SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Dat is nog maar een jonkie danquote:
Ja, zo'n piepkuikenquote:
quote:
Heb je er geen lekker brullende dubbele pijp aan hangen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n piepkuiken
Vroem vroem
quote:
knap gedaan, ik doe het ze niet na, maar vind het toch lelijkquote:
Nou.. wat denk je zelf?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je er geen lekker brullende dubbele pijp aan hangen?
quote:
wat vind jij dan mooi, post eensquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
knap gedaan, ik doe het ze niet na, maar vind het toch lelijk
Die tweede is nog wel leuk, die eerste is gewoon lelijke graffitiquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
knap gedaan, ik doe het ze niet na, maar vind het toch lelijk
Eehm, ja?quote:
gewoon mooie en/of ouderwetse architectuur kan ik soms best van genieten, dus zonder grafitti.quote:
beetje de efteling dusquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon mooie en/of ouderwetse architectuur kan ik soms best van genieten, dus zonder grafitti.
[ afbeelding ]
zoiets bv
dat gaat weer de fantasy kant op, das soms ook leuk hoor maar is toch echt andersquote:
Horreur.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De rit naar de sportschool duurde wel 3 min
Eehm, neequote:
Dat was wel de moeite waard ja, was dat inclusief in en uitstappen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De rit naar de sportschool duurde wel 3 min
Heequote:
Ik heb wel de schoen even gezweeptquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was wel de moeite waard ja, was dat inclusief in en uitstappen?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel de schoen even gezweept
Die wisten dat jij daar uitgehongerd zat te wachten, die durfden niet meer aan te bellenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier zonder te eten te wachten, bellen ze niet aan, gaat de bestelling meteen retour![]()
![]()
Budabolide sinds maart 2015 alweerquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh nee dan heb ik de Godin al langer, die had ik in oktober 2018
Zo lang alquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budabolide sinds maart 2015 alweer
Voor in de Britney-pack?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkeens, dit gaat ruimte schelen![]()
https://rollingsquare.com/?dt_id=158015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
had eigenlijk afgelopen juni gemoeten maar heb hem een jaar verlengd gekregen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je alweer bijna een andere uitzoeken?
O, snap ik wel ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
had eigenlijk afgelopen juni gemoeten maar heb hem een jaar verlengd gekregen.
Moet electrisch gaan rijden en zit daar om meerdere redenen niet op te wachten
Nee ik denk dat in de auto wachten comfortabler is dan eropquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
het ziet er vernuftig uit..quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkeens, dit gaat ruimte schelen![]()
https://rollingsquare.com/?dt_id=158015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je nog tevreden of ga je al op zoek naar een nieuwe?quote:
Hoeveel kilometer rij je per dag?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Zou best elektrisch willen rijden, maar heb geen oprit voor een laadpaalquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Wel overwogen. Maar ik rijd niet zoveel en er is verder niks mis met mijn auto. Dus ook een beetje zonde van het geld.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nog tevreden of ga je al op zoek naar een nieuwe?
ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:
Ja ok wel begrijpelijk, plus dat auto's de afgelopen paar jaar nou niet bepaald goedkoper zijn gewordenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel overwogen. Maar ik rijd niet zoveel en er is verder niks mis met mijn auto. Dus ook een beetje zonde van het geld.
Nee, ook niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok wel begrijpelijk, plus dat auto's de afgelopen paar jaar nou niet bepaald goedkoper zijn geworden
Nopequote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook nietRijbewijs heb ik wel. Al mag ik nu niet rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik denk dat ik in staat ben mijzelf vrij snel in de prak te rijdenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rijbewijs heb ik wel. Al mag ik nu niet rijden
ach jaquote:
Ja daar zijn in principe die rijlessen voor hequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik in staat ben mijzelf vrij snel in de prak te rijden
Als ik kijk naar mijn auto staan die nu met meer km's nog voor 13k+ te koop, terwijl die van mij 5 jaar geleden 15k wasquote:
Ook wel een speciale kleur natuurlijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn auto staan die nu met meer km's nog voor 13k+ te koop, terwijl die van mij 5 jaar geleden 15k was
zelfs daarnaquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar zijn in principe die rijlessen voor he
Auto's zijn belachelijk duurquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn auto staan die nu met meer km's nog voor 13k+ te koop, terwijl die van mij 5 jaar geleden 15k was
quote:
Heeft bij mij toch nog een jaartje of 12 geduurdquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik in staat ben mijzelf vrij snel in de prak te rijden
Dan heb je dus een chauffeur nodigquote:
Whehehequote:
Privechauffeur. Verschil moet er zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef essnhills het volgende:
Nu rijdt mijn vader mij overal heen als ik ergens heen moet
ik ben wel vrij makkelijk afgeleid jaquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft bij mij toch nog een jaartje of 12 geduurd
Als je die sowieso al in die kleur kunt vindenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook wel een speciale kleur natuurlijk
Taxi papaquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Privechauffeur. Verschil moet er zijn.
mja, deed mn pa ook wel als ik ergens iets moest hebben ofzo, nu kan ik familie wel vragen als ik wat groots moet hebben maar die wil ik niet tot last zijn, dus betaal wel extra extra veelquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef essnhills het volgende:
Nu rijdt mijn vader mij overal heen als ik ergens heen moet
Het is geen vereiste ofzo hequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef mschol het volgende:
verbaas mij soms er wel over dat ik mij op de fiets nog niet in een sloot of onder een auto heb gereden..
Maar oh zo fijnquote:
Het is maar goed dat ik vorig jaar niet de straat uit kwam met stukjes wandelen. Hier komt alleen bestemmingsverkeerquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben wel vrij makkelijk afgeleid ja
[..]![]()
verbaas mij soms er wel over dat ik mij op de fiets nog niet in een sloot of onder een auto heb gereden..
Ja nee dat dat even duidelijk is, niet dat je morgen een sloot in rijdt om je punt te makenquote:
nee, dan zou ik de snelweg oprijden, meer spektakelquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nee dat dat even duidelijk is, niet dat je morgen een sloot in rijdt om je punt te maken
Mja hiervoor redde ik mezelf prima lopend, fietsend en met het OV. Het was heel zelden dat ik ergens heen moest waar ik niet zelf kon komen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, deed mn pa ook wel als ik ergens iets moest hebben ofzo, nu kan ik familie wel vragen als ik wat groots moet hebben maar die wil ik niet tot last zijn, dus betaal wel extra extra veel
Zorgt weer voor allemaal files, die hebben we al genoegquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dan zou ik de snelweg oprijden, meer spektakel
mwa was vooral als ik dingen nodig had dus. gewoon van A naar B gaan was zelden een issues met OV en fietsquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja hiervoor redde ik mezelf prima lopend, fietsend en met het OV. Het was heel zelden dat ik ergens heen moest waar ik niet zelf kon komen.
Alleen sinds ik ziek ben gaat dat even niet
Scheelt wel dat ik nu ook niet vaak ergens heen moet
Ze moeten vast nog even garen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:56 schreef essnhills het volgende:
Hmmm.. ik heb van een weekend allemaal benodigdheden besteld voor het haken van die bloemen. En nu komt er morgen vanalles, maar van het garen zelf heb ik nog geen verzendbevestiging..
Dat is wel een beetje gaarquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:56 schreef essnhills het volgende:
Hmmm.. ik heb van een weekend allemaal benodigdheden besteld voor het haken van die bloemen. En nu komt er morgen vanalles, maar van het garen zelf heb ik nog geen verzendbevestiging..
Gewoon vantevoren een spandoek meenemen, kun je altijd claimen te willen demonstrerenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dan zou ik de snelweg oprijden, meer spektakel
Ook een tube lijm meenemen danquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon vantevoren een spandoek meenemen, kun je altijd claimen te willen demonstreren
oeh, goed ideequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon vantevoren een spandoek meenemen, kun je altijd claimen te willen demonstreren
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door DeZwabber op 16-10-2023 21:12:54 ]🐙
quote:
Nee we haken gewoon even inquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat je verbaasd bent.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
Wil ik weten waarom je fluoriserende hersenen aan het maken bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee dat kloptquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat je verbaasd bent.
Ik ga er een eind aan breien denk ikquote:
Ik wil ook nooit iemand tot last zijn, en heb dat gevoel al heel snel. Zelfs al ik de buren vraag de post uit de brievenbus te halen als we op vakantie zijn, terwijl ik dat ook altijd voor hun doe én hun kat voer. Dan nog voel ik me bezwaard dat te vragenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, deed mn pa ook wel als ik ergens iets moest hebben ofzo, nu kan ik familie wel vragen als ik wat groots moet hebben maar die wil ik niet tot last zijn, dus betaal wel extra extra veel
Het goede slapen kan beginnenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, winterdekbed weer op het bed gelegd
Ik lag vannacht onder het winterdekbedquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Sta op de bus te wachten
Ovserpent
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef Pheno het volgende:
Loop met Yuki het speelveld op, loopt een man en dochter en een grote en een kleine hond. Ik laat Yuki los, man helemaal over de zeik, gaat schelden en dreigen met los gaan op mijn gezicht en die van de hond. Ik nog gewoon willen praten maar totaal een waas in die blik van die man. Volgende keer zou ie me wel te grazen nemen en de hond erbij.
Ik ben redelijk ondersteboven van dit soort agressieve gedrag. Gaaf land.
Ik wacht braaf tot het wintertijd is. En dan is nog steeds het tussendekbed.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik raak steeds meer overtuigd dat hersenschade na een coronabesmetting vrij veelvoorkomend isquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef Pheno het volgende:
Loop met Yuki het speelveld op, loopt een man en dochter en een grote en een kleine hond. Ik laat Yuki los, man helemaal over de zeik, gaat schelden en dreigen met los gaan op mijn gezicht en die van de hond. Ik nog gewoon willen praten maar totaal een waas in die blik van die man. Volgende keer zou ie me wel te grazen nemen en de hond erbij.
Ik ben redelijk ondersteboven van dit soort agressieve gedrag. Gaaf land.
Zin in kruidnoten nu.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:02 schreef mschol het volgende:
ik heb halve kilo kruidnoten als toetje
eerst nog wachten tot mn eten klaar is
quote:
Ik vond het vannacht frisjes dus straks lekker toasty onder de wolquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lag vannacht onder het winterdekbed
Ik lag heerlijk vannacht onder mijn winterdekbed in mijn vers opgemaakte bedquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het vannacht frisjes dus straks lekker toasty onder de wol
Ik lig er ook lekker toasty bij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het vannacht frisjes dus straks lekker toasty onder de wol
Pics?quote:
quote:
twijfelde op weg naar huis in supermarkt of ik genoeg hadquote:
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
Dat die ijzige wind om het huis giert, dikke harde druppels kletteren op het raam en op de lichtkoepel en dan nog lekker knus onder de dekens liggenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu alleen nog een gure sneeuwstorm die om het huis waait om het af te maken
Dit weekend misschien sneeuwquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu alleen nog een gure sneeuwstorm die om het huis waait om het af te maken
Dit steekt wel een beetjequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef essnhills het volgende:
Ik ga er een eind aan breien denk ik
In mijn vorige huis had ik een lichtkoepel maar die lekte een heel klein beetjequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat die ijzige wind om het huis giert, dikke harde druppels kletteren op het raam en op de lichtkoepel en dan nog lekker knus onder de dekens liggen
Hier waait het dan gewoon door het kozijn heen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat die ijzige wind om het huis giert, dikke harde druppels kletteren op het raam en op de lichtkoepel en dan nog lekker knus onder de dekens liggen
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit weekend misschien sneeuw
Zolang het steekje maar niet los zitquote:
Oh dat lijkt me echt heel kutquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn vorige huis had ik een lichtkoepel maar die lekte een heel klein beetje
hooguit wat schroefjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zolang het steekje maar niet los zit
En dan de wekker die blijft zeuren omdat je toch echt je bed uit moet komen voor werkquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
De mijne 1x, maar dat heeft mijn vader gefixtquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn vorige huis had ik een lichtkoepel maar die lekte een heel klein beetje
Ja dat had ik in mijn vorige huis. Dat met de ramen dicht de gordijnen vrolijk meewapperen met de windquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier waait het dan gewoon door het kozijn heen.
Ik zet nu bijna geen wekkersquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan de wekker die blijft zeuren omdat je toch echt je bed uit moet komen voor werk
Tenzij die koepel precies boven je bed zou zitten en lekkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, was een huurhuis dus ik lag er niet wakker van op zich
Wrijf het er maar inquote:
Mja, maar hij zat boven de trap. En het was steeds maar een druppeltje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij die koepel precies boven je bed zou zitten en lekken
En zo die druppels precies in je gezichtquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij die koepel precies boven je bed zou zitten en lekken
En dan lekker met je sokken die trap af en precies er in gaan staanquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar hij zat boven de trap. En het was steeds maar een druppeltje.
Hier ook boven de trap iddquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar hij zat boven de trap. En het was steeds maar een druppeltje.
quote:
Gewoon een soort waterboarden in Guantanamo Dordtquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En zo die druppels precies in je gezicht
Ik zit te dicht op het water denk ik voor eckte sneeuwquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen het Noorden en Rotterdam
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen het Noorden en Rotterdam
Paar dagen ziekmelden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
DW appte me dat de BBC binnenkort 800 afleveringen van Doctor Who online gaat gooien en ik maak me nu al zorgen om m'n vrije tijd.
Dat was nog het rare: naar mij gilt ie is het soms een losloopveld of zo. Dus ik in mijn perplexer toestand: uh ja, dat is het. Zijn hond was ook los, dus snap zijn punt nog steeds niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Op zo’n veld mag je hond toch juist los?
Toch wel fijn dat je weer bent herrezen uit het hiernamaalsquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat heb ik net gedaan. En toen had ik er geen ruk aan want ik was dood.
Gelijk mijn bed in straksquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
snel naar huis, lekker warm
Ik dacht even dat je bedoelde dat Doctor Who jou had geapptquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
DW appte me dat de BBC binnenkort 800 afleveringen van Doctor Who online gaat gooien en ik maak me nu al zorgen om m'n vrije tijd.
Die zou bellen uit een telefooncel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat Doctor Who jou had geappt
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar dagenmaanden ziekmelden.
Ik heb nog niet kunnen ontcijferen wie die dan wel bedoeltquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
I aim to please.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je weer bent herrezen uit het hiernamaals
Nee die duivelshoer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn wijn, wat doe je!?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I aim to please.
Ik kan geen water in wijn veranderen, maar soms als ik aan wijn denk valt er een paar honderd kilometer verderop een fles om.
DevilsWhore?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog niet kunnen ontcijferen wie die dan wel bedoelt
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I aim to please.
Ik kan geen water in wijn veranderen, maar soms als ik aan wijn denk valt er een paar honderd kilometer verderop een fles om.
Het is wel de avond der verlichting he, eerst de heilige Frebbie en nu de herrezen Zwabbie, amenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I aim to please.
Het zijn geen eierenquote:
Vannacht is er een fles wijn in mijn trapkast van een plank afgevallenquote:
Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vannacht is er een fles wijn in mijn trapkast van een plank afgevallen
het is een tekenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vannacht is er een fles wijn in mijn trapkast van een plank afgevallen
Omgooien, dat zegt ie tochquote:
Ja dat moet je aan Zwab vragen. Die gooit het omquote:
Via die vermaledijde iPlayer van hun. En die werkt alleen in de UK.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:25 schreef essnhills het volgende:
Maar online voor iedereen?
Of alleen voor Brittinezen?
quote:
Even VPN regelen en je kunt lekker kijken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:25 schreef essnhills het volgende:
Maar online voor iedereen?
Of alleen voor Brittinezen?
Nomnomnom.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Er loopt een marter door de tuin, daar gaan m'n kabels onder de motorkap weer
Nou dat mocht ook even duren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:28 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)rkiezingsfraude.html
HA![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Via die vermaledijde iPlayer van hun. En die werkt alleen in de UK.
Maar met een VPN en een postcode invullende van een nietsvermoedende straat ergens in Brexitannië komt het vast wel goed.
Misschien moet ik eens kijken of die Torchwood locatie een postcode heeft. Whehe.
Als ik weer een beetje tv kan kijken kom ik wel even bij jullie neuzen hoe dat moetquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even VPN regelen en je kunt lekker kijken.
Waarom zit die überhaupt 's nachts bij jou in de trapkastquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat moet je aan Zwab vragen. Die gooit het om
Wat een tuig zegquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zit die überhaupt 's nachts bij jou in de trapkast
quote:
Is gebeurdquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan lekker met je sokken die trap af en precies er in gaan staan
Ja ik verdwaal ook wel eens 's nachts op weg naar het toilet oké.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zit die überhaupt 's nachts bij jou in de trapkast
Hebben ze die al eens doorgeknaagd?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef kwiwi het volgende:
oh, sorry.. ga al opzij..quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
De trein komt zo tot stilstand. De machinist gaat even bellen waarom
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
Nooit de snelle route naar beneden genomen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is gebeurd
En die trap was steil en glad
Dat is wel heel erg uit de richting hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik verdwaal ook wel eens 's nachts op weg naar het toilet oké.
Wel een tikkeltje verontrustend dat de machinist, degene die de trein bestuurt, niet weet waarom die stil komt te staanquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
Accu op.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een tikkeltje verontrustend dat de machinist, degene die de trein bestuurt, niet weet waarom die stil komt te staan
Ja dat vond ik ookquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een tikkeltje verontrustend dat de machinist, degene die de trein bestuurt, niet weet waarom die stil komt te staan
Vandaar dat ik zo'n last heb van m'n voeten nu.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg uit de richting hoor
Of overgenomen door de herrezen Zwabbiequote:
Te zwaar beladen misschien? Straks gaan ze vragen of er iemand veel heeft gegeten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou vannacht maar met schoenen aan gaan slapen, dat scheelt misschien ietsquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo'n last heb van m'n voeten nu.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Te zwaar beladen misschien? Straks gaan ze vragen of er iemand veel heeft gegeten.
Hopen dat ze ballie niet verdenken dan, anders mag ze straks gaan lopenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Te zwaar beladen misschien? Straks gaan ze vragen of er iemand veel heeft gegeten.
Kwamen de piraten er aanquote:
ja snap dat hij het dan niet meer weet als er geseind wordt dat er geroofd mag wordenquote:
Ohquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even wat tijgernootjes pakken voor bij de tweede helft
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ze ballie niet verdenken dan, anders mag ze straks gaan lopen
Iedereen boos kijken dat ze met zo'n volle maag is ingestapt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ze ballie niet verdenken dan, anders mag ze straks gaan lopen
zo'n walk of shame langs de hele treinquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Iedereen boos kijken dat ze met zo'n volle maag is ingestapt.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even z'n gebied markeren voor het geval er een Arriva Sprut voorbij komt.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zo'n walk of shame langs de hele trein
Ik vond mummy on the Orient Express wel leukquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik hoop er ergens high concept sci-fi fantasy is met rail piraten.
Zal eerder een soort Snowpiercer zijnquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik hoop er ergens high concept sci-fi fantasy is met rail piraten.
Ja, vorig jaar. En moet deze week nog 2000km rijden dus hopelijk wacht ie nog even met knagenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze die al eens doorgeknaagd?
Zo voel ik mij als ik buiten de randstad met de trein gaquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond mummy on the Orient Express wel leuk
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond mummy on the Orient Express wel leuk
De grote boze buitenwereld met allemaal witjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo voel ik mij als ik buiten de randstad met de trein ga
Dit klinkt wat eehm, ingewikkeldquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:46 schreef essnhills het volgende:
I will be your victim this evening. Are you my mummy?
Dat was het ook welquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:48 schreef Pheno het volgende:
Toch even gebeld met de politie. Er is notitie gemaakt en als die man nog eens debiel gaat doen meteen bellen. Dus voortaan de telefoon maar mee. Enige dat grappig was bij het zoeken online: de AI bot van de politie heet Wout
Gaaf land!
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lekker gegeten vandaag. Risotto en heb er ook nog patat bij gegeten
Ik vrees dat het elders niet veel beter is. Zie Brussel. Henk Westbroek had niet gelijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zelfspot bij de politie
![]()
En het staat je vrij om te vertrekken naar een ander land hè
Ja hequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Brussel is het ook weer raak lees ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:46 schreef essnhills het volgende:
I will be your victim this evening. Are you my mummy?
Met een kleine 200 landen in de wereld die allemaal een eigen cultuur hebben, lijkt me dat sterkquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat het elders niet veel beter is
IT-afdelingen die het liefst voor elke toets die je intikt een ticket willen zienquote:
dat is wel even geleden he, wel wat veranderd enzoquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat het elders niet veel beter is. Zie Brussel. Henk Westbroek had niet gelijk
Ik dacht altijd dat Capaldi dat als referentie deedquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zin is wel onlosmakelijk verbonden met deze aflevering tho.
[ afbeelding ]
Ja Brussel, maar dat is de terreurhoofdstad van west europaquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat het elders niet veel beter is. Zie Brussel. Henk Westbroek had niet gelijk
Hij was ook nog niet zeker he, hij twijfelde toen alquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
best IT afdelingenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IT-afdelingen die het liefst voor elke toets die je intikt een ticket willen zien
Afrika loopt wel leeg, dus huizen zatquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een kleine 200 landen in de wereld die allemaal een eigen cultuur hebben, lijkt me dat sterk
The Empty Child en The Doctor Dances zijn wel echt steengoedquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zin is wel onlosmakelijk verbonden met deze aflevering tho.
[ afbeelding ]
Voor je het weet heb je een nieuwe kapsalon ontdektquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Capaldi dat als referentie deed
Net als Tennant toen een keer toen ie dat gasmasker op moest
IT'ers die alles willen managen waardoor je voor elk lettertype dat je wilt installeren weer een ticket moet gaan makenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
best IT afdelingen
gebruikers die denken dat problemen fixen gratis is
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een nieuwe kapsalon ontdekt
Ja niets zal wel per ongeluk zijn wat dat betreft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Capaldi dat als referentie deed
If you could concentrate...quote:Net als Tennant toen een keer toen ie dat gasmasker op moest
Dan zou ik ergens anders gaan werkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IT'ers die alles willen managen waardoor je voor elk lettertype dat je wilt installeren weer een ticket moet gaan maken
Kunnen we dit de 'woonwinkel' noemenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een nieuwe kapsalon ontdekt
als je dat wil veranderen moet je bij de bobo's zijn van de IT afdelingen, die bepalen beleidquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IT'ers die alles willen managen waardoor je voor elk lettertype dat je wilt installeren weer een ticket moet gaan maken
Volgens mij moet ik software installeren waardoor ik geen admin op mijn laptop ben en dus alles moet aanvragen. Vreemd genoeg ben ik dat mailtje met link naar de software kwijtquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat stukje werd gezongen door Henk Temming, niet Westbroekquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij was ook nog niet zeker he, hij twijfelde toen al
Ja ik houd er wel van als ze een beetje creepy doen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
The Empty Child en The Doctor Dances zijn wel echt steengoed![]()
Supercreepy
Are you my mummy?
Als ik hier bij de IT-afdeling het woordje 'macbook' laat vallen schieten ze gelijk in de panische modus want dat kunnen ze niet managenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik ergens anders gaan werken
Ik moet altijd lachen als ik bij Vodafone-Ziggo over de vloer kom. De helft is Vodafone met hun laptops en dan heb je Ziggo met weer ander merk laptop.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat wil veranderen moet je bij de bobo's zijn van de IT afdelingen, die bepalen beleid
Blijkbaar heb je het voor je werk niet nodig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik hier bij de IT-afdeling het woordje 'macbook' laat vallen schieten ze gelijk in de panische modus want dat kunnen ze niet managen
Hahahaatjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
en weer in de buurt van dezelfde barquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Heel erg van die vermoorde Zweden maarrrrrrrrrrr de Israëliërs zijn ook geen lieverdjes dus begrijpelijk is het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |