Jou wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Missen jullie Tjacka en mij?
Dit moet een record zijn van de laatste weken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een topic in 7 uur vol. Tong zal trots zijn.
Slaap lekker.
Dat is het effect van kattenplaatjes!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slaap lekker.
Onderschat de aanwezigheid van user Oriente niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is het effect van kattenplaatjes!
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onderschat de aanwezigheid van user Oriente niet.
Goedenavondquote:
Goedenavond Coco.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond.
Kijk je morgenavond mee?
Ik zou het in ieder geval heel gezellig vinden!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedenavond Coco.
Kleine kans. Denk het niet.
Kan jij niet gewoon aids krijgen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent hier toch gewoon
Ga eens een jaar weg dan zullen we het vanzelf merken
Dan ga ik mijn best doen!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval heel gezellig vinden!
Dan doe ik mijn best om voor een verrassing tijdens de rust te zorgen!quote:
Gohquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:04 schreef GGMM het volgende:
Die post stond nog geen 2 seconde en de like van @:oriente zat er al op
Gohquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:04 schreef GGMM het volgende:
Die post stond nog geen 2 seconde en de like van @:oriente zat er al op
Werkt alleen als het geen act is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:09 schreef Tjacka het volgende:
nouja doe ik een keer stoer en word ik genegeerd
namenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werkt alleen als het geen act is.
Coco weet misschien niet zo goed hoe dat werkt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo toevallig is dat niet als je haar net quote toch
Wat jammer voor Tong dat hij precies niet online was op het moment dat er wel veel gepost werd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Slaap lekker.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Missen jullie Tjacka en mij?
@Coco weet wel meer niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Coco weet misschien niet zo goed hoe dat werkt.
Lees jij de SC terug?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:14 schreef fetX het volgende:
Was een drukke avond in de SC.
Jammer dat @:tong80 er niet bij was om het mee te maken.
Niet door het bed zakken maat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:25 schreef Zoon_John het volgende:
Ik wens jullie allemaal een fijne nachtrust.
Geveegd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:36 schreef KingRoland het volgende:
ben net terug en weer grimmig sfeertje
man man man
Très bien, Emile.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Helft collega's heeft herfstvakantie.
NWSquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 07:53 schreef RamboDirk het volgende:
De nieuwe ijstijd is begonnen in NWS.ijskoud bad
Welke neem je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:14 schreef onlogisch het volgende:
Status-update iPhone @:Pisces29
Status is gewijzigd van Wordt verwerkt naar Verzending wordt voorbereid.
En dat op vrijdag de 13e boys. Dit belooft een TOPDAG te worden.
Cricket geen idee maar rugby lijkt me niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:03 schreef Bezsen het volgende:
Ik verwacht komende weken veel engels soortgenot @:tarado
Ik gok een cricket en rugby wk winst
Lekker maat.quote:
Mark staat nu nog als achtergrond.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:23 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Lekker maat.
(Vergeet niet het VVD-logo als achtergrond in te stellen.)
Skkl.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mark staat nu nog als achtergrond.
Dat wordt op de iPhone Dilan
Ik vind dat echt te groot voor een telefoon. Denk dat ik gewoon voor de pro ga. Zijn wel weer genottelijke apparatenquote:
Ik ben een grote jongen dus ik kan zo'n iPhone wel handelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat echt te groot voor een telefoon. Denk dat ik gewoon voor de pro ga. Zijn wel weer genottelijke apparaten
Bah, viesdik zwijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben een grote jongen dus ik kan zo'n iPhone wel handelen.
Batterij van mijn 13 pro is echt kut nuquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga nog een jaartje door met mijn iPhone 12 want hij werkt nog uitstekend
Deze meneer is echt een ongelooflijke proleet.quote:
Als je dit soort onzin kijkt mag je wat mij betreft een vakantie naar de Gazastrook boeken.quote:
Dit is de slimme broer van onligi6quote:
Gehaktrol met ratatouille en röstirondjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Eet smakelijk vrienden en brother @:tong80
Ik heb er nog maar één helaas, Meadow is een kleine anderhalve maand geleden overleden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 21:16 schreef Coco het volgende:
@:maxi-mus heb jij ook nog recente foto's ?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar één helaas, Meadow is een kleine anderhalve maand geleden overleden.
Zal binnenkort even één van Tony maken.
Wat precies weet ik niet, hij was al heel vaak weg. Soms wel 2 maanden, was dan vaak bij een boerderij zo'n 2 kilometer verderop. (die mensen vonden het wel prima) Zo nu en dan kwam hij hier weer aan wandelen. een tijdje geleden zijn ze een week op vakantie geweest, toen konden ze hem niet meer vinden en vervolgens is hij in de sloot aangetroffen daar. Was echt een avonturier terwijl Tony 10 meter van huis al ver vindt.quote:
Extra buikvet, janken bij elk tv programma.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:47 schreef tong80 het volgende:
Net eerste hormoon injectie gekregen. Nu afwachten op eerste opvliegers.
En tieten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
RIP kat
[..]
Extra buikvet, janken bij elk tv programma.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:24 schreef Zoon_John het volgende:
Spaghetti met gehaktballetjes, lekker lunchen.
Ik denk dat als Herm een push up doet het direct in zijn rug schiet en 5 weken loopt alsof hij buttplug draagt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel mogelijk fysiek actief blijven, wandelen, wat push ups. Misschien heeft de kringloop nog een hometrainer.
Beginnen bij push ups op de knieen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat als Herm een push up doet het direct in zijn rug schiet en 5 weken loopt alsof hij buttplug draagt.
Oh klote zeg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat precies weet ik niet, hij was al heel vaak weg. Soms wel 2 maanden, was dan vaak bij een boerderij zo'n 2 kilometer verderop. (die mensen vonden het wel prima) Zo nu en dan kwam hij hier weer aan wandelen. een tijdje geleden zijn ze een week op vakantie geweest, toen konden ze hem niet meer vinden en vervolgens is hij in de sloot aangetroffen daar. Was echt een avonturier terwijl Tony 10 meter van huis al ver vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik zou liever met jou ergens in Lublin in een eenpersoonsbedje liggen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je dit soort onzin kijkt mag je wat mij betreft een vakantie naar de Gazastrook boeken.
Oh oke.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou liever met jou ergens in Lublin in een eenpersoonsbedje liggen.
Waarom ben jij geen leraar geworden? Of misschien ben je dit stiekem al.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is meer een nordic curl
[ afbeelding ]
Geniet ervan!quote:
Dat soort dingen kon ik in m'n prime al niet. Bal 1000 hooghouden, of de 100 meter binnen 12 minuten....peulenschil. Koprol, rolmops of push ups, not my cup of tea. Ha ha ha.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat als Herm een push up doet het direct in zijn rug schiet en 5 weken loopt alsof hij buttplug draagt.
Dank je. Straks weet ik niet meer waarom ik me beroerd voel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Sterkte @:tong80
Hoop dat het allemaal een beetje meevalt, die bijwerkingen.
Dus zelfs een briljante knipoog waardeer je niet meer.quote:
Leg het effe uit.quote:
Dat was het niet; je ijlt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus zelfs een briljante knipoog waardeer je niet meer.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat was het niet; je ijlt.
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld in je dat je nog geen bijdrage geleverd hebt aan het nasi topic van @johannes_vermeerquote:
Walgelijke papzak. Dit was vast niet Rebekka's idee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Broodjes hamburger, @:Drizzt_DoUrden
Dit is de tweede keer dat je het zegt terwijl ik het recept drie keer geleden al opgesomd heb.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een beetje teleurgesteld in je dat je nog geen bijdrage geleverd hebt aan het nasi topic van @:Johannes_vermeer
Desondanks ben ik volwassen genoeg je een smakelijk avondeten toe te wensen
huhquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat je het zegt terwijl ik het recept drie keer geleden al opgesomd heb.Alleen niet in dat topic.
Je snapt de insteek van het topic lijkt me?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer dat je het zegt terwijl ik het recept drie keer geleden al opgesomd heb.Alleen niet in dat topic.
Geniet er lekker van maat. (Ik met gehakt en aardappel in een ovenschotel)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook net! Met kip kerrie (en rijst)
Wel dat er een gesnipperd uitje op moet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijke papzak. Dit was vast niet Rebekka's idee.
Smakelijk!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat. (Ik met gehakt en aardappel in een ovenschotel)
Zak in de stront.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat was het niet; je ijlt.
Ik eet deze nasi voor de derde keer. Dit is de tweede keer dat hij erom vraagt.quote:
Je uit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wel dat er een gesnipperd uitje op moet.
Maak dan ook een verslag voor dat topicquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet deze nasi voor de derde keer. Dit is de tweede keer dat hij erom vraagt.
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:05 schreef GGMM het volgende:
Waren Niek en Tong niet dikke vrienden?
Heb ik iets gemist
O zooooooooooquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik eet deze nasi voor de derde keer. Dit is de tweede keer dat hij erom vraagt.
Ik neuk geen BN-hoeren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Graag je mening over Noa Vahle.
Het kwartje valt gewoon niet makker. Heel spijtig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maak dan ook een verslag voor dat topic
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maak dan ook een verslag voor dat topic
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gelijk heb je, anders kom je nooit meer van zeur @:onlogisch af.
Maar hij heeft het niet van een vreemde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maar hij heeft het niet van een vreemde.Hier roddelen we nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@GGMM
Als jij het snapt mag je er van uitgaan dat iedereen het snapt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik wist niet of je de grap door zou hebben
Laat mij met rust
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij het snapt mag je er van uitgaan dat iedereen het snapt.
Ik moet naar school (lol)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens jullie allemaal een prachtig weekend toe.
De grote dag?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet naar school (lol)
Maar toch bedankt
Ik wens jou niks anders
Dat zou ik erg waarderenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dus dan moeten we ons melden met spandoeken, fakkels en een luidspreker?
Heel veel succes. Op naar de 5.5!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet naar school (lol)
Maar toch bedankt
Ik wens jou niks anders
Ik verwacht beter van @GGMMquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heel veel succes. Op naar de 5.5!
Mensen werden boos op mij toen ik mijn opleiding school noemde. Volgend jaar hopelijk aan universiteit beginnen, mijn master halen, maar het blijft voor mij school.quote:
Voor je vragen betreffende langstuderen kun je @KingRoland een DM sturen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:37 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Mensen werden boos op mij toen ik mijn opleiding school noemde. Volgend jaar hopelijk aan universiteit beginnen, mijn master halen, maar het blijft voor mij school.
Tot morgen brother.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:38 schreef tong80 het volgende:
Trusten trouwens. Verjaardagsfeestje is verplaatst naar maandag. Griekenland-Nederland dus. Vanavond lees ik morgen wel. Kiep de halve zolen alive. Ik gaat legge.
Nou nou, dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je dit soort onzin kijkt mag je wat mij betreft een vakantie naar de Gazastrook boeken.
Bedankt, fijn om te weten dat er andere zijn die daar ervaring mee hebben! Ik ben meer een laatbloeier denk ik, lang ziek geweest. Nu proberen om te participeren in de maatschappij, hbo gewoon in de vier jaar gehaald die ervoor staan. Volgend jaar hoop ik een master te kunnen doen deeltijd aan de universiteit. Dan vind ik het goed geweest.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Voor je vragen betreffende langstuderen kun je @:KingRoland een DM sturen.
Ik heb vertrouwen in je maatquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bedankt, fijn om te weten dat er andere zijn die daar ervaring mee hebben! Ik ben meer een laatbloeier denk ik, lang ziek geweest. Nu proberen om te participeren in de maatschappij, hbo gewoon in de vier jaar gehaald die ervoor staan. Volgend jaar hoop ik een master te kunnen doen deeltijd aan de universiteit. Dan vind ik het goed geweest.
Wat had je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Bedankt, fijn om te weten dat er andere zijn die daar ervaring mee hebben! Ik ben meer een laatbloeier denk ik, lang ziek geweest. Nu proberen om te participeren in de maatschappij, hbo gewoon in de vier jaar gehaald die ervoor staan. Volgend jaar hoop ik een master te kunnen doen deeltijd aan de universiteit. Dan vind ik het goed geweest.
als jij je maar gaat gedragen in het NedFra topicquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens jullie allemaal een prachtig weekend toe.
Ik ben nota bene samen met Coco verantwoordelijk voor de positieve sfeer.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als jij je maar gaat gedragen in het NedFra topic
nou ik moet het maar eens zienquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben nota bene samen met Coco verantwoordelijk voor de positieve sfeer.
Reuma in de spieren, echt flink last van gehad en jaren naar het ziekenhuis kunnen rennen. Nu is alles beter.quote:
I plead the fifthquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Lekker bezig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
verstandige jongen die ver gaat komenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dankje maat, helaas behoor ik niet tot de elite die in Seoul kan studeren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
verstandige jongen die ver gaat komen
Gezellig maat. Wanneer vlieg je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:fetx check je op Cyprus. App me nog effe wb. de partnerruil.
dag lieverdquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:01 schreef Sked het volgende:
Fijne zaterdag allen
Ik ga lekker naar bed
Aandachtshoerenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Doet me denken aan "clapping bench press"
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mental breakdown in het Ajax topic.
Ik ga nu kijken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mental breakdown in het Ajax topic.
6/10quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wacht dan even op je review.
Lange zit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk enorm uit naar Killers of the Flower Moon. @:ggmm
(Pathé wordt het)
De Niro en DiCaprio. Ik ben benieuwd naar je review.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
(Pathé wordt het)
En een (in mijn ogen) geweldige regisseur.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De Niro en DiCaprio. Ik ben benieuwd naar je review.
Wat is jouw favoriete Martin Scorsese film?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De Niroquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scent of a woman?quote:
Ik heb niet enorm veel van hem gezien. En ook geen specifieke favoriet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete Martin Scorsese film?
Die vond ik wel erg leuk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja, de favoriete film van @:Firefox1
Welke de jouwe?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zal ik op m’n lijstje zetten.quote:
Niet gezien.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook één van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk dat ik die ook in de bios ga kijken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
(Pathé wordt het)
Je moet vaker naar school gaan, dan gebeuren de mooiste dingen hierquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 16:55 schreef GGMM het volgende:
Oh, Tong heeft een ban.
Over genot gesproken.
die speech die hij gaf was wel goeiequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vond ik wel erg leuk.
Ik weet niet of de film nou zo extreem goed was, maar Al Pacino was wel weer een baasje.
Goodfellasquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:11 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het Ajax topic is weer IJSKOUD
Ik heb bij @BehoorlijkKritisch altijd het idee dat hij ook heel graag wil trollen nu het slecht gaat met Ajax, maar hij is helemaal niet grappig of bijdehand dus het komt altijd over als een totale mislukkingquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is wel een beetje een type Manolev ja.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb bij @:behoorlijkkritisch altijd het idee dat hij ook heel graag wil trollen nu het slecht gaat met Ajax, maar hij is helemaal niet grappig of bijdehand dus het komt altijd over als een totale mislukking
Dan gaat het een keer kut bij je concurrent en dan loop je alsnog te spartelen
Manolevgodquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een type Manolev ja.
Wordt wel een beetje een kleuterplein zo.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat ze maar winnen van FC Utrecht. Dit is voor niemand goed.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wordt wel een beetje een kleuterplein zo.
Ik heb hem pas een paar jaar geleden gezien. Ik heb nog echt veel oude films te kijken.quote:
Gaan de kleuters van Feyenoord dan ook weer normaal doen?quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laat ze maar winnen van FC Utrecht. Dit is voor niemand goed.
Namen en rugnummers graag.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaan de kleuters van Feyenoord dan ook weer normaal doen?
Nee, dat is dan ook weer niet nodig.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Namen en rugnummers graag.
Wij zijn Feyenoord wij zijn de bestequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaan de kleuters van Feyenoord dan ook weer normaal doen?
Nee, die zijn heel lowkey.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij zijn Feyenoord wij zijn de beste
Taxi Driver vond ik nogal saaiquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goodfellas
Casinode Niro & Pesci
Raging Bull en Taxi driver nooit gezien![]()
ik vind feyenoord stomquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij zijn Feyenoord wij zijn de beste
Zet Casino & Goodfellas ook op het lijstje als je die nog niet gezien hebtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem pas een paar jaar geleden gezien. Ik heb nog echt veel oude films te kijken.
Goodfellasquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet Casino & Goodfellas ook op het lijstje als je die nog niet gezien hebt
Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die dat niet kunnen waarderen. Het zal iets met IQ te maken hebben. Je moet bij deze film in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Taxi Driver vond ik nogal saai
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:17 schreef onlogisch het volgende:
Forum moderator @:Coco haalt ongenadig hard uit naar forum moderator @:Drizzt
Pffff. Jij moet altijd weer de negativiteit benadrukken héquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Stop eens met die negativiteit de hele tijd.
Stokerquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
van Polenquote:
Dombo deugt niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ondanks alles toch een fijne dag heeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik citeer iemand die vandaag zijn verjaardag viert.
Grappig dat mijn vorige vreedzame topic in no-time vol was, en toen @onlogisch op oorlogspad het volgende deel opende de sfeer direct rustig en grimmig werd.quote:
Dat zal vast wel. Het is niet alsof Fok! het belangrijkste in het leven is voor hem.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ondanks alles toch een fijne dag heeft.
Dat is haast geen toeval.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grappig dat mijn vorige vreedzame topic in no-time vol was, en toen @:onlogisch op oorlogspad het volgende deel opende de sfeer direct rustig en grimmig werd.
Je bent iets op het spoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Grappig dat mijn vorige vreedzame topic in no-time vol was, en toen @:onlogisch op oorlogspad het volgende deel opende de sfeer direct rustig en grimmig werd.
Graag uitleg @onlogischquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is geen erge griep, op naar BNW!quote:
In ieder geval geen dengue hoop ik, want dan bid ik voor @KingRoland , wij zijn namelijk on speaking terms en die band vind ik erg belangrijk.quote:
Als @Coco je notes geeft zul je het vast verdiend hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch maakt hier de sfeer niet kapot.
Coco daarentegen.
Pas jij nou maar op dat je geen note krijgt.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onlogisch maakt hier de sfeer niet kapot.
Coco daarentegen.
Jij hoeft je geen zorgen te makenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als @:coco je notes geeft zul je het vast verdiend hebben.
Als @:onlogisch je notes geeft moet je gewoon lachen en door met je dag.
Gurney duikt anders net zo vaak de slachtofferrol in zoals tong dat ook altijd doet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij hoeft je geen zorgen te maken
Dreig eens niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Pas jij nou maar op dat je geen note krijgt.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney duikt anders net zo vaak de slachtofferrol in zoals tong dat ook altijd doet.
Oh, daar ben ik niet zo gevoelig voor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gurney duikt anders net zo vaak de slachtofferrol in zoals tong dat ook altijd doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |