abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211032779
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 20:52 schreef StephanL het volgende:

[..]
Klopt. Volgend jaar December worden we Qbuzz, met nieuwe bussen.
Arriva is de concessie in Friesland ook kwijt aan Qbuzz
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_211032833
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 20:57 schreef WcPot het volgende:

[..]
Arriva is de concessie in Friesland ook kwijt aan Qbuzz
Ja las het ja.

Qbuzz timmert aardig aan de weg.
pi_211032985
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 11:58 schreef StephanL het volgende:
Oops zit weer “ziek” thuis.

Gister een ongeluk gehad met de bus. Stak een kruising over gecontroleerd door stoplichten. Bijna bij de bus baan aan de overkant en terwijl ik de bocht in reed een gigantische klap. Vol een auto bij mij in de zijkant geboord. Viel zelfs van mijn stoel af op dat moment :')

Lang verhaal kort. Schaafwonden en een verbrijzeld kootje van mijn linker middelvinger. Heb nu een spalk alleen, geen gips gelukkig.

Schrok mij een hoedje op dat moment en was een beetje verward de eerste 10 minuten :P maar uiteindelijk alleen maar een gebroken vinger, dus nu herstellen. Heb op de spoedeisende hulp gisteravond, wel ergere patiënten gezien.

Wel onder blauw blauw gereden in de ambu op weg de spoedeisende hulp ^O^ _O_

Gelukkig hebben we de foto’s nog https://www.haarlemsdagbl(...)e&utm_medium=organic :P
Sterkte!
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:10:10 #104
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_211033024
quote:

Gister een ongeluk gehad met de bus. Stak een kruising over gecontroleerd door stoplichten. Bijna bij de bus baan aan de overkant en terwijl ik de bocht in reed een gigantische klap. Vol een auto bij mij in de zijkant geboord. Viel zelfs van mijn stoel af op dat moment :')

Lang verhaal kort. Schaafwonden en een verbrijzeld kootje van mijn linker middelvinger. Heb nu een spalk alleen, geen gips gelukkig.

Schrok mij een hoedje op dat moment en was een beetje verward de eerste 10 minuten :P maar uiteindelijk alleen maar een gebroken vinger, dus nu herstellen. Heb op de spoedeisende hulp gisteravond, wel ergere patiënten gezien.

Gelukkig hebben we de foto’s nog https://www.haarlemsdagbl(...)e&utm_medium=organic :P
Dat was een pittige aanrijding zo aan die Audi te zien. :@

Beterschap toegewenst.
pi_211033165
Ik had een paar weken terug met de trein laat op de avond bijna een aanrijding met een auto. Ik zag de auto aan komen rijden. En ik dacht gaat de auto nog stoppen voor de overweg. De snelheid zat er nog goed in. Zie ik de auto op het laatste moment tussen de dichte spoorbomen doorslingeren. Dat was echt enkele seconden speling.
pi_211033202
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 21:19 schreef WcPot het volgende:
Ik had een paar weken terug met de trein laat op de avond bijna een aanrijding met een auto. Ik zag de auto aan komen rijden. En ik dacht gaat de auto nog stoppen voor de overweg. De snelheid zat er nog goed in. Zie ik de auto op het laatste moment tussen de dichte spoorbomen doorslingeren. Dat was echt enkele seconden speling.
:o
sommigen zijn zo onvoorzichtig
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:38:44 #107
311468 Van_Poppel
pi_211033410
Flodder op RTL7 w/
pi_211033486
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 21:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Sterkte!
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Dat was een pittige aanrijding zo aan die Audi te zien. :@

Beterschap toegewenst.
Bedankt
quote:
Ik had een paar weken terug met de trein laat op de avond bijna een aanrijding met een auto. Ik zag de auto aan komen ^O^ rijden. En ik dacht gaat de auto nog stoppen voor de overweg. De snelheid zat er nog goed in. Zie ik de auto op het laatste moment tussen de dichte spoorbomen doorslingeren. Dat was echt enkele seconden speling.
Ja sommige zijn zo egoïstisch in het verkeer :')
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:45:17 #109
311468 Van_Poppel
pi_211033494
quote:
Pfff, dat lijkt me een stressvolle ervaring. Vol in de ankers gaat niet. :X
pi_211033539
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Pfff, dat lijkt me een stressvolle ervaring. Vol in de ankers gaat niet. :X
Ik had geen eens tijd om te remmen toen was ik de overweg al voorbij. Je gaat er eigenlijk toch wel vanuit dat ze stoppen. Het komt ook wel eens voor dat ze snel komen aanrijden en op het laatste moment vol op de rem om toch maar te stoppen. Gelukkig schrik ik niet zo snel. :)
  zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:47:52 #111
311468 Van_Poppel
pi_211033542
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 21:44 schreef StephanL het volgende:

[..]
[..]
Bedankt
[..]
Ja sommige zijn zo egoïstisch in het verkeer :')
Of gewoon levensmoe…je hebt niks te vertellen als je door een trein wordt geschept.
pi_211033664
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Of gewoon levensmoe…je hebt niks te vertellen als je door een trein wordt geschept.
Denk dat ze niet eens nadenken
pi_211036997
Goedemorgen :W
pi_211037006
Goedemorgen :)

Net een ontbijtje achter de knieën en als het licht is boven knutselen.
  zondag 22 oktober 2023 @ 08:39:20 #115
311468 Van_Poppel
pi_211037059
Morgen allen :W
pi_211037068
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 08:39 schreef Van_Poppel het volgende:
PoppelGod _O_
  zondag 22 oktober 2023 @ 08:42:05 #117
311468 Van_Poppel
pi_211037069
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 08:41 schreef WcPot het volgende:

[..]
PoppelGod _O_
WcGod :W
pi_211037084
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 08:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Goedemorgen :*
  Trouwste user 2022 zondag 22 oktober 2023 @ 11:54:14 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_211038126
quote:

Sterkte. Goeiemorgen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211038241
Goedemiddag.

Jeetje Stephan, dat is wel schrikken zeg. Gelukkig heb je er 'alleen maar' een gebroken vinger aan overgehouden. Je had heel raar kunnen vallen als je uit je stoel vliegt. Sterke :*

WcPot, ik zou me iedere keer doodschrikken als er iemand vlak langs de overweg gaat of staat. Fijn dat jij stalen zenuwen hebt. _O_

Maak er een fijne zondag van allen O+
pi_211038310
quote:
99s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:03 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag.

Jeetje Stephan, dat is wel schrikken zeg. Gelukkig heb je er 'alleen maar' een gebroken vinger aan overgehouden. Je had heel raar kunnen vallen als je uit je stoel vliegt. Sterke :*

WcPot, ik zou me iedere keer doodschrikken als er iemand vlak langs de overweg gaat of staat. Fijn dat jij stalen zenuwen hebt. _O_

Officieel moet je een bijna aanrijding melden voor de statistieken van ProRail. Ik dacht ik zeg niks krijg je alleen maar weer gedoe van. Heb ik al eens eerder gehad. Wat natuurlijk goed is voor iemand die het wel nodig heeft. Maar ik zit er niet zo op te wachten. :)
pi_211038333
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:09 schreef WcPot het volgende:

[..]
Officieel moet je een bijna aanrijding melden voor de statistieken van ProRail. Ik dacht ik zeg niks krijg je alleen maar weer gedoe van. Heb ik al eens eerder gehad. Wat natuurlijk goed is voor iemand die het wel nodig heeft. Maar ik zit er niet zo op te wachten. :)
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja.
pi_211038714
quote:
99s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:03 schreef praadje het volgende:
Goedemiddag.

Had zeker slechter kunnen aflopen als ik denk waar ik allemaal tegen aan had kunnen knallen met mijn hoofd of schouder. Dan mag ik mij gelukkig prijzen met alleen een gebroken vinger.

Wel vervelend gebroken. Is eigenlijk een stukje af, in plaats van een mooie rechte breuk. We gaan zien wel zien hoe het over een aantal weken is.
pi_211038808
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 12:44 schreef StephanL het volgende:

[..]
Had zeker slechter kunnen aflopen als ik denk waar ik allemaal tegen aan had kunnen knallen met mijn hoofd of schouder. Dan mag ik mij gelukkig prijzen met alleen een gebroken vinger.

Wel vervelend gebroken. Is eigenlijk een stukje af, in plaats van een mooie rechte breuk. We gaan zien wel zien hoe het over een aantal weken is.
Ai, dat is inderdaad geen 'mooie' breuk dan. Bereid je maar vast voor op de stank als de spalk en het verband eraf gaan na een paar weken. Die lucht vergeet ik nooit meer toen ik mijn vinger gebroken had. Is ook altijd een stuk dikker op de knokkel gebleven en een beetje scheef blijven staan. :X
pi_211042896
De tv-gids van vandaag; Zondag

Diversen;
20.23; Boer zoekt vrouw Europa NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/boer-zoekt-vrouw-europa
21.35; Wie denk je wel dat je bent? NPO1 https://www.tvgids.nl/informatief/wie-denk-je-wel-dat-je-bent

Documentaire/Reportage/Informatief;
20.18; Dokter Ruben NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/dokter-ruben
20.21; College tour verkiezingsdebat NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/college-tour-verkiezingsdebat
22.09; Pointer NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/pointer

Serie;
20.24; De Poli NPO3 https://www.tvgids.nl/serie/de-poli

Amusement;
20.00; Expeditie Robinson RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/expeditie-robinson
21.30; De Bondgenoten SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/de-bondgenoten

Aktueel;
21.30; Nieuwsuur NPO2
21.30; Renze op zondag RTL4

@WcPot
@Ole
@Tassendief
@potjecreme
@Oostblokkert
@StephanL
@monkyyy
Snowsquall O+