alleen voor dat effectquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon een trap naar het plafond neerzetten.
Zo'n kutgeintje hebben ze wel eens bij mij geflikt, was het bedrijf overgenomen en moest mijn contract worden omgezet naar het nieuwe bedrijf. Kreeg ik iets van 200 euro meer loon, maar vervielen wel de reiskosten (zo'n 600 km per weekquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets meer dan 100 euro, maar ja.
Nja. Ik ben blij genoeg met m'n werk dat ik het reisgedoe voor lief neem. Af en toe even klagen als het te gek wordt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:52 schreef bitterbal het volgende:
als ik geen reiskosten vergoed zou krijgen was ik er niet gaan werken
Ah ja dat snap ik hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nja. Ik ben blij genoeg met m'n werk dat ik het reisgedoe voor lief neem. Af en toe even klagen als het te gek wordt.
nou verhuizen naar schiedam danquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
Schiedam zou niet een hele gekke middenoplossing zijn. Snel in Rotterdam, maar ook snel op werk. Scheelt een metro en eenoverstap.
Jammer, huizentekort momenteel, even wachten op Hugo Homoschoentjes in 2030.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
Schiedam zou niet een hele gekke middenoplossing zijn. Snel in Rotterdam, maar ook snel op werk. Scheelt een metro en eenoverstap.
Worstquote:
Wat, een huizentekort? Dat is nieuws voor mij, en ook absoluut niet de reden dat ik tandenknarsend op een zolderkamer bij m'n moeder verblijf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer, huizentekort momenteel, even wachten op Hugo Homoschoentjes in 2030.
ook lekker..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Worst![]()
Ik heb lekker vers gebakken frietjes met zelf gemaakte saté![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien heeft US, of ballie nog een huisje voor je overquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat, een huizentekort? Dat is nieuws voor mij, en ook absoluut niet de reden dat ik tandenknarsend op een zolderkamer bij m'n moeder verblijf.
nee helaasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien heeft US, of ballie nog een huisje voor je over
Mini of groot je kan ze toch niet in een keer in je mond stoppenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ook lekker..
mini hema worstjes, de normale waren op
maar dit past beter op een broodje
mag straks niet meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kun je die van jou verhuren en dan kun je naar Thailand.
Als de omschrijving op Funda begint met 'Klussers opgelet ' kun je beter maar gelijk wegklikkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
https://www.funda.nl/koop/schiedam/huis-88668869-villastraat-77/
Iemand bij de straatnamenverzinnerij heeft wel gevoel voor humor gehad.
Bioscoop in de buurt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
https://www.funda.nl/koop/schiedam/huis-88668869-villastraat-77/
Iemand bij de straatnamenverzinnerij heeft wel gevoel voor humor gehad.
Leuk klusprojectje voor vijf euro. Vergt wel zes ton aan reparaties.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als de omschrijving op Funda begint met 'Klussers opgelet ' kun je beter maar gelijk wegklikken
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof Prins Bernard Jr. in al zijn eigen huizen woont.
Dit zijn ook leuke extraatjes die je bij het huis krijgtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leuk klusprojectje voor vijf euro. Vergt wel zes ton aan reparaties.
quote:- Bij deze woning is de ouderdomsclausule van toepassing
- Bij deze woning is de asbestclausule van toepassing
Mooi hè.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zijn ook leuke extraatjes die je bij het huis krijgt
[..]
Die zit vast onder een schuilnaam lekker goedkoop in een sociale huurwoning.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof Prins Bernard Jr. in al zijn eigen huizen woont.
denk dat die bij mijn huis in den haag ook komen. En niet bewoners clausule.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zijn ook leuke extraatjes die je bij het huis krijgt
[..]
Jazekerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De stem van Boes, dat was/is toch een bekende van @:Molo
Ja klussen is leuk om het naar je eigen smaak te maken, maar dat huis is meer een restauratieprocesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
Zou een kluswoning niet erg vinden voor de juiste prijs. Ik bouw er wel wat moois van. Maar de onbewoonbare krotten die daar tegenwoordig onder vallen zou zelfs ik m'n handen niet aan durven branden.
Zetel je nog bij mij in de omgeving momenteel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
Zou een kluswoning niet erg vinden voor de juiste prijs. Ik bouw er wel wat moois van. Maar de onbewoonbare krotten die daar tegenwoordig onder vallen zou zelfs ik m'n handen niet aan durven branden.
Het is een Chinees AYCE restaurant. Dus Chinees.quote:
ik ben onderwegquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is een Chinees AYCE restaurant. Dus Chinees.
Stichting MARTIJN?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:21 schreef essnhills het volgende:
In het park wordt vanavond door een stichting voor kinderen (ben de naam alweer kwijt) een spooktocht georganiseerd. Allemaal lichaamsdelen, vampiers, heksen, grafstenen, spinnen, spoken etc in het park
quote:
Yep. Same place.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Zetel je nog bij mij in de omgeving momenteel?
Hi trouwens![]()
Blijft bizar dat ik je in 15 jaar tijd nog nooit in het wild ben tegengekomenquote:
Even stiekem wat realistisch uitziende lichaamsdelen verspreiden, en dan de organisatie in paniek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:21 schreef essnhills het volgende:
In het park wordt vanavond door een stichting voor kinderen (ben de naam alweer kwijt) een spooktocht georganiseerd. Allemaal lichaamsdelen, vampiers, heksen, grafstenen, spinnen, spoken etc in het park
Voor de actuele vibe even wat Hamaz vlaggen erbij zwaaien en genieten maar!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even stiekem wat realistisch uitziende lichaamsdelen verspreiden, en dan de organisatie in paniek.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijft bizar dat ik je in 15 jaar tijd nog nooit in het wild ben tegengekomen
To be fair kom ik ook eigenlijk nooit in jouw wijkquote:
Ik vermijd hem ook zoveel mogelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
To be fair kom ik ook eigenlijk nooit in jouw wijk
Owwwwwquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
Whehe
[..]
Hij gaat scheepje varen, in HvH naar Bexitannnië.
Laatst toen ik vanuit Rotterdam met meteo vol mensen vanuit metalfestivalletje kwam was het iets minder rustig maar doorgaans in het weekend lekker chill jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Metro is heerlijk rustig
Echt een verademing!
Toen het strandweer was waren ze niet te harden ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Laatst toen ik vanuit Rotterdam met meteo vol mensen vanuit metalfestivalletje kwam was het iets minder rustig maar doorgaans in het weekend lekker chill ja
500 puntenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
@:cherrylips, had jij bij dat Club Pathé ding opdat Spin en Win geklikt? Wat won je? Ik ben benieuwd of daar nou echt verschil in zit of dat iedereen gewoon wat puntjes krijgt.
"Het gaat niet om de bestemming waar je uiteindelijk uitkomt, maar om de ongelukken en herinneringen van onderweg"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Trein was best druk. Stiltecoupé ook nog dusja. Ene helft kakelen, andere helft zich daarover opnaaien. Genot.
pittig nog welquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
Zo, in de trein naar huis. Pittig familiegedoe overleefd!
Ja ok, maar strandweer vind ik kut dus voor mij dan vooral plat op de badkamervloer wachten tot dat over isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen het strandweer was waren ze niet te harden ook.
oh cutequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:50 schreef essnhills het volgende:
Ik was bij haakpatronen voor bloemen aan het kijken en daar zat deze tussen![]()
[ afbeelding ]
Die tong ookquote:
Ik wil ditquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:50 schreef essnhills het volgende:
Ik was bij haakpatronen voor bloemen aan het kijken en daar zat deze tussen![]()
[ afbeelding ]
Of kipfiletquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n koeientong lijkt wel wat op een vagina.
Ook geen fan. Maar zelfs als je 's avonds uit je werk kwam zaten die dingen nog vol met hele hordes strandgasten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, maar strandweer vind ik kut dus voor mij dan vooral plat op de badkamervloer wachten tot dat over is
leukquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:50 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks het 'groen' beleid van mijn werkgever doe ik alles met de auto, dus eigenlijk weinig last vanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook geen fan. Maar zelfs als je 's avonds uit je werk kwam zaten die dingen nog vol met hele hordes strandgasten.
Ik zou wel voor een auto en rijbewijs willen gaan om 75% van m'n woon-werk reistijd af te halen. Maar met de huidige prijzen moet ik er dan ook in wonen vrees ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ondanks het 'groen' beleid van mijn werkgever doe ik alles met de auto, dus eigenlijk weinig last van
Wel een hekel mensen om me heen, zeker van die zomerse zweetknakkers dus ik snap je
Rijbewijs ook leasenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou wel voor een auto en rijbewijs willen gaan om 75% van m'n woon-werk reistijd af te halen. Maar met de huidige prijzen moet ik er dan ook in wonen vrees ik.
wat kost een rijles en examen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou wel voor een auto en rijbewijs willen gaan om 75% van m'n woon-werk reistijd af te halen. Maar met de huidige prijzen moet ik er dan ook in wonen vrees ik.
Ja dat is insane... ik snap echt niks meer van de wereld moet ik zeggenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een nier en halve leverquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kost een rijles en examen tegenwoordig?
Rijlesje bij Hork nemen, heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was volgens mij 2k kwijt twee jaar geleden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2x de helftquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook zoiets dertien jaar terug.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was volgens mij 2k kwijt twee jaar geleden?
dat scheeltquote:
Die is geen rijinstructeur meer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rijlesje bij Hork nemen, heb ik ook gedaan.
Met de hedendaagse prins(lessen)trend zullen ouders wel naar de rij-examinator gaan om te zeggen dat het echt aan alle andere auto's lag en niet aan hun zoon of dochter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog een tussentijdse toets gedaan. Scheelde weer wat stress.
1960,75, ik heb het even opgezocht. Geen tussentijdse toets en beide examens in één keer gehaald.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was volgens mij 2k kwijt twee jaar geleden?
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is geen rijinstructeur meer.
Zelfs in het onderwijs heb ik daar geen last van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de hedendaagse prins(lessen)trend zullen ouders wel naar de rij-examinator gaan om te zeggen dat het echt aan alle andere auto's lag en niet aan hun zoon of dochter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |