hij denk aan zijn eigen race.... lijkt erop dat hij Max niet en Lewis wel als probleem ziet voor de race.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeezus Norris wat zien we hier man tsjooooonge jonge wat slecht
Je kan hier gewoon Nederlands praten hoor, Lewis leest niet mee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis you can do this man head down
Kost alleen maar tijd, hij had er toch niet voor kunnen blijven zo vroeg in de race.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar hebben ze best een punt, Lando verdedigt zelden met het mes tussen de tanden.
zo erg is het niet dat je iets een paar seconden eerder weet. en kijk dan naar het beeld en niet de hele tijd naar fokquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
ja, hier op het forum lopen mensen voor....
Ik heb LT gesynct met mn F1 TV, maar dat is steeds een paar tellen achter. (en ik had nét de stream extra vooruit gespoeld)
En bandjes.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kost alleen maar tijd, hij had er toch niet voor kunnen blijven zo vroeg in de race.
haha - ik zie het vanuit mn ooghoekquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:55 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
zo erg is het niet dat je iets een paar seconden eerder weet. en kijk dan naar het beeld en niet de hele tijd naar fok
Gewoon knallen op hardsquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
Benieuwd of Max lang genoeg door kan op deze mediums om af te sluiten op softs
Ja zat ik ook al te denken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:56 schreef TweedeKlum het volgende:
VER houdt NOR in zijn DRS, even helpen tov HAM?
Geen nieuwe softs dus dat lijkt me niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat dat alleen kan als hij 15s uitloopt, want die softs gaan behoorlijk snel op en hij heeft geen nieuwe meer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
Inmiddels geen DRS-provider meer.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef Tijn het volgende:
Als Norris nou slim is, naait-ie z'n DRS-provider niet een penalty aan.
neequote:Op zondag 22 oktober 2023 21:56 schreef LTVDK het volgende:
zo jammer ditquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Norris klinkt een beetje alsof die bij Mercedes rijdt vandaag
Mercedesmotor hè.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Engelse ziekte.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Lawson houden was een betere optie geweest imhoquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef vaarsuvius het volgende:
RIC kan er niet echt meer wat van, 14de met 2 uitvallers.
Snap ook niet wat Horner in hem ziet, leuke gast maar meer ook niet, de jeugd is hem voorbij gestreefd en hij is niet van het niveau Hamilton en Alonso. Lawson verdiend dat stoeltje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef vaarsuvius het volgende:
RIC kan er niet echt meer wat van, 14de met 2 uitvallers.
Ik heb wel vertrouwen in Hannahquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef wdn het volgende:
volgens F1TV gaat Max niet winnen (zonder SC) vanwege de 2 stopper.
Als Norris en Hamilton niet op een 2 stopper zitten, neem ik de rest van de week een Norris UI.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef wdn het volgende:
Lijkt me ook.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef wdn het volgende:
Jullie moeten eens leren dat ELKE coureur meldt als de rijder voor zich tracklimits overschrijdt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Leclerc de enige gok ikquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Norris en Hamilton niet op een 2 stopper zitten, neem ik de rest van de week een Norris UI.
Even quoten en noten om te onthoudenquote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Norris en Hamilton niet op een 2 stopper zitten, neem ik de rest van de week een Norris UI.
Lijkt me niet. Die gaat 2sec sneller rijden per rondje tov de 1stoppers straks.quote:
Wij moeten helemaal niks!quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:59 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jullie moeten eens leren dat ELKE coureur meldt als de rijder voor zich tracklimits overschrijdt.
Ik betwijfel of die man überhaupt door de CBR-keuring zou komen. Wat een psychisch wrak.quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:59 schreef ZaZoe het volgende:
Frusti Ham is zijn bandjes aan het oproken
Voer voor bepaalde fansquote:
Ohhh, dat is hetquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:01 schreef SiGNe het volgende:
Max klaagt over z'n remmen.. vandaar dat ie vooraan rijdt.. hij kan niet langzamer
Jos is de pitbox nu aan het slopen.quote:
Zo zeg ik ook altijd dat ik mijn vrouw begrijp als ze weer over de was zeurt.quote:
dat is 1quote:Op zondag 22 oktober 2023 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, hij had twee setjes nieuw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |