsjooooonge jonge wat slecht
Je kan hier gewoon Nederlands praten hoor, Lewis leest niet mee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis you can do this man head down
Kost alleen maar tijd, hij had er toch niet voor kunnen blijven zo vroeg in de race.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar hebben ze best een punt, Lando verdedigt zelden met het mes tussen de tanden.
zo erg is het niet dat je iets een paar seconden eerder weet. en kijk dan naar het beeld en niet de hele tijd naar fokquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
ja, hier op het forum lopen mensen voor....
Ik heb LT gesynct met mn F1 TV, maar dat is steeds een paar tellen achter. (en ik had nét de stream extra vooruit gespoeld)
En bandjes.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kost alleen maar tijd, hij had er toch niet voor kunnen blijven zo vroeg in de race.
haha - ik zie het vanuit mn ooghoekquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:55 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
zo erg is het niet dat je iets een paar seconden eerder weet. en kijk dan naar het beeld en niet de hele tijd naar fok
Gewoon knallen op hardsquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
Benieuwd of Max lang genoeg door kan op deze mediums om af te sluiten op softs
Ja zat ik ook al te denken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:56 schreef TweedeKlum het volgende:
VER houdt NOR in zijn DRS, even helpen tov HAM?
Geen nieuwe softs dus dat lijkt me niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat dat alleen kan als hij 15s uitloopt, want die softs gaan behoorlijk snel op en hij heeft geen nieuwe meer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
Inmiddels geen DRS-provider meer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef Tijn het volgende:
Als Norris nou slim is, naait-ie z'n DRS-provider niet een penalty aan.
neequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
zo jammer ditquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Norris klinkt een beetje alsof die bij Mercedes rijdt vandaag
Mercedesmotor hè.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Engelse ziekte.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Lawson houden was een betere optie geweest imhoquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef vaarsuvius het volgende:
RIC kan er niet echt meer wat van, 14de met 2 uitvallers.
Snap ook niet wat Horner in hem ziet, leuke gast maar meer ook niet, de jeugd is hem voorbij gestreefd en hij is niet van het niveau Hamilton en Alonso. Lawson verdiend dat stoeltje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef vaarsuvius het volgende:
RIC kan er niet echt meer wat van, 14de met 2 uitvallers.
Ik heb wel vertrouwen in Hannahquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef wdn het volgende:
volgens F1TV gaat Max niet winnen (zonder SC) vanwege de 2 stopper.
Als Norris en Hamilton niet op een 2 stopper zitten, neem ik de rest van de week een Norris UI.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef wdn het volgende:
Lijkt me ook.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef wdn het volgende:
Jullie moeten eens leren dat ELKE coureur meldt als de rijder voor zich tracklimits overschrijdt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Leclerc de enige gok ikquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Norris en Hamilton niet op een 2 stopper zitten, neem ik de rest van de week een Norris UI.
Even quoten en noten om te onthoudenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Norris en Hamilton niet op een 2 stopper zitten, neem ik de rest van de week een Norris UI.
Lijkt me niet. Die gaat 2sec sneller rijden per rondje tov de 1stoppers straks.quote:
Wij moeten helemaal niks!quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jullie moeten eens leren dat ELKE coureur meldt als de rijder voor zich tracklimits overschrijdt.
Ik betwijfel of die man überhaupt door de CBR-keuring zou komen. Wat een psychisch wrak.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:59 schreef ZaZoe het volgende:
Frusti Ham is zijn bandjes aan het oproken
Voer voor bepaalde fansquote:
Ohhh, dat is hetquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:01 schreef SiGNe het volgende:
Max klaagt over z'n remmen.. vandaar dat ie vooraan rijdt.. hij kan niet langzamer
Nee hoor, hier is hij vrij rustigquote:
Jos is de pitbox nu aan het slopen.quote:
Zo zeg ik ook altijd dat ik mijn vrouw begrijp als ze weer over de was zeurt.quote:
dat is 1quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, hij had twee setjes nieuw.quote:
Die loopt gewoon 4 ronden voorquote:
Hij kon er in 2021 niet om heemquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:03 schreef Rianne84 het volgende:
HAM heeft inmiddels wel de naam van Max geleerd valt me op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |