Dit werkt niet positief op de sfeer. Kun je hiermee stoppen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:49 schreef Coco het volgende: [..] Daarom vraag ik om een TR te plaatsen.
Ik doe gewoon mijn werk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit werkt niet positief op de sfeer. Kun je hiermee stoppen?
Oh zo, naja hij zoekt het maar uit. Blij dat hij niet in het topic te vinden is deze avond.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarom vraag ik om een TR te plaatsen.
Wat onaardig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh zo, naja hij zoekt het maar uit. Blij dat hij niet in het topic te vinden is deze avond.
mercikesquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat gezellig.
WEES welkom
Laten jullie elkaar maar met rust.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh zo, naja hij zoekt het maar uit. Blij dat hij niet in het topic te vinden is deze avond.
Over naar het voetbal maar weer dan. Ik moet mijzelf ook enigszins corrigeren. Toch minimaal 2 Fransmannen geteld.quote:
Meldquote:
Schreeuw niet zo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HALLLOO MENSEN
WE VOETBALLEN
Zie jij Griëssmann als Fransman?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Over naar het voetbal maar weer dan. Ik moet mijzelf ook enigszins corrigeren. Toch minimaal 2 Fransmannen geteld.
Dat is netjes van je.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Over naar het voetbal maar weer dan. Ik moet mijzelf ook enigszins corrigeren. Toch minimaal 2 Fransmannen geteld.
En Clauss, Hernandezquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:52 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zie jij Griëssmann als Fransman?
Nee. Geen eckte eckte.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:52 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Zie jij Griëssmann als Fransman?
Nieuw woordje opgedaan ergens?quote:
Quintessentially Hartmanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerste MASSALE applaus is voor Q
Nou begin je zelfquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we ophouden over nationaliteiten.
Dit is gewoon Nederland - Frankrijk.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerste MASSALE applaus is voor Q
Scherp, daar heb je idd gelijk in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was dan ook "a moment of silence"
Niet "a minute
Koeman maar naar Ajaxquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zelfde 'we staan erbij en kijken ernaar' manier van verdedigen als Ajax
@GurneyIsBestOke onder andere.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner had deze uitverdedigd.
Maar goed volgens het Feyenoordtopic is Geert veel beter.
@Slobeend zekerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand probeerde mij was te maken dat Geertruida echt al heel goed was.
Wil je niet zo de aanval zoeken?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:56 schreef KingRoland het volgende:
Geertruidawaar zijn de feyenoorders nu dan?
-10 mln
Nu snap ik waarom je juicht voor Vitessequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:56 schreef Sked het volgende:
Tijd om te schakelen naar Griekenland- Ierland
Het is dan ook een nobuddyquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:55 schreef leolinedance het volgende:
Wie is die keeper van ons? Nog nooit van gehoord
Zondagavondquote:
Waar gaan ze dat naar toe trekken?quote:
Wil je nu even gezellig doen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Geert in the mud.
wil helemaal niks horen van users over zijn 'kwaliteiten'
ik ben altijd gezellig en positiefquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je nu even gezellig doen?
Ik vind je anders heel neerbuigend gedragen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben altijd gezellig en positief
Laat Vitesse met rust.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je juicht voor Vitesse
Denk je dat ze daar beter op spelen?quote:
ik ben ook een realistquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je anders heel neerbuigend gedragen.
Niet bepaald kerkelijk gedrag.
Af en toe xenofobisch.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben altijd gezellig en positief
Ik heb God gezienquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus je gelooft niet in God?
Dat is het wel een beetje vandaag ja. Zit voorin helemaal niets in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nu de 0-1 zien te consolideren.
Real Madrid? Real Zaragoza? Real Sociedad?quote:
Dit Nederland kan wel een boostertje gebruiken.quote:
Suske & Wiske en de Woeste Wappies.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom schrijf je woest met een hoofdletter?
Ik wil dit weten
Ik vond het wel mooie alliteratie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil dit weten
Misschien is ie Wüst.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil dit weten
Dit hadquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil dit weten
Zelfkennis heeft ie wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wout gaat meteen een blessure faken.
Slim
ben nog bezigquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heb jij ook alle boeken van de Bijbel gelezen @:KingRoland ?
Doe mij een bammetje pindakaas.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:02 schreef KingRoland het volgende:
ik ga voor mezelf een lekkere caramel capuchino maken
De jam mag je achterwege houden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik eet altijd 2 sneetjes dan met pindakas en jam
Wat voor jam?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik eet altijd 2 sneetjes dan met pindakaas en jam
Ben je 12 ofzoquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is nog niet gespeeldquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:02 schreef T3hTommay het volgende:
Ook de Fransen kunnen er niks van.
ZE ZIJN TE PAKKEN
KloteDumf was al veel te ver doorgelopen.quote:
Zonder korstjes zeker?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pindakaas en jam op beide sneetjes?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Gelukkig is Oranje geen tienerhoertje dus de Fransen houden zich in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
Frankrijk klapt er gelukkig niet helemaal op
smeer ze allebei op 1 dan zet ik die andere sneetje eropquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pindakaas en jam op beide sneetjes?
Ik las fransozenquote:
Wat walgelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
smeer ze allebei op 1 dan zet ik die andere sneetje erop
Ik ken nog iemand die haar sneetje altijd op een ander sneetje doet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
smeer ze allebei op 1 dan zet ik die andere sneetje erop
Dit klinkt als puur genotquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gelukkig is Oranje geen tienerhoertje dus de Fransen houden zich in.
Gelukkig, dat stelt me gerust.quote:
quote:
Dat hopen ze in de kerk ook wel eens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met korstje
ik ben toch niet 12
40 45quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer komen de fakkels op het veld?
HJ.quote:
Is mijn standaard merk, met de paplepel ingegoten.quote:
Das mien merk.quote:
We zouden politiek erbuiten latenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:09 schreef -XOR- het volgende:
Hoevaak zou Koeman gezegd hebben: "Alles over rechts"?
Het verspringt al genoeg met al die reclame.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:09 schreef xzaz het volgende:
Waarom werkt auto laden van comments niet op mobiel?
Dan zal Frankrijk zo wel scoren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
De jongens van oranje lijken steeds meer in control te komen
Ik dacht van niet!quote:
Apple meuk en een kindercola. Zo kom je nooit bij de Big 4.quote:
Hier met Safari werkt dat wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:09 schreef xzaz het volgende:
Waarom werkt auto laden van comments niet op mobiel?
wat drink jij danquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Apple meuk en een kindercola. Zo kom je nooit bij de Big 4.
ik wil hier nu een gifje posten van een bekende FOK!ker maar dan ga ik op vakantiequote:
Maar eens proberen dan.quote:
gewoon de gok wagen joh.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil hier nu een gifje posten van een bekende FOK!ker maar dan ga ik op vakantie
okquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef xzaz het volgende:
Weten jullie nog 4-1 tegen Frankrijk op het ok
Post maar dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil hier nu een gifje posten van een bekende FOK!ker maar dan ga ik op vakantie
Was dit op het ok van 2008?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef xzaz het volgende:
Nee ik herinner me geen okquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef xzaz het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Hier met Safari werkt dat wel", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je FireFox gebruikt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Dat ligt aan de stemming van @Skedquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ok?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef xzaz het volgende:
okquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef xzaz het volgende:
Ik heb ook een MacBook maar Safari is pure aids.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Hier met Safari werkt dat wel", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je FireFox gebruikt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |