Dit weekend misschien sneeuwquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu alleen nog een gure sneeuwstorm die om het huis waait om het af te maken
Dit steekt wel een beetjequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef essnhills het volgende:
Ik ga er een eind aan breien denk ik
In mijn vorige huis had ik een lichtkoepel maar die lekte een heel klein beetjequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat die ijzige wind om het huis giert, dikke harde druppels kletteren op het raam en op de lichtkoepel en dan nog lekker knus onder de dekens liggen
Hier waait het dan gewoon door het kozijn heen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat die ijzige wind om het huis giert, dikke harde druppels kletteren op het raam en op de lichtkoepel en dan nog lekker knus onder de dekens liggen
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit weekend misschien sneeuw
Zolang het steekje maar niet los zitquote:
Oh dat lijkt me echt heel kutquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn vorige huis had ik een lichtkoepel maar die lekte een heel klein beetje
hooguit wat schroefjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zolang het steekje maar niet los zit
En dan de wekker die blijft zeuren omdat je toch echt je bed uit moet komen voor werkquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
De mijne 1x, maar dat heeft mijn vader gefixtquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn vorige huis had ik een lichtkoepel maar die lekte een heel klein beetje
Ja dat had ik in mijn vorige huis. Dat met de ramen dicht de gordijnen vrolijk meewapperen met de windquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier waait het dan gewoon door het kozijn heen.
Ik zet nu bijna geen wekkersquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan de wekker die blijft zeuren omdat je toch echt je bed uit moet komen voor werk
Tenzij die koepel precies boven je bed zou zitten en lekkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, was een huurhuis dus ik lag er niet wakker van op zich
Wrijf het er maar inquote:
Mja, maar hij zat boven de trap. En het was steeds maar een druppeltje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij die koepel precies boven je bed zou zitten en lekken
En zo die druppels precies in je gezichtquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij die koepel precies boven je bed zou zitten en lekken
En dan lekker met je sokken die trap af en precies er in gaan staanquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar hij zat boven de trap. En het was steeds maar een druppeltje.
Hier ook boven de trap iddquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar hij zat boven de trap. En het was steeds maar een druppeltje.
quote:
Gewoon een soort waterboarden in Guantanamo Dordtquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En zo die druppels precies in je gezicht
Ik zit te dicht op het water denk ik voor eckte sneeuwquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen het Noorden en Rotterdam
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen het Noorden en Rotterdam
Paar dagen ziekmelden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
DW appte me dat de BBC binnenkort 800 afleveringen van Doctor Who online gaat gooien en ik maak me nu al zorgen om m'n vrije tijd.
Dat was nog het rare: naar mij gilt ie is het soms een losloopveld of zo. Dus ik in mijn perplexer toestand: uh ja, dat is het. Zijn hond was ook los, dus snap zijn punt nog steeds niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Op zo’n veld mag je hond toch juist los?
Toch wel fijn dat je weer bent herrezen uit het hiernamaalsquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dat heb ik net gedaan. En toen had ik er geen ruk aan want ik was dood.
Gelijk mijn bed in straksquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
snel naar huis, lekker warm
Ik dacht even dat je bedoelde dat Doctor Who jou had geapptquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
DW appte me dat de BBC binnenkort 800 afleveringen van Doctor Who online gaat gooien en ik maak me nu al zorgen om m'n vrije tijd.
Die zou bellen uit een telefooncel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je bedoelde dat Doctor Who jou had geappt
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar dagenmaanden ziekmelden.
Ik heb nog niet kunnen ontcijferen wie die dan wel bedoeltquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
I aim to please.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat je weer bent herrezen uit het hiernamaals
Nee die duivelshoer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn wijn, wat doe je!?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I aim to please.
Ik kan geen water in wijn veranderen, maar soms als ik aan wijn denk valt er een paar honderd kilometer verderop een fles om.
DevilsWhore?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog niet kunnen ontcijferen wie die dan wel bedoelt
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I aim to please.
Ik kan geen water in wijn veranderen, maar soms als ik aan wijn denk valt er een paar honderd kilometer verderop een fles om.
Het is wel de avond der verlichting he, eerst de heilige Frebbie en nu de herrezen Zwabbie, amenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I aim to please.
Het zijn geen eierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |