quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:48 schreef Arizona het volgende:
Mijn broer en vader kunnen zo bij de NOS gaan werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:56 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Heb Sierd de Vos nog nooit zo rustig gehoord, hij heeft er geen zin in vandaag!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:00 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind Italië op dit moment qua voetbal net een beetje als Nederland.
Maar zij hebben Buffon![]()
En gescoord tegen Engeland in Wembley![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]Het staat in mijn top drie begrafenisverhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naast de keer dat ik me bij een verkeerde begrafenis meldde, plus de keer dat ik wat laat in de zaal wat en ik achter een clown kwam te zitten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Is het al eens in een keer het goede antwoord geweest?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:01 schreef Fred_B het volgende:
Prima TT![]()
S - N - E - R - T is altijd mijn openingswoord bij Woordle.
Ja, geen ‘koekoek’ en ‘kooooooooooooooooooooooooool kooooooooooooooooooooooooooooooooooooool’ vooralsnogquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb Sierd de Vos nog nooit zo rustig gehoord, hij heeft er geen zin in vandaag!
Ik ook! Ik zit hier alleen en zei: ‘kom er maar in Sierd’quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht zelfs een tijdje dat de verbinding weg was
Nee, volgens mij staat het niet eens in de databasequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het al eens in een keer het goede antwoord geweest?
Dat siert hemquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, geen ‘koekoek’ en ‘kooooooooooooooooooooooooool kooooooooooooooooooooooooooooooooooooool’ vooralsnog
quote:
Broekpiesenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Het staat in mijn top drie begrafenisverhalenNaast de keer dat ik me bij een verkeerde begrafenis meldde, plus de keer dat ik wat laat in de zaal wat en ik achter een clown kwam te zitten
Er zit niet veel muziek in Sierd, geen grapjes niksquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dacht zelfs een tijdje dat de verbinding weg was
Nou hij is soms veel te druk, maar dit is wel het andere uiterste hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:35 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er zit niet veel muziek in Sierd, geen grapjes niks
Ik weet het ook niet, misschien ruzie met moeders de vrouw? heel bijzonder ditquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou hij is soms veel te druk, maar dit is wel het andere uiterste hoor.misschien kijken de meeste mensen naar dat switch-kanaal en weet hij dat hij toch niet steeds te horen is?
De enige wedstrijd waarin ik Sierd de Vos nog wel te doen vind is een wedstrijd waarvoor hij niet het commentaar doet. Liefst ook op een andere zender en eventueel in een andere taal, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb Sierd de Vos nog nooit zo rustig gehoord, hij heeft er geen zin in vandaag!
Wk rugby heb je een goede kans danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
De enige wedstrijd waarin ik Sierd de Vos nog wel te doen vind is een wedstrijd waarvoor hij niet het commentaar doet. Liefst ook op een andere zender en eventueel in een andere taal, voor de zekerheid.
Hoe kan ik het beste mijn klacht indienen bij Ziggo?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
De enige wedstrijd waarin ik Sierd de Vos nog wel te doen vind is een wedstrijd waarvoor hij niet het commentaar doet. Liefst ook op een andere zender en eventueel in een andere taal, voor de zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |