Persoonlijk vind ik dit een stuk beter dan die kunstmatige act van Hamilton, op het moment dat iedereen weet dat je kampioen ging worden. Maar ja, iedereen zo z'n voorkeur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen en zijn team ook weer totaal door het dolle heen.
deze keer met Oscar is hij ook P2quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
3 keer geen P1 geworden, dat wel.
In de races waar ie P2 werd werd Perez 1.
En Sainz ook een keer P1 met Verstappen op 5
Wilde net zeggen win je een race , zit je te praten als of je net je bed uit komtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:11 schreef PirE het volgende:
Piastri is wel de nieuwe iceman qua emotieloos praten
Ja, haha.quote:
Horner probeert er nog een quote voor de archieven in te gooien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen en zijn team ook weer totaal door het dolle heen. "Ja, leuk. Bedankt."
Dit is Max ook wel eens gebeurd toen HAM kampioen werd nadat VER de race had gewonnen.quote:
das leuk voor wikipediaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Horner probeert er nog een quote voor de archieven in te gooien.
Sprintrace winnen is wel een beetje de JC-schaal van de F1. Leuk voor wikipedia maar dat is het wel.quote:
Mexico ja, terecht wel, WDC is belangrijker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is Max ook wel eens gebeurd toen HAM kampioen werd nadat VER de race had gewonnen.
Ja vroeger droegen die pitspoezen een stuk minderquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer van al die jurken om Max heen
Oh het was ook totaal niet bedoeld tegen Verstappen en zijn team natuurlijk. Meer om aan te geven hoe dodelijk saai dit seizoen was wat betreft de titel. Het was zo'n beetje in mei al alleen nog de vraag wanneer hij de titel zou pakken ipv of.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit een stuk beter dan die kunstmatige act van Hamilton, op het moment dat iedereen weet dat je kampioen ging worden. Maar ja, iedereen zo z'n voorkeur.
Rossi, Marquez etc in MotoGP ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lewis maakte toch leukere feestjes.
Wie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:15 schreef PS. het volgende:
Nou komop jongens, Piastri mag ook wel eens in beeld
Dan onterft zijn schoonvader hem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:
En nu zeggen dat je joods bent Max.
Kelly's jurk is vrij blootquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vroeger droegen die pitspoezen een stuk minder
Tja, de enige die hem dit seizoen kon bedreigen was Perez, en die moet inmiddels nog gaan vrezen voor zijn P2 in het kampioenschapquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh het was ook totaal niet bedoeld tegen Verstappen en zijn team natuurlijk. Meer om aan te geven hoe dodelijk saai dit seizoen was wat betreft de titel. Het was zo'n beetje in mei al alleen nog de vraag wanneer hij de titel zou pakken ipv of.
Voor Max straks.quote:
Die moet überhaupt vrezen dat Marko in een dronken bui niet Ricciardo in zijn plek zet en Lawson in de AT laatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja, de enige die hem dit seizoen kon bedreigen was Perez, en die moet inmiddels nog gaan vrezen voor zijn P2 in het kampioenschap
Max staat er ook heerlijk nuchter inquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:16 schreef Nizno het volgende:
UH wat een vraag zeg. denk je dat je dit vol kan houden of wordt dat moeilijk...
wat een kwallebal hequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Nizno het volgende:
ga weg met je target.
Max zijn Target is ik ga alles winnen
Ik zie dit scenario volgend seizoen gebeurenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Die moet überhaupt vrezen dat Marko in een dronken bui niet Ricciardo in zijn plek zet en Lawson in de AT laat
Had de vraag moeten flippen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Nizno het volgende:
ga weg met je target.
Targets zijn voor stofzuigerverkopers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Nizno het volgende:
ga weg met je target.
Lawson presteert anders ook nog niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie dit scenario volgend seizoen gebeuren
Ja dat is niet eens een heel onrealistisch scenario Marko kennendequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Die moet überhaupt vrezen dat Marko in een dronken bui niet Ricciardo in zijn plek zet en Lawson in de AT laat
telefonische verkoopmutsenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Targets zijn voor stofzuigerverkopers.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:12 schreef Evenstar het volgende:
Arme Piastri, wint hij gaat alle aandacht alsnog naar Max
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Na de eerste keer went het nou eenmaal
Door slotjes heen postenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, van emotie was toch al geen sprake eigenlijk, beetje geestdodend allemaal, de 'strijd' om deze titel
Het is dat Marko bang is voor de Japanse wraak als ie Tsunoda zou ontslaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Prachtig lijstje, volgend jaar naast Vettel en Prost.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef RAVW het volgende:
Met zijn derde titel staat Verstappen nu op gelijke hoogte met Ayrton Senna, Jackie Stewart, Jack Brabham, Nelson Piquet en Niki Lauda.
Dat zijn toch geen kleine namen
ik zou eerst ook posten maar dacht neeeeeeee ik plak hem even in de nieuwequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Door slotjes heen posten
Rosberg kon het zelf niet volhouden, dus hij denkt Verstappen moet ook zoiets hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Of Max een 4e of 5e WK wil winnen? Nee, volgend jaar wil 'ie 2e worden nou goed? Rosberg
Dat mag jij ook doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Door slotjes heen posten
Ja het kwartje viel me hierboven alquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Rosberg kon het zelf niet volhouden, dus hij denkt Verstappen moet ook zoiets hebben.
Vandaag en gisteren al een paar keer gedaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou eerst ook posten maar dacht neeeeeeee ik plak hem even in de nieuwe
En Piquet is z'n schoonvaderquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef RAVW het volgende:
Met zijn derde titel staat Verstappen nu op gelijke hoogte met Ayrton Senna, Jackie Stewart, Jack Brabham, Nelson Piquet en Niki Lauda.
Wachten op Stroll die met gereedschap gaat gooien zoals Iannone vroegerquote:
Leukste wat er is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Door slotjes heen posten
Ik verwachtte het al begin dit jaarquote:Op maandag 6 maart 2023 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max is al kampioen. Strijd is al lang gestreden.
yup ik doe het in live topics vaker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vandaag en gisteren al een paar keer gedaan
nope nog nietquote:
Het nieuwe DTS seizoenquote:
wil je een sticker?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik verwachtte het al begin dit jaar
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kan het volgens mij in één subforum
Nou bel de politiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Door slotjes heen posten
de wereld staat in de fik met een foute keuze van Mikey?quote:
Hij was toch biquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:21 schreef PS. het volgende:
Draaien ze daar nou muziek gezongen door een homo?
Supermarkt is nog open.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:21 schreef -XOR- het volgende:
Wel jammer dat ik alle bier in mijn koelkast gedurende de sprintrace al heb opgedronken.
Wel namen uit een tijd dat dat 3 titels bijna het natuurlijke maximum was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef RAVW het volgende:
morgen zijn de winkels gewoon openquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:21 schreef -XOR- het volgende:
Wel jammer dat ik alle bier in mijn koelkast gedurende de sprintrace al heb opgedronken.
Bij dezen mijn excusesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Door slotjes heen posten
Hop naar de supermarkt om nog een krat te halenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:21 schreef -XOR- het volgende:
Doen we toch niet bewust of zo?quote:
gelukkig ik was niet de enige die dat hoordequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:23 schreef SiGNe het volgende:
BIj Viaplay denken ze ook aan Kelly "Max heeft de wereld tieten binnen"
Zo zie je maar weer hoe dominant die auto isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:24 schreef Parafernalia het volgende:
Vaag dat Perez nog steeds 2e staat
Gelukkig wel. Zo even twee LaChouffe halen.quote:
Hij heeft een prima auto onder de kont; dan is het niet raar dat je tweede staat.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:24 schreef Parafernalia het volgende:
Vaag dat Perez nog steeds 2e staat
Ik zou er ook nog een Tripel Karmeliet bij doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Zo even twee LaChouffe halen.
Die heb ik al lang koud staanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Zo even twee LaChouffe halen.
Meltdownquote:
Als je het overleefde ......quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wel namen uit een tijd dat dat 3 titels bijna het natuurlijke maximum was.
Om sterk te finishen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:26 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zou er ook nog een Tripel Karmeliet bij doen.
Hele middag Cyberpunk zitten spelen en zie het nu voor het eerst van Israelquote:
Je bent daar alleen homo als je de ontvanger bent.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Als je dat bent wordt je net zo goed van een flat afgedonderd daar.
toxicquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:27 schreef fietsie het volgende:
Ook wel mooi dat #teamLH zoveel aandacht heeft voor het aantal racend door inhalen gewonnen posities van LH, en zijn enorme voorsprong op zijn teamgenoot met dezelfde auto.
nopequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:29 schreef -XOR- het volgende:
Heeft Norris al wel eens een sprintrace gewonnen?
nee teamLHquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ? Absoluut. Nul 'respect' voor die privileged opgegroeide over het paard gelanceerde modepop.
Toen hij buikgriep hadquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:29 schreef -XOR- het volgende:
Heeft Norris al wel eens een sprintrace gewonnen?
Pijnlijk voor mr Faster than Verstappen.quote:
Sjezusquote:
Hij zei het echt..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig ik was niet de enige die dat hoorde
Verstappen Junior is on his wayquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij zei het echt..
OK, herstelde zich daarna met wereld titel maar z'n gedachten waren echt bij Kelly.
Did you just assume its gender?quote:
Ik weet niet welke races jij hebt gekeken, maar de vorige races van Lawson waren prima.quote:
Ook dat, na de jaarlijkse 4 begrafenissen van collega's was het voor de meesten na 10 jaar wel genoeg. Dat moesten ze ook nog via tenminste 1 en vaak 2 teams opklimmen om af en toe eens in de beste of op een na beste auto te zitten.quote:
Inclusief punten scoren zelfs, na zó in het diepe gegooid te zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik weet niet welke races jij hebt gekeken, maar de vorige races van Lawson waren prima.
Ze hebben bijna 24 uur, dat lukt wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:43 schreef fietsie het volgende:
Was er trouwens ook een beetje te zien of die auto van Perez redelijkerwijs fatsoenlijk te repareren is voor morgen?
Omdat ze moeten wachten kennelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom laten ze die persco niet zien en horen?
sky heeft het er ook niet live opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:43 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom laten ze die persco niet zien en horen?
Ik ben alleen wel benieuwd hoe het met het parc ferme zit.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben bijna 24 uur, dat lukt wel.
Die AM is er niet goed genoeg voor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:43 schreef SiGNe het volgende:
Perez moet nog uit gan kijken dat ie z'n P2 niet kwijt raakt an uitgerekend Hamilton..
En Alonso moet ook nog even beter z'n best doen wat dat betreft.
Ik zie zelf liever ALonso op P3 dan hamilton, Alonso heeft er meer moeite voor moeten doen
Ze mogen gewoon repareren zolang er maar dezelfde specs van alles gebruikt worden. Anders uit de pits starten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel benieuwd hoe het met het parc ferme zit.
Zolang het dezelfde specs zijn mag het. Anders moet hij uit de pits starten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Snap ik, al dat gekwijl.quote:
...voor het bloedenquote:
Ze zijn al even gefinished hoorquote:
ja dat kun je inderdaad aan hem zien dat hij ook gewoon koudbloedig isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi hoe koel die Oscar blijft altijd.
Niet deze i.i.g.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:53 schreef Managarm het volgende:
Beste race dit jaar van Max? (gestolen van nu)
Perez: "I got hit"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:52 schreef Nizno het volgende:
perez hulk en ocon mogen op de koffie bij de stewards
quote:Marko viert derde wereldtitel Verstappen: 'Maar morgen moet er gewonnen worden'
omelette du fromage!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Perez: "I got hit"
Hülk: "I got squeezed"
Ocon: "Baguette au fromage"
Schade repareren mag, zolang de setup en de spec van de onderdelen maar hetzelfde blijft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Hij werd 2e deze racequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:03 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ah, daarom is jos mee, die dumpt hem bij een tankstation als ie niet eerste wordt.
ik hun het hun ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Geweldig voor Oscar dit![]()
![]()
Als ik het iemand hun, is hij het.
En Max natuurlijk![]()
![]()
Zoals met elke WDC die hij wint, een life time supply aan Red Bull, er word nu van hem verwacht om voor drie man weg te drinken.quote:
Een Red Bull reclame auto met zo'n kekke Red Bull blik op het dakquote:
Nu hopen dat voor het Lando ook eindelijk een keertje gebeurd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:10 schreef Symphonic het volgende:
Geweldig voor Oscar dit![]()
![]()
Als ik het iemand hun, is hij het.
En Max natuurlijk![]()
![]()
De RB17 komt tzt ook in de garage te staanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een Red Bull reclame auto met zo'n kekke Red Bull blik op het dak
stroll heeft ook 5 sec maar die wordt niet genoemdquote:
C.q. morgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef Jane het volgende:
Ja, leuk voor Piastri natuurlijk, maar het was ook wel duidelijk dat Max hem met huid en haar zou hebben opgevreten als de race wat langer had geduurd c.q. als het een normale race was geweest.
Nounounou niet zo negatief.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef Jane het volgende:
Ja, leuk voor Piastri natuurlijk, maar het was ook wel duidelijk dat Max hem met huid en haar zou hebben opgevreten als de race wat langer had geduurd c.q. als het een normale race was geweest.
mocht niet van GPquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Nounounou niet zo negatief.
Zoveel dichterbij kwam Max uberhaupt niet.
Stroll noemen we überhaupt niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
stroll heeft ook 5 sec maar die wordt niet genoemd
Weet ikquote:
Zonder safetycars al wel, denk ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:19 schreef Jane het volgende:
Die safetycars hebben Max eerder geholpen dan dat ze nadelig voor hem waren denk ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zonder safetycars al wel, denk ik.
Maar toch mooi om te zien dat McLaren dit jaar een enorme stap heeft gezet en dat ze volgend jaar misschien wel echt aansluiten. Het lijkt erop dat ze de auto nog niet onder alle omstandigheden helemaal begrijpen, maar ze hebben een leuk driverskoppel en volgend jaar kunnen ze zomaar het tweede team zijn.
2 tienden in de rondes dat hij het probeerde. Zonder safetycars was hij dan op twee ronden van het einde in DRS gekomen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Nounounou niet zo negatief.
Zoveel dichterbij kwam Max uberhaupt niet.
de zachte banden bleven zo langer goed waardoor hij er nog wat vuile lucht van had.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Die safetycars hebben Max eerder geholpen dan dat ze nadelig voor hem waren denk ik.
Ja maar aan de andere kant hebben ze het voordeel van de zachte band nooit goed kunnen benutten, omdat er in het begin al 2 safetycars waren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
de zachte banden bleven zo langer goed waardoor hij er nog wat vuile lucht van had.
Oh zeker. Net ook al gezegd dat Piastri echt wel laat zien wat hij kan. Dit was echt fenomenaal van hem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant hebben ze het voordeel van de zachte band nooit goed kunnen benutten, omdat er in het begin al 2 safetycars waren.
Ik vind het een beetje jammer dat hier niet gewoon de winst van Piastri gewaardeerd wordt, ipv zeggen ''Ja maar Max....''
Komop zeg, die jongen heeft gewoon een goede race gereden, en verdiend gewonnen.
quote:21:32
Badr naar de grond!
Nu al?quote:
ik heb toch echt genoeg gelezen die hebben aangegeven dat ze het Oscar echt gunden. (hunden ook wel)quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef PS. het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat hier niet gewoon de winst van Piastri gewaardeerd wordt, ipv zeggen ''Ja maar Max....''
Twee keer alquote:
quote:21:35
Vierde knockdown, Hari geeft op!
HAHAHAHAHA! Oh Badr stop ermee!quote:
Mja dat weet je dus niet, aangezien er best kans was dat ze een flink gat hadden gereden op die softs de eerste ronden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Te zeggen dat de SCs Max hebben geholpen is niet reëel gezien dat zonder SCs de banden van Max eerder de softs voorbij zouden zijn gegaan en dus Max sneller bij Oscar was gekomen,
Hij kan altijd nog de politiek in gaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA! Oh Badr stop ermee!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA! Oh Badr stop ermee!
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:30 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant hebben ze het voordeel van de zachte band nooit goed kunnen benutten, omdat er in het begin al 2 safetycars waren.
Komop zeg, die jongen heeft gewoon een goede race gereden, en verdiend gewonnen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:[img]h[quote][img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 7 oktober 2023 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zeker. Net ook al gezegd dat Piastri echt wel laat zien wat hij kan. Dit was echt fenomenaal van hem.
Valt wel mee toch?quote:https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 7 oktober 2023 20:09 schreef TweedeKlum het volgende:
PIA![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog de politiek in gaan
Maar je kan ook niet zo stellig zeggen dat de SCs Max eerder geholpen hebben dan dat ze nadelig voor hem waren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:37 schreef PS. het volgende:
[..]
Mja dat weet je dus niet, aangezien er best kans was dat ze een flink gat hadden gereden op die softs de eerste ronden.
Misschien niet, zo kun je ook niet stellig zeggen dat Max wel gewonnen had als er geen SC wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar je kan ook niet zo stellig zeggen dat de SCs Max eerder geholpen hebben dan dat ze nadelig voor hem waren.
Dat weet ik, maar daar was ik nu niet mee in discussie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Valt wel mee toch?
Piastri netjes gereden, vanmiddag al met de shoot out, gewoon goed. Dat iemand denkt dat Max hem had ingehaald als er minder SCs waren wil niet zeggen dat ze het Piastri niet gunnen of niet blij voor hem zijn.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Misschien niet, zo kun je ook niet stellig zeggen dat Max wel gewonnen had als er geen SC was
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:25 schreef PS. het volgende:
[..]
Die safetycars hebben Max eerder geholpen dan dat ze nadelig voor hem waren denk ik.
Ja, ik zeg dat dat net zo goed niet kan zijn. Ik begin er toch niet over dat hij wel had gewonnen zonder safetycar?quote:
En Perez.... Tjaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bottomline:
Max heeft de derde titel op zak.
Piastri heeft laten zien dat hij enorm goed kan rijden.
Erg mooi om te zien
De zoon van de koper van het team?quote:
Exact.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef RAVW het volgende:
Hamilton niet of de 2008 titel is toch naar Massa gegaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Max is de Johan Cruijff van nu. Een absolute grootheid en bijzonder.
Het rijtje met coureurs die iig 3 keer achter elkaar WDC zijn geworden is ook heel bijzonder.
Fangio, Schumacher, Vettel, Hamilton, Verstappen.
Holy. Fucking. Shit.
hij is minimaal 3x achtereen kampioen geworden, namelijk 2017-2020quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hamilton niet of de 2008 titel is toch naar Massa gegaan
Hamilton heeft er in 2017, 2018 en 2019 drie op een rij gehad. En 2020 natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hamilton niet of de 2008 titel is toch naar Massa gegaan
Bijna elke race gezeik tussen Sainz/Leclerc over positie of ze vechten met elkaar waardoor ze tijd verliezen.quote:
Ja anders was hij wel 1e geworden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die werd door een Fransman van de baan gerost, dus niks tja.
Enge Rolex draagt Josquote:
Hij had daar sowieso niet moeten rijden. Heeft niks te zoeken op die plekken in een RB. Als het nou één keer door wat pech is is het één ding, maar bijna iedere fucking GP rijdt hij ergens in het midden met idioten om zich heen.quote:
Drugovich?quote:
Piastri gaat een hele hele grote worden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bottomline:
Max heeft de derde titel op zak.
Piastri heeft laten zien dat hij enorm goed kan rijden.
Erg mooi om te zien
Je reageerde op mij. Ik gun het Piastri zeker wel. Ik denk alleen, ook gezien de afgelopen races, dat de McLaren het nog steeds niet een hele race volhoudt tegen Verstappen in de RB. En in mijn ogen zag je dat nu ook aan het einde van de sprint, alhoewel Oscar het tempo er nu wel goed in hield. Wat dat betreft is zo'n sprint toch echt wel wat anders dan een gewone race. 1 strategiebeslissing vooraf (welke banden?) en verder zo hard als je kan. (maar ben nog steeds geen fan van de sprintweekenden in het algemeen, sorry.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daar was ik nu niet mee in discussie.
Wel redelijk met je eens ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:22 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Piastri gaat een hele hele grote worden?
Waarom? Ik zie een Max koelheid die mij voor een rookie wat teveel volwassen is en ik zelden heb gezien. Hij heeft een verbluffende volwassenheid in zijn racen en reacties in de media. Koele nuchtere kikker.
En de anderen concurrenten van Max vallen me dit jaar toch een partij tegen
Norris: ontzettend snel maar zit teveel in zijn kop.
Ik heb hem dit weekend al 50 keer horen zeggen hoe slecht hij zichzelf vindt. Laat zijn kopie hij tijd en wijlen hangen.
Russell: choked onder druk. Zie Singapore. Grote woorden, weinig daden
Hamilton: constant maar vindt hem ingeleverd dit jaar qua pure snelheid.
Leclerc: goede kwali's afgewisseld met drama races. Veel fouten zoals vandaag in races. Matig seizoen
Sainz: wisselvallig. Ene race briljant snel. Dan Mwah. Niet constant.
Piastri zie ik groeien en als hij zijn bandenmanagement onder de knie krijgt de enige echte coureur die zich de komende jaren met Max kan vergelijken. De rest heeft het net niet.
Nee. Ook Norris niet. Zet hem paar races naast Max en hij gaat er in het kopje onderdoor. Piastri? Nee. Die heeft die koelbloedigheid wat een echte winnaar moet hebben ala Max.
Nicely done George. Nicely donequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
Deze klopt zo goed. Ik heb hem gejat
[ afbeelding ]
Kan mij eigenlijk van zijn Williams tijd dit niet zo herinneren. Vraag mij af of dit echt gewoon Russell is of dat het meer is gekomen omdat bij Mercedes gewoon alle aandacht naar Lewis gaat en hij op zo'n manier er nog een beetje wat van probeert te maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
Deze klopt zo goed. Ik heb hem gejat
[ afbeelding ]
Zeker. Piastri heeft alle potentiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel redelijk met je eens ja.
Russell is ook echt iemand die vooral bezig is om in de spiegel te kijken en dan te roepen hoe cool hij wel niet is. Puntje bij paaltje verneukt hij het. Vandaag ook weer met zijn "mega move" of "big move" of wat hij ook zeiEcht get real.
Lewis kan vooral goed zijn rondjes rijden, meer heeft hij echt niet meer in zich denk ik. Vandaag ook weer prima rondjes gereden en veel plekken gepakt omdat de rest aan het kutten was.
Piastri lijkt qua stijl wel op Max (qua gedrag, mindset). Qua rijstijl moet hij zich nog wel bewijzen. Nog te kort, maar wel met je eens dat hij op dit moment de enige lijkt die in de buurt zou kunnen komen met zelfde materiaal.
Big move!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nicely done George. Nicely done
Leuk dat je de underdog support, volgende keer wel een underdog kiezen dat ook echt een underdog is ouwe reus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
George was echt heerlijk bezig vandaag met zijn moves. Toonde ook weer initiatief wat betreft de pitstop, maar moet de engineer wel gelijk geven omdat de stop geen zin zou hebben gehad. Met meer rondjes na de safety car dan weer wel
Zou kunnen, als hij wel presteert en Hamilton niet dan lijkt er wel een grafstemming te heersen bij Mercedes, dat is frustrerend.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan mij eigenlijk van zijn Williams tijd dit niet zo herinneren. Vraag mij af of dit echt gewoon Russell is of dat het meer is gekomen omdat bij Mercedes gewoon alle aandacht naar Lewis gaat en hij op zo'n manier er nog een beetje wat van probeert te maken.
Ik vind het knap dat Albon 2 punten gepakt heeftquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leuk dat je de underdog support, volgende keer wel een underdog kiezen dat ook echt een underdog is ouwe reus.
Underdog? Jack Russell? (lol)quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leuk dat je de underdog support, volgende keer wel een underdog kiezen dat ook echt een underdog is ouwe reus.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:01 schreef Vincent_student het volgende:
Ik snap er helemaal niets meer van. Hoe kan Verstappen nu al wereldkampioen zijn, terwijl de race nog helemaal niet is begonnen????
Sprint race, kan je ook punten in halenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:01 schreef Vincent_student het volgende:
Ik snap er helemaal niets meer van. Hoe kan Verstappen nu al wereldkampioen zijn, terwijl de race nog helemaal niet is begonnen????
nee hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:04 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
De F1 Qatar is toch morgen? Of heb ik iets gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Hij had nog 3 punten nodig om kampioen te worden, die heeft hij nu gehaald.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:01 schreef Vincent_student het volgende:
Hm, mss trap ik er in, maar goed - te goeder trouw...quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:01 schreef Vincent_student het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sally op 07-10-2023 23:41:26 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nyck de Vries had op z’n stoel moeten zittenquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sargeant is ook wel klaar nu neem ik aan. Die stapelt fout op fout.
Vond ik ook! Het is vaak een optocht, maar vandaag niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:13 schreef beantherio het volgende:
Deze sprintrace was trouwens best wel ok.
Voortaan iedere sprint teams die zo dom zijn om op de softs te startenquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vond ik ook! Het is vaak een optocht, maar vandaag niet.
Laat ze zelf hun strategie maar verklotenquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voortaan iedere sprint teams die zo dom zijn om op de softs te starten
Lag trouwens wel een beetje aan 1) de baan en 2) de kerbs. En 3) het weer/de temperatuur.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voortaan iedere sprint teams die zo dom zijn om op de softs te starten
En zelfs met al die SCs was de medium verreweg de beste strategie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat ze zelf hun strategie maar verkloten![]()
En al die SC's kwamen hen goed uit.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sowieso elke sprint dit jaar vind ik goed. Mooi concept dus en zeker blijven houden. Het liefst welk raceweekend trouwens.
Sorry, moest “elk” zijnquote:
Dat getroll.quote:
Perez stond 2de in schade??quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is goed stuk
ducttape gebruikenquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:44 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is goed stuk
Verstappen kan morgen op de tribune plaatsnemen zo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:37 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Heb dit alles gemist. Was te druk met van alles maar nu lees ik dus dat Verstappen WK is geworden.
Mag ik nu nog juichen of jammer joh, volgend jaar maar weer (en dan op tijd)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |