SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Dat is nog maar een jonkie danquote:
Ja, zo'n piepkuikenquote:
quote:
Heb je er geen lekker brullende dubbele pijp aan hangen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zo'n piepkuiken
Vroem vroem
quote:
knap gedaan, ik doe het ze niet na, maar vind het toch lelijkquote:
Nou.. wat denk je zelf?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je er geen lekker brullende dubbele pijp aan hangen?
quote:
wat vind jij dan mooi, post eensquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
knap gedaan, ik doe het ze niet na, maar vind het toch lelijk
Die tweede is nog wel leuk, die eerste is gewoon lelijke graffitiquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:09 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
knap gedaan, ik doe het ze niet na, maar vind het toch lelijk
Eehm, ja?quote:
gewoon mooie en/of ouderwetse architectuur kan ik soms best van genieten, dus zonder grafitti.quote:
beetje de efteling dusquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon mooie en/of ouderwetse architectuur kan ik soms best van genieten, dus zonder grafitti.
[ afbeelding ]
zoiets bv
dat gaat weer de fantasy kant op, das soms ook leuk hoor maar is toch echt andersquote:
Horreur.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De rit naar de sportschool duurde wel 3 min
Eehm, neequote:
Dat was wel de moeite waard ja, was dat inclusief in en uitstappen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De rit naar de sportschool duurde wel 3 min
Heequote:
Ik heb wel de schoen even gezweeptquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was wel de moeite waard ja, was dat inclusief in en uitstappen?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel de schoen even gezweept
Die wisten dat jij daar uitgehongerd zat te wachten, die durfden niet meer aan te bellenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hier zonder te eten te wachten, bellen ze niet aan, gaat de bestelling meteen retour![]()
![]()
Budabolide sinds maart 2015 alweerquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh nee dan heb ik de Godin al langer, die had ik in oktober 2018
Zo lang alquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budabolide sinds maart 2015 alweer
Voor in de Britney-pack?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkeens, dit gaat ruimte schelen![]()
https://rollingsquare.com/?dt_id=158015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
had eigenlijk afgelopen juni gemoeten maar heb hem een jaar verlengd gekregen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je alweer bijna een andere uitzoeken?
O, snap ik wel ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
had eigenlijk afgelopen juni gemoeten maar heb hem een jaar verlengd gekregen.
Moet electrisch gaan rijden en zit daar om meerdere redenen niet op te wachten
Nee ik denk dat in de auto wachten comfortabler is dan eropquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
het ziet er vernuftig uit..quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkeens, dit gaat ruimte schelen![]()
https://rollingsquare.com/?dt_id=158015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je nog tevreden of ga je al op zoek naar een nieuwe?quote:
Hoeveel kilometer rij je per dag?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Zou best elektrisch willen rijden, maar heb geen oprit voor een laadpaalquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Wel overwogen. Maar ik rijd niet zoveel en er is verder niks mis met mijn auto. Dus ook een beetje zonde van het geld.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nog tevreden of ga je al op zoek naar een nieuwe?
ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:
Ja ok wel begrijpelijk, plus dat auto's de afgelopen paar jaar nou niet bepaald goedkoper zijn gewordenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel overwogen. Maar ik rijd niet zoveel en er is verder niks mis met mijn auto. Dus ook een beetje zonde van het geld.
Nee, ook niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok wel begrijpelijk, plus dat auto's de afgelopen paar jaar nou niet bepaald goedkoper zijn geworden
Nopequote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook nietRijbewijs heb ik wel. Al mag ik nu niet rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik denk dat ik in staat ben mijzelf vrij snel in de prak te rijdenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rijbewijs heb ik wel. Al mag ik nu niet rijden
ach jaquote:
Ja daar zijn in principe die rijlessen voor hequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik in staat ben mijzelf vrij snel in de prak te rijden
Als ik kijk naar mijn auto staan die nu met meer km's nog voor 13k+ te koop, terwijl die van mij 5 jaar geleden 15k wasquote:
Ook wel een speciale kleur natuurlijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn auto staan die nu met meer km's nog voor 13k+ te koop, terwijl die van mij 5 jaar geleden 15k was
zelfs daarnaquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar zijn in principe die rijlessen voor he
Auto's zijn belachelijk duurquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn auto staan die nu met meer km's nog voor 13k+ te koop, terwijl die van mij 5 jaar geleden 15k was
quote:
Heeft bij mij toch nog een jaartje of 12 geduurdquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat ik in staat ben mijzelf vrij snel in de prak te rijden
Dan heb je dus een chauffeur nodigquote:
Whehehequote:
Privechauffeur. Verschil moet er zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef essnhills het volgende:
Nu rijdt mijn vader mij overal heen als ik ergens heen moet
ik ben wel vrij makkelijk afgeleid jaquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft bij mij toch nog een jaartje of 12 geduurd
Als je die sowieso al in die kleur kunt vindenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook wel een speciale kleur natuurlijk
Taxi papaquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Privechauffeur. Verschil moet er zijn.
mja, deed mn pa ook wel als ik ergens iets moest hebben ofzo, nu kan ik familie wel vragen als ik wat groots moet hebben maar die wil ik niet tot last zijn, dus betaal wel extra extra veelquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef essnhills het volgende:
Nu rijdt mijn vader mij overal heen als ik ergens heen moet
Het is geen vereiste ofzo hequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef mschol het volgende:
verbaas mij soms er wel over dat ik mij op de fiets nog niet in een sloot of onder een auto heb gereden..
Maar oh zo fijnquote:
Het is maar goed dat ik vorig jaar niet de straat uit kwam met stukjes wandelen. Hier komt alleen bestemmingsverkeerquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben wel vrij makkelijk afgeleid ja
[..]![]()
verbaas mij soms er wel over dat ik mij op de fiets nog niet in een sloot of onder een auto heb gereden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |