Iedereen boos kijken dat ze met zo'n volle maag is ingestapt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ze ballie niet verdenken dan, anders mag ze straks gaan lopen
zo'n walk of shame langs de hele treinquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Iedereen boos kijken dat ze met zo'n volle maag is ingestapt.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even z'n gebied markeren voor het geval er een Arriva Sprut voorbij komt.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zo'n walk of shame langs de hele trein
Ik vond mummy on the Orient Express wel leukquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik hoop er ergens high concept sci-fi fantasy is met rail piraten.
Zal eerder een soort Snowpiercer zijnquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ik hoop er ergens high concept sci-fi fantasy is met rail piraten.
Ja, vorig jaar. En moet deze week nog 2000km rijden dus hopelijk wacht ie nog even met knagenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze die al eens doorgeknaagd?
Zo voel ik mij als ik buiten de randstad met de trein gaquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond mummy on the Orient Express wel leuk
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond mummy on the Orient Express wel leuk
De grote boze buitenwereld met allemaal witjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo voel ik mij als ik buiten de randstad met de trein ga
Dit klinkt wat eehm, ingewikkeldquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:46 schreef essnhills het volgende:
I will be your victim this evening. Are you my mummy?
Dat was het ook welquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:48 schreef Pheno het volgende:
Toch even gebeld met de politie. Er is notitie gemaakt en als die man nog eens debiel gaat doen meteen bellen. Dus voortaan de telefoon maar mee. Enige dat grappig was bij het zoeken online: de AI bot van de politie heet Wout
Gaaf land!
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lekker gegeten vandaag. Risotto en heb er ook nog patat bij gegeten
Ik vrees dat het elders niet veel beter is. Zie Brussel. Henk Westbroek had niet gelijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zelfspot bij de politie
![]()
En het staat je vrij om te vertrekken naar een ander land hè
Ja hequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
In Brussel is het ook weer raak lees ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:46 schreef essnhills het volgende:
I will be your victim this evening. Are you my mummy?
Met een kleine 200 landen in de wereld die allemaal een eigen cultuur hebben, lijkt me dat sterkquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat het elders niet veel beter is
IT-afdelingen die het liefst voor elke toets die je intikt een ticket willen zienquote:
dat is wel even geleden he, wel wat veranderd enzoquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat het elders niet veel beter is. Zie Brussel. Henk Westbroek had niet gelijk
Ik dacht altijd dat Capaldi dat als referentie deedquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zin is wel onlosmakelijk verbonden met deze aflevering tho.
[ afbeelding ]
Ja Brussel, maar dat is de terreurhoofdstad van west europaquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vrees dat het elders niet veel beter is. Zie Brussel. Henk Westbroek had niet gelijk
Hij was ook nog niet zeker he, hij twijfelde toen alquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
best IT afdelingenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IT-afdelingen die het liefst voor elke toets die je intikt een ticket willen zien
Afrika loopt wel leeg, dus huizen zatquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met een kleine 200 landen in de wereld die allemaal een eigen cultuur hebben, lijkt me dat sterk
The Empty Child en The Doctor Dances zijn wel echt steengoedquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zin is wel onlosmakelijk verbonden met deze aflevering tho.
[ afbeelding ]
Voor je het weet heb je een nieuwe kapsalon ontdektquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Capaldi dat als referentie deed
Net als Tennant toen een keer toen ie dat gasmasker op moest
IT'ers die alles willen managen waardoor je voor elk lettertype dat je wilt installeren weer een ticket moet gaan makenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
best IT afdelingen
gebruikers die denken dat problemen fixen gratis is
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een nieuwe kapsalon ontdekt
Ja niets zal wel per ongeluk zijn wat dat betreft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Capaldi dat als referentie deed
If you could concentrate...quote:Net als Tennant toen een keer toen ie dat gasmasker op moest
Dan zou ik ergens anders gaan werkenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IT'ers die alles willen managen waardoor je voor elk lettertype dat je wilt installeren weer een ticket moet gaan maken
Kunnen we dit de 'woonwinkel' noemenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je een nieuwe kapsalon ontdekt
als je dat wil veranderen moet je bij de bobo's zijn van de IT afdelingen, die bepalen beleidquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IT'ers die alles willen managen waardoor je voor elk lettertype dat je wilt installeren weer een ticket moet gaan maken
Volgens mij moet ik software installeren waardoor ik geen admin op mijn laptop ben en dus alles moet aanvragen. Vreemd genoeg ben ik dat mailtje met link naar de software kwijtquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat stukje werd gezongen door Henk Temming, niet Westbroekquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij was ook nog niet zeker he, hij twijfelde toen al
Ja ik houd er wel van als ze een beetje creepy doen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
The Empty Child en The Doctor Dances zijn wel echt steengoed![]()
Supercreepy
Are you my mummy?
Als ik hier bij de IT-afdeling het woordje 'macbook' laat vallen schieten ze gelijk in de panische modus want dat kunnen ze niet managenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik ergens anders gaan werken
Ik moet altijd lachen als ik bij Vodafone-Ziggo over de vloer kom. De helft is Vodafone met hun laptops en dan heb je Ziggo met weer ander merk laptop.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat wil veranderen moet je bij de bobo's zijn van de IT afdelingen, die bepalen beleid
Blijkbaar heb je het voor je werk niet nodig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik hier bij de IT-afdeling het woordje 'macbook' laat vallen schieten ze gelijk in de panische modus want dat kunnen ze niet managen
Hahahaatjesquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |