Kan je nagaan! Mensen die nu dan ook nog steeds grappen maken over Catalonië spelen dan ook met vuurquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was voor ons gewoon een popcorn-onderwerp hè
Bij mij corona, terwijl dat ondertussen al jaren geleden voeltquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef Strani het volgende: [..] Eigenlijk was het voor mij sinds 2017 met Catalonië dat ik er een beetje mee gestopt ben. Ik was toen ook echt niet te genieten soms
![]()
Ik doelde met die lijntjes vooral op die tussen hamas en enkele van die omringende landen (en ook wat verder gelegen landen). Het lijkt niet al te onwaarschijnlijk dat er een of meer landen meer of minder openlijk de ideeën, en de daden, van een hamas steunen (of van willekeurig welke andere organisatie die hier straks voor in de plaats komt). Die landen volledig los zien van de situatie kan ik daarom niet echt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat die lijntjes er zijn snap ik ook nog wel. Stel je voor dat je gedwongen bent een ondermaats leven te leiden in een gebied kleiner dan de gemeente Noordoostpolder en er ook niet uit mag, wetende dat jouw grootouders of overgrootouders in een heel andere situatie zaten. Dan kan ik me voorstellen dat door die uitzichtloosheid de wanhoop gekke dingen met je doet.
Die was ook zwaar frusterend ja! In eerste instantie nog even het 'we doen dit met z'n allen'-gevoel en toen opeens scheurtjes en daarna volledige chaos.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij mij corona, terwijl dat ondertussen al jaren geleden voeltmaar toen zag je ook wel goed dat internet vol zit met uitersten en de realiteit toch vaak anders is.
Blij dat ik nooit grappen over dat land maak dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je nagaan! Mensen die nu dan ook nog steeds grappen maken over Catalonië spelen dan ook met vuur
Ahh ja precies. Ik snap je. M'n gevoel gaat in dezen ook gewoon meer uit naar de bevolking dan naar het politieke aspect.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik doelde met die lijntjes vooral op die tussen hamas en enkele van die omringende landen (en ook wat verder gelegen landen). Het lijkt niet al te onwaarschijnlijk dat er een of meer landen meer of minder openlijk de ideeën, en de daden, van een hamas steunen (of van willekeurig welke andere organisatie die hier straks voor in de plaats komt). Die landen volledig los zien van de situatie kan ik daarom niet echt.
Dat de bevolking daar in een redelijk onmogelijke situatie zit staat wmb wel vast.
TR gemachtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij dat ik nooit grappen over dat land maak dan.
Voor mij precies hetzelfdequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij mij corona, terwijl dat ondertussen al jaren geleden voeltmaar toen zag je ook wel goed dat internet vol zit met uitersten en de realiteit toch vaak anders is.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blij dat ik nooit grappen over dat land maak dan.
Mijn gevoel gaat ook uit naar de bevolking, maar ik denk ook graag na over het grotere conflict en dan kom je niet bij de bevolking uit, want die hebben dit alles ook niet gedaan of gewild (het grootste deel hoop ik dan iig niet).quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja precies. Ik snap je. M'n gevoel gaat in dezen ook gewoon meer uit naar de bevolking dan naar het politieke aspect.
Hmm nee met @Redefine had het wat mij betreft niks te maken met z'n meningen. Het was gewoon persoonlijk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Voor mij precies hetzelfdeOok mensen die anderen helemaal kapot maakte digitaal alleen omdat ze het met hen oneens waren.
Is dat Gewoon Rutgerquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Fred herkent kwaliteitsmuziek weer eens niet
Zeg je... dat het tijd is dat we hem naar het Songfestival sturen?quote:
Hij spreekt een groot publiek aan, en hij is gezelliger dan die 2 van dit jaar!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeg je... dat het tijd is dat we hem naar het Songfestival sturen?
Ik was laatst in het moooooie Rhodos, waar de zon hoog aan de heeeemel staatquote:
Europa verstaat het toch niet joh.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was laatst in het moooooie Rhodos, waar de zon hoog aan de heeeemel staat
Nou genot hoor
En zulke star quality zie je toch ook gewoon terug in de nationale voorronde van Moldavië, dus dat móet gewoon aanspreken over heel Europaquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Europa verstaat het toch niet joh.
Preciesquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En zulke star quality zie je toch ook gewoon terug in de nationale voorronde van Moldavië, dus dat móet gewoon aanspreken over heel Europa
Met 'Helena jij bent gewoon mijn nummer een ja' zijn punten uit Griekenland en Cyprus een zekerheidjequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 22:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was laatst in het moooooie Rhodos, waar de zon hoog aan de heeeemel staat
Nou genot hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |