abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210994046
Ben net wakker. Is het al officieel duidelijk dat Hamas hun eigen ziekenhuis hep opgeblazen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 18 oktober 2023 @ 11:16:28 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210994052
Ben bang dat dit een verhaal wordt waar de ene helft geloofd dat het Israël was en de andere helft geloofd dat het de andere partij was.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 11:17:30 #178
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210994058
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Is niet relevant verder, en daarvoor kom ik ook niet in dit topic. En met mij velen anderen
De relevantie zit hem in het gegeven dat hij die users niet kan aanwijzen omdat ze er simpelweg niet zijn, en daarmee laat zien hoe hij in deze kwestie staat. Nogal hypocriet om dan anderen te verwijten hem aan te vallen...
Huilen dan.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 11:17:35 #179
8781 crew  Frutsel
pi_210994059
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:15 schreef superniger het volgende:
Ben net wakker. Is het al officieel duidelijk dat Hamas hun eigen ziekenhuis hep opgeblazen?
Nee het ziekenhuis staat er nog. Wel een soort-van-boem op de parkeerplaats lijkt het.
pi_210994061
quote:
Alles wijst erop, maar wat maakt dat uit. Er zijn ook nog steeds mensen die de Holocaust ontkennen. Uiteindelijk doen de feiten er niet toe
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 18 oktober 2023 @ 11:17:56 #181
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210994062
quote:
Wmb zo goed als.

Gebouw niet geraakt, zogenaamd 500 doden op een parkeer plaats waar je nog geen 100 mensen op kwijt kan.
pi_210994065
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:16 schreef Momo het volgende:
Ben bang dat dit een verhaal wordt waar de ene helft geloofd dat het Israël was en de andere helft geloofd dat het de andere partij was.
En weken of maanden later komt de waarheid wel naar boven hoor....altijd zo geweest. Ook met dat sarin-gas verhaal in Syrie waarbij wij inmiddels wel weten dat het regime erachter zat maar daar eerst wel grondig en langdurend onderzoek voor nodig was om dat echt feitelijk vast te stellen. En in die periode beide kampen alles en iedereen beschuldigde ervan en voor in de schoot van de tegenstander worpen; "nee rebellen deden het", "nee het regime".
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_210994067
quote:
Maakt niet uit wat de ware toedracht is beide partijen gebruiken het voor propaganda.
Voor Hamas helpt het tevens om alle moslims tot actie op te roepen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_210994072
Kortom IDF propaganda molen draait op volle toeren. Hamas propaganda draait op volle toeren.

Niemand weet wat er echt is gebeurd en de kans is groot dat dit incident alsnog naar de achtergrond zal verdwijnen.

Behalve de gevolgen daarvan dan.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 11:19:20 #185
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210994075
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 06:35 schreef Kijkertje het volgende:
Wow!

[ twitter ]
De Jon Stewart van Egypte.
quote:
“If you only want to hear your opinion, I can just condemn Hamas and go home.”
_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210994077
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:03 schreef Snikkelbeer het volgende:
Nog iets om over na te denken: als Israël het ziekenhuis getarget zou hebben, zouden ze dan niet daadwerkelijk het ziekenhuis hebben geraakt in plaats van de parkeerplaats ernaast (waar het nu wel op lijkt)?
We schatten het IDF veel te hoog in. Alsof zij alles tot de millimeter nauwkeurig kunnen uitvoeren en precies weten waar de Hamas leden wonen, verstoppen en wapen opslagplaatsen hebben

Vorige week heeft bewezen dat IDF dat niet allemaal precies weet of kan. Ze wisten niks over een op handen zijnde aanval. Ze hadden niet door dat Hamas hekken openknipten, dat Hamas honderden paragliders in bezit hadden en ook nog eens lanceerden. Het duurde meerdere uren voordat IDF überhaupt reageerde en in sommige gevallen tot bijna 20 uur voordat IDF ter plaatsen was.

IDF gebruikt domme Amerikaanse bommen die met vleugels en gps navigatie aangepast zijn. Die dingen gebruikten wij (westen) ook, bij aanvallen in Afghanistan, Irak en Syrië. Daar zijn meerdere gevallen bekend dat doelen gemist zijn met catastrofale gevolgen. Het gaat wel eens mis en het kan niet anders dat het bij het IDF ook wel eens mis gaat.
pi_210994095
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:19 schreef opgebaarde het volgende:
IDF gebruikt domme Amerikaanse bommen die met vleugels en gps navigatie aangepast zijn. Die dingen gebruikten wij (westen) ook, bij aanvallen in Afghanistan, Irak en Syrië. Daar zijn meerdere gevallen bekend dat doelen gemist zijn met catastrofale gevolgen. Het gaat wel eens mis en het kan niet anders dat het bij het IDF ook wel eens mis gaat.
Eens. En de kans dat het met de geknutselde raketten van Hamas misgaat is nog oneindig veel groter
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210994099
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 10:53 schreef Ali_boo het volgende:
Tja, zeg het maar :D

[ twitter ]
De eerste explosie lijkt veel te klein, de teeede veel te groot. Dus tja, zeg het maar :+
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_210994102
quote:
Maar dat gaat dit gehele conflict omarmen, het gaat niet meer om de waarheid of om dode burgerslachtoffers, het gaat erom veelal om of ze een reden hebben om Israël af te vallen. Denk je dat die mensen hysterisch de straat op gaan of zich uitspreken als opeens toch Hamas de verantwoordelijke zou zijn voor die doden bij dat ziekenhuis? Natuurlijk niet, dus gaat het dan om de waarheid, om de slachtoffers of het conflict, naar mijn mening gaat het daar totaal niet meer over, het is een stok blijven zoeken om mee te slaan, getuige de duizenden leugenachtige berichten en filmpjes uit Hamas hoek wat hier in Europa gewoon voor waarheid wordt aangenomen door mensen die nu al overlopen in zware emotie. Daarom hamer ik ook zo op die propaganda uit Hamas hoek, dat beiden kampen propaganda sturen is een feit, daar bestaat geen discussie over, maar het is maar één propaganda kant wat zoveel haat, zoveel woede en zoveel geweld losmaakt, ik vind dat wel gevaarlijk. Als Hamas dat ziekenhuis gebombardeerd heeft gebeurd er niks, als Israël het gedaan heeft breken er wereldwijd conflicten/rellen uit. Wordt tijd dat daar een beetje onderscheid in gemaakt wordt, waar ik wil benadrukken dat het maar mijn mening is en geen feit.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 11:22:07 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210994103
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De relevantie zit hem in het gegeven dat hij die users niet kan aanwijzen omdat ze er simpelweg niet zijn, en daarmee laat zien hoe hij in deze kwestie staat. Nogal hypocriet om dan anderen te verwijten hem aan te vallen...
Users die per definitie, a priori en steevast anti-Israel zijn, zijn er genoeg te vinden in dit topic. Als je bedoelt dat Tek hier nogal eenzijdig in staat, dan heb je inderdaad een en ander gemist aangaande 'de andere kant'.

En dat zijn inderdaad even goed enorm storende aanwezigheden
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210994107
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:08 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Blijkbaar iemand die zijn opinie/beeld wel kan aanpassen. Jij hebt de keuze zo te zien al gemaakt dat het wel door Israël gedaan moet zijn.
Heel raar idd dat ik een Israëlische propagandist niet op zijn woord geloof
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210994108
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
Kortom IDF propaganda molen draait op volle toeren. Hamas propaganda draait op volle toeren.

Niemand weet wat er echt is gebeurd en de kans is groot dat dit incident alsnog naar de achtergrond zal verdwijnen.

Behalve de gevolgen daarvan dan.
Ik denk dat dit incident een game changer kan zijn. IDF pauzeert het beschieten en ook de op handen zijnde inval. Van uitstel komt misschien afstel? Er komt een nieuwe strategie?
  woensdag 18 oktober 2023 @ 11:22:43 #193
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210994111
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Users die per definitie, a priori en steevast anti-Israel zijn, zijn er genoeg te vinden in dit topic. Als je bedoelt dat Tek hier nogal eenzijdig in staat, dan heb je inderdaad een en ander gemist aangaande 'de andere kant'.

Nee hoor, dat heb ik niet gemist.
Huilen dan.
pi_210994117
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:21 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
De eerste explosie lijkt veel te klein, de teeede veel te groot. Dus tja, zeg het maar :+
die hele vergelijking gaat mank. Op deze beelden een inslag nadat alle brandstof op is. Naast het ziekenhuis een inslag van een raket die nog vol brandstof zit, een hoop voertuigen raakt. Vandaar ook de grote brand
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210994123
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wmb zo goed als.

Gebouw niet geraakt, zogenaamd 500 doden op een parkeer plaats waar je nog geen 100 mensen op kwijt kan.
Ja maar die 500 lijken dan?!

(Ahum, begraafplaats naast het ziekenhuis :X )
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_210994125
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ze zijn er wel, klaar. Genoeg mensen die dit gezien en vermeld hebben, en gisteren nog een mod die een lijstje opsomde van users die zich daaraan schuldig hebben gemaakt gevolgd door een klacht van iemand uit jouw kringen die het dan weer kan ontkennen omdat er geen namen worden genoemd.

Het is klaar Isdatzo, dit gaat over in persoonlijke aanvallen en daar staat zover ik weet een ban voor, dus kappen nu.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210994135
"the other side"

Check de "othering" taalgebruik van Biden. Maw dus expliciet groen licht van Biden om vooral zo door te gaan.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210994144
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Of hij wil dat ik express missen, dat kan natuurlijk ook.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 11:25:50 #199
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210994145
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:24 schreef Slayage het volgende:
"the other side"

Check de "othering" taalgebruik van Biden. Maw dus expliciet groen licht van Biden om vooral zo door te gaan.

[ twitter ]
Hou toch gewoon op met deze pose.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 18 oktober 2023 @ 11:26:23 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_210994149
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 11:23 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ze zijn er wel, klaar. Genoeg mensen die dit gezien en vermeld hebben, en gisteren nog een mod die een lijstje opsomde van users die zich daaraan schuldig hebben gemaakt gevolgd door een klacht van iemand uit jouw kringen die het dan weer kan ontkennen omdat er geen namen worden genoemd.

Het is klaar Isdatzo, dit gaat over in persoonlijke aanvallen en daar staat zover ik weet een ban voor, dus kappen nu.
Als je het er niet over wil hebben, dan moet je er niet over beginnen. Verder kunnen we nu concluderen dat Hitchens's razor van toepassing is op jouw stelling.

Maar ik ben wel benieuwd naar de 'kringen' waarin ik me volgens jou zou bevinden.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')