KloteDumf was al veel te ver doorgelopen.quote:
Zonder korstjes zeker?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik eet altijd 2 sneetjes dan met pindakaas en jam
Pindakaas en jam op beide sneetjes?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik eet altijd 2 sneetjes dan met pindakaas en jam
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:
Gelukkig is Oranje geen tienerhoertje dus de Fransen houden zich in.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef 3rr0r het volgende:
Frankrijk klapt er gelukkig niet helemaal op
smeer ze allebei op 1 dan zet ik die andere sneetje eropquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pindakaas en jam op beide sneetjes?
Ik las fransozenquote:
Wat walgelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
smeer ze allebei op 1 dan zet ik die andere sneetje erop
Ik ken nog iemand die haar sneetje altijd op een ander sneetje doet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
smeer ze allebei op 1 dan zet ik die andere sneetje erop
Dit klinkt als puur genotquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gelukkig is Oranje geen tienerhoertje dus de Fransen houden zich in.
Gelukkig, dat stelt me gerust.quote:
quote:
Dat hopen ze in de kerk ook wel eens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met korstje
ik ben toch niet 12
40 45quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer komen de fakkels op het veld?
HJ.quote:
Is mijn standaard merk, met de paplepel ingegoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |