Stupid *unt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 18:41 schreef Tijger_m het volgende:
En nog een advocaat die "Guilty" uitspreekt:
[..]
quote:MAGA Wants Their Money Back After Jenna Ellis Pleads Guilty
...
"Didn't Jenna Ellis raise a whole bunch of money on the basis that she was MAGA and supported Trump?" X user @MagaisLife wrote. "Now she pleads guilty in the Georgia Election case and tries to throw Trump under the bus. Despicable."
Dat lijken me wel de twee beste kandidaten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
Scott is eruit
[..]
Ze hebben nu al 6 die present of other stemmen...
Zeg dat. Het blijkt niet om 10 te gaan, maar 26…quote:
quote:GOP Rep. Brandon Williams of New York told CNN’s Manu Raju there were 26 votes against Speaker designee Tom Emmer during the closed-door roll call vote and said that Emmer is trying to resolve the concerns of those members in the room right now on open mic.
“There were 26 that either voted present or voted for another candidate. Of those I believe there were five that voted present and the bulk of them were for Jim Jordan. I think there was five for Mike Johnson and one for Byron Donalds," Williams said.
“It’s like Groundhog Day, but I think there is a lot of interest in getting out of this process, getting onto the floor, getting to a speaker, and getting moving.”
Williams also raised concerns about whether his constituents can put up with a speakerless House for another week or so, telling CNN, “they would like to see Congress stand up and act like adults.”
“Most of the country is concerned about Israel. ... I think most of the country is concerned about inflation, what they’re experiencing at the grocery store. They would like to see Congress stand up and act like adults,” he said.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zeg dat. Het blijkt niet om 10 te gaan, maar 26…
[..]
Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij vooraf niet gedacht heeft geen samenwerking met de Democraten nodig te hebben, of waren de kandidaten echt zo naïef om dat niet te begrijpen inmiddels? We zullen zien ... vooralsnog zijn ze intern bezig:quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Einde aspiraties Emmer. Tenzij hij met de dems gaat.
Kennelijk is team Trump zelfs Republikeinen aan het bellen om hun steun in te laten trekken, waar de meerderheid voor was.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Einde aspiraties Emmer. Tenzij hij met de dems gaat.
Wat een clowns, en dat is dan de meerderheidspartij. Als je daar op stemt verdien je ook niet beter.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kennelijk is team Trump zelfs Republikeinen aan het bellen om hun steun in te laten trekken.En dan anderen "RINO" noemen.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of we het nog gaan meemaken dat de partij daadwerkelijk splitst. Een probleem lijkt me - naast het kiessysteem uiteraard - dat er niet echt een aansprekend figuur anders dan Trump is wat veel stemmen zou trekken of als boegbeeld kan fungeren voor de andere factie.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat een clowns, en dat is dan de meerderheidspartij. Als je daar op stemt verdien je ook niet beter.
Hij zou zich erbuiten houden ....quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kennelijk is team Trump zelfs Republikeinen aan het bellen om hun steun in te laten trekken, waar de meerderheid voor was.En dan anderen "RINO" noemen.
[ afbeelding ]
Haha, lekker dan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij zou zich erbuiten houden ....
[ twitter ]
Nou lekker dan!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:50 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Haha, lekker dan.
Nou, dan nomineren we Trump zelf toch maar gewoon?
[ twitter ]
Net een uurtje of drie genomineerd. Lekker bezig.quote:
Maar wat ik niet snap is dat deze kandidaten dat vooraf toch weten?! Hoe naïef zijn deze mensen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:41 schreef Perrin het volgende:
Omdat het duidelijk werd dat ie de 217 stemmen niet zou gaan halen.
Het zijn republikeinen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap is dat deze kandidaten dat vooraf toch weten?! Hoe naïef zijn deze mensen?
Er is zeg maar wel een klein probleempje, volgens mij haalt op dit moment niemand die 217quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap is dat deze kandidaten dat vooraf toch weten?! Hoe naïef zijn deze mensen?
Ja, precies en ik dacht dat de kandidaten dat zelf ook wel door hadden, maar kennelijk niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er is zeg maar wel een klein probleempje, volgens mij haalt op dit moment niemand die 217
Ik vermoed wat interne strubbelingenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De dolksteek van Trump had hij wellicht niet zien aankomen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vermoed wat interne strubbelingen
Ach, dat lost zich de volgende verkiezingen dan wel weer op toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Er is zeg maar wel een klein probleempje, volgens mij haalt op dit moment niemand die 217
Zal Poetin in ieder geval wel leuk vinden, als deze chaos tot de volgende verkiezingen aanhoudtquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ach, dat lost zich de volgende verkiezingen dan wel weer op toch?
Oh boy ook dat nogquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
Trump zal heel slecht slapen: immunity, can't plead the fifth[ twitter ][ twitter ]
Schijnbaar 3 die present gestemd hebben en 22 die vertrokken waren. Realistische kans dat hij wel de benodigde stemmen heeft zo te zien.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 04:41 schreef OMG het volgende:
Nou, nu is het Mike Johnson. Eens kijken of hij het nog steeds is wanneer ik morgen wakker word.
House Republicans pick Rep. Mike Johnson as their fourth speaker nominee
https://www.washingtonpos(...)/house-speaker-vote/
Droevig om te zien dat die grijze lijken zelf niet in de gaten hebben dat ze hun land volledig naar de klote helpen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ze vinden het kennelijk vervelend als je hen bevraagd over hun poging om de 2020 verkiezing te stelen.![]()
[ twitter ]
Het interesseert ze gewoon niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Droevig om te zien dat die grijze lijken zelf niet in de gaten hebben dat ze hun land volledig naar de klote helpen.
Het gaat om zogeheten 'mens rea', kwade opzet, itt de verdediging dat hij afging op adviezen van anderen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:06 schreef Montov het volgende:
Meadows is niet de enige geweest die aan Trump heeft verteld dat de claims van fraude onzin waren. Welk effect heeft deze 'getuigenis' nu precies?
De afgelopen 6 jaar in ogenschouw nemend, zou het me niks verbazen als ze het expres doen. Iets wat je tegenwoordig wel meer ziet in het westerse "conservatieve" kamp tegenwoordig. Democratie is stom en er moet een autoritair bewind conservatieve heilstaat voor in de plaats komen met vrijheid als grootste goed en waar linksen en alles wat er op lijkt niks te vertellen hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Droevig om te zien dat die grijze lijken zelf niet in de gaten hebben dat ze hun land volledig naar de klote helpen.
de oude garde is bang voor zijn baantje, de nieuwe garde wil de wereld zien branden als ze hun zin niet krijgen. lijkt een dingetje van de laatste jaren: Weiger compromissen te sluiten, weiger toe te geven, we moeten winnen en als we niet winnen moeten we het toch pakken, everything nowquote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De afgelopen 6 jaar in ogenschouw nemend, zou het me niks verbazen als ze het expres doen. Iets wat je tegenwoordig wel meer ziet in het westerse "conservatieve" kamp tegenwoordig. Democratie is stom en er moet een autoritair bewind conservatieve heilstaat voor in de plaats komen met vrijheid als grootste goed en waar linksen en alles wat er op lijkt iedereen die niet etatisch conservatief is niks te vertellen hebben.
Vrijheid voor een beperkte groep, wel te verstaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De afgelopen 6 jaar in ogenschouw nemend, zou het me niks verbazen als ze het expres doen. Iets wat je tegenwoordig wel meer ziet in het westerse "conservatieve" kamp tegenwoordig. Democratie is stom en er moet een autoritair bewind conservatieve heilstaat voor in de plaats komen met vrijheid als grootste goed en waar linksen en alles wat er op lijkt niks te vertellen hebben.
En die 60-plussers zijn dan de generatie van de wederopbouw, van de vrijgevochten sixties. Zijn hun hele leven meer en meer welvarend geworden. En waar heeft dat toe geleid? Tot een stel bekrompen schijtbejaarden die elke verandering schuwen, sociale verschuivingen vervloeken en zich wanhopig vastklampen aan hun 'zuurverdiende' vermogen, dat ze volgens henzelf door keihard werken hebben geaccumuleerd (waarbij voor het gemak even wordt genegeerd dat vastgoed tig keer zoveel waard is geworden).quote:Op woensdag 25 oktober 2023 10:35 schreef Sabata het volgende:
[..]
de oude garde is bang voor zijn baantje, de nieuwe garde wil de wereld zien branden als ze hun zin niet krijgen. lijkt een dingetje van de laatste jaren: Weiger compromissen te sluiten, weiger toe te geven, we moeten winnen en als we niet winnen moeten we het toch pakken, everything now
Mooi dat besef... Er is nog hoop dus voor je.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
En ja, ik besef dat ik generaliseer. .
Mijn observaties slaan dan ook (vooral) op de grijze Republikeinen en de (oudere) kiezers die hen steunen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Mooi dat besef... Er is nog hoop dus voor je
Ho ho... de jaren van de wederopbouw waren ongeveer 1945 tot pakweg 1960. Iemand van 63 werd er aan het eind van de wederopbouw net uitgepoeptquote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En die 60-plussers zijn dan de generatie van de wederopbouw,
De partycrisis in het GOP is niet veroorzaakt door leeftijd .quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn observaties slaan dan ook (vooral) op de grijze Republikeinen en de (oudere) kiezers die hen steunen.
Dat zijn dus de McConnels en Grassleys van deze wereld. Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:16 schreef V. het volgende:
[..]
Ho ho... de jaren van de wederopbouw waren ongeveer 1945 tot pakweg 1960. Iemand van 63 werd er aan het eind van de wederopbouw net uitgepoept
Neuh, de generatie van de Wederopbouw is 75+
Ik heb het dan ook niet zozeer over de crisis binnen de GOP, maar doel vooral op het nostalgisch nationalisme dat vooral afkomstig is van ouderen. Dat sentiment heeft bijvoorbeeld ook geleid tot de Brexit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De partycrisis in het GOP is niet veroorzaakt door leeftijd .
Je kunt een beschouwing maken van overal in de westerse wereld gedoe in rechtse politieke kringen.
Oa... door egocentrisme en radicalisering en trumpisme is beiden.
Zegt Liz Cheney dat het opgefokt gedrag van GOP-houseleden en kiezers is aangezwengeld door de onbeschoftheid van de grote leider Trump?
https://edition.cnn.com/2(...)ney-cnntv/index.html
Ik heb dat clipje vanochtend wel 6 keer gezien en met name die ouwe baktaart daar vooraan werkt me op de zenuwen. Op Twitter werd ze (Virginia Foxx, R-NC) al bijzonder toepasselijk "The Klan Hag" genoemd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ze vinden het kennelijk vervelend als je hen bevraagd over hun poging om de 2020 verkiezing te stelen.![]()
[ twitter ]
70-plussers, de 60-plussers zaten in de vrijgevochten sixties voornamelijk in de box of op de lagere school.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En die 60-plussers zijn dan de generatie van de wederopbouw, van de vrijgevochten sixties. Zijn hun hele leven meer en meer welvarend geworden. En waar heeft dat toe geleid? Tot een stel bekrompen schijtbejaarden die elke verandering schuwen, sociale verschuivingen vervloeken en zich wanhopig vastklampen aan hun 'zuurverdiende' vermogen, dat ze volgens henzelf door keihard werken hebben geaccumuleerd (waarbij voor het gemak even wordt genegeerd dat vastgoed tig keer zoveel waard is geworden).
En ja, ik besef dat ik generaliseer. Mijn eigen ouders (ook 60-plussers) staan heel anders in het leven. Wellicht komt doordat ze nooit een huis hebben gekocht.
Zo rolt mevrouw Baktaart. Just watching the world burn...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik heb dat clipje vanochtend wel 6 keer gezien en met name die ouwe baktaart daar vooraan werkt me op de zenuwen. Op Twitter werd ze (Virginia Foxx, R-NC) al bijzonder toepasselijk "The Klan Hag" genoemd.
Toen ik daar overheen was (want oude rimpelige baktaart) besefte ik me dat het niet de Booberts of de MTG's zijn die me mateloos irriteren...die zijn gewoon niet serieus en ook vrij dom.
Er staat nog 1 villijn wijf bij waar ik niet tegen kan en dat is...Elise Stefanik. Daar krijg ik hetzelfde gevoel bij als bij Rand Paul. Dat gevoel moet de buurman van Rand Paul ook hebben gehad.
Resumerend...ik ben, voor mijn eigen welzijn, blij dat ik niet de buurman van Elise Stefanik ben...
Die Stefanik die iedere niet-benoemde alvast feliciteerde:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik heb dat clipje vanochtend wel 6 keer gezien en met name die ouwe baktaart daar vooraan werkt me op de zenuwen. Op Twitter werd ze (Virginia Foxx, R-NC) al bijzonder toepasselijk "The Klan Hag" genoemd.
Toen ik daar overheen was (want oude rimpelige baktaart) besefte ik me dat het niet de Booberts of de MTG's zijn die me mateloos irriteren...die zijn gewoon niet serieus en ook vrij dom.
Er staat nog 1 villijn wijf bij waar ik niet tegen kan en dat is...Elise Stefanik. Daar krijg ik hetzelfde gevoel bij als bij Rand Paul. Dat gevoel moet de buurman van Rand Paul ook hebben gehad.
Resumerend...ik ben, voor mijn eigen welzijn, blij dat ik niet de buurman van Elise Stefanik ben...
Moeten ze wel snel zijn idd. Er duiken steeds meer filmpjes op waar hij vast niet blij van wordt:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 17:52 schreef ETA het volgende:
nieuwe sessie om 18:00, mogelijk de vote voor johnson. Ging wel snel, misschien express snel zodat Trump geen roet in het eten kan gooien?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:27 schreef Kijkertje het volgende:
Die oude baktaart is blijkbaar voorzitter van de Education Committee![]()
[ twitter ]
Yepquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:05 schreef Kijkertje het volgende:
Trump doet het gewoon weer:
[ twitter ]
Ben zeer benieuwdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:54 schreef Hamlapjes het volgende:
We gaan weer stemmen, signalen lijken erop te wijzen dat Johnson het in een keer gaat halen.
lijkt erop dat het gaat lukken, degene die eerder overliepen, stemmen nu netjes mee met de partij.quote:
Wat doet die law clerk dan wat zo erg is volgens Trump? Dat is toch gewoon iemand die zijn/haar werk doet en geen enkele invloed op de zaak heeft?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:05 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
hoe lang zal hij aanblijven, er hoeft maar 1 GOP'er op zijn tenen te worden getrapt, dan kunnen ze de speaker weer proberen weg te stemmenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nou het ziet er naar uit dat het gaat lukken. Nog een flink aantal te gaan maar bij de voorgaande wist je nu al dat het niet ging lukken. Een verkiezingsontkenner en 6 januari organisator als Speaker. Wat een land is het geworden.
Schaffen ze die regel niet af?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:21 schreef ETA het volgende:
[..]
hoe lang zal hij aanblijven, er hoeft maar 1 GOP'er op zijn tenen te worden getrapt, dan kunnen ze de speaker weer proberen weg te stemmen
Ach ja het is gewoon vuilspuiterij. Trump suggereerde dat ze het 'vriendinnetje' van Schumer was en daarom bevooroordeeldquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat doet die law clerk dan wat zo erg is volgens Trump? Dat is toch gewoon iemand die zijn/haar werk doet en geen enkele invloed op de zaak heeft?
Ok, ik zie het probleem nie....oh wacht, ik dacht dat we het over een normaal persoon hadden maar dit is Trump. Laat maar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:27 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ach ja het is gewoon vuilspuiterij. Trump suggereerde dat ze het 'vriendinnetje' van Schumer was en daarom bevooroordeeld![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad! Johnson wil precies dat gaan doen waar McCarthy voor gewipt isquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:21 schreef ETA het volgende:
[..]
hoe lang zal hij aanblijven, er hoeft maar 1 GOP'er op zijn tenen te worden getrapt, dan kunnen ze de speaker weer proberen weg te stemmen
En 3 Republikeinen door een versnipperaar gegaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Hamlapjes het volgende:
Het kost je drie weken, maar dan is er eindelijk weer een Speaker, benieuwd hoe het nu verder gaat
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:05 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Onverbeterlijk. Volgende keer $20Kquote:The judge, Arthur F. Engoron, who is presiding over Mr. Trump’s civil fraud trial, issued the punishment after finding that Mr. Trump earlier in the day had violated an order that prevents him from attacking court staff. Mr. Trump said that his comments had referred not to Justice Engoron’s law clerk, whom he had previously attacked, but to his own former lawyer, Michael D. Cohen, a witness.
From the stand, Mr. Trump, wearing a navy suit and limiting the duration of his usual monologues, said that while he had not been speaking about the clerk, Allison Greenfield, he thought she was “maybe unfair, and I think she’s very biased against me.”
Mr. Trump left the stand after about three minutes. Justice Engoron said that he had not found the former president credible and levied the fine.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[ twitter ] [ twitter ]
Peanuts, maar goed, als het elke keer verdubbeld wordt komen we wel ergens.
[ twitter ]
Je kent het verhaal van de beloning van de uitvinder van het schaakspel? Steeds verdubbelen loopt vlugger op dan je denkt. En aangezien Trump onverbeterlijk is…quote:
Maar dat hij uberhaupt de kans blijft krijgen er met een boete af te komen terwijl ieder andere verdachte al lang in de boeien was geslagen blijft tenenkrommend.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je kent het verhaal van de beloning van de uitvinder van het schaakspel? Steeds verdubbelen loopt vlugger op dan je denkt. En aangezien Trump onverbeterlijk is…
Alleen jammer dat de bedelmails al wel weer verstuurd zullen zijn en er nog steeds halve garen zijn die dan dokken.
quote:En de vernedering doet hem ook wel iets. [ twitter ]
Ja, dat is ook tenenkrommend. Maar ze hadden Trump al decennia geleden moeten aanpakken. De Amerikanen hebben dit gezwel zelf laten ontstaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat hij uberhaupt de kans blijft krijgen er met een boete af te komen terwijl ieder andere verdachte al lang in de boeien was geslagen blijft tenenkrommend.
[..]
welneequote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Onverbeterlijk. Volgende keer $20K
Zijn wens is toch in vervulling gegaan? Rechtszaken te over om duidelijk te maken dat de fairness van verkiezingen onaantastbaar isquote:
https://www.forbes.com/si(...)ors/?sh=635a82b62ee2quote:Prosecutors in Fulton County, Georgia, have discussed plea deals with at least six co-defendants in former President Donald Trump’s case in addition to the four who have already agreed to plead guilty, CNN reported, citing multiple anonymous sources—showing that more allies could flip on Trump, who was indicted along with 18 co-defendants for their alleged efforts to overturn the 2020 election.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |