Ja nee dat dat even duidelijk is, niet dat je morgen een sloot in rijdt om je punt te makenquote:
nee, dan zou ik de snelweg oprijden, meer spektakelquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nee dat dat even duidelijk is, niet dat je morgen een sloot in rijdt om je punt te maken
Mja hiervoor redde ik mezelf prima lopend, fietsend en met het OV. Het was heel zelden dat ik ergens heen moest waar ik niet zelf kon komen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, deed mn pa ook wel als ik ergens iets moest hebben ofzo, nu kan ik familie wel vragen als ik wat groots moet hebben maar die wil ik niet tot last zijn, dus betaal wel extra extra veel
Zorgt weer voor allemaal files, die hebben we al genoegquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dan zou ik de snelweg oprijden, meer spektakel
mwa was vooral als ik dingen nodig had dus. gewoon van A naar B gaan was zelden een issues met OV en fietsquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja hiervoor redde ik mezelf prima lopend, fietsend en met het OV. Het was heel zelden dat ik ergens heen moest waar ik niet zelf kon komen.
Alleen sinds ik ziek ben gaat dat even niet
Scheelt wel dat ik nu ook niet vaak ergens heen moet
Ze moeten vast nog even garen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:56 schreef essnhills het volgende:
Hmmm.. ik heb van een weekend allemaal benodigdheden besteld voor het haken van die bloemen. En nu komt er morgen vanalles, maar van het garen zelf heb ik nog geen verzendbevestiging..
Dat is wel een beetje gaarquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:56 schreef essnhills het volgende:
Hmmm.. ik heb van een weekend allemaal benodigdheden besteld voor het haken van die bloemen. En nu komt er morgen vanalles, maar van het garen zelf heb ik nog geen verzendbevestiging..
Gewoon vantevoren een spandoek meenemen, kun je altijd claimen te willen demonstrerenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dan zou ik de snelweg oprijden, meer spektakel
Ook een tube lijm meenemen danquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon vantevoren een spandoek meenemen, kun je altijd claimen te willen demonstreren
oeh, goed ideequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon vantevoren een spandoek meenemen, kun je altijd claimen te willen demonstreren
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door DeZwabber op 16-10-2023 21:12:54 ]🐙
quote:
Nee we haken gewoon even inquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat je verbaasd bent.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
Wil ik weten waarom je fluoriserende hersenen aan het maken bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee dat kloptquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat je verbaasd bent.
Ik ga er een eind aan breien denk ikquote:
Ik wil ook nooit iemand tot last zijn, en heb dat gevoel al heel snel. Zelfs al ik de buren vraag de post uit de brievenbus te halen als we op vakantie zijn, terwijl ik dat ook altijd voor hun doe én hun kat voer. Dan nog voel ik me bezwaard dat te vragenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, deed mn pa ook wel als ik ergens iets moest hebben ofzo, nu kan ik familie wel vragen als ik wat groots moet hebben maar die wil ik niet tot last zijn, dus betaal wel extra extra veel
Het goede slapen kan beginnenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, winterdekbed weer op het bed gelegd
Ik lag vannacht onder het winterdekbedquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Sta op de bus te wachten
Ovserpent
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef Pheno het volgende:
Loop met Yuki het speelveld op, loopt een man en dochter en een grote en een kleine hond. Ik laat Yuki los, man helemaal over de zeik, gaat schelden en dreigen met los gaan op mijn gezicht en die van de hond. Ik nog gewoon willen praten maar totaal een waas in die blik van die man. Volgende keer zou ie me wel te grazen nemen en de hond erbij.
Ik ben redelijk ondersteboven van dit soort agressieve gedrag. Gaaf land.
Ik wacht braaf tot het wintertijd is. En dan is nog steeds het tussendekbed.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik raak steeds meer overtuigd dat hersenschade na een coronabesmetting vrij veelvoorkomend isquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:00 schreef Pheno het volgende:
Loop met Yuki het speelveld op, loopt een man en dochter en een grote en een kleine hond. Ik laat Yuki los, man helemaal over de zeik, gaat schelden en dreigen met los gaan op mijn gezicht en die van de hond. Ik nog gewoon willen praten maar totaal een waas in die blik van die man. Volgende keer zou ie me wel te grazen nemen en de hond erbij.
Ik ben redelijk ondersteboven van dit soort agressieve gedrag. Gaaf land.
Zin in kruidnoten nu.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:02 schreef mschol het volgende:
ik heb halve kilo kruidnoten als toetje
eerst nog wachten tot mn eten klaar is
quote:
Ik vond het vannacht frisjes dus straks lekker toasty onder de wolquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lag vannacht onder het winterdekbed
Ik lag heerlijk vannacht onder mijn winterdekbed in mijn vers opgemaakte bedquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het vannacht frisjes dus straks lekker toasty onder de wol
Ik lig er ook lekker toasty bij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het vannacht frisjes dus straks lekker toasty onder de wol
Pics?quote:
quote:
twijfelde op weg naar huis in supermarkt of ik genoeg hadquote:
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
Dat die ijzige wind om het huis giert, dikke harde druppels kletteren op het raam en op de lichtkoepel en dan nog lekker knus onder de dekens liggenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu alleen nog een gure sneeuwstorm die om het huis waait om het af te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |