lift installerenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat bejaarden en rolstoelen lastig de trap op gaan.
Die zaten er vroeger in, maar daar kunnen alleen die railcateringkarretjes mee de trap op en af.quote:
Ook niet aardig om mensen in een rolstoel dan maar gelijk uit te maken voor 'die railcateringkarretjes'quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zaten er vroeger in, maar daar kunnen alleen die railcateringkarretjes mee de trap op en af.
mja, niet zo raar toch? ze zetten in op een lange oorlog, dan moet je nu al kindjes van 5 alvast oorlogsretoriek indrillen om ze over 11 jaar klaar gestoomd te hebben..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:27 schreef bitterbal het volgende:
kijk zembla met een aflevering over de propaganda in rusland.
Ze rekruteren al kinderen die al klaar worden gestormd voor het leger
ja vind het wel bizar om te zien. Lesstof is ook aangepastquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:30 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, niet zo raar toch? ze zetten in op een lange oorlog, dan moet je nu al kindjes van 5 alvast oorlogsretoriek indrillen om ze over 11 jaar klaar gestoomd te hebben..
mocht je in de tussentijd verliezen zullen ze altijd zo nationalistisch als de pest zijn
uiteraard, want je moet het wel in de hoofden printenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind het wel bizar om te zien. Lesstof is ook aangepast
Ik was even aan het googlen want er stond mij bij dat er ook plannen waren voor een hybride trein met zowel enkel als dubbeldeks.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah oke. voor instap is dat idd wel goed ja
oh das het beste misschien welquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was even aan het googlen want er stond mij bij dat er ook plannen waren voor een hybride trein met zowel enkel als dubbeldeks.
[ afbeelding ]
Dat is dus deze. Maar dat duurt nog wel een paar jaar.
mja.. als ie dan ook echt zo snel is als ze doen voorkomen in die impressie..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was even aan het googlen want er stond mij bij dat er ook plannen waren voor een hybride trein met zowel enkel als dubbeldeks.
[ afbeelding ]
Het probleem was nou niet echt dat hun treinen allemaal maar 30 reden of zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. als ie dan ook echt zo snel is als ze doen voorkomen in die impressie..
nee das waar, ze vielen uit(elkaar)quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het probleem was nou niet echt dat hun treinen allemaal maar 30 reden of zo.
Zullen ze dan wel zo gaan indelen dat enkel alleen voor 1e klas is en dubbel voor het plebsquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"u wilt gelijkvloers zitten, daar is een toeslag van ¤5,- voor"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen ze dan wel zo gaan indelen dat enkel alleen voor 1e klas is en dubbel voor het plebs
En dat er aan de eindes van de coupé dan van die kleppen zitten zoals bij een vuilniswagen om het plebs dichter op elkaar te persen zodat de elite meer beenruimte heeft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen ze dan wel zo gaan indelen dat enkel alleen voor 1e klas is en dubbel voor het plebs
ik morgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef bitterbal het volgende:
heb eergister dacht ik 1e klas gezeten
Precies, gewoon even duidelijk maken tot welke klasse ze behorenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dat er aan de eindes van de coupé dan van die kleppen zitten zoals bij een vuilniswagen om het plebs dichter op elkaar te persen zodat de elite meer beenruimte heeft.
Kijk onze elitaire jonkvrouwe even stoefen danquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:37 schreef bitterbal het volgende:
heb eergister dacht ik 1e klas gezeten
ja was nergens anders plekquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk onze elitaire jonkvrouwe even stoefen dan
De goeie oude tijd toen treinen nog een derde klasse hadden. Kan je je nu nauwelijks nog wat bij voorstellen, een klasse lager dan de tweede sardientjesstaplaatsenstapelklasse. De banken waren onbekleed, quelle horreur.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Precies, gewoon even duidelijk maken tot welke klasse ze behoren
Gewoon een beetje zoals in India dusquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De goeie oude tijd toen treinen nog een derde klasse hadden. Kan je je nu nauwelijks nog wat bij voorstellen, een klasse lager dan de tweede sardientjesstaplaatsenstapelklasse. De banken waren onbekleed, quelle horreur.
Vandaag de dag zou je in de derde klasse als een kletterend bruidswagenblikje achter de trein aan een touwtje hangen of zo.
heet wat anders maar gehandicapteverklaring kan je gewoon regelen, moet je wel gaan rolstoelenquote:
ja zo erg is het nou ook nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:43 schreef mschol het volgende:
[..]
heet wat anders maar gehandicapteverklaring kan je gewoon regelen, moet je wel gaan rolstoelen
oh waarom?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Same hier, maar verlies die perk wel bij de contractvernieuwing. Moeilijke tijden.
Gaan ze dan met zo'n kutsmoesje komen van 'ja we betalen geen reiskostenvergoeding meer maar je krijgt wel 100 euro meer loon'quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Same hier, maar verlies die perk wel bij de contractvernieuwing. Moeilijke tijden.
Lang verhaal kort: krijg meer betaald, maar kan m'n reizen niet meer direct declareren. Er was wel nog een belastingvoordeeldingetje dan maar daar moet ik me tezijnertijd eens over inlezen.quote:
ga je er dan niet op achteruit?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: krijg meer betaald, maar kan m'n reizen niet meer direct declareren. Er was wel nog een belastingvoordeeldingetje dan maar daar moet ik me tezijnertijd eens over inlezen.
Iets meer dan 100 euro, maar ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan ze dan met zo'n kutsmoesje komen van 'ja we betalen geen reiskostenvergoeding meer maar je krijgt wel 100 euro meer loon'
Nee, gelukkig niet. Dichterbij wonen zou wel fijn zijn. Maar met de huurprijzen daar ben ik dan alsnog duurder uit denk ik.quote:
Gewoon een trap naar het plafond neerzetten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:45 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat ik geen trap heb
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |