Persoonlijk vind ik dit een stuk beter dan die kunstmatige act van Hamilton, op het moment dat iedereen weet dat je kampioen ging worden. Maar ja, iedereen zo z'n voorkeur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen en zijn team ook weer totaal door het dolle heen.
deze keer met Oscar is hij ook P2quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
3 keer geen P1 geworden, dat wel.
In de races waar ie P2 werd werd Perez 1.
En Sainz ook een keer P1 met Verstappen op 5
Wilde net zeggen win je een race , zit je te praten als of je net je bed uit komtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:11 schreef PirE het volgende:
Piastri is wel de nieuwe iceman qua emotieloos praten
Ja, haha.quote:
Horner probeert er nog een quote voor de archieven in te gooien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen en zijn team ook weer totaal door het dolle heen. "Ja, leuk. Bedankt."
Dit is Max ook wel eens gebeurd toen HAM kampioen werd nadat VER de race had gewonnen.quote:
das leuk voor wikipediaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Horner probeert er nog een quote voor de archieven in te gooien.
Sprintrace winnen is wel een beetje de JC-schaal van de F1. Leuk voor wikipedia maar dat is het wel.quote:
Mexico ja, terecht wel, WDC is belangrijker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is Max ook wel eens gebeurd toen HAM kampioen werd nadat VER de race had gewonnen.
Ja vroeger droegen die pitspoezen een stuk minderquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:13 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer van al die jurken om Max heen
Oh het was ook totaal niet bedoeld tegen Verstappen en zijn team natuurlijk. Meer om aan te geven hoe dodelijk saai dit seizoen was wat betreft de titel. Het was zo'n beetje in mei al alleen nog de vraag wanneer hij de titel zou pakken ipv of.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit een stuk beter dan die kunstmatige act van Hamilton, op het moment dat iedereen weet dat je kampioen ging worden. Maar ja, iedereen zo z'n voorkeur.
Rossi, Marquez etc in MotoGP ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lewis maakte toch leukere feestjes.
Wie?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:15 schreef PS. het volgende:
Nou komop jongens, Piastri mag ook wel eens in beeld
Dan onterft zijn schoonvader hem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:15 schreef TweedeKlum het volgende:
En nu zeggen dat je joods bent Max.
Kelly's jurk is vrij blootquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vroeger droegen die pitspoezen een stuk minder
Tja, de enige die hem dit seizoen kon bedreigen was Perez, en die moet inmiddels nog gaan vrezen voor zijn P2 in het kampioenschapquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh het was ook totaal niet bedoeld tegen Verstappen en zijn team natuurlijk. Meer om aan te geven hoe dodelijk saai dit seizoen was wat betreft de titel. Het was zo'n beetje in mei al alleen nog de vraag wanneer hij de titel zou pakken ipv of.
Voor Max straks.quote:
Die moet überhaupt vrezen dat Marko in een dronken bui niet Ricciardo in zijn plek zet en Lawson in de AT laatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tja, de enige die hem dit seizoen kon bedreigen was Perez, en die moet inmiddels nog gaan vrezen voor zijn P2 in het kampioenschap
Max staat er ook heerlijk nuchter inquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:16 schreef Nizno het volgende:
UH wat een vraag zeg. denk je dat je dit vol kan houden of wordt dat moeilijk...
wat een kwallebal hequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Nizno het volgende:
ga weg met je target.
Max zijn Target is ik ga alles winnen
Ik zie dit scenario volgend seizoen gebeurenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Die moet überhaupt vrezen dat Marko in een dronken bui niet Ricciardo in zijn plek zet en Lawson in de AT laat
Had de vraag moeten flippen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Nizno het volgende:
ga weg met je target.
Targets zijn voor stofzuigerverkopers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Nizno het volgende:
ga weg met je target.
Lawson presteert anders ook nog niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zie dit scenario volgend seizoen gebeuren
Ja dat is niet eens een heel onrealistisch scenario Marko kennendequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Die moet überhaupt vrezen dat Marko in een dronken bui niet Ricciardo in zijn plek zet en Lawson in de AT laat
telefonische verkoopmutsenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Targets zijn voor stofzuigerverkopers.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:12 schreef Evenstar het volgende:
Arme Piastri, wint hij gaat alle aandacht alsnog naar Max
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Na de eerste keer went het nou eenmaal
Door slotjes heen postenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, van emotie was toch al geen sprake eigenlijk, beetje geestdodend allemaal, de 'strijd' om deze titel
Het is dat Marko bang is voor de Japanse wraak als ie Tsunoda zou ontslaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Prachtig lijstje, volgend jaar naast Vettel en Prost.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef RAVW het volgende:
Met zijn derde titel staat Verstappen nu op gelijke hoogte met Ayrton Senna, Jackie Stewart, Jack Brabham, Nelson Piquet en Niki Lauda.
Dat zijn toch geen kleine namen
ik zou eerst ook posten maar dacht neeeeeeee ik plak hem even in de nieuwequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Door slotjes heen posten
Rosberg kon het zelf niet volhouden, dus hij denkt Verstappen moet ook zoiets hebben.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Of Max een 4e of 5e WK wil winnen? Nee, volgend jaar wil 'ie 2e worden nou goed? Rosberg
Dat mag jij ook doenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Door slotjes heen posten
Ja het kwartje viel me hierboven alquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Rosberg kon het zelf niet volhouden, dus hij denkt Verstappen moet ook zoiets hebben.
Vandaag en gisteren al een paar keer gedaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou eerst ook posten maar dacht neeeeeeee ik plak hem even in de nieuwe
En Piquet is z'n schoonvaderquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef RAVW het volgende:
Met zijn derde titel staat Verstappen nu op gelijke hoogte met Ayrton Senna, Jackie Stewart, Jack Brabham, Nelson Piquet en Niki Lauda.
Dat zijn toch geen kleine namen
Wachten op Stroll die met gereedschap gaat gooien zoals Iannone vroegerquote:
Leukste wat er is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Door slotjes heen posten
Ik verwachtte het al begin dit jaarquote:Op maandag 6 maart 2023 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max is al kampioen. Strijd is al lang gestreden.
yup ik doe het in live topics vaker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vandaag en gisteren al een paar keer gedaan
nope nog nietquote:
Het nieuwe DTS seizoenquote:
wil je een sticker?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik verwachtte het al begin dit jaar
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kan het volgens mij in één subforum
Nou bel de politiequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Door slotjes heen posten
de wereld staat in de fik met een foute keuze van Mikey?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |