Lijkt net Call of Duty/Battlefield.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
Weet niet of deze al voorbij is gekomen, Hamas bootje aan flarden geschoten en daarna worden de inzittenden stuk voor stuk uitgeschakeld
[ twitter ]
Grote onzin, en grote tegenstrijdigheden in je post. Immers, als het sec religie zou zijn dan was die verbondenheid er bij alle conflicten waar moslims betrokken bij zouden zijn. Dat is niet het geval, dus er speelt iets heel anders.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] Religie is precies wat het gros van die demonstranten in Europa verbindt; dat is de enig reden waarom ze zich uberhaupt betrokken voelen bij dat conflict: de externe grote boosdoener is weer gevonden (Westen, Amerika, zionisten). De straten zijn wat leger in Londen en Parijs waar het vrouwenrechten in Iran betreft of de oorlog in Yemen of de voortgaande slavernij in een hoop landen in het Midden-Oosten. Waar waren die mega-demonstraties toen ISIS die religie tot op het bot perverteerde? Dan geen verbondenheid, dan geen massale demonstraties voor hun broeders, want dan moet men erkennen dat het soms, heel soms, ook wel eens aan de eigen ideologie ligt dat er ellende is. En die mate van zelfreflectie hebben een hoop van die types die nu weer lopen te scanderen en vlaggen te zwaaien gewoon niet.
Niets is zo lekker als eten laten bezorgen als het gigantisch kut weer is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Uber eats is beter.
Kun je zo'n Pool uitlachen dat ie helemaal met de fiets is moeten komen vanuit Duitsland.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij is geen Belg. Wat dan wel..Brabant dacht ik.
@EttovanBelgie en ik zijn het op een aantal dossiers hartgrondig met elkaar oneens en daar hebben we best wel felle discussies over gehad maar met Etto ga ik ongezien een avond bier drinken in de kroeg aangezien er des te meer onderwerpen zijn waar we beide hetzelfde over denken en het nmm verder een prima kerel is.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar inhoudelijk: we lijken zeker op elkaar, daarom doe ik hem ook de handreiking om samen op te trekken. Alleen dat hooghartige jaagt mensen weg. Het is zonde omdat het als ruis meegaat met de boodschap.
Joh....quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:34 schreef Anton91 het volgende:
Stinger is surface to air en niet voor tanks.
Ik deel je perceptie deels, maar het doet er niet toe. Laten we vooral naar de inhoud kijken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zal een stukje perceptie zijn. Ik ben best bereid de hand in eigen boezem te steken wat dat aan gaat. Maar dat hij kan discussiëren staat buiten kijf. Ik denk dat we dat wel gemeen hebben.²
nare ventquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niets is zo lekker als eten laten bezorgen als het gigantisch kut weer is.
Natuurlijk, wie wil er niet een avond bier drinken met de Beste Beffer van Brabantquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
@:EttovanBelgie en ik zijn het op een aantal dossiers hartgrondig met elkaar oneens en daar hebben we best wel felle discussies over gehad maar met Etto ga ik ongezien een avond bier drinken in de kroeg aangezien er des te meer onderwerpen zijn waar we beide hetzelfde over denken en het nmm verder een prima kerel is.
Meest rustig in de hele week, meestal hoorde je wel echt elk kwartier tenminste 1 inslag in Gaza. Stilte voor de storm enzo...quote:
Het was maar een grap, ik bestel zelden maar kan me voorstellen dat veel mensen het wel doen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niets is zo lekker als eten laten bezorgen als het gigantisch kut weer is.
Nee de IDF inlichtingofficier is net lunchen dus misschien zoquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:42 schreef bitterbal het volgende:
zouden ze snachts aanvallen? nou ja weet men hier natuurlijk ook niet
Het zou wel logischer zijn. Het IDF zal ook veel beter in staat zijn om dmv van technologie in het donker te opereren dan Hamas.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:42 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Strakjes maakt Israël twee miljoen Palestijnen dood en dan is iedereen in de wereld blij en opgelucht en veilig en zeggen de moslims sorry en trouwen met andere soorten en kleuren mensen en alles zal opgelost zijn en ze leefden nog lang en gelukkig.
Ja, dat zeg ik. Yemen bijvoorbeeld. Of Iran. Of Soedan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Grote onzin, en grote tegenstrijdigheden in je post. Immers, als het sec religie zou zijn dan was die verbondenheid er bij alle conflicten waar moslims betrokken bij zouden zijn. Dat is niet het geval, dus er speelt iets heel anders.
Namelijk herkomst van migrantengroepen in Europa. Veel komen uit Arabische landen, zoals Irak, Syrie of Libanon. Of juist uit Noord Afrika. Die hebben een grote verbondenheid, politiek en historisch, met de Palestijnse kwestie.
Wat wel klopt: buitenlandse agressie, veelal afkomstig vanuit het Westen, het is dan makkelijker om je als blok neer te zetten dan wanneer er sprake is van een interne agressor.
Allemaal hele logische actoren.
Vraag een Christelijke Libanees of Irakees wie hij steunt. Palestina of Israel. Je krijgt hetzelfde antwoord.
Niemand hier weet het inderdaad, maar zou niet heel onlogisch zijn, mensen zijn dan meer binnen en lopen niet zo makkelijk maar over straat over een wandeling of om sinaasappels te halen. En techniek hebben is een voordeel dan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:42 schreef bitterbal het volgende:
Ze wachten tot Steve terug is van z'n meal breakquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:42 schreef bitterbal het volgende:
Hoezo niet dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bijzonder dat die overwegingen niet voor Hamas golden toen zij kinderen en ouderen afslachten.
Als jij ook maar 1 quote van mij kunt vinden waar ik Rusland loop te verdedigen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:49 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Op dezelfde manier zoals jij Rusland steeds loopt te verdedigen.
Goede uitleg!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat is dit voor flauwekul joh. Je fantaseert een heel verhaal bij elkaar en presenteert dat als feit.
Ik quote daar letterlijk iemand die dat deedquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:52 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Welke mensen? geef quotes, ik ben benieuwd
In de Rode Bef? Count me in.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:41 schreef Knollenman het volgende:
Natuurlijk, wie wil er niet een avond bier drinken met de Beste Beffer van Brabant
hoe kom je er nu bij dat er ook maar iemand is die blij wordt van deze hele kutsituatie man... gekkenhuisquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Strakjes maakt Israël twee miljoen Palestijnen dood en dan is iedereen in de wereld blij en opgelucht en veilig en zeggen de moslims sorry en trouwen met andere soorten en kleuren mensen en alles zal opgelost zijn en ze leefden nog lang en gelukkig.
Ja dat zeg ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 20:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
hoe kom je er nu bij dat er ook maar iemand is die blij wordt van deze hele kutsituatie man... gekkenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |