Dus er worden 260 linkse hippies als beesten afgeslacht en dan nog zijn er mensen (vooral vanaf links) die doen alsof er nuance bestaat in deze bende. Waardeloos.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Perrin het volgende:
260 lichamen gevonden bij de slachtpartij bij het Nova-festival.
[ twitter ]
Reden genoeg voor alle fans om flink te wapperen met Palestijnse vlaggetjes..
Wel raar dat de Google reviews van alle horeca, hotels en attracties alleen maar door mannen geschreven zijn. De Gaza vrouwen mogen nergens heen ofzo? Of mogen ze niet internetten? Of worden alleen de vrouwen bezet door Isral?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou, ik zat net wat beachtenten te bekijken aan de kust bij Gaza. Ziet er prima uit, leuke restaurantjes, attractiepark enzo. Dat wist ik helemaal niet.
Maar ik denk dat die mensen het liefst wel naar huis willen, ja.
Westers is in dat opzicht een voordeel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Makkelijk is niet het juiste woord, maar assertief en flirterig genoeg om jou te motiveren op haar af te stappen. Daarnaast ook mooi.
Zat er eigenljik aan te denken om dit jaar er naar toe te gaan op familiebezoek. Zal er voorlopig niet in zitten. Het land heeft zeker wel mooie kanten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:04 schreef Discombobulate het volgende:
Snap sowieso niet echt waarom je naar Isral gaat op vakantie.
Maken ze weer goed met bijna 700 gevechtsvliegtuigen + nog pakweg 100 in storage op Ovda.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:09 schreef sp3c het volgende:
Israel heeft nauwelijks een marine, dat is wel een beetje nodig voor amphibische acties
Herken dat flirterige niet zozeer van andere landen op die manier, maar heb een vermoeden dat het wat te maken heeft met een mannentekort.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Westers is in dat opzicht een voordeel.
Niet zo erg die hebben wij over 5 jaar niet meer nodigquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar gaat het niet per se om maar ook om de effecten daar weer van op de energiemarkt.
Kun je het je voorstellen? Dat je lekker staat te dansen en dat er dan hanggliders uit de lucht vallen en gewoon gewetenloos het terrein neermaaien en wat dames meesleuren?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat het een hoofd-doelwit was. Uitstekende plek om gijzelaars te vangen en eens flink te moorden.
ja maar daarmee zet je geen tanks aan landquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:10 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Maken ze weer goed met bijna 700 gevechtsvliegtuigen + nog pakweg 100 in storage op Ovda.
Hoeveel heb je aan tanks in zo'n dicht bebouwde omgeving?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar daarmee zet je geen tanks aan land
opruimen , niks overeind latenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:04 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de volledige Gaze bebouwing gesloopt gaat worden omdat dat zo min mogelijk doden aan israelische kant oplevert. Daarna alle staal, aluminium etc ook permanent verwijderen.
Nog steeds best veel.. Alleen zijn ze daar wel kwetsbaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je aan tanks in zo'n dicht bebouwde omgeving?
meer dan aan jeepsquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik wel vaker in Moslimlanden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:09 schreef bierkip het volgende:
[..]
Wel raar dat de Google reviews van alle horeca, hotels en attracties alleen maar door mannen geschreven zijn. De Gaza vrouwen mogen nergens heen ofzo? Of mogen ze niet internetten? Of worden alleen de vrouwen bezet door Isral?
Ik zie net dat ze twee landingsvaartuigen van de VS gaan krijgen, maar die hebben ze nu nog niet. Die hadden ze wel vroeger. Tanks gaat lastig worden dan ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar daarmee zet je geen tanks aan land
Daarom snap ik die obsessie voor het binnenhalen van moslimvluchtelingen van feministenclubjes nooit. Wat voor een cognitieve dissonantie heb je danquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik wel vaker in Moslimlanden.
Je weet niet hoe de Islam werkt?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:09 schreef bierkip het volgende:
[..]
Wel raar dat de Google reviews van alle horeca, hotels en attracties alleen maar door mannen geschreven zijn. De Gaza vrouwen mogen nergens heen ofzo? Of mogen ze niet internetten? Of worden alleen de vrouwen bezet door Isral?
Shit wordt keihard neergeslagen. Daarna worden er strafacties uitgevoerd. En zal er nog minder ruimte zijn voor Palestijnse nederzettingen.quote:Wat gaat er gebeuren...
De wereld is de laatste 4 jaar door mijn bril sowieso een rare episode uit een boek van Orwell.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarom snap ik die obsessie voor het binnenhalen van moslimvluchtelingen van feministenclubjes nooit. Wat voor een cognitieve dissonantie heb je dan
Jezus man. Veel van de daders zijn gefilmd, hopelijk worden ze keihard gestraft voor deze gruwelijkheden! Beesten zijn hetquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:53 schreef Perrin het volgende:
260 lichamen gevonden bij de slachtpartij bij het Nova-festival.
[ twitter ]
Reden genoeg voor alle fans om flink te wapperen met Palestijnse vlaggetjes..
Vraag is of ze het uberhaupt gezien hebben. Heb het idee dat zoveel mensen in echo kamers leven dat dat soort content niet eens voorbij komt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dus er worden 260 linkse hippies als beesten afgeslacht en dan nog zijn er mensen (vooral vanaf links) die doen alsof er nuance bestaat in deze bende. Waardeloos.
We halen onze eigen ondergang naar binnen, heel de Randstad is al naar de klote.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarom snap ik die obsessie voor het binnenhalen van moslimvluchtelingen van feministenclubjes nooit. Wat voor een cognitieve dissonantie heb je dan
Tuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kun je wel een beetje neuken daar dan?
Tel Aviv heeft een enorme gayscene dus jij komt er wel aan je trekken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kun je wel een beetje neuken daar dan?
Hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik zie net dat ze twee landingsvaartuigen van de VS gaan krijgen, maar die hebben ze nu nog niet. Die hadden ze wel vroeger. Tanks gaat lastig worden dan ja.
De geografische omstandigheden zijn niet te vergelijken. Alleen al het feit dat de aanvoerlijnen voor Isral enkele tientallen kilometers zijn en dat Isral Gaza volledig kan blokkeren maakt dit ook compleet anders.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
We weten uit Oekrane dat het nog heel wat moeite kan kosten om de boel plat te gooien.
Nog afgezien van het feit dat Oekrane bijna 2000x meer oppervlakte heeft.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
De geografische omstandigheden zijn niet te vergelijken. Alleen al het feit dat de aanvoerlijnen voor Isral enkele tientallen kilometers zijn en dat Isral Gaza volledig kan blokkeren maakt dit ook compleet anders.
Weinig dus haal je de bebouwing weg, tanks kunnen prima over puinhopen rijden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan worden ze allemaal naar Allah gebombardeerd, zou prima zijn als daar nu eens flink mee wordt afgerekend.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:22 schreef Discombobulate het volgende:
Het is wachten op Hezbollah. Zij hebben op z'n max 150.000 raketten als ik me niet vergis. Of Iran moet nog met wat geouwehoer komen.
De twee syrische vluchtelingen die ik ken zijn beide pro-Israel. Just saying. Een van de twee vindt dat Europa te weinig doet om de eigen belangen te beschermen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je moet de boel nou niet lopen overschatten. Zoiets zou net zo goed een catastrofe zijn. Mensen doen net alsof Isral een superhelden leger heeft dat elk land in het Midden Oosten met gemak kan verslaan. Oorlog is gewoon oorlog, en dat leidt tot beide partijen tot gruwelijke verliezen. Bovendien hebben ze hier al aardig wat moeite mee en zijn er een aantal zeer hoge mensen van het IDF vermoord of gegijzeld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan worden ze allemaal naar Allah gebombardeerd, zou prima zijn als daar nu eens flink mee wordt afgerekend.
GAZA is een goed landje voor bloemen kwekerij en solar panelsquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
De geografische omstandigheden zijn niet te vergelijken. Alleen al het feit dat de aanvoerlijnen voor Isral enkele tientallen kilometers zijn en dat Isral Gaza volledig kan blokkeren maakt dit ook compleet anders.
het is daar vandaag en morgen en de komende 14 daag 30 gradenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Fake news, ouwe beelden uit 2021. Zie je ook hoe zomers gekleed iedereen is daar? Zo warm was het vandaag niet.
thx, heb de tweet verwijdertquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Fake news, ouwe beelden uit 2021. Zie je ook hoe zomers gekleed iedereen is daar? Zo warm was het vandaag niet.
Lijkt er wel op dat alle daken zonnepanelen en zonneboilers hebben als je de foto's ziet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
GAZA is een goed landje voor bloemen kwekerij en solar panels
zodra de Gazanen zijn opgerot
Wat een land hebben ze zoveel zon en dan nog zijn ze afhankelijk van Israel voor de electriciteit
ja je hebt gelijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat alle daken zonnepanelen en zonneboilers hebben als je de foto's ziet.
In welke bende?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dus er worden 260 linkse hippies als beesten afgeslacht en dan nog zijn er mensen (vooral vanaf links) die doen alsof er nuance bestaat in deze bende. Waardeloos.
ik ook , wat een klote stad is dat gewordenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Amsterdam heeft het omgekeerde effect op mij
Monster Magnet kreeg het nog voor elkaar me ernaartoe te krijgen maar verder mijd ik het als de pest.
Deel dit soort filmpjes nou niet...quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[ twitter ]
Heel Iran? Nee, n klein clubje bleef dapper weerstand bieden...
Plus dat "ze allemaal naar Allah bombarderen" sowieso a) geen optie is uit moreel opzicht en b) zelfs als het een optie was niet uitvoerbaar is zo eventjes.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je moet de boel nou niet lopen overschatten. Zoiets zou net zo goed een catastrofe zijn. Mensen doen net alsof Isral een superhelden leger heeft dat elk land in het Midden Oosten met gemak kan verslaan. Oorlog is gewoon oorlog, en dat leidt tot beide partijen tot gruwelijke verliezen. Bovendien hebben ze hier al aardig wat moeite mee en zijn er een aantal zeer hoge mensen van het IDF vermoord of gegijzeld.
Het beste voorbeeld is Oekraine met alle Westese steun. Hoe lang is dat al wel niet gaande en hoe veel doden zijn daar.
Die muziek die uit die speakers komt op zo'n rave kun je kilometers in de wijde omtrek horen, wellicht dat dat ongewenste aandacht heeft getrokken?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja? Ik zeg het omdat men sprak van een rave. Veel raves krijgen slechts een paar uur van te voren een lokatie. Maar wellicht was het meer een gewoon feest.
Kan me niet vroeg genoeg beginnen. Dat ze van dat hele pleurisgebied maar weer een woestijn maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Komen steeds meer berichten binnen dat binnen 3 dagen de invasie begint. Ik zit er klaar voor.
Begrijp precies wat je bedoelt. Laatste keer dat ik er ben geweest was ergens in 2010 ofzo. Toen het concert voorbij was wist ik niet hoe snel ik weer naar Rotterdam moest gaanquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Amsterdam heeft het omgekeerde effect op mij
Monster Magnet kreeg het nog voor elkaar me ernaartoe te krijgen maar verder mijd ik het als de pest.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:02 schreef Scorpie het volgende:
Even in een spoiler zelfs al is het geblurred, om even aan te tonen hoe barbaars Hamas eigenlijk wel niet is. Hamas terroristen gebruiken een schop om een gewonde Isralir te onthoofden.
Het is geblurred maar laat niet zo heel veel aan de verbeelding over.
Juich je voor Palestina? Dan juich je dit soort praktijken toe.Ik ga hier verder niet naar kijken, maar vind het schandalig dat je zulke filmpjes gebruikt om een hele bevolking weg te zetten alsof ze hierachter staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |