dit ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ziet er vrij beschaafd uit voor bezet gebied.
geen ideequote:Op zondag 8 oktober 2023 20:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maar zijn er echt al bronnen die het over een invasie hebben? Want daar heb je geen kustlijn voor nodig hoor.
Nou, ik zat net wat beachtenten te bekijken aan de kust bij Gaza. Ziet er prima uit, leuke restaurantjes, attractiepark enzo. Dat wist ik helemaal niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ok prima, ik denk nu ook dat ze ze niet terugwillen
Lijkt me wel een logische stap eerlijk gezegd.quote:
Nee, meer een soort Kowhloon met afgevallen gebouwen. Dit zijn gewoon nette flats.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:32 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dacht je dat ze in poephutten wonen met penis kokers?
Moet kunnen toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is dat ze vanuit al die flatgebouwen op die rubberboten gaan schieten met machinegeweren enzo
[ afbeelding ]
Ja, maar het is ook weer niet alsof israel via andere wegen problemen heeft om bv pantser voertuigen gaza in te krijgen ofzo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
voor een special forces team kan het... dat zijn covert strikes, maar verder dan dat kom je niet. Dan nog is het risico veelst te groot bij een bebouwd strand.
klopt, elke gebouw wat platgebombardeerd is wordt gewoon weer opgebouwd...quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Nee, meer een soort Kowhloon met afgevallen gebouwen. Dit zijn gewoon nette flats.
ja laten we eens kijkenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet kunnen toch?
Kijk eens hoe Normandië eruit zag.
Je hebt ook veel bredere stukken strand zoals dit:quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is dat ze vanuit al die flatgebouwen op die rubberboten gaan schieten met machinegeweren enzo
[ afbeelding ]
Als Iran gaat bemoeien kan dat wel handig zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef theunderdog het volgende:
Dat Israel nu trouwens militaire hulp van de VS nodig heeft, laat nu ook niet echt daadkracht zien van Israel.
hebben ze het nodig dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef theunderdog het volgende:
Dat Israel nu trouwens militaire hulp van de VS nodig heeft, laat nu ook niet echt daadkracht zien van Israel.
die pier is wel handigquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:44 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je hebt ook veel bredere stukken strand zoals dit:
[ afbeelding ]
Daarnaast ook lege stukken strand relatief dicht bij Gaza stad. Kijk hier maar eens: https://maps.app.goo.gl/n4uAdp8iK4dXRZ7J7
Daar ligt die Carrier Strike Group wel in de verkeerde zee voor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:44 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Als Iran gaat bemoeien kan dat wel handig zijn.
Waar staat dat ze dat nodig hebben?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:43 schreef theunderdog het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |