Ho ho... de jaren van de wederopbouw waren ongeveer 1945 tot pakweg 1960. Iemand van 63 werd er aan het eind van de wederopbouw net uitgepoeptquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En die 60-plussers zijn dan de generatie van de wederopbouw,
De partycrisis in het GOP is niet veroorzaakt door leeftijd .quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn observaties slaan dan ook (vooral) op de grijze Republikeinen en de (oudere) kiezers die hen steunen.
Dat zijn dus de McConnels en Grassleys van deze wereld. Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:16 schreef V. het volgende:
[..]
Ho ho... de jaren van de wederopbouw waren ongeveer 1945 tot pakweg 1960. Iemand van 63 werd er aan het eind van de wederopbouw net uitgepoept
Neuh, de generatie van de Wederopbouw is 75+
Ik heb het dan ook niet zozeer over de crisis binnen de GOP, maar doel vooral op het nostalgisch nationalisme dat vooral afkomstig is van ouderen. Dat sentiment heeft bijvoorbeeld ook geleid tot de Brexit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De partycrisis in het GOP is niet veroorzaakt door leeftijd .
Je kunt een beschouwing maken van overal in de westerse wereld gedoe in rechtse politieke kringen.
Oa... door egocentrisme en radicalisering en trumpisme is beiden.
Zegt Liz Cheney dat het opgefokt gedrag van GOP-houseleden en kiezers is aangezwengeld door de onbeschoftheid van de grote leider Trump?
https://edition.cnn.com/2(...)ney-cnntv/index.html
Ik heb dat clipje vanochtend wel 6 keer gezien en met name die ouwe baktaart daar vooraan werkt me op de zenuwen. Op Twitter werd ze (Virginia Foxx, R-NC) al bijzonder toepasselijk "The Klan Hag" genoemd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ze vinden het kennelijk vervelend als je hen bevraagd over hun poging om de 2020 verkiezing te stelen.![]()
[ twitter ]
70-plussers, de 60-plussers zaten in de vrijgevochten sixties voornamelijk in de box of op de lagere school.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En die 60-plussers zijn dan de generatie van de wederopbouw, van de vrijgevochten sixties. Zijn hun hele leven meer en meer welvarend geworden. En waar heeft dat toe geleid? Tot een stel bekrompen schijtbejaarden die elke verandering schuwen, sociale verschuivingen vervloeken en zich wanhopig vastklampen aan hun 'zuurverdiende' vermogen, dat ze volgens henzelf door keihard werken hebben geaccumuleerd (waarbij voor het gemak even wordt genegeerd dat vastgoed tig keer zoveel waard is geworden).
En ja, ik besef dat ik generaliseer. Mijn eigen ouders (ook 60-plussers) staan heel anders in het leven. Wellicht komt doordat ze nooit een huis hebben gekocht.
Zo rolt mevrouw Baktaart. Just watching the world burn...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik heb dat clipje vanochtend wel 6 keer gezien en met name die ouwe baktaart daar vooraan werkt me op de zenuwen. Op Twitter werd ze (Virginia Foxx, R-NC) al bijzonder toepasselijk "The Klan Hag" genoemd.
Toen ik daar overheen was (want oude rimpelige baktaart) besefte ik me dat het niet de Booberts of de MTG's zijn die me mateloos irriteren...die zijn gewoon niet serieus en ook vrij dom.
Er staat nog 1 villijn wijf bij waar ik niet tegen kan en dat is...Elise Stefanik. Daar krijg ik hetzelfde gevoel bij als bij Rand Paul. Dat gevoel moet de buurman van Rand Paul ook hebben gehad.
Resumerend...ik ben, voor mijn eigen welzijn, blij dat ik niet de buurman van Elise Stefanik ben...
Die Stefanik die iedere niet-benoemde alvast feliciteerde:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik heb dat clipje vanochtend wel 6 keer gezien en met name die ouwe baktaart daar vooraan werkt me op de zenuwen. Op Twitter werd ze (Virginia Foxx, R-NC) al bijzonder toepasselijk "The Klan Hag" genoemd.
Toen ik daar overheen was (want oude rimpelige baktaart) besefte ik me dat het niet de Booberts of de MTG's zijn die me mateloos irriteren...die zijn gewoon niet serieus en ook vrij dom.
Er staat nog 1 villijn wijf bij waar ik niet tegen kan en dat is...Elise Stefanik. Daar krijg ik hetzelfde gevoel bij als bij Rand Paul. Dat gevoel moet de buurman van Rand Paul ook hebben gehad.
Resumerend...ik ben, voor mijn eigen welzijn, blij dat ik niet de buurman van Elise Stefanik ben...
Moeten ze wel snel zijn idd. Er duiken steeds meer filmpjes op waar hij vast niet blij van wordt:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:52 schreef ETA het volgende:
nieuwe sessie om 18:00, mogelijk de vote voor johnson. Ging wel snel, misschien express snel zodat Trump geen roet in het eten kan gooien?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:27 schreef Kijkertje het volgende:
Die oude baktaart is blijkbaar voorzitter van de Education Committee![]()
[ twitter ]
Yepquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:05 schreef Kijkertje het volgende:
Trump doet het gewoon weer:
[ twitter ]
Ben zeer benieuwdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:54 schreef Hamlapjes het volgende:
We gaan weer stemmen, signalen lijken erop te wijzen dat Johnson het in een keer gaat halen.
lijkt erop dat het gaat lukken, degene die eerder overliepen, stemmen nu netjes mee met de partij.quote:
Wat doet die law clerk dan wat zo erg is volgens Trump? Dat is toch gewoon iemand die zijn/haar werk doet en geen enkele invloed op de zaak heeft?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:05 schreef Kijkertje het volgende:
Trump doet het gewoon weer:
[ twitter ]
hoe lang zal hij aanblijven, er hoeft maar 1 GOP'er op zijn tenen te worden getrapt, dan kunnen ze de speaker weer proberen weg te stemmenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nou het ziet er naar uit dat het gaat lukken. Nog een flink aantal te gaan maar bij de voorgaande wist je nu al dat het niet ging lukken. Een verkiezingsontkenner en 6 januari organisator als Speaker. Wat een land is het geworden.
Schaffen ze die regel niet af?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:21 schreef ETA het volgende:
[..]
hoe lang zal hij aanblijven, er hoeft maar 1 GOP'er op zijn tenen te worden getrapt, dan kunnen ze de speaker weer proberen weg te stemmen
Ach ja het is gewoon vuilspuiterij. Trump suggereerde dat ze het 'vriendinnetje' van Schumer was en daarom bevooroordeeldquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat doet die law clerk dan wat zo erg is volgens Trump? Dat is toch gewoon iemand die zijn/haar werk doet en geen enkele invloed op de zaak heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |