Mooi hč.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zijn ook leuke extraatjes die je bij het huis krijgt
[..]
Die zit vast onder een schuilnaam lekker goedkoop in een sociale huurwoning.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof Prins Bernard Jr. in al zijn eigen huizen woont.
denk dat die bij mijn huis in den haag ook komen. En niet bewoners clausule.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zijn ook leuke extraatjes die je bij het huis krijgt
[..]
Jazekerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 14:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De stem van Boes, dat was/is toch een bekende van @:Molo
Ja klussen is leuk om het naar je eigen smaak te maken, maar dat huis is meer een restauratieprocesquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
Zou een kluswoning niet erg vinden voor de juiste prijs. Ik bouw er wel wat moois van. Maar de onbewoonbare krotten die daar tegenwoordig onder vallen zou zelfs ik m'n handen niet aan durven branden.
Zetel je nog bij mij in de omgeving momenteel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
Zou een kluswoning niet erg vinden voor de juiste prijs. Ik bouw er wel wat moois van. Maar de onbewoonbare krotten die daar tegenwoordig onder vallen zou zelfs ik m'n handen niet aan durven branden.
Het is een Chinees AYCE restaurant. Dus Chinees.quote:
ik ben onderwegquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is een Chinees AYCE restaurant. Dus Chinees.
Stichting MARTIJN?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:21 schreef essnhills het volgende:
In het park wordt vanavond door een stichting voor kinderen (ben de naam alweer kwijt) een spooktocht georganiseerd. Allemaal lichaamsdelen, vampiers, heksen, grafstenen, spinnen, spoken etc in het park
quote:
Yep. Same place.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Zetel je nog bij mij in de omgeving momenteel?
Hi trouwens![]()
Blijft bizar dat ik je in 15 jaar tijd nog nooit in het wild ben tegengekomenquote:
Even stiekem wat realistisch uitziende lichaamsdelen verspreiden, en dan de organisatie in paniek.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:21 schreef essnhills het volgende:
In het park wordt vanavond door een stichting voor kinderen (ben de naam alweer kwijt) een spooktocht georganiseerd. Allemaal lichaamsdelen, vampiers, heksen, grafstenen, spinnen, spoken etc in het park
Voor de actuele vibe even wat Hamaz vlaggen erbij zwaaien en genieten maar!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even stiekem wat realistisch uitziende lichaamsdelen verspreiden, en dan de organisatie in paniek.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijft bizar dat ik je in 15 jaar tijd nog nooit in het wild ben tegengekomen
To be fair kom ik ook eigenlijk nooit in jouw wijkquote:
Ik vermijd hem ook zoveel mogelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
To be fair kom ik ook eigenlijk nooit in jouw wijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |