Oeps!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
Denk dat iemand gemist heeft de laatste te zijn geweest?
Wel lekkere actie !
Andere generatiequote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niet hoe die uit moet.Echt hoor.
Ik ben toch wel benieuwd hoe snel je moet gaan/hoe lang om die Hunters er uit te rennen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een jonge gast die zo'n hunter er niet uit kan rennen.
En de rest van de locaties als ze de foto's bij hebbenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerst even locatie voor de rest stuk gemaakt.
Lekker gewerkt mannen.
Een Femke lukt het wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:08 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd hoe snel je moet gaan/hoe lang om die Hunters er uit te rennen.
En de andere locaties prijsgegeven waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerst even locatie voor de rest stuk gemaakt.
Lekker gewerkt mannen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En de rest van de locaties als ze de foto's bij hebben
Bedankt Prince en Jesse.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel fijn dat de Hunters nu alle locaties hebben.
Tja. Als je alles hardcopy bewaart in je bagage weet je gewoon wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:11 schreef Joop_W het volgende:
Het is wel een nadeel van hoe ze de hints verspreid hebben (iedereen heeft alles) dat een team dat eruit vliegt iedereen kan pakken.
Klopt en er hoeft maar 1 team dat te doen, ieder jaar is dat er wel een.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tja. Als je alles hardcopy bewaart in je bagage weet je gewoon wat er gaat gebeuren.
Tja, dit kun je natuurlijk verwachten van een team dat zelfs niet weet hoe ze een telefoon moeten uitzetten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt Prince en Jesse.
Ik zou als medekandidaat ziedend zijn !quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:08 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
En de rest van de locaties als ze de foto's bij hebben
Praktisch is het tussen de teams een race om als eerste bij de hints te zijn, voor dat de hint niet meer veilig is. Het gaat altijd mis, dus alleen de eerste zijn is echt veilig.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik zou als medekandidaat ziedend zijn !
En slaan bij een eventuele ontmoeting, heel hard en heel lang !
Stompzinnig gedoe !
Sowieso.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:19 schreef svann het volgende:
Als Melissa daar niet meteen vertrekt na die tap waarschuwing is ze ook het haasje.
Natuurlijk, maar naast je makkelijk laten pakken zo stom alle info in je tasje drukken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:18 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Praktisch is het tussen de teams een race om als eerste bij de hints te zijn, voor dat de hint niet meer veilig is. Het gaat altijd mis, dus alleen de eerste zijn is echt veilig.
De hunters sinds het oppakken van Prince en zijn zoonquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:12 schreef chufi het volgende:
Maar je hoeft dus alleen maar in de buurt van een Rembrandt locatie te komen en dan ontvang je een sms .... maar wie weet dat al ?
Nee dat weten ze nog niet, wel dat die mobiel aansloeg op een SMS , inhoudelijk is daar nog niet op ingegaanquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De hunters sinds het oppakken van Prince en zijn zoon
Nee maar vader en zoon hebben 7 locaties opgeschreven en er is door de Hunters al de link naar Rembrandt gelegd toen dat kasteel werd genoemd. Dat gaat echt niet lang duren...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat weten ze nog niet, wel dat die mobiel aansloeg op een SMS , inhoudelijk is daar nog niet op ingegaan
Ze vertrokken vanaf de Nachtwacht dus daar begint de link alquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar vader en zoon hebben 7 locaties opgeschreven en er is door de Hunters al de link naar Rembrandt gelegd toen dat kasteel werd genoemd. Dat gaat echt niet lang duren...
Ze zijn niet opeens midden op de A10 begonnen, daar waren ze toen ik de locatie door kreegquote:Op woensdag 11 oktober 2023 20:58 schreef svann het volgende:
Op de ring van A'dam leggen nogal wat andere telefoons dezelfde route af.
Klopt, maar we kunnen het ook niet negeren, want dan lacht iedereen ons uit als het wel echt wasquote:Op woensdag 11 oktober 2023 21:42 schreef amaranta het volgende:
Maar die app van de moeder van Sissy. Ik snap dat ze die moeten volgen, maar dat was toch vrij duidelijk om op het verkeerde spoor te zetten?
Grappig ook dat die kerel met lang haar nog de suggestie doet om in de andere straat te kijken, maar dat er wordt gezegd… neh.
Jawel, je ziet ons de foto’s bekijkenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat weten ze nog niet, wel dat die mobiel aansloeg op een SMS , inhoudelijk is daar nog niet op ingegaan
Ja de fotos van de locaties, maar ik bedoel de inhoud van die SMS.. die was wel in beeld in de uitzending maar volgens mij is daar verder nog niet naar gekeken door jullie dat was niet duidelijk.. of ik heb iets gemistquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:34 schreef Selmar het volgende:
[..]
Jawel, je ziet ons de foto’s bekijken
Nee, die is inderdaad nog enorm cryptischquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de fotos van de locaties, maar ik bedoel de inhoud van die SMS.. die was wel in beeld in de uitzending maar volgens mij is daar verder nog niet naar gekeken door jullie dat was niet duidelijk.. of ik heb iets gemist
Maar ik geloof vast dat jullie linken gaan leggen en met die telefoon langs alle locaties gaan rijdenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:47 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nee, die is inderdaad nog enorm cryptisch
Iets zegt me dat dat dan weer niet mag van de spelleiding, dat zou het spel wel dood maken voor de rest.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik geloof vast dat jullie linken gaan leggen en met die telefoon langs alle locaties gaan rijden
Natuurlijk mag dat welquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat dan weer niet mag van de spelleiding, dat zou het spel wel dood maken voor de rest.
Ok, dus dan zouden jullie met die telefoon de 7 locaties afrijden en dan krijgt geen enkel koppel meer de kans op extractiequote:
Natuurlijk krijg je maar 1x een bericht 😜quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, dus dan zouden jullie met die telefoon de 7 locaties afrijden en dan krijgt geen enkel koppel meer de kans op extractieIk denk niet dat ze daar bij AVROTROS heel erg enthousiast van worden, maar goed
Al gok ik dat op basis van de info van de voice-over je met twee locaties alle informatie voor extractie al hebt. Dat zou dan weer wel betekenen dat slechts 3 teams uberhaupt kans maken om de extractie te halen. Dan maakt het geen verschil dat Prince en zoon nu een locatie hebben afgevinkt, tenzij jullie inderdaad met die telefoon een van de andere locaties gaan bezoeken. Dan kunnen nog maar max twee koppels alle extractieinfo verkrijgen.
Hmm zo kwam het in de voice-over niet over of ik heb niet goed geluisterd. In de uitzending leek het of je als koppel langs alle 7 locaties moet en je vooral de eerste moet zijn op die locatie..Later hoorde ik iets dat er 2 sms'jes komen, maar wellicht komt dat tweede deel dan niet via die 7 locatie maar via de contactpersoon.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:20 schreef Selmar het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg je maar 1x een bericht 😜
Nee, je krijgt het bericht als je als eerste op een locatie bent. Je hoeft niet naar andere locaties als je dat bericht hebt. Maar dat betekent niet dat je nu alle info hebt natuurlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hmm zo kwam het in de voice-over niet over of ik heb niet goed geluisterd. In de uitzending leek het of je als koppel langs alle 7 locaties moet en je vooral de eerste moet zijn op die locatie..
Ok, maar hoe weten de deelnemers dit? Of is dat gewoon niet in beeld gekomen of uitgelegd?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:24 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nee, je krijgt het bericht als je als eerste op een locatie bent. Je hoeft niet naar andere locaties als je dat bericht hebt. Maar dat betekent niet dat je nu alle info hebt natuurlijk
Mocht het niet duidelijk zijn geweest voor de kandidaten zou ik dat inderdaad niet uitsluitenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, maar hoe weten de deelnemers dit? Of is dat gewoon niet in beeld gekomen of uitgelegd?
En deel 2 zal dan wel vlak voor extractie via de contactpersoon komen.
Verklap je nu niet iets ..quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:24 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nee, je krijgt het bericht als je als eerste op een locatie bent. Je hoeft niet naar andere locaties als je dat bericht hebt. Maar dat betekent niet dat je nu alle info hebt natuurlijk
We missen de verklaring van die sms nog ...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:36 schreef Selmar het volgende:
[..]
Misschien, maar jullie hebben al alle info om hetzelfde te concluderen 😀
Die komt inderdaad nog (al heb je het wel alsnog mijn scherm kunnen zien), maar misschien is er een verschil tussen een smartphone en een dumbphone?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
We missen de verklaring van die sms nog ...
Ik ga geen captures analyserenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:42 schreef Selmar het volgende:
[..]
Die komt inderdaad nog (al heb je het wel alsnog mijn scherm kunnen zien), maar misschien is er een verschil tussen een smartphone en een dumbphone?
Of kei hard “lekker voor jullie” roepen. Uh, volgens mij ben jij degene die al een tijd het kortste eind van het touw vast heeftquote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:50 schreef ThijsTH het volgende:
Die Melissa lijkt best wel op Samantha Steenwijk en praat ook precies zo
Ontzettend dom van Melissa om te gaan bellen met de telefoon van de vriendin bij wie je gaat slapen trouwens.....
Ja, alleen weten ze niet of er al iemand is geweest. Dus totdat ze die info hebben, zullen ze langs locaties moeten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:24 schreef Selmar het volgende:
[..]
The fugitive formerly known as prince.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:12 schreef chufi het volgende:
Maar je hoeft dus alleen maar in de buurt van een Rembrandt locatie te komen en dan ontvang je een sms .... maar wie weet dat al ?
Dat idee krijg ik ook, in ieder geval zullen alle telefoons van de teams wel getrackt gaan worden als men die eenmaal heeft aangezet op een van de 7 locaties. Dan is er dus in ieder geval bij elk team een lead wanneer ze die 2 dagen voor de extractie ook weer moeten gebruiken. Waarschijnlijk een ingecalculeerde "kruimel" aan info van de programmamakers richting Hunters, wetende dat er altijd wel een team gepakt wordt met alle belangrijke info van de locaties.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 07:36 schreef Morgane89 het volgende:
Ik heb nu de hunters al zoveel informatie hebben het gevoel dat niemand de eindstreep gaat halen
Degenen die het fotorolletje ontwikkeld hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:12 schreef chufi het volgende:
Dat klopt, maar er zijn acht locaties en vijf teams die ze gaan bezoeken (want M&S kunnen daar niet meer komen), dus hoe groot is de kans dat je langs meer dan 2 locaties moet?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 07:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, alleen weten ze niet of er al iemand is geweest. Dus totdat ze die info hebben, zullen ze langs locaties moeten.
Of begrijp ik je nu verkeerd?
Hier zit een spoiler in Selmarquote:
Ze liggen wel allemaal bij elkaar in de buurt, behalve Maastricht.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:46 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er zijn acht locaties en vijf teams die ze gaan bezoeken, dus hoe groot is de kans dat je langs meer dan 2 locaties moet?
Klinkt als een prettig scenario om daar wat Hunters te laten cirkelen. Vroeg of laat komen er teams voorbij.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:58 schreef Leandra het volgende:
4x Amsterdam, Medembik, Castricum en Heemskerk.
Team Vermomming doet het tot nu anders prima... en van een paar andere teams hebben we nog maar heel weinig gezien eigenlijk. De mannenduo's zijn nog amper in beeld geweest.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:07 schreef Piperidine het volgende:
Lekker al die locaties opschrijven, mijn hemel wat denk je zelf na alle vorige seizoenen?
Verzin iets van een ezelsbruggetje of stamp een uurtje die locaties in je hoofd.
Ik mis ook de briljante ideeën van dwaalsporen. Als je een avond veilig zit zou je best iets in elkaar kunnen fabriceren. Papiertjes met geheimtaal, foute locaties, foute personen en die achterlaten in je netwerk, weet ik veel. Ik mis echt de creativiteit bij de teams.
Misschien hoopten ze de sms al eerder te krijgen dan voor de deur van het kasteel?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:09 schreef Piperidine het volgende:
En wat was nou precies de reden dat Jesse op de snelweg die telefoon aandeed?!
Ja geweldig idd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Team Vermomming doet het tot nu anders prima... en van een paar andere teams hebben we nog maar heel weinig gezien eigenlijk. De mannenduo's zijn nog amper in beeld geweest.
De voiceover heeft letterlijk verteld dat de helft van de ontsleutel-code voor dat versleutelde bericht in het smsje stond. Bovendien hebben de contactpersonen al gezegd dat ze nog een keer nodig zijn, 2 dagen voor extractie. Dus het lijkt me logisch dat je met die ene sms niet alle informatie hebt.quote:
Daar heb ik die Jesse sowieso niet echt op kunnen betrappen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:41 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
O nee, dat is niet aannemelijk.
Geen idee wat ze aan het doen waren dan, maar slim is anders.
Er zijn elk jaar weer kandidaten bij waarvan ik denk dat ze vorige seizoenen niet echt hebben gevolgd, want intussen weet je toch dat ze nieuwere auto's live kunnen volgen, dat ze je vrienden/familie onder de tap zetten, dat ze telefoonnummers kruislings checken en een stealth ping zetten op verdachte nummers? En toch worden diezelfde fouten steeds weer zonder scrupules gemaakt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:07 schreef Piperidine het volgende:
Lekker al die locaties opschrijven, mijn hemel wat denk je zelf na alle vorige seizoenen?
Verzin iets van een ezelsbruggetje of stamp een uurtje die locaties in je hoofd.
Ik mis ook de briljante ideeën van dwaalsporen. Als je een avond veilig zit zou je best iets in elkaar kunnen fabriceren. Papiertjes met geheimtaal, foute locaties, foute personen en die achterlaten in je netwerk, weet ik veel. Ik mis echt de creativiteit bij de teams.
Dat is al een keer eerder geweest. Met die vrachtwagen en oplegger.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, dus dan zouden jullie met die telefoon de 7 locaties afrijden en dan krijgt geen enkel koppel meer de kans op extractieIk denk niet dat ze daar bij AVROTROS heel erg enthousiast van worden, maar goed
Al gok ik dat op basis van de info van de voice-over je met twee locaties alle informatie voor extractie al hebt. Dat zou dan weer wel betekenen dat slechts 3 teams uberhaupt kans maken om de extractie te halen. Dan maakt het geen verschil dat Prince en zoon nu een locatie hebben afgevinkt, tenzij jullie inderdaad met die telefoon een van de andere locaties gaan bezoeken. Dan kunnen nog maar max twee koppels alle extractieinfo verkrijgen.
Dit.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn elk jaar weer kandidaten bij waarvan ik denk dat ze vorige seizoenen niet echt hebben gevolgd, want intussen weet je toch dat ze nieuwere auto's live kunnen volgen, dat ze je vrienden/familie onder de tap zetten, dat ze telefoonnummers kruislings checken en een stealth ping zetten op verdachte nummers? En toch worden diezelfde fouten steeds weer zonder scrupules gemaakt.
Eens, al is dat met die auto's natuurlijk wel steeds lastiger. De groep met een auto die die technologie niet heeft wordt steeds kleiner.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Sommigen lijken geen flauw idee te hebben.
* Leandra meldtquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, al is dat met die auto's natuurlijk wel steeds lastiger. De groep met een auto die die technologie niet heeft wordt steeds kleiner.
Kan wel. Maar dan moet jij 2 weken even elders gaan wonen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
* Leandra meldt
Maar ja, ik kan dan weer geen voortvluchtigen opvangen of vervoeren
Er zat nog geeneens een autoradio in. Inmiddels wel overigens.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:05 schreef Leandra het volgende:
LTE... kans is groot van wel, tenzij de goedkoopste uitvoering.
En neuh, ik moet niet hebben dat ze hier door het huis banjeren en meenemen waarvan ze vinden dat ze het mee moeten kunnen nemen.
Oh, dat is wel heel basic, als er geen autoradio in zat dan is de kans klein dat er wel een simkaart in zitquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Er zat nog geeneens een autoradio in. Inmiddels wel overigens.
In dit geval zou het bedrijfslogo op de zijkant van de auto wellicht ook wel genoeg informatie verstrekken voor de hunters. Daar is geen LTE voor nodig 😂quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel basic, als er geen autoradio in zat dan is de kans klein dat er wel een simkaart in zit
Ik snap ook niet waarom de voiceover er “ongebruikelijke activiteit” van heeft gemaakt, want ik heb gewoon aangevraagd welke telefoons er aan of uit gingen op de paal waar we zijn kwijtgeraakt. En dat was die burnerquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:25 schreef Huntedkijker het volgende:
Ben ik de enige die vraagtekens plaatst bij de opsporing van Prince en Jesse tijdens de afgelopen aflevering? Ze komen Prince en Jesse op een heldere en verklaarbare wijze op het spoor, maar dan vraagt Selmar opeens informatie op van "ongebruikelijke activiteit" in de regio waar ze zijn afgezet, waardoor ze hun telefoon op het spoor komen.
Op deze manier is het wel heel erg makkelijk om mensen op te sporen, en ik krijg eerder het gevoel dat de programmamakers dit zou wouden i.p.v. dat Nederlandse opsporingsdiensten een dergelijke database hebben. Vooral omdat de hunters vaak concreet en gericht GSM-gerelateerde informatie opvragen (telefoons die voor het eerste keer ergens aanstralen, GSM's die voor een bepaalde tijd aanstralen op eenzelfde paal, etc.) en het wellicht niet voor de hand lag dat hun gelijk zouden bellen o.i.d. als ze net ergens afgezet zijn en te voet verder gaan.
@:Selmar ik zou een nadere toelichting indien mogelijk zeer waarderen.
Je hoeft niet langs twee locaties. Dat je de helft krijgt bij een locatie betekent niet dan je de andere helft krijgt bij een andere. Die krijg je natuurlijk vanaf je contactpersoon vlak voor het eindequote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:46 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat is al een keer eerder geweest. Met die vrachtwagen en oplegger.
Dan zit er overigens ook een sim in, maar die is niet verbonden met een mast to het moment dat hij een crash detecteert.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel basic, als er geen autoradio in zat dan is de kans klein dat er wel een simkaart in zit
Darn.... nou ja, wel lekker veilig, wij moeten het (onderling) met een stalk app doen als een van ons onze auto uit 1999 in de berm parkeertquote:Op donderdag 12 oktober 2023 20:50 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dan zit er overigens ook een sim in, maar die is niet verbonden met een mast to het moment dat hij een crash detecteert.
Een collega van mij woont daar in de omgeving. Echt geweldig vind ik dat qua straatnamen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:41 schreef ThijsTH het volgende:
De Appelstraat en de Perenstraat....hoe bedenk je het![]()
En. Je loopt als gemeente niet het risico dat die persoon later alsnog niet helemaal zuiver blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:08 schreef J-net het volgende:
[..]
Een collega van mij woont daar in de omgeving. Echt geweldig vind ik dat qua straatnamen.
Bij die zwager van Melissa waren ze in Zoetermeer in de kleurenbuurt. Signaalrood, Blauwroodlaan etc. Ook geniaal.
Je moet soms wat als je straatnamen bedenkt.
Oehquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:38 schreef Ferdii het volgende:
@:selmar, wat ik mij afvroeg, zijn er nooit teams geweest die, bv via familie, hebben geprobeerd de hunter teams te traceren, bv een airtag verstoppen in de auto als ze op bezoek zijn bij familie voor verhoor?
Oh, dat is minder...quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:46 schreef J-net het volgende:
Maar dan krijg je een melding. “AirTag van XXX” volgt je.
Dat heb ik al met mijn sleutelbos (met airtag) en mijn zoon. Zijn iPhone geeft dan die melding na een bepaalde tijd.
Ja, ze hebben er wel eens een tracker geprobeerd aan te hangen. Maar krijg die info maar weer veilig en op tijd (en toevallig van het juiste team) bij de voortvluchtigenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:38 schreef Ferdii het volgende:
@:selmar, wat ik mij afvroeg, zijn er nooit teams geweest die, bv via familie, hebben geprobeerd de hunter teams te traceren, bv een airtag verstoppen in de auto als ze op bezoek zijn bij familie voor verhoor?
Dat doen ze dus ook.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh![]()
Dat lijkt me trouwens typisch iets dat ze in de kringen van echte topcriminelen wel zouden doen.
Nee hoor, en ze ziet het soms ook wel gebeuren. Maar er zijn gewoon een aantal voorbeelden in het verleden waar het enorm mis is gegaan. Dus de meeste voortvluchtigen vertrouwen zichzelf meer dan anderen, zelfs als dat een risico met zich meebrengtquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:52 schreef Burdie het volgende:
Wat ik dus niet snap he, is waarom de kandidaten alles zo nodig zelf moeten doen. Dus zelf pinnen , of zelf ergens informatie ophalen. Of zou het een van de regels zijn, dat ze dat niet mogen "uitbesteden"?
Toch gaat het "zelf doen" vaker mis denk ik.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:57 schreef Selmar het volgende:
[..]
Nee hoor, en ze ziet het soms ook wel gebeuren. Maar er zijn gewoon een aantal voorbeelden in het verleden waar het enorm mis is gegaan. Dus de meeste voortvluchtigen vertrouwen zichzelf meer dan anderen, zelfs als dat een risico met zich meebrengt
Ja dit valt ook een beetje in de categorie totaal in paniek zijn als je elkaar kwijt bent, en alle aanwijzingen open en bloot bij je hebben.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:52 schreef Burdie het volgende:
Wat ik dus niet snap he, is waarom de kandidaten alles zo nodig zelf moeten doen. Dus zelf pinnen , of zelf ergens informatie ophalen. Of zou het een van de regels zijn, dat ze dat niet mogen "uitbesteden"?
Ik had ze ook hoger ingeschat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik die Jesse sowieso niet echt op kunnen betrappen.
Ze denken dat profielfoto van helper veranderd is, maar volgens mij was dat niet eens zo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef AgnesGru het volgende:
Even wat gemist, waarom zijn ze zo in paniek?
Maar hij heeft wel weer aan een TV programma meegedaan!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig houdt Prince alles bij in zijn boekje.
Ik vind ze vooral overdreven, met de manier van rennen enzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:48 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Bas en Wilco een beetje smutsig. Weet niet.
Het is mijn minst favoriete duoquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind ze vooral overdreven, met de manier van rennen enzo.
Buurman waren de 2 andere herenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:01 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Dit snapte ik ook niet, maar dacht wellicht iets gemist te hebben toen ik even snel drinken ging pakken
Van mij ook.quote:
Sowieso staan voertuigen toch niet op voornaam? Maar op Voorletter Achternaam?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:01 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Dit snapte ik ook niet, maar dacht wellicht iets gemist te hebben toen ik even snel drinken ging pakken
Met die gegevens kun je toch de naam achterhalen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sowieso staan voertuigen toch niet op voornaam? Maar op Voorletter Achternaam?
Ja, dat sowieso. Maar die Hunter zei het op zo’n manier alsof ze meteen de auto linkte Leen Achternaam.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:12 schreef lars91 het volgende:
[..]
Met die gegevens kun je toch de naam achterhalen?
Nee volgens mij vervallen al dat soort dingen op het moment dat een koppel gepakt isquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:39 schreef simonblue het volgende:
Zouden de hunters met de telefoon van Sharon en Melissa naar een van de lokaties kunnen gaan om zelf een berichtje te krijgen? Hopende dat dat extra info geeft voor het extractie punt?
Social media natuurlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef svann het volgende:
Hoe weten ze zo zeker hoe die Leen eruitziet?
Goed genoeg om hem in het dorp te herkennen.
Correctquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee volgens mij vervallen al dat soort dingen op het moment dat een koppel gepakt is
Gewoon BRP raadplegen, dat is gewoon instantquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dan nog is Leen vaak een naam die een afkorting is en geen officiële naam, zeker bij die generatie nog.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
idioot eigenlijk dat de hunters als eerste de extractie informatie hebbenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:35 schreef TheVulture het volgende:
Die postblokkade kwam ook nogal uit de lucht vallen trouwens. Opvallend dat ze nu wel een brief naar Karlijn onderscheppen, maar dat Team vermomming wel brieven naar al hun potentiële contactpersonen heeft kunnen sturen.
Verder denk ik dat elk team dat niet naar Amsterdam gaat voor de extractieinfo sowieso gepakt gaat worden dankzij het presenteerblaadje van Prince en zoon.
Een postblokkade doen we elk jaar, en heel af en toe levert het wat op (jaar of 4 geleden ook). En dat mag natuurlijk niet bij alle contacten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:35 schreef TheVulture het volgende:
Die postblokkade kwam ook nogal uit de lucht vallen trouwens. Opvallend dat ze nu wel een brief naar Karlijn onderscheppen, maar dat Team vermomming wel brieven naar al hun potentiële contactpersonen heeft kunnen sturen.
Verder denk ik dat elk team dat niet naar Amsterdam gaat voor de extractieinfo sowieso gepakt gaat worden dankzij het presenteerblaadje van Prince en zoon.
Ja denk dat de productie echt flink heeft lopen vloeken toen de Hunters dat allemaal zo soepel binnen haddenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
idioot eigenlijk dat de hunters als eerste de extractie informatie hebbenthanks to meneer TV programma hopper & zoon
Ik heb het idee dat bij echte zaken mensen niet hun geheime maar vrijwl identieke data aan "deelnemers" uitdelen waarbij de versleuteling via analoge foto's gaat en dat er meerdere groepjes naar exact dezelfde plek moeten.quote:
Zekerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:34 schreef J-net het volgende:
Ik vind de koppele dit jaar minder, ben nu meer voor de Hunters![]()
En mooi dat zij alles al gepuzzeld hebben.
Die paranoia van Arelax en ook dat andere mannenteam.
@:Selmar zijn dit ook middelen die ingezet worden bij echte zaken? Dus de stelt, de histo etc zodra er een nummer bekend is in een onderzoek?
Yepquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja denk dat de productie echt flink heeft lopen vloeken toen de Hunters dat allemaal zo soepel binnen hadden![]()
Ik vind Sissy en Nick wel tof, zeker nadat de hunters de val werden ingelokt met zijn broerquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:34 schreef J-net het volgende:
Ik vind de koppele dit jaar minder, ben nu meer voor de Hunters![]()
We gaan soms op de bonnefooi, en als er dan niemand is, haalt dat gewoon de uitzending niet. Soms bellen we gewoon op of ze thuis zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:19 schreef ThijsTH het volgende:
Selmar, ik vraag me toch af, moeten familieleden van de deelnemers op bepaalde tijden verplicht thuis en beschikbaar zijn? Want ik zie nooit dat iemand niet thuis is als jullie aanbellen.
Ik snap dat het niet boeiend is om een dichte deur in beeld te brengen, maar het is wel enorm irritant voor jullie om soms 2 uur te moeten rijden voor een dichte deur. Dus is het op bepaalde tijden verplicht om thuis te zijn, of bellen jullie vooraf voor een afspraak, of is het echt op de pof en soms ook dichte deur?
Ik vraag me meer af of ze mogen melden dat ze meedoen met een tv programma en of ze dan ook Hunted mogen noemen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vraag me af of mensen irl ook zo meewerken of dat ze dat enkel doen ivm de camera
Als hier iemand aan de deur staat met "ik ben op de vlucht" bel ik de politie
Nee idd, maar je weet maar nooit.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:21 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af of ze mogen melden dat ze meedoen met een tv programma en of ze dan ook Hunted mogen noemen?
Iemand die echt op de vlucht is, zal dat niet zeggen en doet dat niet met een rug- en slaapzak.
Nouja ze zeggen wel vaak dat ze op de vlucht zijn voor Hunters. En er loopt natuurlijk een camerapersoon mee, dus dat kun je ook niet echt verzwijgenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:21 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik vraag me meer af of ze mogen melden dat ze meedoen met een tv programma en of ze dan ook Hunted mogen noemen?
Iemand die echt op de vlucht is, zal dat niet zeggen en doet dat niet met een rug- en slaapzak.
Ja, en dat wordt nog gedoogd, maar het is niet de bedoeling dat je zegt: “ik doe mee aan een tv programma en mag ik een lift?”quote:Op donderdag 19 oktober 2023 18:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ze zeggen wel vaak dat ze op de vlucht zijn voor Hunters. En er loopt natuurlijk een camerapersoon mee, dus dat kun je ook niet echt verzwijgen
dat laatste is het heerlijke tegenstrijdige, je wil normaal gesproken nooit naar een stad als Amsterdam maar voor dit is het wel een voordeel. Je moet alleen je exit goed plannen want er zal veel te achterhalen te zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:11 schreef Selmar het volgende:
[..]
Een postblokkade doen we elk jaar, en heel af en toe levert het wat op (jaar of 4 geleden ook). En dat mag natuurlijk niet bij alle contacten.
En als je naar die locaties in Amsterdam kijkt zie je dat je zelfs voor enkel het paleis op de Dam al minstens 3 teams nodig hebt om dat zo dicht te zetten dat we iemand pakken.
Ik heb bij dit duo wel het meeste vertrouwen dat ze de eindstreep gaan halenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind Sissy en Nick wel tof, zeker nadat de hunters de val werden ingelokt met zijn broer
"Ik wil niet dat Selmar mij te pakken krijgt, kan ik hier vannacht overnachten?"quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:43 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt nog gedoogd, maar het is niet de bedoeling dat je zegt: “ik doe mee aan een tv programma en mag ik een lift?”
Ben je wel een echte FoK!ker ?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
"Ik wil niet dat Selmar mij te pakken krijgt, kan ik hier vannacht overnachten?"
In het echt zou je zorgen dat je een cryptotelefoon hebt en/of je communicatie laat verlopen via je advocaat (is vertrouwelijk, mogen ze niet tappen). Volgens mij heeft @Selmar hier tijdens vorige seizoenen wel eens gezegd dat dat niet mag. Nog even los van de vraag of je voor deelname aan een tv-programma 1.000 à 1.500 wilt investeren in zo'n telefoon. Als echte topcrimineel is dat natuurlijk wel de moeite.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat bij echte zaken mensen niet hun geheime maar vrijwl identieke data aan "deelnemers" uitdelen waarbij de versleuteling via analoge foto's gaat en dat er meerdere groepjes naar exact dezelfde plek moeten.
Het is natuurlijk een tv programma maar het zou een stuk interessanter zijn om dit te doen zonder extractie en zonder einddatum gewoon 2 mensen zonder eindtijd en zie maar wanneer je ze paktEn dan ook zonder camera teams etc. en het zou helemaal leuk zijn als die 2 mensen daadwerkelijk voortvluchtig zijn voor iets, en dan alleen de politie volgen. Maar dat gaat de politie natuurlijk nooit uitzenden (of zijn er dat soort docu's in de maak).
Ja, een assistent had de verkeerde foto gekozen 🤪.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 01:45 schreef Pwn_zoon het volgende:
Beetje vreemd van de productie dat ze in Maastricht de Duivelsgrot als de locatie kozen: die heeft niets maar dan ook niets met de Nachtwacht te maken. Het is namelijk maar een gangetje van 25 meter diep.
Waarschijnlijk gekozen omdat het fotogenieker was, al zag je er verder amper iets van in de montage
Marly en Ellen liepen daarintegen naar de echte ingang waar de Kunstbunker Sint-Pietersberg nog steeds aanwezig is.
De Nachtwacht heeft daar opgerold gelegen, en moest iedere dag een stukje worden gedraaid om verklevingen en beschadigingen tegen te gaan.
Die is gelijk ontslagen neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 06:29 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ja, een assistent had de verkeerde foto gekozen 🤪.
Inmiddels heb ik een vermoeden waar het extractiepunt kan zijn…quote:Op donderdag 21 september 2023 10:34 schreef MadMaster het volgende:
Puzzelt er nog iemand mee?
De route van de Nachtwacht in de loop der eeuwen, wat kennelijk een rode draad in deze serie is, is hier te vinden: Provenantie Nachtwacht (Wikipedia)
Iemand al enig idee waar het extractiepunt is/kan zijn?
In ieder geval niet bij Medemblik, waar de Nachtwacht in het Radboud kasteel is geweest.
Dat heb ik al gecheckt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik een vermoeden waar het extractiepunt kan zijn…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardcoholic
Wegkomen wordt juist voor ze geregeld, er komen is denk ik een groter probleem 😜quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:43 schreef Ferdii het volgende:
Als daar trouwens een extractie is en de hunters weten de exacte locatie dan is het wel zeer lastig om daar goed weg te komen als vluchters
Grappig dat veel denken dat niemand er heen zou gaanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maastricht is wel populair.
Ja, idd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Grappig dat veel denken dat niemand er heen zou gaan
Welquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:03 schreef svann het volgende:
De auto bij de collega om de hoek?
Nee, toch?
Je kreeg een link: http://geenideemeerwathetdomeinwas.nl/xxxxxxquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:26 schreef amaranta het volgende:
Dit was een mooie vangst!
En het lijkt erop dat Ellen en Marly volgende week voor de bijl gaan.
Bij Sissy en Nick heb ik steeds het idee dat het de Sissy-show is met Nick als een soort van accessoire.
Die andere 2 mannen zijn goed op dreef. En de code ook ontcijferd. Ik vroeg me al hoe dat kruis werkte, aangezien het maar zoveel hokjes zijn en het alfabet 26 letters heeft. Maar ik begrijp nu dat ze de cijfers en letters via die website konden verkrijgen.
Bedankt!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:28 schreef Selmar het volgende:
[..]
Je kreeg een link: http://geenideemeerwathetdomeinwas.nl/xxxxxx
Ging je daar naartoe, dan zag de de nachtwacht. En verving je de xxxxxx door de code van de cryptex, dan zag je de rozen.
Ja terwijl ze best wel eens hints meer in het voordeel van de hunters hebben gehad. Ik denk dat de hunters dit jaar éxtreem veel voordeel hebben gehad van Prince en Jesse. Waarom bewaar je in je boekje aanwijzingen die je hebt uitgevoerd?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:20 schreef svann het volgende:
Ben bang dat dit jaar wel érg succesvol wordt voor de hunters.
Toch altijd leuk als één team het net aan redt.
Of je er klaar mee bent weet je alleen nooitquote:Op woensdag 25 oktober 2023 21:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja terwijl ze best wel eens hints meer in het voordeel van de hunters hebben gehad. Ik denk dat de hunters dit jaar éxtreem veel voordeel hebben gehad van Prince en Jesse. Waarom bewaar je in je boekje aanwijzingen die je hebt uitgevoerd?![]()
![]()
![]()
Als je er nog iets mee moet, okee. Maar als je er klaar mee bent
![]()
En gewoon redelijk risiconemende huntees? Alledrie gepakt omdat ze zich in hun eigen kringen begavenIk snap gewoon NIET hoe je nog steeds denkt daarmee weg te komen
Nou, vooral hun telefoon aanlaten…quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Balen voor de mannen, maar teveel fouten gemaakt
Totaal 8 dacht ikquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel afleveringen krijgen we nog?
Hmzz nog 2 afleveringen te gaan dan,quote:
Oh ja bij die dames weten ze natuurlijk ook wie de contactpersoon isquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die dames lijken me kansloos. Andere twee duo's hebben in principe alle info. En ze weten ook niet wie het contactpersoon kan zijn.
Hebben ze hun nummer? Dat heb ik gemist. Ben je niet in de war met de 2 andere jongens die zijn gepakt?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hmzz nog 2 afleveringen te gaan dan,
ik heb goede hoop op de heren, die volgens mij alles binnen hebben en tot twee dagen voor de extractie onder de radar kunnen blijven, al is hun telefoonnummer dan wel weer bekend bij de Hunters. Ook team Vermomming geef ik een kans.
Ik hoop dat de dames volgende week weg weten te komen, maar ik ben er bang voor dat ze nu een makkelijk traceerbaar spoor gaan achterlaten.
Nee, we hebben hun nummer omdat ze daar het sms’je op hebben gekregen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 07:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hebben ze hun nummer? Dat heb ik gemist. Ben je niet in de war met de 2 andere jongens die zijn gepakt?
Nee, dat betekent dat wij er ook 1 van Ali hebben besteld 😀quote:Op donderdag 26 oktober 2023 10:24 schreef Huntedkijker het volgende:
Ik vond het wel opmerkelijk dat digitaal rechercheur Martijn (als ik zijn naam goed heb) aan het begin van afgelopen aflevering 3 cryptexes op zijn bureau had liggen, terwijl er tot dan toe slechts 2 duo's waren opgepakt.
Ze waren in de weer met Jort en Tim, dus hun cryptex kon het niet zijn, en Selmar heeft al laten vallen dat de contactpersoon van Marly en Ellen nog in beeld komt (het lijkt met dus waarschijnlijk dat hun volgende aflevering wel weg komen uit Amsterdam, en het in ieder geval tot een paar dagen voor de finale uithouden). Zou dit betekenen dat een van de andere twee duo's volgende week gepakt gaan worden?
Ik ben de enige sukkel is altijd voor #teamhunters isquote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:11 schreef Burdie het volgende:
Ze hebben dit jaar wel een aantal "likeable" mensen aan het hunterteam toegevoegd. Vraag me af of dat expres is.
🥰quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben de enige sukkel is altijd voor #teamhunters is
Mwah ik vond de hunters sowieso wel likeable, maar ik snap ook niet dat mensen helpen, ik hoop echt dat ze dat alleen maar doen omdat ze het leuk vinden dat ze op TV zouden kunnen komen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:11 schreef Burdie het volgende:
Ze hebben dit jaar wel een aantal "likeable" mensen aan het hunterteam toegevoegd. Vraag me af of dat expres is.
Als je verder geen contact met de voortvluchtigen hebt gehad en ze b.v. alleen ergens op straat gezien hebt kan ik me dat nog voorstellen, maar als je de voortvluchtigen geholpen hebt snap ik niet dat je zo makkelijk informatie weggeeft.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah ik vond de hunters sowieso wel likeable, maar ik snap ook niet dat mensen helpen, ik hoop echt dat ze dat alleen maar doen omdat ze het leuk vinden dat ze op TV zouden kunnen komen.
ik neem aan dat er nu zoveel wordt geknipt en gesneden, dat het in x aantal afleveringen past. Dus gewoon minder knippen en snijden en de serie vol maken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:58 schreef superkimmi het volgende:
Hypothetische vraag aan @:selmar: wat gebeurt er als alle koppels (ruim) voor de finaledag gepakt worden? Dat is voor het programma natuurlijk echt minder leuk. Worden dan minder vluchtdagen verspreid over meerdere afleveringen? En dan jammerdebammer geen spectaculair einde?
Ik denk dat we dan opeens magischerwijs heeel veel langer moeten wachten op toestemming van de officier.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:58 schreef superkimmi het volgende:
Hypothetische vraag aan @:selmar: wat gebeurt er als alle koppels (ruim) voor de finaledag gepakt worden? Dat is voor het programma natuurlijk echt minder leuk. Worden dan minder vluchtdagen verspreid over meerdere afleveringen? En dan jammerdebammer geen spectaculair einde?
Haha, wat dan een indicatie kan zijn waar rook is, is vuur dus laten we direct maar doorpakkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:08 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan opeens magischerwijs heeel veel langer moeten wachten op toestemming van de officier.
Dat mag niet zonder toestemmingquote:Op zondag 29 oktober 2023 14:54 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Haha, wat dan een indicatie kan zijn waar rook is, is vuur dus laten we direct maar doorpakken
Dat was geweldig vorig jaar.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
Komt er weer zo’n afsluitende aflevering waarin zowel de hunters als de hunted commentaar geven op de gebeurtenissen?
Zelfde schoenenquote:Op woensdag 1 november 2023 20:45 schreef amaranta het volgende:
Haha Ellen en Marly hebben zelfs dezelfde zonnebril. 😅
Ligt op de lijn van Zeeland naar Zuid-Hollandquote:Op woensdag 1 november 2023 20:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk bij dat ecopunt? Heb ik even gemist?
Ja, heeft verder helemaal geen zin dit toch?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ligt op de lijn van Zeeland naar Zuid-Holland
Zij hebben coördinatoren ontcijferd, die lijn had Selmar ook gevonden.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hoe komen ze eigenlijk bij dat ecopunt? Heb ik even gemist?
Mogelijke extractie locatie bekijkenquote:Op woensdag 1 november 2023 20:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja, heeft verder helemaal geen zin dit toch?
Ik zie er het nut niet van in, zeker niet met die telefoon aan, of heb ik nu vanalles gemist?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mogelijke extractie locatie bekijken
Ze verwachten meer informatie.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik zie er het nut niet van in, zeker niet met die telefoon aan, of heb ik nu vanalles gemist?
Die krijgen ze toch van die contactpersoon?quote:Op woensdag 1 november 2023 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze verwachten meer informatie.
Jaquote:Op woensdag 1 november 2023 20:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die krijgen ze toch van die contactpersoon?
Eerst maar eens zien hoe kwiek ze lopen dan.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:00 schreef amaranta het volgende:
Ellen en Marly hebben er in ieder geval voor gezorgd dat Rondom Podotherapeuten vaak genoeg wordt genoemd.
Jullie weten dus waar je heen moet als je iets aan je voetjes hebt of zooltjes nodig hebt ofzo
In ieder geval niet naar Rondom Podotherapeuten, want dat wordt blijkbaar gerund door voortvluchtige criminelenquote:Op woensdag 1 november 2023 21:00 schreef amaranta het volgende:
Ellen en Marly hebben er in ieder geval voor gezorgd dat Rondom Podotherapeuten vaak genoeg wordt genoemd.
Jullie weten dus waar je heen moet als je iets aan je voetjes hebt of zooltjes nodig hebt ofzo
quote:Op woensdag 1 november 2023 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval niet naar Rondom Podotherapeuten, want dat wordt blijkbaar gerund door voortvluchtige criminelen.
quote:Op woensdag 1 november 2023 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, die vrouw had zelfs ik nog wel doorzien. Met dr “in the middle of nowhere”
quote:Op woensdag 1 november 2023 21:12 schreef AgnesGru het volgende:
Als ze de naam van Marcel zouden noemen, zou ik meteen gaan praten
Zeker als ze duimschroeven mee hebben.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:12 schreef AgnesGru het volgende:
Als ze de naam van Marcel zouden noemen, zou ik meteen gaan praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |