Goed bezig!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even hallo posten. Dat ik morgen kan vertellen dat ik een WC pot heb begroet.
Dat is erg aardig Tong80quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even hallo posten. Dat ik morgen kan vertellen dat ik een WC pot heb begroet.
Hoe gaat het nu met je. Na het ongelukjequote:
Prima. Mijn rug heeft wel een optater gehad. Word soms stijf wakker en inspanning doet pijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je. Na het ongelukje
Oh bah het is echt wel een flinke klap geweest dusquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Prima. Mijn rug heeft wel een optater gehad. Word soms stijf wakker en inspanning doet pijn.
Met mijn vinger gaat ook goed. Doet geen pijn, alleen een beetje ongemakkelijk.
Vanmorgen op kantoor geweest. Zal wel binnenkort vervangen werk moeten doen voor een paar weekjes.
Ja. Had echt verwacht dat mijn vinger meer pijn zou doen. Soms voel ik het niet eens. Het is dat ik die spalk om heb anders zou ik niet denken dat die gebroken isquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh bah het is echt wel een flinke klap geweest dus![]()
Gelukkig doet je vinger geen pijn
Sterkte!
Ja, en gespalkte vingers zijn erg onhandig. Blijft overal achter hangen, is mijn ervaring tenminstequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Had echt verwacht dat mijn vinger meer pijn zou doen. Soms voel ik het niet eens. Het is dat ik die spalk om heb anders zou ik niet denken dat die gebroken is![]()
Bedankt
Dat is tijdens het knutselen ook niet zo handigquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, en gespalkte vingers zijn erg onhandig. Blijft overal achter hangen, is mijn ervaring tenminste
Nopequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is tijdens het knutselen ook niet zo handig
Het is wel even wennen. Zaterdag moest ik even ontdekken hoe ik alles moest doen zonder teveel kracht te zetten met links,quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, en gespalkte vingers zijn erg onhandig. Blijft overal achter hangen, is mijn ervaring tenminste
Ja vond hem wel goed. Zeker goede serie denk ik.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kijk dat programma van die cybercriminelen terug. Goede serie!
Geen kattenpis nee in Rotterdamquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:27 schreef praadje het volgende:
Heftige zaken allemaal weer in Bureau Rotterdam
Ja idd...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:27 schreef praadje het volgende:
Heftige zaken allemaal weer in Bureau Rotterdam
Ja, het is inderdaad heel pittig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
weet niet of ik volgende keer weer moet kijken
Dacht een avondje ramptoerisme, maar dit is wel een van de pittigste seizoenen
Jij ook fijne dat.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Weer een nieuwe dag. Dadelijk naar de psychiater
Vanavond weer de nodige televisie
En nu even wakker worden. Om negen uur de de deur uit
Fijne dat iedereen
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:05 schreef praadje het volgende:
Lieverds, het gaat even niet zo lekker. Dus de komende dagen even geen tv gids. Hopelijk tot na het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |