Yeahhhhh, Hoogmaquote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoogma heeft de Televizier Online-videoserie gewonnen
Heftig hey.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo weer het Ewout programma van de politie in Rotterdam teruggekeken.
Pittige stad! Ietsjes anders dan Groningen
En nu Het Roer om terug kijken
En dan is het alweer bijna bedtijd.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja...ik voel me echt een boer'n trien uit een beschermd plekje
Ik vind het leuk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:04 schreef StephanL het volgende:
Goedesmorgens![]()
Eerst nu even De Augurkenkoning terug kijken
Nee hoor, aankomende week weer. Er was nu voetbal.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is het seizoen van Flikken Rotterdam trouwens op?
Buh! Wat stom, had me er zo op verheugd om het te kijken.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee hoor, aankomende week weer. Er was nu voetbal.
Waar ging die over?quote:Op zondag 15 oktober 2023 13:51 schreef potjecreme het volgende:
De docu Onzichtbaar was mooi en is een aanrader.
Veel sterkte lieverdquote:Op zondag 15 oktober 2023 17:01 schreef praadje het volgende:
Alvast een goedenavond schatjes![]()
k duik mijn bed in, voel me bleggh en grieperig.
![]()
Veel kijkplezier vanavond
Nog wat grieperig maar het is te doen. Lief dat je het vraagt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond![]()
Bureau Rotterdam
Kees van der Spek
Hier een heel luie dag gehad, was wel even nodig heb ik het gevoel. Morgen weer een drukke dag, dus het is wel even best
@:praadje dank je wel weerHoe gaat het met jou?
Nog steeds johquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Nog wat grieperig maar het is te doen. Lief dat je het vraagt.
Jawel, net twee dagen vrij geweest en rustig aan gedaan. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog steeds johLukt het een beetje om uitziekrust te pakken?
Gelukkig maar. Er heerst een behoorlijk vervelende griep!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Jawel, net twee dagen vrij geweest en rustig aan gedaan. Komt wel goed.
Kees van der Spek op een luie dag is zo genot.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond![]()
Bureau Rotterdam
Kees van der Spek
Hier een heel luie dag gehad, was wel even nodig heb ik het gevoel. Morgen weer een drukke dag, dus het is wel even best
@:praadje dank je wel weerHoe gaat het met jou?
Ja idd! En vaak voel ik me best slim als ik dat soort verhalen hoor (geld sturen naar chatgesprekken enzo)quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Kees van der Spek op een luie dag is zo genot.
Voor het eerst in jaren! Ben uitgenodigd bij het gezin van een vriendin!quote:
Ik vier het niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd! En vaak voel ik me best slim als ik dat soort verhalen hoor (geld sturen naar chatgesprekken enzo)
[..]
Voor het eerst in jaren! Ben uitgenodigd bij het gezin van een vriendin!
En jij?
Wassup!quote:
Eyquote:
Jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:21 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik vier het niet.Leuk en voel je daar wel comfy bij?
ja hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:54 schreef Oostblokkert het volgende:
@:kree leef je nog ouwe dibbes.
Hoe staan de zaken ervoor? Uitgebreid verslag is een pré.
Hey!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Iedereen een goede dag gehad?
Nieuwe kleding altijd leuk!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vandaag nieuwe kleding gekregen voor de winter van mijn moeder!
En daarna samen geluncht in de stad
Ben nu wel moe, maar blij. Hier stagiairs en Ik Vertrek. Kijk nu Hunted terug
@:praadje dank je wel weer meid
Ja! We gaan in de herfst en in de lente altijd een keertje naar de Primark. En mijn moeder verwend me dan enorm met nieuwe kledingquote:
Beetje moe. Verder gaat het hier zijn gangetje. Wil een nieuwe bank kopen. Ben aan het rond kijkenquote:
Z'n gangetje is toch niet mis?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Beetje moe. Verder gaat het hier zijn gangetje. Wil een nieuwe bank kopen. Ben aan het rond kijken
Graag gedaan lieverd. En wat lief van je moeder. Ik heb vanavond de Augurkenkoning gekeken. Kijkt wel lekker weg.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Vandaag nieuwe kleding gekregen voor de winter van mijn moeder!
En daarna samen geluncht in de stad
Ben nu wel moe, maar blij. Hier stagiairs en Ik Vertrek. Kijk nu Hunted terug
@:praadje dank je wel weer meid
Ha, ik ben ook voor een nieuwe bank aan het kijken.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Beetje moe. Verder gaat het hier zijn gangetje. Wil een nieuwe bank kopen. Ben aan het rond kijken
Goedemorgen praadjequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 06:49 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Maak er een fijne dag van
Goedemorgen Poppeltjequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 06:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goedemorgen praadje![]()
Bedankt voor de filmtip
Oh nee wat naar! Heb je veel pijn aan je gebroken vinger? Heel erg veel sterkte en doe het rustig aan... En een voorzichtige dikke knuffelquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 11:58 schreef StephanL het volgende:
Oops zit weer “ziek” thuis.
Gister een ongeluk gehad met de bus. Stak een kruising over gecontroleerd door stoplichten. Bijna bij de bus baan aan de overkant en terwijl ik de bocht in reed een gigantische klap. Vol een auto bij mij in de zijkant geboord. Viel zelfs van mijn stoel af op dat moment![]()
Lang verhaal kort. Schaafwonden en een verbrijzeld kootje van mijn linker middelvinger. Heb nu een spalk alleen, geen gips gelukkig.
Schrok mij een hoedje op dat moment en was een beetje verward de eerste 10 minutenmaar uiteindelijk alleen maar een gebroken vinger, dus nu herstellen. Heb op de spoedeisende hulp gisteravond, wel ergere patiënten gezien.
Wel onder blauw blauw gereden in de ambu op weg de spoedeisende hulp![]()
![]()
Gelukkig hebben we de foto’s nog https://www.haarlemsdagbl(...)e&utm_medium=organic
Bedanktquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee wat naar! Heb je veel pijn aan je gebroken vinger? Heel erg veel sterkte en doe het rustig aan... En een voorzichtige dikke knuffel
Gebroken vingers zijn extreem onpraktisch. Gelukkig heb je niet veel pijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Pijn valt op dit moment erg mee. Vooral ongemakkelijk.
Mooie Volvo busquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Pijn valt op dit moment erg mee. Vooral ongemakkelijk.
En nog een lekkere degelijke dieselbusquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja hij was mooi ja![]()
Wordt wel weer gefixed denk ik. Zo’n bus is best stevig blijkbaar
Klopt. Volgend jaar December worden we Qbuzz, met nieuwe bussen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
En nog een lekkere degelijke dieselbus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |