Onzin ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Speler was gewoon weer in positie op het moment van de goal. Als het al een overtreding was heeft het 0 effect op de goal. Dacht dat de VAR hier niet voor was.
Maar het is wel in dezelfde aanvalsfase, want bal niet over de middellijn geweest en ook niet in bezit tegenstander.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Speler was gewoon weer in positie op het moment van de goal. Als het al een overtreding was heeft het 0 effect op de goal. Dacht dat de VAR hier niet voor was.
Je bent ook gewoon een kutVAR als je heel pietluttig de regels gaat interpeteren waar het het spel duidelijk niet bevordert.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:33 schreef Caland het volgende:
Dat slaat echt nergens op om die af te keuren
Jij snapt er niks van hequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef ashardalan het volgende:
Als de scheids live had gefloten voor die overtreding, had niemand geklaagd. Nu de VAR dat besluit, is het in ene wel fout?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef ashardalan het volgende:
Als de scheids live had gefloten voor die overtreding, had niemand geklaagd. Nu de VAR dat besluit, is het in ene wel fout?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:33 schreef Caland het volgende:
Dat slaat echt nergens op om die af te keuren
De VAR was ooit bedoeld voor wedstrijdbepalende fouten. Dat is dit natuurlijk niet. Kijk ik snap wel dat die VAR op de knop drukt, want hoe ver ga je anders terug.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:37 schreef ashardalan het volgende:
Gras is groen, lucht is blauwquote:
Tillmanquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is voornamelijk een domme overtreding van Tilmann.
Til er niet te zwaar aan.quote:
Toen zei ik erbij dat dat bewust was (Dat heb je bewust weggeknipt)quote:
Ik ben tegen racismequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
EN DAN MODEREERT IE MIJN POST WEG
Ik mis benji hier.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Het FA hok. Prikkelarm allen.
verbaasdquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerst mij onnodig in een hoekje drukken en dan verbaast zijn.
Al een paar weken geloof ik, dit is echt niet best.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat dombo gaat uitloggen.
Eens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dombo is het even kwijt.
Hopelijk komt hij na de interlands weer uitgerust terug.
Ik ga Neef_Wuppie achterna.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dombo is het even kwijt.
Hopelijk komt hij na de interlands weer uitgerust terug.
Ik moest erg lachen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:00 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen gaat mijn post in het Ajax-topic viraal(9 likes al)
Wie?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga Neef_Wuppie achterna.
Die stuurde op zijn laatste dag nog allemaal PM's door van Gurney en Fetx met het doel om hun te naaien (heb ik niks mee gedaan omdat ik wuppie een zielige loser vind)quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga Neef_Wuppie achterna.
Nu Freaky het licht heeft gezien vind ik het niet meer zo grappig om daar te lurken, dus ik ben daar nog niet langs geweest.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:00 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen gaat mijn post in het Ajax-topic viraal(9 likes al)
Je bent een goed mensquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu Freaky het licht heeft gezien vind ik het niet meer zo grappig om daar te lurken, dus ik ben daar nog niet langs geweest.
Inmiddels wel en het was een grappige post. Ik heb een like gegeven.
Oh ik dacht dat het Bakayoko wasquote:
Gelachen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:06 schreef fetX het volgende:
De commentator overdrijft wel wat. Prima goal verder.
Nu PSV voorstaat zal hij hier zo wel verschijnen tochquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, ik mis @:DJ_DAy-V
Hij zei dat vaak.
Nou vooruit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord maar er zat een reden achter, zie post #76
hoezoquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:10 schreef onlogisch het volgende:
3 clubs uit Rotterdam op het hoogste niveau
Genot hoor.
4 minuten en dit is je comeback?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand die een club support die momenteel 16e staat zou het niet begrijpen
Meer minuten dan punten voor Ajax in de laatste 7 wedstrijden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
4 minuten en dit is je comeback?
Ga je schamen
Boeiend.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:19 schreef Slobeend het volgende:
Besef dat Feyenoord als laatste aan de beurt is bij de samenvattingen van de NOS zometeen.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:19 schreef Slobeend het volgende:
Besef dat Feyenoord als laatste aan de beurt is bij de samenvattingen van de NOS zometeen.
Zware tijden voor Feyenoord fans zoals wijquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:19 schreef Slobeend het volgende:
Debiele aanloop.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:35 schreef Zorro het volgende:
Luuk en strafschoppen blijft een leuke rubriek
Echte supporters hebben het al live gezien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:19 schreef Slobeend het volgende:
Ze zitten nog voor die van Twente!quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:19 schreef Slobeend het volgende:
Pittig zeg. Hoe was Santi weer een paar intikkertjes in dat goed draaiende team?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Echte supporters hebben het al live gezien.
Op televisie met een pallet bakstenen naast je of in het stadion, niet op Teletekst om vervolgens afhankelijk te blijven van Studio Sport. Aldi-troep.
Uitstekend. Nog steeds topscorer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Pittig zeg. Hoe was Santi weer een paar intikkertjes in dat goed draaiende team?
erg jammerquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:44 schreef KillemWieft het volgende:
Ajax heeft weer verloren. @:KingRoland
Had jij ook net geen tijd om te kijken?quote:
quote:Een steward van PEC Zwolle is zondagmiddag ernstig mishandeld tijdens het thuisduel met Feyenoord (0-2). Dat melden de Blauwvingers in een statement op de clubwebsite. De steward attendeerde enkele supporters op hun stadionverbod en werd vervolgens hard aangepakt. Inmiddels zijn er drie verdachten aangehouden, weet het Algemeen Dagblad.
De steward merkte zondag op dat er een aantal supporters met een ontzegging toch in het MAC³PARK stadion aanwezig waren. Toen hij hen verzocht te vertrekken, weigerde één persoon dat te doen. Toen de steward die persoon vervolgens nogmaals aansprak, werd hij door meerdere personen 'ernstig mishandeld', zo valt te lezen in het statement.
Tekst staat er dubbel in.quote:
Ik zou dit alleen doen bij FA's die ik wel serieus neem.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die stuurde op zijn laatste dag nog allemaal PM's door van Gurney en Fetx met het doel om hun te naaien (heb ik niks mee gedaan omdat ik wuppie een zielige loser vind)
Hopelijk doe jij dat niet
Verdomme Dombo ik schrok en dacht dat er een wedstrijd bezig wasquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou dit alleen doen bij FA's die ik wel serieus neem.
Oh sorry, ik had een paar dagen vrijaf genomen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Verdomme Dombo ik schrok en dacht dat er een wedstrijd bezig was
Welkom terug makkerquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had een paar dagen vrijaf genomen.
Akkoord.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had een paar dagen vrijaf genomen.
Ik kijk ook heel erg uit naar RKC - FC Volendamquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Akkoord.
Heb moeite om te accepteren dat de interlands nog moeten beginnen
Gelukkig maar. Dan kan ik eerst Union - Stuttgart kijkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WE beginnen vandaag pas om 18:45.
Heel jammer.
3-1quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is je voorspelling?
Ik ben in alle topics tegelijk, dus pas maar op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ben je in het verkeerde topic bro
Wil jij niet zo dreigen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben in alle topics tegelijk, dus pas maar op.
Hielenlikkerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij niet zo dreigen?
Fijn dat je hem corrigeert. Zo blijft de sfeer goed!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij niet zo dreigen?
Precies. Een warm bad is een belangrijk speerpunt in VBL.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fijn dat je hem corrigeert. Zo blijft de sfeer goed!
Jammer dat jouw punt steeds het putje verstopt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies. Een warm bad is een belangrijk speerpunt in VBL.
Heb je ESPN nou al geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat jouw punt steeds het putje verstopt.
PSV moet helemaal niets.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:02 schreef Epistaxiophobia het volgende:
PSV moet echt even beginnen met punten te verspelen
Daar zie ik het nut nu werkelijk niet van in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:02 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ja maar alles gaat mis en schijn geen Wifi op tv te hebben.quote:
Als ik nu zou reageren met : 'Zak in de stront' zou het een minachting zijn voor de oprechte pis-en strontvlekken in de samenleving.quote:
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar alles gaat mis en schijn geen Wifi op tv te hebben.
Precies.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik nu zou reageren met : 'Zak in de stront' zou het een minachting zijn voor de oprechte pis-en strontvlekken in de samenleving.
Ik ben erg, maar m'n ingeroepen hulpdiensten falen ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet
Man man man
Blijft mooi, dat een aardbei blij is niet te meuren naar een aambei.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies.
Ik ben veel beter
Die kun je niet meer kwijtraken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:02 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Bij shmoopy lukte het welquote:
Wedstrijd is saai.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En toen was het stil.
Dat kan geen toeval zijn
Dit is al de tweede persoonlijke aanval van de avond. Hopelijk komt moderator @R-woud93 heel snel in VBL anders gaat dit ontsporen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij bent echt heel dichtbij een note.
Jij valt heel VBL aan met die opmerking in F1. Dan pareer ik het terug ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is al de tweede persoonlijke aanval van de avond. Hopelijk komt moderator @:r-woud93 heel snel in VBL anders gaat dit ontsporen.
Ik weet niet over welke opmerking jij het hebtquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij valt heel VBL aan met die opmerking in F1. Dan pareer ik het terug ja.
Goh.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet over welke opmerking jij het hebt
Bakayoko heeft dit gelezenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV is in elk geval al opgehouden met sprankelen. Dat biedt kansen voor Ajax volgende week.
RKC - Volendam levert anders nu al veel meer spektakel en intensiteit op.quote:
Nouja zegquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Tijd dat Feyenoord weer eens punten laat liggen vandaag
van Ginkel gaat daar hoogstpersoonlijk voor zorgen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:24 schreef GotenSSJ het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaat natuurlijk ook niet gebeuren, maar PSV gaat nog wel een keer een periode krijgen waarin het wat minder loopt, dus een grotere buffer is altijd welkom. AZ en Twente mogen ook wel eens punten laten liggen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
van Ginkel gaat daar hoogstpersoonlijk voor zorgen.
Nou heeft Vitesse verder ook weinig.
Als je straks 10 wedstrijden op rij gewonnen hebt. Volgende week Twente - Feyenoord.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk ook niet gebeuren, maar PSV gaat nog wel een keer een periode krijgen waarin het wat minder loopt, dus een grotere buffer is altijd welkom. AZ en Twente mogen ook wel eens punten laten liggen.
Dat gaat Feyenoord ook krijgen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk ook niet gebeuren, maar PSV gaat nog wel een keer een periode krijgen waarin het wat minder loopt, dus een grotere buffer is altijd welkom. AZ en Twente mogen ook wel eens punten laten liggen.
Daar geloof ik niet in. Dat er iemand kampioen gaat worden zonder nederlaag, zeker als je allebei (en dan AZ en Twente nog als outsiders) ook nog eens een zwaar Europees programma speelt waar bijna iedere wedstrijd perspectief kan bieden. Plus dat je de onderlinge wedstrijden tegen de huidige top 4 ook nog hebt. Zo ver steken PSV en Feyenoord er in Nederland ook weer niet boven uit imo, dat je die al met potlood in kunt vullen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:37 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat gaat Feyenoord ook krijgen.
Maar ik verwacht geen nederlaag dit seizoen.
Plus de ellendige avonden in het van Donge en Roo stadion, Polman Stadion en de Adelaarshorst.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Dat er iemand kampioen gaat worden zonder nederlaag, zeker als je allebei (en dan AZ en Twente nog als outsiders) ook nog eens een zwaar Europees programma speelt waar bijna iedere wedstrijd perspectief kan bieden. Plus dat je de onderlinge wedstrijden tegen de huidige top 4 ook nog hebt. Zo ver steken PSV en Feyenoord er in Nederland ook weer niet boven uit imo, dat je die al met potlood in kunt vullen.
Two horse race dit seizoen joh.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Dat er iemand kampioen gaat worden zonder nederlaag, zeker als je allebei (en dan AZ en Twente nog als outsiders) ook nog eens een zwaar Europees programma speelt waar bijna iedere wedstrijd perspectief kan bieden. Plus dat je de onderlinge wedstrijden tegen de huidige top 4 ook nog hebt. Zo ver steken PSV en Feyenoord er in Nederland ook weer niet boven uit imo, dat je die al met potlood in kunt vullen.
Twee. En tegen PSV afgewend in de 97ste minuut oid bijvoorbeeld, dat geluk ga je niet altijd hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Two horse race dit seizoen joh.
En vorig seizoen een competitie nederlaag geïncasseerd.
Verbied die hele club.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kennelijk het Erve Asito tegenwoordig.
Het zou verboden moeten worden.
Dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak als Vitesse-supporter.
We gaan het allemaal wel zien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Twee. En tegen PSV afgewend in de 97ste minuut oid bijvoorbeeld, dat geluk ga je niet altijd hebben.
Dat het op twee teams aan gaat komen geloof ik wel ja, maar dat houdt niet in dat je sowieso gaat winnen van bijv. AZ en Twente. Of dat je geen wedstrijd gaat hebben waarin het gewoon even tegen zit.
Mad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV volgende week weer thuis.
Kut KNVB
Alleen maar goed nieuws eigenlijk. Ajax gaat natuurlijk vanaf januari de Eredivisie slopen en dan mag PSV naar de ArenA.quote:
Emmen in de Super League.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
'''De Conference Liek is beter dan de CL''
-Jan Jood
Mensen die dat stadionnetje met een hoofdletter aan het eind schrijven kan ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alleen maar goed nieuws eigenlijk. Ajax gaat natuurlijk vanaf januari de Eredivisie slopen en dan mag PSV naar de ArenA.
KNVBGODEN
Wat doe je malquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik zal jou eens serieus nemen.
@Coco Graag verslag of je nog normaal kan lopenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dit is geil.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
AZquote:
Hoe is dat geen eigen doelpunt 😂.quote:
Op doel geschoten en van richting veranderd. Eigen doelpunt is als het schot niet op doel is (tussen palen) en toch in het doel gaat via verdediger.quote:
Morgen schijten we het topic onder. @Paulquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We kijken uit naar de gestaakte dehradatiekraker van morgen.
VBL / [degradatiekraker] FC Utrecht - Ajax #1quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen schijten we het topic onder. @:paul
Sergio, ben jij het?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We kijken uit naar de gestaakte dehradatiekraker van morgen.
Heb jij inside info, Paul? Durf jij namen te noemen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:02 schreef Paul het volgende:
Wordt denk ik echt gestaakt morgen jammer genoeg
Nee ik ben gewoon bang dat een aantal van supporters van Ajax/Utrecht niet normaal kunnen doen morgen met spreekkoren vooralquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:02 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Heb jij inside info, Paul? Durf jij namen te noemen?
Dat ze zo gaan roepen:"Gambas! Gambas! Jullie hebben 5 punten pas!" of zo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon bang dat een aantal van supporters van Ajax/Utrecht niet normaal kunnen doen morgen met spreekkoren vooral
Dat de “Bunnk Side” (quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:02 schreef Paul het volgende:
Wordt denk ik echt gestaakt morgen jammer genoeg
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zou wel lachen zijn met dat beleid van de KNVB
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:29 schreef bbuddybb het volgende:
Helene maakt slechte interviews zeg.
Haar standaard vraag is: "Is dat logisch?"
Hans kan (lees: is) verschrikkelijk irritant, maar maakt wel leuke interviews verder.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat volksbuurt uiterlijk blijft wel onovertroffen. Ook vandaag. Hoepeltjes en glans jasje.
Genot.
Een eigen topic wtfquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
We zijn hier
VBL / [degradatiekraker] FC Utrecht - Ajax #1
Wat is dezequote:Op zondag 22 oktober 2023 12:32 schreef Caland het volgende:
We zijn hier
VBL / [degradatiekraker] FC Utrecht - Ajax #1
4 delen, een groot succes.quote:
Het was er gezellig, met minimale moderatiequote:Op zondag 22 oktober 2023 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
4 delen, een groot succes.
Jij weet duidelijk niks van marketing.
Maar hopelijk had je het hier naar je zin in je eentje
Voetbal is een warm bad vol met gezellige mensenquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:45 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het was er gezellig, met minimale moderatie
Maar goed dat ik er was.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voetbal is een warm bad vol met gezellige mensen
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was druk bezig in WoW, dus een late JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dungeonquote:
Ok.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |