leukquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:50 schreef essnhills het volgende:
Ik was bij haakpatronen voor bloemen aan het kijken en daar zat deze tussen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks het 'groen' beleid van mijn werkgever doe ik alles met de auto, dus eigenlijk weinig last vanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook geen fan. Maar zelfs als je 's avonds uit je werk kwam zaten die dingen nog vol met hele hordes strandgasten.
Ik zou wel voor een auto en rijbewijs willen gaan om 75% van m'n woon-werk reistijd af te halen. Maar met de huidige prijzen moet ik er dan ook in wonen vrees ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ondanks het 'groen' beleid van mijn werkgever doe ik alles met de auto, dus eigenlijk weinig last van
Wel een hekel mensen om me heen, zeker van die zomerse zweetknakkers dus ik snap je
Rijbewijs ook leasenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou wel voor een auto en rijbewijs willen gaan om 75% van m'n woon-werk reistijd af te halen. Maar met de huidige prijzen moet ik er dan ook in wonen vrees ik.
wat kost een rijles en examen tegenwoordig?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou wel voor een auto en rijbewijs willen gaan om 75% van m'n woon-werk reistijd af te halen. Maar met de huidige prijzen moet ik er dan ook in wonen vrees ik.
Ja dat is insane... ik snap echt niks meer van de wereld moet ik zeggenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een nier en halve leverquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kost een rijles en examen tegenwoordig?
Rijlesje bij Hork nemen, heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was volgens mij 2k kwijt twee jaar geleden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2x de helftquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik volgens mij ook zoiets dertien jaar terug.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was volgens mij 2k kwijt twee jaar geleden?
dat scheeltquote:
Die is geen rijinstructeur meer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rijlesje bij Hork nemen, heb ik ook gedaan.
Met de hedendaagse prins(lessen)trend zullen ouders wel naar de rij-examinator gaan om te zeggen dat het echt aan alle andere auto's lag en niet aan hun zoon of dochter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog een tussentijdse toets gedaan. Scheelde weer wat stress.
1960,75, ik heb het even opgezocht. Geen tussentijdse toets en beide examens in één keer gehaald.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was volgens mij 2k kwijt twee jaar geleden?
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die is geen rijinstructeur meer.
Zelfs in het onderwijs heb ik daar geen last van.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met de hedendaagse prins(lessen)trend zullen ouders wel naar de rij-examinator gaan om te zeggen dat het echt aan alle andere auto's lag en niet aan hun zoon of dochter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |