Das mien merk.quote:
We zouden politiek erbuiten latenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:09 schreef -XOR- het volgende:
Hoevaak zou Koeman gezegd hebben: "Alles over rechts"?
Het verspringt al genoeg met al die reclame.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:09 schreef xzaz het volgende:
Waarom werkt auto laden van comments niet op mobiel?
Dan zal Frankrijk zo wel scoren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
De jongens van oranje lijken steeds meer in control te komen
Ik dacht van niet!quote:
Apple meuk en een kindercola. Zo kom je nooit bij de Big 4.quote:
Hier met Safari werkt dat wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:09 schreef xzaz het volgende:
Waarom werkt auto laden van comments niet op mobiel?
wat drink jij danquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Apple meuk en een kindercola. Zo kom je nooit bij de Big 4.
ik wil hier nu een gifje posten van een bekende FOK!ker maar dan ga ik op vakantiequote:
Maar eens proberen dan.quote:
gewoon de gok wagen joh.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil hier nu een gifje posten van een bekende FOK!ker maar dan ga ik op vakantie
okquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef xzaz het volgende:
Weten jullie nog 4-1 tegen Frankrijk op het ok
Post maar dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil hier nu een gifje posten van een bekende FOK!ker maar dan ga ik op vakantie
Was dit op het ok van 2008?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:12 schreef xzaz het volgende:
Weten jullie nog 4-1 tegen Frankrijk op het ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |