Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vannacht is er een fles wijn in mijn trapkast van een plank afgevallen
het is een tekenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vannacht is er een fles wijn in mijn trapkast van een plank afgevallen
Omgooien, dat zegt ie tochquote:
Ja dat moet je aan Zwab vragen. Die gooit het omquote:
Via die vermaledijde iPlayer van hun. En die werkt alleen in de UK.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:25 schreef essnhills het volgende:
Maar online voor iedereen?
Of alleen voor Brittinezen?
quote:
Even VPN regelen en je kunt lekker kijken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:25 schreef essnhills het volgende:
Maar online voor iedereen?
Of alleen voor Brittinezen?
Nomnomnom.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef kwiwi het volgende:
Er loopt een marter door de tuin, daar gaan m'n kabels onder de motorkap weer
Nou dat mocht ook even duren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:28 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)rkiezingsfraude.html
HA![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Via die vermaledijde iPlayer van hun. En die werkt alleen in de UK.
Maar met een VPN en een postcode invullende van een nietsvermoedende straat ergens in Brexitannië komt het vast wel goed.
Misschien moet ik eens kijken of die Torchwood locatie een postcode heeft. Whehe.
Als ik weer een beetje tv kan kijken kom ik wel even bij jullie neuzen hoe dat moetquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even VPN regelen en je kunt lekker kijken.
Waarom zit die überhaupt 's nachts bij jou in de trapkastquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat moet je aan Zwab vragen. Die gooit het om
Wat een tuig zegquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zit die überhaupt 's nachts bij jou in de trapkast
quote:
Is gebeurdquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan lekker met je sokken die trap af en precies er in gaan staan
Ja ik verdwaal ook wel eens 's nachts op weg naar het toilet oké.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zit die überhaupt 's nachts bij jou in de trapkast
Hebben ze die al eens doorgeknaagd?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef kwiwi het volgende:
oh, sorry.. ga al opzij..quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
De trein komt zo tot stilstand. De machinist gaat even bellen waarom
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
Nooit de snelle route naar beneden genomen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is gebeurd
En die trap was steil en glad
Dat is wel heel erg uit de richting hoorquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik verdwaal ook wel eens 's nachts op weg naar het toilet oké.
Wel een tikkeltje verontrustend dat de machinist, degene die de trein bestuurt, niet weet waarom die stil komt te staanquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
Accu op.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een tikkeltje verontrustend dat de machinist, degene die de trein bestuurt, niet weet waarom die stil komt te staan
Ja dat vond ik ookquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een tikkeltje verontrustend dat de machinist, degene die de trein bestuurt, niet weet waarom die stil komt te staan
Vandaar dat ik zo'n last heb van m'n voeten nu.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg uit de richting hoor
Of overgenomen door de herrezen Zwabbiequote:
Te zwaar beladen misschien? Straks gaan ze vragen of er iemand veel heeft gegeten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou vannacht maar met schoenen aan gaan slapen, dat scheelt misschien ietsquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo'n last heb van m'n voeten nu.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Te zwaar beladen misschien? Straks gaan ze vragen of er iemand veel heeft gegeten.
Hopen dat ze ballie niet verdenken dan, anders mag ze straks gaan lopenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Te zwaar beladen misschien? Straks gaan ze vragen of er iemand veel heeft gegeten.
Kwamen de piraten er aanquote:
ja snap dat hij het dan niet meer weet als er geseind wordt dat er geroofd mag wordenquote:
Ohquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even wat tijgernootjes pakken voor bij de tweede helft
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ze ballie niet verdenken dan, anders mag ze straks gaan lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |