Hmm ben daar nog niet uit. Komt ook omdat mij nog niet helemaal duidelijk is wat mijn rol is in het team 😅quote:
Doe rustig aan! Bedankt voor de tv gidsquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
We zijn er weer, niet optimaal maar het moet maar.
Ja lekker bijkomen. Werkte onregelmatig. Ook weer wennen aan gewoon kantoortijden. Voelt een beetje and gevangen. Onregelmatig lijkt meer vrijheid te geven.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Goed gedaan vrouwke
[..]
Oh, dat vergt wel energie een nieuwe baan. Lekker bijkomen en relaxen dan.
Graag gedaan lieverd.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Doe rustig aan! Bedankt voor de tv gids
Ja, dat is zeker wel wennen en heel anders dan onregelmatig. Hopelijk heb je je draai snel gevonden.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja lekker bijkomen. Werkte onregelmatig. Ook weer wennen aan gewoon kantoortijden. Voelt een beetje and gevangen. Onregelmatig lijkt meer vrijheid te geven.
Ik probeer wakker te blijven en ga maar even puzzelen. Straks op de achtergrond Zarra. Nu even Oogappels terugkijken.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:19 schreef potjecreme het volgende:
Misschien droomhuis gezocht kijken straks.
Oh dat is lastig! Duim voor het beste voor jequote:Op maandag 30 oktober 2023 18:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hmm ben daar nog niet uit. Komt ook omdat mij nog niet helemaal duidelijk is wat mijn rol is in het team 😅
quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
We zijn er weer, niet optimaal maar het moet maar.
Goedenavondquote:Op maandag 30 oktober 2023 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het super tof dat je weer een rooster post. Wel een beetje op jezelf letten he! Je werk waardeer ik enorm! Dus dank je wel
[..]
Ja... was echt even pittig, maar het is weer geluktNu lekker chillen
Ja leuk heyquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi
Druk aan het schilderen en tussen de droogmomenten door kijk ik naar de Augurkenkoning. Wat een enig programma
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:56 schreef potjecreme het volgende:
Ben nog niet zo lang thuis. Ben Midsomer Murders aan het kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |