Denk dat dat alleen kan als hij 15s uitloopt, want die softs gaan behoorlijk snel op en hij heeft geen nieuwe meer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
Benieuwd of Max lang genoeg door kan op deze mediums om af te sluiten op softs
Inmiddels geen DRS-provider meer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef Tijn het volgende:
Als Norris nou slim is, naait-ie z'n DRS-provider niet een penalty aan.
neequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
Benieuwd of Max lang genoeg door kan op deze mediums om af te sluiten op softs
zo jammer ditquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Norris klinkt een beetje alsof die bij Mercedes rijdt vandaag
Mercedesmotor hè.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Engelse ziekte.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Lawson houden was een betere optie geweest imhoquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef vaarsuvius het volgende:
RIC kan er niet echt meer wat van, 14de met 2 uitvallers.
Snap ook niet wat Horner in hem ziet, leuke gast maar meer ook niet, de jeugd is hem voorbij gestreefd en hij is niet van het niveau Hamilton en Alonso. Lawson verdiend dat stoeltje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef vaarsuvius het volgende:
RIC kan er niet echt meer wat van, 14de met 2 uitvallers.
Ik heb wel vertrouwen in Hannahquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef wdn het volgende:
volgens F1TV gaat Max niet winnen (zonder SC) vanwege de 2 stopper.
Als Norris en Hamilton niet op een 2 stopper zitten, neem ik de rest van de week een Norris UI.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef wdn het volgende:
Lijkt me ook.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef wdn het volgende:
Jullie moeten eens leren dat ELKE coureur meldt als de rijder voor zich tracklimits overschrijdt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Leclerc de enige gok ikquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Norris en Hamilton niet op een 2 stopper zitten, neem ik de rest van de week een Norris UI.
Even quoten en noten om te onthoudenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Norris en Hamilton niet op een 2 stopper zitten, neem ik de rest van de week een Norris UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |