Yeahhhhh, Hoogmaquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoogma heeft de Televizier Online-videoserie gewonnen
Heftig hey.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo weer het Ewout programma van de politie in Rotterdam teruggekeken.
Pittige stad! Ietsjes anders dan Groningen
En nu Het Roer om terug kijken
En dan is het alweer bijna bedtijd.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja...ik voel me echt een boer'n trien uit een beschermd plekje
Ik vind het leuk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:04 schreef StephanL het volgende:
Goedesmorgens![]()
Eerst nu even De Augurkenkoning terug kijken
Nee hoor, aankomende week weer. Er was nu voetbal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is het seizoen van Flikken Rotterdam trouwens op?
Buh! Wat stom, had me er zo op verheugd om het te kijken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee hoor, aankomende week weer. Er was nu voetbal.
Waar ging die over?quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:51 schreef potjecreme het volgende:
De docu Onzichtbaar was mooi en is een aanrader.
Veel sterkte lieverdquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:01 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes![]()
k duik mijn bed in, voel me bleggh en grieperig.
![]()
Veel kijkplezier vanavond
Nog wat grieperig maar het is te doen. Lief dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond![]()
Bureau Rotterdam
Kees van der Spek
Hier een heel luie dag gehad, was wel even nodig heb ik het gevoel. Morgen weer een drukke dag, dus het is wel even best
@:praadje dank je wel weerHoe gaat het met jou?
Nog steeds johquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Nog wat grieperig maar het is te doen. Lief dat je het vraagt.
Jawel, net twee dagen vrij geweest en rustig aan gedaan. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog steeds johLukt het een beetje om uitziekrust te pakken?
Gelukkig maar. Er heerst een behoorlijk vervelende griep!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Jawel, net twee dagen vrij geweest en rustig aan gedaan. Komt wel goed.
Kees van der Spek op een luie dag is zo genot.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond![]()
Bureau Rotterdam
Kees van der Spek
Hier een heel luie dag gehad, was wel even nodig heb ik het gevoel. Morgen weer een drukke dag, dus het is wel even best
@:praadje dank je wel weerHoe gaat het met jou?
Ja idd! En vaak voel ik me best slim als ik dat soort verhalen hoor (geld sturen naar chatgesprekken enzo)quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Kees van der Spek op een luie dag is zo genot.
Voor het eerst in jaren! Ben uitgenodigd bij het gezin van een vriendin!quote:
Ik vier het niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd! En vaak voel ik me best slim als ik dat soort verhalen hoor (geld sturen naar chatgesprekken enzo)
[..]
Voor het eerst in jaren! Ben uitgenodigd bij het gezin van een vriendin!
En jij?
Wassup!quote:
Eyquote:
Jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik vier het niet.Leuk en voel je daar wel comfy bij?
ja hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:54 schreef Oostblokkert het volgende:
@:kree leef je nog ouwe dibbes.
Hoe staan de zaken ervoor? Uitgebreid verslag is een pré.
Hey!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Iedereen een goede dag gehad?
Nieuwe kleding altijd leuk!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vandaag nieuwe kleding gekregen voor de winter van mijn moeder!
En daarna samen geluncht in de stad
Ben nu wel moe, maar blij. Hier stagiairs en Ik Vertrek. Kijk nu Hunted terug
@:praadje dank je wel weer meid
Ja! We gaan in de herfst en in de lente altijd een keertje naar de Primark. En mijn moeder verwend me dan enorm met nieuwe kledingquote:
Beetje moe. Verder gaat het hier zijn gangetje. Wil een nieuwe bank kopen. Ben aan het rond kijkenquote:
Z'n gangetje is toch niet mis?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Beetje moe. Verder gaat het hier zijn gangetje. Wil een nieuwe bank kopen. Ben aan het rond kijken
Graag gedaan lieverd. En wat lief van je moeder. Ik heb vanavond de Augurkenkoning gekeken. Kijkt wel lekker weg.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vandaag nieuwe kleding gekregen voor de winter van mijn moeder!
En daarna samen geluncht in de stad
Ben nu wel moe, maar blij. Hier stagiairs en Ik Vertrek. Kijk nu Hunted terug
@:praadje dank je wel weer meid
Ha, ik ben ook voor een nieuwe bank aan het kijken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Beetje moe. Verder gaat het hier zijn gangetje. Wil een nieuwe bank kopen. Ben aan het rond kijken
Goedemorgen praadjequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 06:49 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
Goedemorgen Poppeltjequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 06:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goedemorgen praadje![]()
Bedankt voor de filmtip
Oh nee wat naar! Heb je veel pijn aan je gebroken vinger? Heel erg veel sterkte en doe het rustig aan... En een voorzichtige dikke knuffelquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:58 schreef StephanL het volgende:
Oops zit weer “ziek” thuis.
Gister een ongeluk gehad met de bus. Stak een kruising over gecontroleerd door stoplichten. Bijna bij de bus baan aan de overkant en terwijl ik de bocht in reed een gigantische klap. Vol een auto bij mij in de zijkant geboord. Viel zelfs van mijn stoel af op dat moment![]()
Lang verhaal kort. Schaafwonden en een verbrijzeld kootje van mijn linker middelvinger. Heb nu een spalk alleen, geen gips gelukkig.
Schrok mij een hoedje op dat moment en was een beetje verward de eerste 10 minutenmaar uiteindelijk alleen maar een gebroken vinger, dus nu herstellen. Heb op de spoedeisende hulp gisteravond, wel ergere patiënten gezien.
Wel onder blauw blauw gereden in de ambu op weg de spoedeisende hulp![]()
![]()
Gelukkig hebben we de foto’s nog https://www.haarlemsdagbl(...)e&utm_medium=organic
Bedanktquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee wat naar! Heb je veel pijn aan je gebroken vinger? Heel erg veel sterkte en doe het rustig aan... En een voorzichtige dikke knuffel
Gebroken vingers zijn extreem onpraktisch. Gelukkig heb je niet veel pijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Pijn valt op dit moment erg mee. Vooral ongemakkelijk.
Mooie Volvo busquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Pijn valt op dit moment erg mee. Vooral ongemakkelijk.
En nog een lekkere degelijke dieselbusquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja hij was mooi ja![]()
Wordt wel weer gefixed denk ik. Zo’n bus is best stevig blijkbaar
Klopt. Volgend jaar December worden we Qbuzz, met nieuwe bussen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
En nog een lekkere degelijke dieselbus
Arriva is de concessie in Friesland ook kwijt aan Qbuzzquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt. Volgend jaar December worden we Qbuzz, met nieuwe bussen.
Ja las het ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Arriva is de concessie in Friesland ook kwijt aan Qbuzz
Sterkte!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:58 schreef StephanL het volgende:
Gister een ongeluk gehad met de bus. Stak een kruising over gecontroleerd door stoplichten. Bijna bij de bus baan aan de overkant en terwijl ik de bocht in reed een gigantische klap. Vol een auto bij mij in de zijkant geboord. Viel zelfs van mijn stoel af op dat moment![]()
Lang verhaal kort. Schaafwonden en een verbrijzeld kootje van mijn linker middelvinger. Heb nu een spalk alleen, geen gips gelukkig.
Schrok mij een hoedje op dat moment en was een beetje verward de eerste 10 minutenmaar uiteindelijk alleen maar een gebroken vinger, dus nu herstellen. Heb op de spoedeisende hulp gisteravond, wel ergere patiënten gezien.
![]()
Gelukkig hebben we de foto’s nog https://www.haarlemsdagbl(...)e&utm_medium=organic
Dat was een pittige aanrijding zo aan die Audi te zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:58 schreef StephanL het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:19 schreef WcPot het volgende:
Ik had een paar weken terug met de trein laat op de avond bijna een aanrijding met een auto. Ik zag de auto aan komen rijden. En ik dacht gaat de auto nog stoppen voor de overweg. De snelheid zat er nog goed in. Zie ik de auto op het laatste moment tussen de dichte spoorbomen doorslingeren. Dat was echt enkele seconden speling.
quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was een pittige aanrijding zo aan die Audi te zien.![]()
Beterschap toegewenst.
Ja sommige zijn zo egoïstisch in het verkeerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:19 schreef WcPot het volgende:
Ik had een paar weken terug met de trein laat op de avond bijna een aanrijding met een auto. Ik zag de auto aan komenrijden. En ik dacht gaat de auto nog stoppen voor de overweg. De snelheid zat er nog goed in. Zie ik de auto op het laatste moment tussen de dichte spoorbomen doorslingeren. Dat was echt enkele seconden speling.
Pfff, dat lijkt me een stressvolle ervaring. Vol in de ankers gaat niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:19 schreef WcPot het volgende:
Ik had een paar weken terug met de trein laat op de avond bijna een aanrijding met een auto. Ik zag de auto aan komen rijden. En ik dacht gaat de auto nog stoppen voor de overweg. De snelheid zat er nog goed in. Zie ik de auto op het laatste moment tussen de dichte spoorbomen doorslingeren. Dat was echt enkele seconden speling.
Ik had geen eens tijd om te remmen toen was ik de overweg al voorbij. Je gaat er eigenlijk toch wel vanuit dat ze stoppen. Het komt ook wel eens voor dat ze snel komen aanrijden en op het laatste moment vol op de rem om toch maar te stoppen. Gelukkig schrik ik niet zo snel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pfff, dat lijkt me een stressvolle ervaring. Vol in de ankers gaat niet.
Of gewoon levensmoe…je hebt niks te vertellen als je door een trein wordt geschept.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
[..]
Ja sommige zijn zo egoïstisch in het verkeer
Denk dat ze niet eens nadenkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of gewoon levensmoe…je hebt niks te vertellen als je door een trein wordt geschept.
Sterkte. Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:58 schreef StephanL het volgende:
![]()
Officieel moet je een bijna aanrijding melden voor de statistieken van ProRail. Ik dacht ik zeg niks krijg je alleen maar weer gedoe van. Heb ik al eens eerder gehad. Wat natuurlijk goed is voor iemand die het wel nodig heeft. Maar ik zit er niet zo op te wachten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:03 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag.
Jeetje Stephan, dat is wel schrikken zeg. Gelukkig heb je er 'alleen maar' een gebroken vinger aan overgehouden. Je had heel raar kunnen vallen als je uit je stoel vliegt. Sterke![]()
WcPot, ik zou me iedere keer doodschrikken als er iemand vlak langs de overweg gaat of staat. Fijn dat jij stalen zenuwen hebt.![]()
Maak er een fijne zondag van allen
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Officieel moet je een bijna aanrijding melden voor de statistieken van ProRail. Ik dacht ik zeg niks krijg je alleen maar weer gedoe van. Heb ik al eens eerder gehad. Wat natuurlijk goed is voor iemand die het wel nodig heeft. Maar ik zit er niet zo op te wachten.
Had zeker slechter kunnen aflopen als ik denk waar ik allemaal tegen aan had kunnen knallen met mijn hoofd of schouder. Dan mag ik mij gelukkig prijzen met alleen een gebroken vinger.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:03 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag.
Jeetje Stephan, dat is wel schrikken zeg. Gelukkig heb je er 'alleen maar' een gebroken vinger aan overgehouden. Je had heel raar kunnen vallen als je uit je stoel vliegt. Sterke![]()
WcPot, ik zou me iedere keer doodschrikken als er iemand vlak langs de overweg gaat of staat. Fijn dat jij stalen zenuwen hebt.![]()
Maak er een fijne zondag van allen
Ai, dat is inderdaad geen 'mooie' breuk dan. Bereid je maar vast voor op de stank als de spalk en het verband eraf gaan na een paar weken. Die lucht vergeet ik nooit meer toen ik mijn vinger gebroken had. Is ook altijd een stuk dikker op de knokkel gebleven en een beetje scheef blijven staan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Had zeker slechter kunnen aflopen als ik denk waar ik allemaal tegen aan had kunnen knallen met mijn hoofd of schouder. Dan mag ik mij gelukkig prijzen met alleen een gebroken vinger.
Wel vervelend gebroken. Is eigenlijk een stukje af, in plaats van een mooie rechte breuk. We gaan zien wel zien hoe het over een aantal weken is.
quote:
Goedenavondquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Vanavond start Bondgenoten! Erg veel zin in
Hiquote:
quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Vanavond start Bondgenoten! Erg veel zin in
Avondquote:
Ach ik houd van zulke slechte televisiequote:Op zondag 22 oktober 2023 19:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hi![]()
Ga bondgenoten wel even opnemen. Weet nog niet wat ik er van moet vinden. Ze zitten al in de het huis zag ik
quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
en de depressie is weer eens terug van weggeweest. Hello Darkness my old friend
maar goed, we zetten de schouders eronder, uit bed overdag en niet belachelijk vroeg erin
Maja... traumatherapie maakt het niet gemakkelijker
Die staat ook op mijn lijst!quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:06 schreef StephanL het volgende:
Benieuwd naar Online criminelen ontmaskerd![]()
Avond
Even hallo posten. Dat ik morgen kan vertellen dat ik een WC pot heb begroet.quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even hallo posten. Dat ik morgen kan vertellen dat ik een WC pot heb begroet.
Dat is erg aardig Tong80quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even hallo posten. Dat ik morgen kan vertellen dat ik een WC pot heb begroet.
Hoe gaat het nu met je. Na het ongelukjequote:
Prima. Mijn rug heeft wel een optater gehad. Word soms stijf wakker en inspanning doet pijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je. Na het ongelukje
Oh bah het is echt wel een flinke klap geweest dusquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Prima. Mijn rug heeft wel een optater gehad. Word soms stijf wakker en inspanning doet pijn.
Met mijn vinger gaat ook goed. Doet geen pijn, alleen een beetje ongemakkelijk.
Vanmorgen op kantoor geweest. Zal wel binnenkort vervangen werk moeten doen voor een paar weekjes.
Ja. Had echt verwacht dat mijn vinger meer pijn zou doen. Soms voel ik het niet eens. Het is dat ik die spalk om heb anders zou ik niet denken dat die gebroken isquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah het is echt wel een flinke klap geweest dus![]()
Gelukkig doet je vinger geen pijn
Sterkte!
Ja, en gespalkte vingers zijn erg onhandig. Blijft overal achter hangen, is mijn ervaring tenminstequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Had echt verwacht dat mijn vinger meer pijn zou doen. Soms voel ik het niet eens. Het is dat ik die spalk om heb anders zou ik niet denken dat die gebroken is![]()
Bedankt
Dat is tijdens het knutselen ook niet zo handigquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, en gespalkte vingers zijn erg onhandig. Blijft overal achter hangen, is mijn ervaring tenminste
Nopequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is tijdens het knutselen ook niet zo handig
Het is wel even wennen. Zaterdag moest ik even ontdekken hoe ik alles moest doen zonder teveel kracht te zetten met links,quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, en gespalkte vingers zijn erg onhandig. Blijft overal achter hangen, is mijn ervaring tenminste
Ja vond hem wel goed. Zeker goede serie denk ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kijk dat programma van die cybercriminelen terug. Goede serie!
Geen kattenpis nee in Rotterdamquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:27 schreef praadje het volgende:
Heftige zaken allemaal weer in Bureau Rotterdam
Ja idd...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:27 schreef praadje het volgende:
Heftige zaken allemaal weer in Bureau Rotterdam
Ja, het is inderdaad heel pittig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
weet niet of ik volgende keer weer moet kijken
Dacht een avondje ramptoerisme, maar dit is wel een van de pittigste seizoenen
Jij ook fijne dat.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Weer een nieuwe dag. Dadelijk naar de psychiater
Vanavond weer de nodige televisie
En nu even wakker worden. Om negen uur de de deur uit
Fijne dat iedereen
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:05 schreef praadje het volgende:
Lieverds, het gaat even niet zo lekker. Dus de komende dagen even geen tv gids. Hopelijk tot na het weekend
Veel sterkte lieverdquote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:05 schreef praadje het volgende:
Lieverds, het gaat even niet zo lekker. Dus de komende dagen even geen tv gids. Hopelijk tot na het weekend
Hou je taai!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:05 schreef praadje het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:05 schreef praadje het volgende:
Welke?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gaat iemand van jullie dat nieuwe SBS programma kijken?
Waar is mijn erfenisquote:
Sterkte / beterschapquote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:05 schreef praadje het volgende:
Beetje Mr Frank Visser niveau maar dan over erfenissenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh die! dat lijkt me verschrikkelijk
maar jij veel plezier ermee
Ja dat beeld had ik er ook van. Alleen ben niet goed met dat soort programma's.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Beetje Mr Frank Visser niveau maar dan over erfenissen
Goed dat je voor jezelf kiest.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:05 schreef praadje het volgende:
Oeh klinkt goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:16 schreef potjecreme het volgende:
Vandaag lekker lasagne eten. Wat staat er bij jullie op het menu?
Heb Below Deck op de achtergrond en ben op de laptop bezigquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Was zeker lekker!
Nu Flikken Rotterdam kijken, eens zien of het me lukt om het te volgen
Dat is een van mijn favoriete series. Moet helaas tot dinsdag wachten voor een nieuwe afleveringquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb Below Deck op de achtergrond en ben op de laptop bezig
Vond het fijn dat ze twee afleveringen achter elkaar uitzonden. Toen was het makkelijk bij te houden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een van mijn favoriete series. Moet helaas tot dinsdag wachten voor een nieuwe aflevering
Ik heb altijd moeite met het volgen van "echte series", om de een of andere reden houd ik de verhaallijn niet vast
Below Deck? Ach... ik ben elke week blij als het dinsdag is en ik weer kan kijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 21:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vond het fijn dat ze twee afleveringen achter elkaar uitzonden. Toen was het makkelijk bij te houden.
Kut. Goeiemorgenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hoe gaat het met iedereen?
Dat klinkt niet goed. Wel vroeg wakker.quote:
Ja vroeg wakker. En ga zo weer liggenquote:Op zondag 29 oktober 2023 08:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Wel vroeg wakker.
Goedemorgen allen![]()
Balenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Serieus, de buurman is weer aan het klussen
En ik ben moe door die hond
Ook nog in de nacht. En buren snappen er zeker niks van.quote:Op zondag 29 oktober 2023 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja vannacht, en nu weer
En dat is zwaar irritant
Ze reageren nooit op hun deurbel en zo. Dus ik krijg niet eens de kans het uit te leggenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ook nog in de nacht. En buren snappen er zeker niks van.
Mijn accu is nu wel leegquote:
Hier lekker met dekentje op de bank.Weet nog niet wat ik ga kijken. Pas met nieuwe baan begonnen. Dan is je accu ook leeg einde van de dag.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn accu is nu wel leeg
maar dat geeft niet. Lekker onderuit naar de televisie staren
Hoe gaat het met jou en wat staat op jouw programma?
Ja idd! Wel leuk?quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier lekker met dekentje op de bank.Weet nog niet wat ik ga kijken. Pas met nieuwe baan begonnen. Dan is je accu ook leeg einde van de dag.
Goed gedaan vrouwkequote:
Oh, dat vergt wel energie een nieuwe baan. Lekker bijkomen en relaxen dan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier lekker met dekentje op de bank.Weet nog niet wat ik ga kijken. Pas met nieuwe baan begonnen. Dan is je accu ook leeg einde van de dag.
Ik vind het super tof dat je weer een rooster post. Wel een beetje op jezelf letten he! Je werk waardeer ik enorm! Dus dank je welquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
We zijn er weer, niet optimaal maar het moet maar.
Ja... was echt even pittig, maar het is weer geluktquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed gedaan vrouwke
[..]
Oh, dat vergt wel energie een nieuwe baan. Lekker bijkomen en relaxen dan.
Wat ontzettend liefquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het super tof dat je weer een rooster post. Wel een beetje op jezelf letten he! Je werk waardeer ik enorm! Dus dank je wel
[..]
Ja... was echt even pittig, maar het is weer geluktNu lekker chillen
Hmm ben daar nog niet uit. Komt ook omdat mij nog niet helemaal duidelijk is wat mijn rol is in het team 😅quote:
Doe rustig aan! Bedankt voor de tv gidsquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:01 schreef praadje het volgende:
Ja lekker bijkomen. Werkte onregelmatig. Ook weer wennen aan gewoon kantoortijden. Voelt een beetje and gevangen. Onregelmatig lijkt meer vrijheid te geven.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed gedaan vrouwke
[..]
Oh, dat vergt wel energie een nieuwe baan. Lekker bijkomen en relaxen dan.
Graag gedaan lieverd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Doe rustig aan! Bedankt voor de tv gids
Ja, dat is zeker wel wennen en heel anders dan onregelmatig. Hopelijk heb je je draai snel gevonden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja lekker bijkomen. Werkte onregelmatig. Ook weer wennen aan gewoon kantoortijden. Voelt een beetje and gevangen. Onregelmatig lijkt meer vrijheid te geven.
Ik probeer wakker te blijven en ga maar even puzzelen. Straks op de achtergrond Zarra. Nu even Oogappels terugkijken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:19 schreef potjecreme het volgende:
Misschien droomhuis gezocht kijken straks.
Oh dat is lastig! Duim voor het beste voor jequote:Op maandag 30 oktober 2023 18:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hmm ben daar nog niet uit. Komt ook omdat mij nog niet helemaal duidelijk is wat mijn rol is in het team 😅
quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavondquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het super tof dat je weer een rooster post. Wel een beetje op jezelf letten he! Je werk waardeer ik enorm! Dus dank je wel
[..]
Ja... was echt even pittig, maar het is weer geluktNu lekker chillen
Ja leuk heyquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Druk aan het schilderen en tussen de droogmomenten door kijk ik naar de Augurkenkoning. Wat een enig programma
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:56 schreef potjecreme het volgende:
Ben nog niet zo lang thuis. Ben Midsomer Murders aan het kijken.
Ik kijk nu naar Kees van der Spekquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bedankt! Jij lekker serie aan het kijken?
is Kees een herhaling?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk nu naar Kees van der Spek
En ik ga nog naar Bureau Rotterdam kijken
En naar Massa is Kassa
En net naar Bondgenoten gekeken
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij niet (?) over een methanolvergiftiging
Later maar eens terugkijken.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 1 november 2023 18:38 schreef potjecreme het volgende:
Als ik de energie heb, Bromet vanavond.
Ik weet ook nog dat ik dat Kampprogramma niet zo heel erg leuk vond. En leuk, je huisje in kerstsferen, geeft toch altijd een beetje een warm gevoel.quote:Op woensdag 1 november 2023 14:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemiddag
Hier een beetje een offday, maar wel mijn huis in kerstsferen gebracht.
Vanavond Hunted kijken en Het Perfecte Plaatje
Misschien dat Kampprogramma, maar ik herinner me dat ik het niet zoveel aan vond
Als ik de energie heb kijk ik Oogappels maar ik denk dat ik heel heel vroeg ga slapen. Lange dag gehad en nog 3 te gaan.quote:Op woensdag 1 november 2023 18:38 schreef potjecreme het volgende:
Als ik de energie heb, Bromet vanavond.
Ja... ik vond het nogal saai en haast een reclame over kampbewonersquote:Op woensdag 1 november 2023 19:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik weet ook nog dat ik dat Kampprogramma niet zo heel erg leuk vond. En leuk, je huisje in kerstsferen, geeft toch altijd een beetje een warm gevoel.
Ja ben ook moe. Was vroeg wakker vandaag.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Als ik de energie heb kijk ik Oogappels maar ik denk dat ik heel heel vroeg ga slapen. Lange dag gehad en nog 3 te gaan.
Samen lekker vroeg onder de wol dan maar.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:07 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja ben ook moe. Was vroeg wakker vandaag.
Klinkt als een goed planquote:Op woensdag 1 november 2023 19:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Samen lekker vroeg onder de wol dan maar.
quote:Op donderdag 2 november 2023 07:47 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 2 november 2023 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag trauma, helaas, en daarna lekker chillen.
Vanavond Augurkenkoning kijken. En verder lekker series of films kijken en haken
comeback van dit Regio SF, en een hele sterke comeback als je het mij vraagt, qua liedjesquote:1. Friesland - Melissa Pander - Foarby (leuke show opener en heel erg fries, hele sympathieke charismatische meid ook)
2. Overijssel - Leon Moorman - Dat Ik Leef (nogal een culticoon in hun provincie, probeerde ook voor Nederland op het ESF uit te komen in 2022, hele energieke performer, heeft advies overigens gekregen van Teach-In's Getty Kaspers)
3. Gelderland - AleXingt - Treinreis (enig fan van Boudewijn de Groot vind dit helemaal super geweldig, een magisch verhaal over de alledaagse reis in de trein, beetje vibes van Boudewijn maar ook heel erg Rob de Nijs achtig, in hun vakjury zit Emile Hartkamp, bekend van het schrijven van vele hits voor vele grote namen in ons land)
4. Zeeland - Smaakstof - Nacht van de Nacht (als je denkt is dit nu Blof in vermomming, zou idd kunnen maar die sound van Blof is gewoon zo erg zeelands, dat ze nog zo'n zelfde soort band hebben, heel vermakelijk catchy liedje)
5. Drenthe - Lisa Harms - Tot de Zun Uut Giet (bij het intro stukje moet je eerst aan de last post denken van een dodenherdenking misschien, maar al met al heel melancholisch lied, leuke sympathieke meid ook)
6. Limburg - Emmy Ackermans - 'T Letste Rundje (keertje wat anders limburgs dan Rowwen Heze, heel gevoelig en mierzoet lied, kan het zomaar gewoon heel goed gaan doen)
7. Rijnmond - Remedy - Nooit is het Genoeg (heel erg Junior SF pop maar ook vibes van Kinderen voor Kinderen achtige pop, in zo'n sterk jaar als deze lijkt het me sterk dat dit het goed gaat doen maar je weet nooit natuurlijk)
8. Utrecht - Melanie Ryan - Achterom (onze gastprovincie, heel modern met een singer-songwriter, beetje een nederlandse colbie caillat achtig inzending)
9. Noord Brabant - Sam & Merijn Knoop - Proost op het Leven (mijn provincie nu, heel nostalgische oldschool nederpop sound, doet je denken aan Frans Halsema of Wim Sonneveld maar ook heel erg Guus Meeuwis, kan het goed doen bij de jury denk ik)
10. Groningen - Wat Aans! - Wakker in Grunn (groningse soort jeugd van tegenwoordig met een hele stevige raplied in het gronings, ook wat verwijzingen naar de Formule 1, en waarom groningen de leukste provincie is)
11. Flevoland - Abtin Salem - Kleurenblind (flevoland's eigen ed sheeran, hele goede oorwurm van een uptempo nummer, kan zomaar de winnaar worden)
12. Noord Holland - Emma Koning - Mag het Licht nog een keer aan (gevoelig klein liedje, met de juiste staging zou dit best eens kunnen verrassen en hoge ogen gooien)
13. West - LIEN - Waar Ben Je Dan? (swingend pop liedje maar het lijkt ook alsof je naar een musical lied zit te luisteren, kan zomaar met de juiste performance ook het heel goed gaan doen)
Oh shit meisquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:32 schreef praadje het volgende:
![]()
Hier wat minder. Positief getest op corona en ik ben er goed ziek van.
quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:32 schreef praadje het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:32 schreef praadje het volgende:
![]()
Sterkte Praadjequote:Op zaterdag 4 november 2023 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Terug van de beurs, was erg leuk, door drukte en vergeten medicijnen ben ik gesloopt. Maar ook enorm verwend. Wachten op de Chinees en verder niks meer vandaag
Ach wat ellendig praädje. Sterkte en beterschap meiske xquote:Op zaterdag 4 november 2023 17:32 schreef praadje het volgende:
![]()
hier ook. Deze katten mogen niet gefokt meer wordenquote:
Beterschap praadje, hopelijk ben je gauw weer de oude.quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:32 schreef praadje het volgende:
![]()
Bleghh, niet zo best nog. Heel veel slapen.quote:Op zondag 5 november 2023 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je wel lieve @:praadje
Hoe gaat het?
Arme meid... neem je rustquote:Op zondag 5 november 2023 16:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Bleghh, niet zo best nog. Heel veel slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |