abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 oktober 2023 @ 15:59:25 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210844139
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210844168
twitter
  donderdag 5 oktober 2023 @ 16:04:02 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210844175
quote:
Gruwel na Russische raketaanval op supermarkt en caf in Oekrane: “Minstens 49 doden waaronder jongetje van 6 jaar”
Bij een Russische raketaanval op een supermarkt en een caf in Hroza, een dorp in de buurt van Charkiv, zijn minstens 49 doden gevallen. Dat meldt Oleh Syniehubov, het hoofd van de regionale militaire administratie. Onder de slachtoffers zit een jongetje van 6 jaar. Er is voorlopig ook sprake van zeven gewonden

https://www.hln.be/buiten(...)van-6-jaar~a266410d/
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210844180
twitter

Minister of Internal Affairs Ihor Klymenko clarified the attack with more details.

"It was a store, next to a cafe. There were local residents in the store, there were also locals in the cafe, where the memorial service for a local fellow villager was held. In total, there were about 60 people on the territory. 49 people died, among them a 6-year-old girl."

According to him, seven people were seriously injured and are now on operating tables.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 16:04:52 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210844182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 16:03 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
:'(
pi_210844189
Charkiv: ligt dat niet in het gebied waarvan Rusland zegt dat het Russisch is en de Russische inheemse bevolking moet worden beschermd tegen de Oekrane en dus schieten ze een raket af op hun eigen Russische groenteboerbevolking?
pi_210844194
twitter
pi_210844209
twitter

Putin:

Russia did not start the so-called war in Ukraine, but is trying to end it.

No one wanted to listen or hear us. The arrogance of our so-called partners was just off the charts.

Selfishness and conceit will lead to a dead end.

Russia is capable of making a huge contribution to the new world order, but some misunderstood our readiness - as submission.

The West's prosperity was largely achieved through the plunder of the entire planet and endless expansion.
pi_210844233
quote:
Ukrainian President Volodymyr Zelensky said, who is on a visit to Spain, called the attack "a demonstrably brutal Russian crime — a rocket attack on an ordinary grocery store, a completely deliberate terrorist attack."

"Russian terror must be stopped. Anyone who helps Russia circumvent sanctions is a criminal. Everyone who still supports Russia is supporting evil. Russia needs this and similar terrorist attacks for one thing only: to make its genocidal aggression the new normal for the whole world," Zelensky said.
CNN
pi_210844247
İn Ruski mir bombarderen we met alle liefde ziekenhuizen en marktplaatsen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 5 oktober 2023 @ 16:13:25 #11
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210844248
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 16:08 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
The West's prosperity was largely achieved through the plunder of the entire planet and endless expansion.
Zijn intentie om de derde wereld voor zijn oorlogswagentje te spannen is werkelijk verbijsterend treurig.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  donderdag 5 oktober 2023 @ 16:17:02 #12
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_210844281
quote:
[ twitter ]

Putin:

No one wanted to listen or hear us. The arrogance of our so-called partners was just off the charts.

Russia is capable of making a huge contribution to the new world order, but some misunderstood our readiness - as submission.

And now the West is plundering Russia. Say bye-bye.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210844289
quote:
[ twitter ]

Laat ze het in Siberi en Alaska maar niet horen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 5 oktober 2023 @ 16:21:00 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210844323
quote:
[ twitter ]

Putin:

Wedden dat ie ook zo smerig grijnst als hij de foto's van die tientallen doden Hroza ziet.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 16:23:55 #15
pi_210844349
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 15:57 schreef slashdotter3 het volgende:
Heel ondergronds netwerk waar ze allemaal verblijven en slapen

https://www.reddit.com/r/(...)ilt_another_line_of/
RU POV: Russian soldiers built another line of defense in front of the city of Tokmak, they showed the underground part of the trench system
Nutteloos. Ukraine hoeft alleen de (spoor)-wegen rond Tokmak onder fire control te krijgen. De Russen mogen in Tokmak verhongeren.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  donderdag 5 oktober 2023 @ 16:32:37 #16
pi_210844417
CNN: "Every familie in the village was represented in the wake [in Hroza]"
pi_210844418
quote:
Dmytro Pletenchuk, a spokesperson for the Ukrainian Navy, said Thursday that the Black Sea Fleet was "constantly dispersing its ships. They realize that these are our targets and are constantly moving them between several ports."

He said four ships were currently in the Black Sea.

Pletenchuk also noted Russian "defense and security efforts around the so-called Crimean Bridge have been reinforced again....Now we see 9 units there - 4 ships and 5 boats of the Border Guard Service, the FSB maritime guard. They are guarding this facility from the north and from the south."
CNN

Dronebootjes opwachten
pi_210844430
Over Tokmak gesproken; net als ten noorden van Marinka, hebben de russen ten zuidwesten van Tokmak grote verliezen geleden:

Bonus: 100 roebel vs 1 dollar *O*
pi_210844472
Allemaal hoerenzonen die Russen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_210844549
twitter

"There were 330 residents in this village. From each family, from each yard, one person attended the memorial dinner," the minister said.

About each sixth resident of the village was killed.

This is the largest strike in Kharkiv region since the beginning of the war. By preliminary conclusions, it was an Iskander missile.

Deepest condolences to the loved ones of the killed and wounded people.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 16:50:57 #21
pi_210844569
De Russen doen er ook alles aan om het Westen committed te houden.
  Overall beste user 2022 donderdag 5 oktober 2023 @ 17:17:47 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_210844783
Was dit denazificatie van dat dorp of was er veel corruptie?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210844857
quote:
Het gebied waarin het getroffen dorp ligt, werd aan het begin van de oorlog door Rusland ingenomen en in september 2022 door Oekrane heroverd. President Zelensky had het dinsdag nog bezocht om troepen te ontmoeten en door het Westen geleverde uitrusting te inspecteren.
NOS
  donderdag 5 oktober 2023 @ 17:27:56 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210844882
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 16:48 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]

"There were 330 residents in this village. From each family, from each yard, one person attended the memorial dinner," the minister said.

About each sixth resident of the village was killed.

This is the largest strike in Kharkiv region since the beginning of the war. By preliminary conclusions, it was an Iskander missile.

Deepest condolences to the loved ones of the killed and wounded people.
:N
pi_210844935
Smerige kut Ruzzen :r :r :(
pi_210844947
twitter
pi_210844968
twitter

To all who still believe that Putin will not go further than Ukraine❗️

Putin's propaganda and ideology substitutes the concept of the "Russian world" to "Russian civilization".

While "Russian world" was mostly about Russian influence on the post-Soviet space, the term "civilization state" is more about the world in general. So Russia has now made a much larger claim.

We can suppose that the new "geopolitics" of the "geostrategist" Putin is a world consisting of a mosaic of "civilizations". Each of them has its own organic influence zones and follows exclusively its own interests.

If so, it is a global offering, an alternative to any universal rights - human ones, self-defining rights.

"Russian civilization" is a dangerous and totalitarian term in its essence. It demonstrates that the Kremlin regime is now completely over the idea of cooperation or integration with the Western society. Putin sees himself as a messiah of the new civilization, the new world order. He is capable of anything for it and doesn't care about the costs.
pi_210845286
Gewoon even een winkelcentrum bombarderen.

De Russische leiding kan het.
pi_210845332
Maar geen Taurus leveren hoor Scholz, anders zou Putins gouden brug weleens gevaar kunnen lopen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210845349
Ukraine hit Russia's most treasured air-defense system on its own soil, reports say
https://www.businessinsid(...)-soil-report-2023-10

• Ukraine struck one of Russia's most treasured air-defense systems on Wednesday, reports said.
• Drones hit an S-400 Triumph inside near Belgorod, Russia, an intelligence source told the Kyiv Post.
• It would be the first time Ukrainian forces have hit an S-400 system in Russia's territory.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210845353
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_210845382
https://twitter.com/saintjavelin/status/1709955704021246071

Wie denkt een: 'oeps, dat was nou ook weer niet de bedoeling'. En wie denkt een: 'haha ja. Dat was precies de bedoeling'?
  Overall beste user 2022 donderdag 5 oktober 2023 @ 18:39:12 #33
3928 Ulx
pi_210845401
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:36 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/saintjavelin/status/1709955704021246071

Wie denkt een: 'oeps, dat was nou ook weer niet de bedoeling'. En wie denkt een: 'haha ja. Dat was precies de bedoeling'?
Natuurlijk was dit de bedoeling. Tijdens lunchtijd. Geen enkel militair nut. Gewoon zoveel mogelijk burgers doden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_210845405
quote:
Hoe vind jij het eigenlijk dat Rusland vandaag meer dan 50 burgers in een keer dood maakte?

How is it going?
  donderdag 5 oktober 2023 @ 18:42:54 #35
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210845431
quote:
twitter
pi_210845439
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:39 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Hoe vind jij het eigenlijk dat Rusland vandaag meer dan 50 burgers in een keer dood maakte?

How is it going?
Vreselijk natuurlijk. Mogen er geen nieuwsberichten gepost worden? Dit laat weer goed zien hoe misleidend het nieuws soms kan zijn.
Plaats hier uw advertentie
pi_210845445
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Natuurlijk was dit de bedoeling. Tijdens lunchtijd. Geen enkel militair nut. Gewoon zoveel mogelijk burgers doden.
We doen te weinig tegen Rusland.
  Overall beste user 2022 donderdag 5 oktober 2023 @ 18:48:02 #38
3928 Ulx
pi_210845480
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]
We doen te weinig tegen Rusland.
True. Die idioterie dat ze westerse wapens niet tegen Rusland zelf mogen gebruiken mag wel eens het raam uit.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 18:48:42 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210845489
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Vreselijk natuurlijk. Mogen er geen nieuwsberichten gepost worden? Dit laat weer goed zien hoe misleidend het nieuws soms kan zijn.
Probeer je de boel weer af te leiden van de Russische oorlogsmisdaden? Zo ja, denk eens goed na over waar je verdomme mee bezig bent.
pi_210845495
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dit laat weer zien hoe misleidend types als JIJ zijn.
Je hebt die artikelen van de BBC helemaal niet gelezen 'Oh grote blootlegger van mediamisleiding!'...nee, je bent een nuttige idioot, een verspreider van desinformatie van dit account dat alleen maar polariseert en waarschijnlijk in opdracht van het Kremlin werkt.

Bah
Bah
En nog eens
Bah
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 18:49:51 #41
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210845500
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:48 schreef Ulx het volgende:

[..]
True. Die idioterie dat ze westerse wapens niet tegen Rusland zelf mogen gebruiken mag wel eens het raam uit.
dat vind ik sowieso een hele vreemde, waar zou die vandaan komen?

we leveren wapens maar je mag je vijand er niet mee aanvallen hoor, alleen een beetje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_210845509
quote:

[..]
Zolang een Putin een speech durft te geven (zonder echt een angstige indruk achter te laten) doen wij niet genoeg.

Waarom kunnen we geen wapens geven aan oppositie in Rusland zelf? misschien zelfs slapende, Tjetjeense cellen steunen?
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 18:54:06 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210845550
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zolang een Putin een speech durft te geven (zonder echt een angstige indruk achter te laten) doen wij niet genoeg.

Waarom kunnen we geen wapens geven aan oppositie in Rusland zelf? misschien zelfs slapende, Tjetjeense cellen steunen?
dat is een oorlogsdaad en we willen niet echt oorlog voeren met Rusland
pi_210845564
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
Nee, dat klopt. Maar ik vind dat dat dus moet veranderen.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 18:57:54 #45
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_210845602
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
Maar daar zouden ze toch nooit achter komen. Ik denk dat er geen duidelijk facties in tjetjenie zijn om te steunen.

En we geven ook wapens aan oekraine, is dat ook een oorlogsdaad, zo ja - nou en, putin durft daar toch niks aan te doen.
&lt;signature here&gt;.
pi_210845677
Wat mij betreft sturen we alles wat Oekrane nodig heeft om dat klote Rusland te vernederen, behalve kernwapens. Daarvoor moet Oekrane eerst met een spoedprocedure lid van de NAVO worden, dus dat kan via een bescheiden omweggetje.
pi_210845690
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
dat vind ik sowieso een hele vreemde, waar zou die vandaan komen?

we leveren wapens maar je mag je vijand er niet mee aanvallen hoor, alleen een beetje
Als je luistert naar Duitsers die de DDR nog mee hebben gemaakt, dan hoor je dat er nog best veel nostalgie en verbittering is.

Die Olaf Scholz is dan ook eentje die heilig geloofde in de communistische mythe.

Quote:
Scholz kritisiert darin die „aggressiv-imperialistische Nato“, die Bundesrepublik als „europische Hochburg des Grokapitals“ sowie die sozialliberale Koalition, die den „nackten Machterhalt ber jede Form der inhaltlichen Auseinandersetzung“ stelle. Stasi-Unterlagen belegen, dass Scholz als stellvertretender Juso-Bundesvorsitzender enge Beziehungen zu DDR-Funktionren unterhielt.

Blijkt dat die Duitsers maar niet van rancune en valse nostalgie van het verleden af kunnen komen.
pi_210845778
quote:
Genoeg wapens en munitie krijgen is bij beiden partijen al sinds de start een probleem.
Geloofwaardige bronnen hebben nooit gezegd dat Oekrane kan verschieten wat ze willen zonder de kans op tekorten.

En het probleem is ook nu groter voor Rusland dan voor Oekrane. Het enige voordeel wat zij hebben is dat ze niet afhankelijk zijn van leveringen van andere landen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 19:07:58 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210845788
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 18:57 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar daar zouden ze toch nooit achter komen. Ik denk dat er geen duidelijk facties in tjetjenie zijn om te steunen.

En we geven ook wapens aan oekraine, is dat ook een oorlogsdaad, zo ja - nou en, putin durft daar toch niks aan te doen.
En zou iemand ze nog geloven?

Beetje een boy who cried wolf verhaal aan het worden
pi_210845830
quote:

[..]
Net als de idioterie dat de kinderen, vrouwen en minaressen van de Russische elite gewoon hun leventje mogen leiden in het westen. Die hadden al lang naar Rusland uitgezet moeten worden nadat hen al hun bezittingen onteigend zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')