Was toch Jaimie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar door Mark heeft iedereen nu een hekel aan Krista. (Of ik heb het fragment niet helemaal goed gezien.) Zó lief is hij dan ook weer niet.
Ah, ik schakelde halverwege in.quote:
Dat is wel netjes van Jaimie, maar ze had er gewoon zelf uit moeten stappen natuurlijk. Eva wilde heel graag door, terwijl zij al een tijdje met haar hoofd bij haar kindje zat en niet meer echt verder wilde. Prima als je dan toch besluit verder te gaan, maar stap er dan niet 1 dag later alsnog uit. Dat is echt heel triest.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:02 schreef Za het volgende:
Jaimie Vaes is teleurgesteld in de makers van Expeditie Robinson. Een belangrijk moment tijdens een proef heeft volgens de ex van Lil' Kleine de montage van het programma niet gehaald...
In de laatste aflevering moesten Jaimie en Expeditie-collega Eva Simons (zie video) in een typische Robinsonproef vuur maken. Degene die een touwtje dat erboven hangt voor het eerst laat doorbranden, mag aansluiten bij het samensmeltingsdiner vol met lekkernijen. Eva Simons moet, onder andere door een falende 'firesteel', uiteindelijk de expeditie verlaten na het verliezen van de proef.
Maar wat blijkt: Jaimie Vaes heeft haar tegenstander Eva proberen te helpen. Ze vertelt erover aan RTL Boulevard. "Ik gooi zelfs nog mijn firesteel naar Eva, omdat ik zoiets had van: dit voelt gewoon niet eerlijk. Want ik wist hoe graag ze wilde."
"Ik vind het best wel jammer dat ze dat niet hebben laten zien, want ik had het haar echt van harte gegund", aldus Jaimie.
-----
Dat is attent, ze had ook gewoon haar vuurtje niet zo hoog kunnen opstoken vanwege de hartelijke gunfactor naar Eva.
Dat gezeur over die kinderen stoort me, hopelijk geen brieven van thuis shit volgende keer.
Mark staat bij mij niet meer in de top 5.quote:Op zondag 5 november 2023 20:28 schreef Document1 het volgende:
Wat een schijnheilige homo joh. Precies hetzelfde doen als Eva.![]()
Dit dus, ik hoop dat ze kan ontsnappen maar ben er bang voorquote:Op zondag 5 november 2023 20:10 schreef engine het volgende:
Ook wel een beetje overdreven dit richting Krista allemaal.
Gewoon de verliezer van de proef geen stemrecht, dat is veel eerlijkerquote:Op zondag 5 november 2023 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat strijden voor stemrecht nooit meer doen.
quote:Op zondag 5 november 2023 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon de verliezer van de proef geen stemrecht, dat is veel eerlijker
Of heel dat stemrecht geneuzel afschaffen.quote:Op zondag 5 november 2023 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gewoon de verliezer van de proef geen stemrecht, dat is veel eerlijker
Zijn broer was sympathieker in ER.quote:
Het is wel leuker voor het spel denk ik. Er zijn wel drie groepen aan het ontstaan.quote:
Radmilo kan niet met verliezen omgaan en ventileert die woede haar kant op. Hopelijk volgende de week exit die mafkees. Hoe oud is hij? 50+? En je dan zo gedragen.quote:Op zondag 5 november 2023 21:33 schreef Verida het volgende:
Wat is er gebeurd dat die Radmillo zo''n gruwelijke hekel aan Krista heeft?
Die gaat weer lekker bozig doen over Kristaquote:Op zondag 5 november 2023 21:24 schreef Verida het volgende:
van mij mag Radmillo eruit, die voegt echt helemaal niets toe, heeft alleen maar een grote bek en voelt zichzelf zo belangrijk....
Graag volgende week.quote:Op zondag 5 november 2023 22:15 schreef Koen66 het volgende:
Maxim er uit, beter was die Radmillo er uit
Meh ik vrees toch dat Krista geen 3e ontsnapping gegund wordtquote:
Denk het ook niet.quote:Op zondag 5 november 2023 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh ik vrees toch dat Krista geen 3e ontsnapping gegund wordt
Mark mag er van mij meteen uit. Die is alleen leuk als er geen spel is.quote:Op zondag 5 november 2023 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
Sneue infantiele lui die het niet als een spel kunnen benaderen.
Jochen?quote:Op zondag 5 november 2023 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Wat een waardeloze uitzending, 'Petertjes' (dus je weg laten stemmen) moeten verboden worden in dit programma waarin je een spel speelt. Je moet altijd het spel spelen, als je weg wil moet je gewoon zelf opstappen, punt! Programma gaat kapot aan dit soort idioterie telkens! Nog die sLINKSE Krista erin, nou volgende week dan maar! Maar blijkbaar vind RTL het wel prima zo'n links draaiende yoghurt eter in de show. Willem is trouwens ook AF wat mij betreft. Ben trouwens steeds meer teamMark aan het worden, beetje de beste van de slechtste want ik zou niet anders weten die dit programma verdiend te winnen op dit moment.
Mwah, heb ik niet zoveel mee. Mocht die tegen Krista komen, als die ooit de finale gaat halen, hoop het niet, dan wel uiteraard.quote:
Guido.quote:Op zondag 5 november 2023 22:37 schreef freaky40 het volgende:
Wat een waardeloze uitzending, 'Petertjes' (dus je weg laten stemmen) moeten verboden worden in dit programma waarin je een spel speelt. Je moet altijd het spel spelen, als je weg wil moet je gewoon zelf opstappen, punt! Programma gaat kapot aan dit soort idioterie telkens! Nog die sLINKSE Krista erin, nou volgende week dan maar! Maar blijkbaar vind RTL het wel prima zo'n links draaiende yoghurt eter in de show. Willem is trouwens ook AF wat mij betreft. Ben trouwens steeds meer teamMark aan het worden, beetje de beste van de slechtste want ik zou niet anders weten die dit programma verdiend te winnen op dit moment.
Mark of Guidoquote:Op zondag 5 november 2023 22:37 schreef freaky40 het volgende:
dat dus.quote:Op maandag 6 november 2023 01:42 schreef Flow3r het volgende:
Echt irritant die Maxim, naar huis willen janken maar wel zelf zijn stem uitbrengen![]()
Stap gewoon op voór de stemming![]()
Ja die had mazzel dat hij redelijk afgezonderd was tot nu toe en valt rap door de mand nuquote:Op zondag 5 november 2023 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
[..]
Mark mag er van mij meteen uit. Die is alleen leuk als er geen spel is.
Lijkt me ook niet. Mark is in bepaalde kringen te populair én rancuneus. En Krista gaat denk ik geen proef winnen, die is oké maar niet top in het spel.quote:Op zondag 5 november 2023 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh ik vrees toch dat Krista geen 3e ontsnapping gegund wordt
Volgens mij zat het niet in de uitzending inderdaad. Kan zijn dat het wel gevraagd is uiteraardquote:Op maandag 6 november 2023 08:11 schreef Verida het volgende:
Ik heb gisteren niet alles gehoord, maar is er nu gevraagd of er iemand een munt in wilde zetten bij de stemming?
Dat werd volgens mij de andere keren wel gevraagd voor de stemming.
Dat is ook een heel raar mechanisme ja... wat mij betreft echt een flater.quote:Op maandag 6 november 2023 08:55 schreef Marcoss het volgende:
Wel bijzonder dat je een nieuwe regel toevoegt waarbij het voordelig is om een proef te verliezen, zeker als je weet dat je goed bent in een individuele proef.. neem toch aan dat dat niet de bedoeling is geweest?
als het wel gevraagd is, vind ik het wel jammer dat het niet in de uitzending te zien was, De reacties van Mark en Ilse hierop had ik graag gezien.quote:Op maandag 6 november 2023 08:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij zat het niet in de uitzending inderdaad. Kan zijn dat het wel gevraagd is uiteraard
Iris*quote:Op maandag 6 november 2023 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
als het wel gevraagd is, vind ik het wel jammer dat het niet in de uitzending te zien was, De reacties van Mark en Ilse hierop had ik graag gezien.
? Ik was wel teamMaxim maar deze actie, je laten wegstemmen en toch nog even op Krista stemmen. Ja, doe dat dan niet. Je speelt het spel als je zelf blijft maar niet als je je laat wegstemmen door die schapen die dat vervolgens braaf op je gaan stemmen. Ik vind dat die zich ook even achter hun oren mogen krabben. Nogmaals je speelt een spel, dan ga je toch niet mee in het gezeur dat iemand naar huis wil. Die stemmen zijn te kostbaar voor dit soort ongein! En nogmaals, daar moet echt wat aan gedaan worden vanaf komend seizoen dat dit niet meer voor komt. ik vind dat bij echte RLS ook vermoeiend, maar helemaal in deze show.quote:Op maandag 6 november 2023 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Frogger lekker terug naar huis om zn vriendinnetje weer even in elkaar te pemmen
Ik snap het ook niet helemaal, ik meen me te herinneren (weet het niet meer helemaal zeker, kan ook een andere RLS geweest zijn) dat de productie wel eens iets gezegd heeft van "die en die heeft iedereen gevraagd op hem/haar te stemmen, dus die persoon mag nu naar huis. Stemming gaat daarna gewoon door en de weggestemde persoon gaat niet naar huis, maar krijgt een zwarte stem voor de volgende ronde. Dus de productie maakt ook een keuze om hier niks mee te doen.quote:Op maandag 6 november 2023 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
? Ik was wel teamMaxim maar deze actie, je laten wegstemmen en toch nog even op Krista stemmen. Ja, doe dat dan niet. Je speelt het spel als je zelf blijft maar niet als je je laat wegstemmen door die schapen die dat vervolgens braaf op je gaan stemmen. Ik vind dat die zich ook even achter hun oren mogen krabben. Nogmaals je speelt een spel, dan ga je toch niet mee in het gezeur dat iemand naar huis wil. Die stemmen zijn te kostbaar voor dit soort ongein! En nogmaals, daar moet echt wat aan gedaan worden vanaf komend seizoen dat dit niet meer voor komt. ik vind dat bij echte RLS ook vermoeiend, maar helemaal in deze show.
Maar dat is als de persoon er ook echt zelf uit gaat (zoals vorige week bij Jaimie), niet als ze het op deze manier proberen te spelen toch?quote:Op maandag 6 november 2023 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, ik meen me te herinneren (weet het niet meer helemaal zeker, kan ook een andere RLS geweest zijn) dat de productie wel eens iets gezegd heeft van "die en die heeft iedereen gevraagd op hem/haar te stemmen, dus die persoon mag nu naar huis. Stemming gaat daarna gewoon door en de weggestemde persoon gaat niet naar huis, maar krijgt een zwarte stem voor de volgende ronde. Dus de productie maakt ook een keuze om hier niks mee te doen.
Dus dat. Het is gewoon een faal dat ze dit laten gebeuren en verpest het spel.quote:Op maandag 6 november 2023 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, ik meen me te herinneren (weet het niet meer helemaal zeker, kan ook een andere RLS geweest zijn) dat de productie wel eens iets gezegd heeft van "die en die heeft iedereen gevraagd op hem/haar te stemmen, dus die persoon mag nu naar huis. Stemming gaat daarna gewoon door en de weggestemde persoon gaat niet naar huis, maar krijgt een zwarte stem voor de volgende ronde. Dus de productie maakt ook een keuze om hier niks mee te doen.
Ik denk dat als ze dat gedaan hadden, dat veel meer kijkers zich geërgerd hadden.quote:Op maandag 6 november 2023 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Op welk voorval doel je?quote:Op maandag 6 november 2023 09:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wauw, 1 seconde terug in een groep en Mark valt gelijk door de mandTypisch
Het is het probleem van het systeem, ieder jaar zijn er spelers die na de samensmelting hun doel hebben behaald en het mooi geweest vinden. Dan gaan ze naar huis, maar dan is de show.. ja. die is er niet.quote:Op maandag 6 november 2023 12:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze dat gedaan hadden, dat veel meer kijkers zich geërgerd hadden.
Want wat is er nou deze aflevering gebeurd? Waar hebben we een uur naar lopen kijken?
Net als vorige week wilde iemand naar huis en is die ook naar huis gegaan.
Wat een saaie aflevering.
Zou er een financiële trigger zijn om de samensmelting te halen? Wel opvallend dat mensen juist daarna afhaken, terwijl ze al zo ver zijn gekomen.quote:Op maandag 6 november 2023 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is het probleem van het systeem, ieder jaar zijn er spelers die na de samensmelting hun doel hebben behaald en het mooi geweest vinden. Dan gaan ze naar huis, maar dan is de show.. ja. die is er niet.
Eigenlijks zou het zo moeten zijn als je opgeeft na de samensmelting of vraagt om op je te laten stemmen dat je dan financiële bonus van de samensmelting halen moet inleveren, behalve ernstig ziek zijn of gewond raken tijdens een proef.quote:Op maandag 6 november 2023 13:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou er een financiële trigger zijn om de samensmelting te halen? Wel opvallend dat mensen juist daarna afhaken, terwijl ze al zo ver zijn gekomen.
Jeff Probst.quote:Op maandag 6 november 2023 11:39 schreef Document1 het volgende:
Ernst Paul God stuurde ze gewoon naar huis inderdaad.
Maar ergens begrijpelijk wanneer je beseft dat zowel Krista als Willem vanaf aflevering 1 tegen de anderen zeiden dat Mark geen toegevoegde waarde had, en hem er eigenlijk al de eerste keer wilden uitwerken, en de tweede keer dat met succes deden.quote:Op maandag 6 november 2023 14:12 schreef Marcoss het volgende:
Mark was wel treurig bezig in de aflevering van gisteren ja
Tsja, wat gij niet wilt dat u geschiedt.. beide kanten op. Krista heeft het spel in het begin ook hard gespeeld, dat hebben we gezien. Dat breekt haar nu op, maar dat Mark actief campagne voert op basis van wat er gebeurd zou zijn met die munt laat zien dat hij vooral rancuneus is.quote:Op maandag 6 november 2023 15:14 schreef Za het volgende:
[..]
Maar ergens begrijpelijk wanneer je beseft dat zowel Krista als Willem vanaf aflevering 1 tegen de anderen zeiden dat Mark geen toegevoegde waarde had, en hem er eigenlijk al de eerste keer wilden uitwerken, en de tweede keer dat met succes deden.
Hoe kan hij dan loyaal zijn of niet ook maar de minste weerstand tegen deze twee voelen?
Een beetje. Krista maakte de groep duidelijk dat Mark geen toegevoegde waarde had, maw zij wel, maar verzweeg dat Eva een munt had en daardoor kon Eva iedereen elimineren wie ze wilde, afgezien van Krista.quote:Op maandag 6 november 2023 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat Mark actief campagne voert op basis van wat er gebeurd zou zijn met die munt laat zien dat hij vooral rancuneus is.
Vind ik ook.quote:Die eerste keus was sowieso heel lelijk, 2 mensen die ad-hoc bepalen wie er het spel moeten verlaten. Doe dan gewoon de twee slechtste in de openingsproef.
en mark doet nu toch precies hetzelfde ? Die geeft toch ook aan 1 persoon door dat hij een munt heeft? Aan Iris en die mag er met niemand over praten.....quote:Op maandag 6 november 2023 16:50 schreef Za het volgende:
[..]
Een beetje. Krista maakte de groep duidelijk dat Mark geen toegevoegde waarde had, maw zij wel, maar verzweeg dat Eva een munt had en daardoor kon Eva iedereen elimineren wie ze wilde, afgezien van Krista.
Mark was zijn vertrouwen in Eva en Willem al kwijt, maar door dit voorval kan hij de anderen in dat gevoel betrekken.
Ik vind dat geen vreselijke tegenvaller vwb Mark.
Zijn opmerking dat ze het zonder de gezellige mensen moesten doen was gewoon grappig.
[..]
Vind ik ook.
Dit wel ja.quote:Op maandag 6 november 2023 18:15 schreef Omega het volgende:
Best een naaistreek van Eva, om het eerst ongevraagd te vertellen maar vooral om later te snitchen dat Krista het al wist.
Er zou niet op Mark gestemd worden, wel op Eva, dat was zeker.quote:Op maandag 6 november 2023 17:00 schreef Verida het volgende:
en mark doet nu toch precies hetzelfde ? Die geeft toch ook aan 1 persoon door dat hij een munt heeft? Aan Iris en die mag er met niemand over praten.....
nu praat je in mijn ogen iets recht wat gewoon ook krom is. Krista had niet om de informatie over de munt gevraagd, dus kon er ook verder niet veel mee doen zonder zichzelf in een moeilijke positie te brengen. Ze heeft ervoor gekozen om er niets over te vertellen tegen de groep, en gewoon te stemmen.quote:Op maandag 6 november 2023 18:32 schreef Za het volgende:
[..]
Er zou niet op Mark gestemd worden, wel op Eva, dat was zeker.
Plus hij was al bevriend met Iris voor Expeditie Robinson, dus het is geen situatie waarin hij als gedoodverfde exit gaander onbekende Iris betrekt in een complot tegen de rest, en Iris zich daarmee veilig kan stellen, zoals met Eva en Krista.
Hij kan zich nu eerst revancheren op Krista, daarna met Iris streken uithalen, bv door de stemmen naar zichzelf te trekken, en dan vlak voor het kampvuur zijn munt te laten zien, indien de munt overdraagbaar is kan hij Iris helpen op dezelfde manier, en vanwege het feit dat Krista en Willem moeiteloos iemand weg stuurden, en diversen als "niet van toegevoegde waarde" betitelden, kan hij na de exit van Krista de positie van Willem verzwakken door hem ten overstaan van de groep met zijn uitspraken te confronteren.
Eens ze had er niet om gevraagd, en werd er ongevraagd mee geconfronteerd.quote:Op maandag 6 november 2023 19:04 schreef Verida het volgende:
nu praat je in mijn ogen iets recht wat gewoon ook krom is. Krista had niet om de informatie over de munt gevraagd, dus kon er ook verder niet veel mee doen zonder zichzelf in een moeilijke positie te brengen. Ze heeft ervoor gekozen om er niets over te vertellen tegen de groep, en gewoon te stemmen.
Dat seizoen met 2 afleveringen per week was veel ergerquote:Op dinsdag 7 november 2023 08:47 schreef junkiesietze het volgende:
Damn, hypocriet much mark? ik vind het maar een raar seizoen, misschien wel het slechtste seizoen uit de hele ER geschiedenis.
Ja zeker, dat was chaos ookquote:Op dinsdag 7 november 2023 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat seizoen met 2 afleveringen per week was veel erger
Dat had ik in het begin niet eens doorquote:Op dinsdag 7 november 2023 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat seizoen met 2 afleveringen per week was veel erger
Hoe hij dan ook zit bij de eilandraad met z’n kralen ketting alsof het een imhniteitsketting is.quote:Op dinsdag 7 november 2023 09:21 schreef Ang3l het volgende:
Die Radmilo begint me echt ZO te irriteren.
Ook weer in dat voorfilmpje voor volgende week, dat ie zit te miepen dat eerst Krista er af moet voor dat hij gaat.
Wat heeft hij in godsnaam klaargespeeld op dat eiland dat 'm zo';n houding kan geven?
Hij heeft steeds in het verliezende team gezeten
Eerst afgeven op de groep, dat dat de oorzaak is
En vervolgens echt met de hakken over de sloot de samensmelting halen
Maar hij meent zich koning van t eiland
Ik zie echt 10x liever Krista winnen dan hem
Eensquote:Op maandag 6 november 2023 18:15 schreef Omega het volgende:
Best een naaistreek van Eva, om het eerst ongevraagd te vertellen maar vooral om later te snitchen dat Krista het al wist.
Amenquote:Op dinsdag 7 november 2023 09:21 schreef Ang3l het volgende:
Die Radmilo begint me echt ZO te irriteren.
Ook weer in dat voorfilmpje voor volgende week, dat ie zit te miepen dat eerst Krista er af moet voor dat hij gaat.
Wat heeft hij in godsnaam klaargespeeld op dat eiland dat 'm zo';n houding kan geven?
Hij heeft steeds in het verliezende team gezeten
Eerst afgeven op de groep, dat dat de oorzaak is
En vervolgens echt met de hakken over de sloot de samensmelting halen
Maar hij meent zich koning van t eiland
Ik zie echt 10x liever Krista winnen dan hem
Wordt volgens mij standaard gevraagd maar alleen erin gemonteerd als het relevante televisie oplevert.quote:Op maandag 6 november 2023 08:11 schreef Verida het volgende:
Ik heb gisteren niet alles gehoord, maar is er nu gevraagd of er iemand een munt in wilde zetten bij de stemming?
Dat werd volgens mij de andere keren wel gevraagd voor de stemming.
Die is voor mij ook wel afgedaan.quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:03 schreef Kuhn het volgende:
Radmilo is echt verschrikkelijk. Wannabe alpha mannetje
Ja, ben ook niet zo'n fan van Radmilo. Hij is ook vooral bekend als personal trainer bij het programma Obese, toch? Daar ken ik hem in ieder geval van. Of is hij ook een echt bekende bokser?quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:36 schreef Knuppel1983 het volgende:
[..]
Die is voor mij ook wel afgedaan.
Stom meelullen met de rest. Stiekem best een onzeker mannetje.
Dit seizoen voelt sowieso meer gescript dan ooit. Graag weer terug naar de onbekende Nederlanders.
Ja, dat is eerlijker. Maar dan doet de winnaar van een proef dus een gunst aan de speler die mag duelleren, omdat die speler alleen maar iets te winnen heeft. En ze willen er juist voor zorgen dat er wat meer gedoe komt. Wat irritaties onderling. Misschien eens een goede ruzie(?). Dat valt mij toch een beetje tegen dit seizoen. Meestal heb je wel wat meer heftige ruziesquote:Op dinsdag 7 november 2023 19:15 schreef Meke het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan zouden vinden als de verliezer van de proef alleen voor z'n eigen stemrecht hoefde te duelleren? In het geval van gisteren zou dat dus of Iris 2 stemmen zijn en Willem 0 als Iris wint, of allebei 1 als Willem wint, dat voelt al eerlijker?
Ik vind het eigenlijk wel leuker zo dan een zwarte stem, aangezien zwarte stemmen de laatste jaren bijna niets uit hebben gemaakt, het maakt het spel niet leuker. Nu is het wel lullig voor Iris (en vorige week Mark) dat je ineens vanuit het niets geen stemrecht hebtMaar ik vind het tactische stukje wel leuk
Er doet geen Jochem mee dit seizoen. Bedoel je wellicht Jochen? Op zich is hij wel oke, maar hoeft van mij ook niet te winnen inderdaad. Mark zou ik nog wel leuk vinden, omdat hij toch wel echt de smaakmaker/sfeermaker is geweest dit seizoen. Alleen dat beledigende gelul over Krista is wel waardeloos . Haar gun ik het nu ook absolut wel. Guido Spek is ook gewoon een leuke en sympathieke deelnemer.quote:Op dinsdag 7 november 2023 15:54 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben ook geen fan meer van Mark. Krista daarentegen begin ik iets meer te waarderen. Ik ben voor Guido of Willem.
Jochem mag ik niet. Hij was naar en arrogant ten op zichte van Eva.
Normaal ben ik principieel tegen het op verzoek van een ander deze persoon eruit te stemmen, maar nu vond ik t hartstikke prima. Dag verwende Frogert.
En hoe zo'n oneerlijke stemregel (in feite puur valsspelerij) door de commissie komt, snap ik niet. Misschien volgend seizoen de winnaar een zwarte stem geven en de verliezer 2 immuniteitsmunten. (Y)
[..]
Wordt volgens mij standaard gevraagd maar alleen erin gemonteerd als het relevante televisie oplevert.
Beetje een softie sulletje.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Er doet geen Jochem mee dit seizoen. Bedoel je wellicht Jochen? Op zich is hij wel oke, maar hoeft van mij ook niet te winnen inderdaad. Mark zou ik nog wel leuk vinden, omdat hij toch wel echt de smaakmaker/sfeermaker is geweest dit seizoen. Alleen dat beledigende gelul over Krista is wel waardeloos . Haar gun ik het nu ook absolut wel. Guido Spek is ook gewoon een leuke en sympathieke deelnemer.
Maar denk uiteindelijk dat de meesten het wel met mij eens zijn dat Willem de grootste gunfactor heeft. Een enorm aardige jongen/man, en ook nog eens de sterkste speler deze expeditie.
Ah, ik kan weer typen:quote:Op dinsdag 7 november 2023 11:50 schreef Document1 het volgende:
[..]
Hoe hij dan ook zit bij de eilandraad met z’n kralen ketting alsof het een imhniteitsketting is.
Wie?quote:
Ik hoop op Willem. Daarna Guido.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:54 schreef GwaiLow het volgende:
Maar denk uiteindelijk dat de meesten het wel met mij eens zijn dat Willem de grootste gunfactor heeft. Een enorm aardige jongen/man, en ook nog eens de sterkste speler deze expeditie.
Je hebt in ieder geval wel minder opgevers zonder BN-ers.quote:Op maandag 6 november 2023 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit seizoen kan me weinig boeien vergeleken met alle voorgaande seizoenen.
Het wordt tijd voor een seizoen zonder BN-ers
Willemquote:
Z'n naam alleen al irriteert mij.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Er doet geen Jochem mee dit seizoen. Bedoel je wellicht Jochen?
Ik kan me hier niet in vinden, ik vind hem op geen enkele manier een aantrekkelijke deelnemer in de zin van sterk, sociaal, onderhoudend, ondernemend, incasseringsvermogen wat dan ook.quote:Op dinsdag 7 november 2023 23:54 schreef GwaiLow het volgende:
Hij is een super leider in de proeven, dat geeft z'n team ook aan.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:09 schreef Za het volgende:
[..]
Ik kan me hier niet in vinden, ik vind hem op geen enkele manier een aantrekkelijke deelnemer in de zin van sterk, sociaal, onderhoudend, ondernemend, incasseringsvermogen wat dan ook.
Waarin blinkt hij uit dat hij die gunfactor zou hebben. Misschien zie ik het nog niet dat kan.
Maar voor nu nee.
Toch zie ik hem aan het eind die fakkel wel in de schaal smijten, het zijn nooit degenen die ik hoop.
Ik vind het zo fijn wanneer er wat meer leven in mensen zit, ze gewoon kunnen lachen om van alles, onbevangen van alles doen, incasseren en weer terugslaan, en voor een beetje vermaak zorgen met een leuke intonatie en non verbaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |