Owwwwwquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
Whehe
[..]
Hij gaat scheepje varen, in HvH naar Bexitannnië.
Laatst toen ik vanuit Rotterdam met meteo vol mensen vanuit metalfestivalletje kwam was het iets minder rustig maar doorgaans in het weekend lekker chill jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Metro is heerlijk rustig
Echt een verademing!
Toen het strandweer was waren ze niet te harden ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Laatst toen ik vanuit Rotterdam met meteo vol mensen vanuit metalfestivalletje kwam was het iets minder rustig maar doorgaans in het weekend lekker chill ja
500 puntenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
@:cherrylips, had jij bij dat Club Pathé ding opdat Spin en Win geklikt? Wat won je? Ik ben benieuwd of daar nou echt verschil in zit of dat iedereen gewoon wat puntjes krijgt.
"Het gaat niet om de bestemming waar je uiteindelijk uitkomt, maar om de ongelukken en herinneringen van onderweg"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Trein was best druk. Stiltecoupé ook nog dusja. Ene helft kakelen, andere helft zich daarover opnaaien. Genot.
pittig nog welquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
Zo, in de trein naar huis. Pittig familiegedoe overleefd!
Ja ok, maar strandweer vind ik kut dus voor mij dan vooral plat op de badkamervloer wachten tot dat over isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toen het strandweer was waren ze niet te harden ook.
oh cutequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:50 schreef essnhills het volgende:
Ik was bij haakpatronen voor bloemen aan het kijken en daar zat deze tussen![]()
[ afbeelding ]
Die tong ookquote:
Ik wil ditquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:50 schreef essnhills het volgende:
Ik was bij haakpatronen voor bloemen aan het kijken en daar zat deze tussen![]()
[ afbeelding ]
Of kipfiletquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n koeientong lijkt wel wat op een vagina.
Ook geen fan. Maar zelfs als je 's avonds uit je werk kwam zaten die dingen nog vol met hele hordes strandgasten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok, maar strandweer vind ik kut dus voor mij dan vooral plat op de badkamervloer wachten tot dat over is
leukquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:50 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks het 'groen' beleid van mijn werkgever doe ik alles met de auto, dus eigenlijk weinig last vanquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook geen fan. Maar zelfs als je 's avonds uit je werk kwam zaten die dingen nog vol met hele hordes strandgasten.
Ik zou wel voor een auto en rijbewijs willen gaan om 75% van m'n woon-werk reistijd af te halen. Maar met de huidige prijzen moet ik er dan ook in wonen vrees ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ondanks het 'groen' beleid van mijn werkgever doe ik alles met de auto, dus eigenlijk weinig last van
Wel een hekel mensen om me heen, zeker van die zomerse zweetknakkers dus ik snap je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |