Zo lang alquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Budabolide sinds maart 2015 alweer
Voor in de Britney-pack?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkeens, dit gaat ruimte schelen![]()
https://rollingsquare.com/?dt_id=158015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
had eigenlijk afgelopen juni gemoeten maar heb hem een jaar verlengd gekregen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je alweer bijna een andere uitzoeken?
O, snap ik wel ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
had eigenlijk afgelopen juni gemoeten maar heb hem een jaar verlengd gekregen.
Moet electrisch gaan rijden en zit daar om meerdere redenen niet op te wachten
Nee ik denk dat in de auto wachten comfortabler is dan eropquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
het ziet er vernuftig uit..quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijkeens, dit gaat ruimte schelen![]()
https://rollingsquare.com/?dt_id=158015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je nog tevreden of ga je al op zoek naar een nieuwe?quote:
Hoeveel kilometer rij je per dag?quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Zou best elektrisch willen rijden, maar heb geen oprit voor een laadpaalquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Wel overwogen. Maar ik rijd niet zoveel en er is verder niks mis met mijn auto. Dus ook een beetje zonde van het geld.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nog tevreden of ga je al op zoek naar een nieuwe?
ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:
Ja ok wel begrijpelijk, plus dat auto's de afgelopen paar jaar nou niet bepaald goedkoper zijn gewordenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel overwogen. Maar ik rijd niet zoveel en er is verder niks mis met mijn auto. Dus ook een beetje zonde van het geld.
Nee, ook niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok wel begrijpelijk, plus dat auto's de afgelopen paar jaar nou niet bepaald goedkoper zijn geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |