Daar gaat het niet per se om maar ook om de effecten daar weer van op de energiemarkt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat het allemaal wel meevalt. In de zesdaagse oorlog werd de halve arabische wereld door Israel in de pan gehakt. No offence maar die moslims kunnen geen oorlog voeren, die kennen alleen terreur.
op zee doe je geen amfibischelandingquote:
je bent daarbij?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:23 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het klinkt niet aardig, maar het is natuurlijk wel de afweging die nu gemaakt wordt in het Isralische kabinet.
En een terechte.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:23 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het klinkt niet aardig, maar het is natuurlijk wel de afweging die nu gemaakt wordt in het Isralische kabinet.
Het stuk kustlijn van ongeveer 40 km?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
waar kan je amfibisch landen dan in de gazastrook?of heb je geen militaire kennis hierover en roep je maar wat?
Gaat dit mij in mijn portemonnee raken? Dan ben ik er helemaal klaar mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar gaat het niet per se om maar ook om de effecten daar weer van op de energiemarkt.
die is helemaal volgebouwdquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het stuk kustlijn van ongeveer 40 km?
Iran steunt Hamas en Hezbollah al jaren open en bloot.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als Iran zich ermee gaat bemoeien gaat het echt de pan uit escaleren.
Kan me niet voorstellen dat dat tot aan de zee is, dus er moet, beperkte, ruimte zijn.quote:
Maar zo vol dat een rubberboot geen soldaten af kan droppen bestaat natuurlijk niet.quote:
maar geen stront weilandenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met fietspaden, natuur en bejaardenhuizen?
GAZA is 40 bij 100 Km strandquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het stuk kustlijn van ongeveer 40 km?
Helaas heeft google.maps hier geen duidelijke streetview bij.
voor een special forces team kan het... dat zijn covert strikes, maar verder dan dat kom je niet. Dan nog is het risico veelst te groot bij een bebouwd strand.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar zo vol dat een rubberboot geen soldaten af kan droppen bestaat natuurlijk niet.
probleem is dat ze vanuit al die flatgebouwen op die rubberboten gaan schieten met machinegeweren enzoquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar zo vol dat een rubberboot geen soldaten af kan droppen bestaat natuurlijk niet.
Klein deel. Zoveel zijn er nu ook weer niet ontvoerd hequote:Op zondag 8 oktober 2023 20:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat het broers en vaders en kinderen van die mensen zijn
wat is dit nu voor vraag
Ziet er vrij beschaafd uit voor bezet gebied.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is dat ze vanuit al die flatgebouwen op die rubberboten gaan schieten met machinegeweren enzo
[ afbeelding ]
die is toch later weer op gestaan?/]quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
En nee, dat lag niet aan de Joden zelf. Dat heeft diens wortels vooral in de achterlijke bewering dat 'de Joden' Christus vermoord zouden hebben. DAAR ligt de bron van alle ellende m.b.t. dit onderwerp.
dacht je dat ze in poephutten wonen met penis kokers?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ziet er vrij beschaafd uit voor bezet gebied.
ok prima, ik denk nu ook dat ze ze niet terugwillenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klein deel. Zoveel zijn er nu ook weer niet ontvoerd he
woningbouw op zich is niet zo moeilijk , nederland MAAKT het moeilijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dacht je dat ze in poephutten wonen met penis kokers?
Maar zijn er echt al bronnen die het over een invasie hebben? Want daar heb je geen kustlijn voor nodig hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is dat ze vanuit al die flatgebouwen op die rubberboten gaan schieten met machinegeweren enzo
[ afbeelding ]
Daar heb je een luchtmacht voor. Maar ik zie ook weinig heil in een landing,quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |