oh waarom?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Same hier, maar verlies die perk wel bij de contractvernieuwing. Moeilijke tijden.
Gaan ze dan met zo'n kutsmoesje komen van 'ja we betalen geen reiskostenvergoeding meer maar je krijgt wel 100 euro meer loon'quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Same hier, maar verlies die perk wel bij de contractvernieuwing. Moeilijke tijden.
Lang verhaal kort: krijg meer betaald, maar kan m'n reizen niet meer direct declareren. Er was wel nog een belastingvoordeeldingetje dan maar daar moet ik me tezijnertijd eens over inlezen.quote:
ga je er dan niet op achteruit?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: krijg meer betaald, maar kan m'n reizen niet meer direct declareren. Er was wel nog een belastingvoordeeldingetje dan maar daar moet ik me tezijnertijd eens over inlezen.
Iets meer dan 100 euro, maar ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan ze dan met zo'n kutsmoesje komen van 'ja we betalen geen reiskostenvergoeding meer maar je krijgt wel 100 euro meer loon'
Nee, gelukkig niet. Dichterbij wonen zou wel fijn zijn. Maar met de huurprijzen daar ben ik dan alsnog duurder uit denk ik.quote:
Gewoon een trap naar het plafond neerzetten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:45 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat ik geen trap heb
[ afbeelding ]
alleen voor dat effectquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon een trap naar het plafond neerzetten.
Zo'n kutgeintje hebben ze wel eens bij mij geflikt, was het bedrijf overgenomen en moest mijn contract worden omgezet naar het nieuwe bedrijf. Kreeg ik iets van 200 euro meer loon, maar vervielen wel de reiskosten (zo'n 600 km per weekquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iets meer dan 100 euro, maar ja.
Nja. Ik ben blij genoeg met m'n werk dat ik het reisgedoe voor lief neem. Af en toe even klagen als het te gek wordt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:52 schreef bitterbal het volgende:
als ik geen reiskosten vergoed zou krijgen was ik er niet gaan werken
Ah ja dat snap ik hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nja. Ik ben blij genoeg met m'n werk dat ik het reisgedoe voor lief neem. Af en toe even klagen als het te gek wordt.
nou verhuizen naar schiedam danquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
Schiedam zou niet een hele gekke middenoplossing zijn. Snel in Rotterdam, maar ook snel op werk. Scheelt een metro en eenoverstap.
Jammer, huizentekort momenteel, even wachten op Hugo Homoschoentjes in 2030.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
Schiedam zou niet een hele gekke middenoplossing zijn. Snel in Rotterdam, maar ook snel op werk. Scheelt een metro en eenoverstap.
Worstquote:
Wat, een huizentekort? Dat is nieuws voor mij, en ook absoluut niet de reden dat ik tandenknarsend op een zolderkamer bij m'n moeder verblijf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer, huizentekort momenteel, even wachten op Hugo Homoschoentjes in 2030.
ook lekker..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Worst![]()
Ik heb lekker vers gebakken frietjes met zelf gemaakte saté![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien heeft US, of ballie nog een huisje voor je overquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat, een huizentekort? Dat is nieuws voor mij, en ook absoluut niet de reden dat ik tandenknarsend op een zolderkamer bij m'n moeder verblijf.
nee helaasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien heeft US, of ballie nog een huisje voor je over
Mini of groot je kan ze toch niet in een keer in je mond stoppenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ook lekker..
mini hema worstjes, de normale waren op
maar dit past beter op een broodje
mag straks niet meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien kun je die van jou verhuren en dan kun je naar Thailand.
Als de omschrijving op Funda begint met 'Klussers opgelet ' kun je beter maar gelijk wegklikkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:08 schreef DeZwabber het volgende:
https://www.funda.nl/koop/schiedam/huis-88668869-villastraat-77/
Iemand bij de straatnamenverzinnerij heeft wel gevoel voor humor gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |